abonnement Unibet Coolblue
pi_39204422
quote:
Op zondag 25 juni 2006 09:26 schreef Duvel het volgende:

[..]

Gelijke bakken kunnen niet echt hoor, op maar één bak zitten stroomafnemers, en de compressor en zo zit ook maar onder één van de twee. Overigens: bij Plan V zijn beide bakken motorbakken!

Maar met een beetje mazzel is van deze twee stellen nog één te maken. Ik weet niet hoe het zit met de verschillende deelseries en koppelbaarheid (al kan ik me herinneren dat een tijdje twee Plan V's uit de series 400 en 900 gecombineerd zijn).
Wat ook zou kunnen, is dat het gebruikt gaat worden als pluk-materieel. Als er ergens een compressor kapot is, pak je hem daar uit etc.
pi_39207854
quote:
Op zondag 25 juni 2006 09:26 schreef Duvel het volgende:

[..]

Gelijke bakken kunnen niet echt hoor, op maar één bak zitten stroomafnemers, en de compressor en zo zit ook maar onder één van de twee. Overigens: bij Plan V zijn beide bakken motorbakken!

Maar met een beetje mazzel is van deze twee stellen nog één te maken. Ik weet niet hoe het zit met de verschillende deelseries en koppelbaarheid (al kan ik me herinneren dat een tijdje twee Plan V's uit de series 400 en 900 gecombineerd zijn).
dus je zou wel 2 bakken met panto kunnen koppelen? alleen je moet de panto er afhalen?

2 bakken zonder panto koppelen lukt ook wel, alleen eh echt rijden doet t niet


Hoe zit dat bij een T eigenlijks? omdat daar op 1 van de middenbakken de panto zit? waar zit daar de moter? in zn 2 kopbakken?
  zondag 25 juni 2006 @ 16:39:26 #103
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_39210439
quote:
Op zondag 25 juni 2006 15:18 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

dus je zou wel 2 bakken met panto kunnen koppelen? alleen je moet de panto er afhalen?
Nee, dat gaat niet werken, omdat onder de beide bakken verschillende hulpapparatuur zit (motorgenerator, compressor).
quote:
2 bakken zonder panto koppelen lukt ook wel, alleen eh echt rijden doet t niet
Ja, je kunt alles wel koppelen, maar echt nuttig wordt het niet. Dit is meer een zweefvliegtuig. Net als een stel elektrische treinstellen in de Tweede Wereldoorlog: deze waren in aanbouw, maar er was geen materiaal meer voor de motoren, zodat ze ze hebben afgebouwd zonder motoren en tussen twee wel gemotoriseerde soortgenoten hebben ingezet. Deze treinen hadden destijds echt de naam "zweefvliegtuigen".
quote:
Hoe zit dat bij een T eigenlijks? omdat daar op 1 van de middenbakken de panto zit? waar zit daar de moter? in zn 2 kopbakken?
Plan T heeft vier gemotoriseerde draaistellen zitten onder de middelste twee bakken. De kopbakken zijn qua casco geheel gelijk, en zouden met een kleine ingreep uitwisselbaar moeten zijn (tenmiste, dat was oorspronkelijk het plan). Het voordeel van de tractie in het midden is dat bij een aanrijding de duurdere aangedreven bakken niet snel in de kreukels komen te liggen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 25 juni 2006 @ 22:46:39 #104
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_39225533
Zug-chef kan je ff online komen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_39228512
Ik ben toch op msn fles
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 26 juni 2006 @ 00:08:23 #106
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_39232907
ja ja cool
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 26 juni 2006 @ 01:40:42 #107
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_39236934
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:56 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

vind t toch best zonde om die 4500kW zuipende locs voor zo`n bagger trein te zetten
Helemaal niet, dan komt het spul nog een beetje vooruit, en dat is juist de bedoeling van die treinen. Veel mensen, korte afstanden.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  maandag 26 juni 2006 @ 01:46:00 #108
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_39237085
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:01 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ander SGM II is er niet volgens mij...
Nog niet.
De laatste plannen zijn toch modernisering a la SGM-III

Overgens worden wel alle SGM-II's rijvaardig gehouden, mochten ze morgen weer nodig zijn, of in de herfst of wanneer dan ook.

Ik heb ze afgelopen weekend weer zien staan, net als een van de laatste ongereviseerde drietjes, en een 1500, de 1253, wat zwarte 1700's en de 2992 of ander gloednieuw stel.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  maandag 26 juni 2006 @ 04:01:34 #109
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_39238302
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:46 schreef MREn het volgende:

zwarte 1700's
Dit zegt mij niets?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 26 juni 2006 @ 10:36:18 #110
86072 thatsme
and That's you!
pi_39241444
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:56 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

vind t toch best zonde om die 4500kW zuipende locs voor zo`n bagger trein te zetten
En daarnaast gebruikt de loc alleen vermogen in dat nodig is... Dat heb je bij natuurkunde wel gehad. Als de trein eenmaal rolt gebruikt hij echt geen 4500kW continue.
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:00:50 #111
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_39243910
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:46 schreef MREn het volgende:
Overgens worden wel alle SGM-II's rijvaardig gehouden, mochten ze morgen weer nodig zijn, of in de herfst of wanneer dan ook.
Ze moeten die dingen voor supporterstreinen gaan gebruiken... Dr zit zo weinig meubelair dat ze moeilijk wat kunnen slopen

Valt me wel op dat de spitspendels op de Hoekse lijn nu SGm-II uit een andere deelserie zijn. IIG de 2034, er staat er nog 1voor , maar die kon ik niet " herkennen".
So we just called him Fred
  maandag 26 juni 2006 @ 13:17:29 #112
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_39246678
quote:
Op maandag 26 juni 2006 04:01 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dit zegt mij niets?
De 1700's met de lage nummers hebben maar aan een kant AK's, dus staan altijd met dezelfde kant naar de DD-AR-stam toe. Als je ze losgekoppeld ziet, is die kant geheel zwart.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  maandag 26 juni 2006 @ 14:32:24 #113
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_39249722
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:17 schreef MREn het volgende:

[..]

De 1700's met de lage nummers hebben maar aan een kant AK's, dus staan altijd met dezelfde kant naar de DD-AR-stam toe. Als je ze losgekoppeld ziet, is die kant geheel zwart.
Ah ja, nu snap ik 'm!

Toen die dingen net in dienst waren, hadden ze een hoop gezeik met de automatische koppelingen (spontaan ontkoppelen, doet-ie-het-of-doet-ie-het-niet op de perrons). Ze hebben er toen een tijd lang voor gekozen om stammen te koppelen en niet meer te ontkoppelen. Alleen als die dingen een tijd gekoppeld hadden gereden, was de te bedienen cabine in het midden van die trein dus net zo zwart als jij laatst zag. Ik heb een keer een machinist verwoed zien boenen op Asd toen ie een toch weer ontkoppelde stam meekreeg die ze niet even door de wasstraat hadden gehaald...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 26 juni 2006 @ 16:00:38 #114
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_39252926
Ik vraag me trouwens al jaren af waarom de stam en 1700 eigenlijk ook niet gekoppeld zijn met een AK. Lijkt mij makkelijker met het uitwisselen van stammen en je hebt gelijk de mogelijkheid om 2 stammen aan 1 lok te hangen. Zo'n 1700 is daar toch sterk genoeg voor.
So we just called him Fred
  Redactie Frontpage / Sport maandag 26 juni 2006 @ 16:25:56 #115
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_39254057
Ik heb in de wiki even een stukje over Veolia toegevoegd. Dit bedrijf neemt namelijk per 10 december de lijnen tussen Nijmegen en Roermond en tussen Maastricht en Kerkrade over
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 26 juni 2006 @ 16:33:29 #116
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_39254378
Vant weekend in Cochum geweest, duitsland. Had geen camera bij, maar stonden op de camping met prachtig uitzicht op spoorbaan. Prachtig in de verte de bocht te zien met de berg op de achtergrond.
Veel serie 110 gezien en 111
http://de.wikipedia.org/wiki/DB_Baureihe_111
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_39256507
Ik zag vandaag een sgm2 en sgm3 samen in de sprinter naar Utrecht
pi_39280540
Gisteren dagje wezen spotten in de buurt van Veenendaal en 's middags nog ff in Maarssen, jammer van het sombere weer, al heeft het niet geregend.


mDDM 7878
Veenendaal West
26-06-2006


VIRM
Emminkhuizen (Veenendaal)
26-06-2006


(V)IRM
Emminkhuizen (Veenendaal)
26-06-2006


ICE3 4810
Emminkhuizen (Veenendaal)
26-06-2006


Railion 6425 + Cargo (onbekend)
Schalm (Veenendaal)
26-06-2006


(V)IRM
Schalm (Veenendaal)
26-06-2006


ICE3 4609
Schalm (Veenendaal)
26-06-2006


(V)IRM
Schalm (Veenendaal)
26-06-2006


ACTS 1251 + Cargo (onbekend)
Veenendaal de Klomp
26-06-2006


NS ICE3 4654
Maarssen
26-06-2006


ICM 4056 + 4037 + 4066
Maarssen
26-06-2006


Railion 1611 + Kalktrein 47750 (waarschijnlijk +120)
Maarssen
26-06-2006


Railion 6405 + 6406 + Essent Afvaltrein 57224
Maarssen
26-06-2006


NS 1762 + ICRm
Maarssen
26-06-2006


SGMm 2945 + 2955
Maarssen
26-06-2006


Railion 6405 + 6406 + Essent Afvaltrein 57224
Maarssen
26-06-2006


ICE3 4609
Maarssen
26-06-2006

[ Bericht 1% gewijzigd door Zug-Chef op 27-06-2006 13:04:18 ]
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:56:50 #119
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_39281328
Hoe maak je die foto's in Maarssen? Het lijkt haast alsof je in de baan staat, maar dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_39281555
Op het randje van t perron, halve meter verder en ik stortte naar beneden Ok die laatste (ICE) is iet wat ingezoomed
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:06:33 #121
148385 Wadloper
Noorderling
pi_39285626
Mooie foto's

Ikzelf ga binnenkort ook weer wat platen in Groningen, maar ik ga in de vakantie naar andere plaatsen
pi_39287658
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:06 schreef Wadloper het volgende:
Mooie foto's

Ikzelf ga binnenkort ook weer wat platen in Groningen, maar ik ga in de vakantie naar andere plaatsen
Heb je die twee ontbrekende wadjes al gepicca'd of nog steeds niet

Waar gaat de reis heen van de zomer ?
pi_39287780
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:33 schreef 456 het volgende:
Vant weekend in Cochum geweest, duitsland. Had geen camera bij, maar stonden op de camping met prachtig uitzicht op spoorbaan. Prachtig in de verte de bocht te zien met de berg op de achtergrond.
Veel serie 110 gezien en 111
http://de.wikipedia.org/wiki/DB_Baureihe_111
zonde zonde, zijn mooie E-Loks die BR 110/111
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:21:09 #124
148385 Wadloper
Noorderling
pi_39292344
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:10 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Heb je die twee ontbrekende wadjes al gepicca'd of nog steeds niet

Waar gaat de reis heen van de zomer ?
Nee, heb de 3108 en de 3229 nog steeds niet :S
Geen idee waar ze nou precies telkens zijn, ik heb alleen in het weekend echt tijd om te fotograferen

In de zomer gaat de reis naar Zwolle --> Emmen --> Marienberg ---> Zwolle (beetje omweg, maar zo bereik ik wel meer plaatsen)
Ik zal wel ff in de kaart tekenen welke route ik ga doen dan, die upload ik wel even hier




Geel is de reis die ik wil gaan maken Blauw heb ik al gereden
En onder zijn nog wat foto's van afgelopen zaterdag


[ Bericht 18% gewijzigd door Wadloper op 27-06-2006 18:26:30 ]
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:54:37 #125
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_39293504
Hier nog wat liefhebbers te vinden voor iets leuks?
16 september: treintrekwedstrijd! Waar is het FOK! team?
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_39294274
Jij wadloopliefhebber heeft nog niet eens alle wadloop-trajecten getreint? pfff

] (blauw: is gedaan)

Schiet niet echt op om meer trajecten te doen... ik doe alleen maar dezelfde...

[ Bericht 8% gewijzigd door the_disheaver op 27-06-2006 21:14:53 ]
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:50:29 #127
148385 Wadloper
Noorderling
pi_39295483
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:18 schreef the_disheaver het volgende:
Jij wadloopliefhebber heeft nog niet eens alle wadloop-trajecten getreint? pfff

][[url=http://my.opera.com/the_disheaver/homes/albums/90805/thumbs/ns-mijnlijenen.png_thumb.jpg]afbeelding][/url] (blauw: is gedaan)

Schiet niet echt op om meer trajecten te doen... ik doe alleen maar dezelfde...
Ik weet het, het is slecht
Ga ze allemaal nog wel doen hoor
  dinsdag 27 juni 2006 @ 20:44:20 #128
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_39297573
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:18 schreef the_disheaver het volgende:
Jij wadloopliefhebber heeft nog niet eens alle wadloop-trajecten getreint? pfff

][[url=http://my.opera.com/the_disheaver/homes/albums/90805/thumbs/ns-mijnlijenen.png_thumb.jpg]afbeelding][/url] (blauw: is gedaan)

Schiet niet echt op om meer trajecten te doen... ik doe alleen maar dezelfde...
Ik heb een paar weken geleden mijn laatste niet-internationale lijntje in Nederland gereden: Sauwerd - Roodeschool. Nu nog de grenstrajecten Arnhem - Emmerich, Venlo - Kaldenkirchen en Nieuweschans - Leer (en Neerpelt - Weert, maar daar rijden geen regulieren treinen). De laatste stond ook op het programma de dag dat ik naar Roodeschool ging, maar er reed geen trein. En sorry: een inderhaast ingezette taxi laat ik dan schieten.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_39298387


Blauwe lijn = geweest
Blauw station = uitgestapt
Blauwe lijn / Rood station = langsgereden, niet uitgestapt
Rode lijn = nog niet geweest
Rood station = niet geweest, niet uitgestapt

[ Bericht 16% gewijzigd door Zug-Chef op 27-06-2006 21:13:43 ]
pi_39298431
Misschien een kleiner plaatje met link naar de grote handig?

edit: en dank!

[ Bericht 11% gewijzigd door the_disheaver op 27-06-2006 21:15:34 ]
pi_39298562
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:10 schreef the_disheaver het volgende:
Misschien een kleiner plaatje met link naar de grote handig?
hij werd hier automatisch verkleind, maar heb m aangepast
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:31:25 #132
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_39299312
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:07 schreef Zug-Chef het volgende:
[[url=http://members1.chello.nl/ewo.nielsen/nskaartZugChefp.jpg]afbeelding][/url]

Blauwe lijn = geweest
Blauw station = uitgestapt
Blauwe lijn / Rood station = langsgereden, niet uitgestapt
Rode lijn = nog niet geweest
Rood station = niet geweest, niet uitgestapt
Jij bent ook al een eind op weg!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_39300552
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:31 schreef Duvel het volgende:

[..]

Jij bent ook al een eind op weg!
Ja heb al 4,5 jaar mn OV kaart, en maak pas sinds 1 - 1,5 jaar bewust foto's als spotter. Daarvoor dus wel heel erg veel gereisd.
pi_39305447
Vind zelf de route Zwolle - Roosendaal de mooiste route, die ik heb gedaan.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:55:50 #135
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_39305729
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:47 schreef Urvin het volgende:
Vind zelf de route Zwolle - Roosendaal de mooiste route, die ik heb gedaan.
Alleen het stuk Zwolle-Arnhem dan toch, daarna is er niet veel meer aan.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_39306201
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:55 schreef MREn het volgende:

[..]

Alleen het stuk Zwolle-Arnhem dan toch, daarna is er niet veel meer aan.
ijssel
en trouwens, jammer dat je niet in deventer over de ijsselbrug komt op dat traject .. ook prachtig gezicht..
en die havezaten, dijken, kasteeljtes, oude boerderijen, bomenrijen...
dat krijg je als je aan die lijn woonde en aan de ijssel bent opgegroeid
dag
pi_39306262
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:55 schreef MREn het volgende:

[..]

Alleen het stuk Zwolle-Arnhem dan toch, daarna is er niet veel meer aan.
Dat stukje na Nijmegen de grote brug (weet naam van rivier niet) dat uitzicht
pi_39307160
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:10 schreef Urvin het volgende:

[..]

Dat stukje na Nijmegen de grote brug (weet naam van rivier niet) dat uitzicht
De brug bij ravenstein . Wat is dat een vage brug, als je dan in de trein staat met je koffie ben je echt de sjaak . Met dik 100 wordt er overheen geramd, als of het niets is .

Vind zelf tussen Utrecht en Arnhem ook wel mooi, begin van Arnhem eerst de bult op. Daarna gebundeld met A12, daarna paar koeitjes en dan komt Utrecht .
Ook vanuit Arnhem naar Zutphen, net voorbij Centraal boven in V-iRM mooi uitzicht over de stad en dan een beetje rustig tuffen. Bij Velp gaat ie pas voluit , en dan net na Rheden dat je de IJssel ziet . En dan pas bij Zutphen dat je weer een brug hebt en de stad ziet.
pi_39307529
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:41 schreef Brembo het volgende:

[..]

De brug bij ravenstein . Wat is dat een vage brug, als je dan in de trein staat met je koffie ben je echt de sjaak . Met dik 100 wordt er overheen geramd, als of het niets is .

Vind zelf tussen Utrecht en Arnhem ook wel mooi, begin van Arnhem eerst de bult op. Daarna gebundeld met A12, daarna paar koeitjes en dan komt Utrecht .
Ook vanuit Arnhem naar Zutphen, net voorbij Centraal boven in V-iRM mooi uitzicht over de stad en dan een beetje rustig tuffen. Bij Velp gaat ie pas voluit , en dan net na Rheden dat je de IJssel ziet . En dan pas bij Zutphen dat je weer een brug hebt en de stad ziet.
Moet zeggen dat het station van Arnhem een vreselijk lelijk gebouw is
pi_39307633
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:03 schreef Urvin het volgende:

[..]

Moet zeggen dat het station van Arnhem een vreselijk lelijk gebouw is
Waren ze daar niet al bezig met de verbouwingen?
  woensdag 28 juni 2006 @ 01:12:32 #141
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_39307660
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:03 schreef Urvin het volgende:

[..]

Moet zeggen dat het station van Arnhem een vreselijk lelijk gebouw is
Komt omdat het bouwkundig ook al in niet al te beste staat is (lees: tegen het gevaarlijke aan), het gaat daarom binnenkort dicht, met een noodstation een eind naar het noorden en zo'n beetje nieuwbouw (met extra perron) op de plaats van het huidige station.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_39307936
Overigens zonde van die Plan v

[ Bericht 47% gewijzigd door eBay op 28-06-2006 02:12:46 ]
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:28:00 #143
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_39321163
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:14 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

zonde zonde, zijn mooie E-Loks die BR 110/111
Misschien dat een kameraad van me nog wat shots heeft, voor de grap.
Die 110 vind ik niet zo heel byzonder. Gewoon een goed werkpaard. Staat ook vaak voor onze Bergland Expres, rijdt ie van Aachen naar Innsbruck door (mag ook in oostenrijk rijden).
Wat ik wel een byzonder locje vind, lijkt op deze:
http://de.wikipedia.org/wiki/DR_Baureihe_243
Maar die ik daar zag, zagen er anders uit. Die hadden een raampartij, a la de 110. Reden vaak de kolentreinen, maar ook de lokale trek-duw treinen.
ERG veel spijt dat ik er niet wat meer mee heb gedaan...

edit: http://de.wikipedia.org/wiki/DB_Baureihe_151
deze is het.
Ook veel FRET kwam er langs viel me op. Fransen freten wel mee van de privatisering in het buitenland, maar zelf het spoor opengooien ho maar.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:00:13 #144
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_39322248
De eerste GTW gaat trouwens 20 oktober de dienst in, als het goed gaat.



[ Bericht 37% gewijzigd door MREn op 28-06-2006 15:11:14 ]
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:04:06 #145
148385 Wadloper
Noorderling
pi_39322356
En wanneer komt hij om de machinisten 'om te scholen'?
Want hij zou al eerder naar Groningen toekomen, voor de machinisten

Vandaag alweer drie zwakko's die met de omroep zaten te kloten in de trein, machinist waarschuwde dat als het nog 1x gebeurde, de trein dichtbleef

Vind dat echt zo zielig gedrag he
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:16:17 #146
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_39322744










"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_39323328
Dat trappetje
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:17:51 #148
3269 Dixidito
*loves Joke*
pi_39325039
Het is wel geen trein, maar heeft wel met treinen te maken. Gisteren gezien op station Amersfoort:

pi_39325209
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:17 schreef Dixidito het volgende:
Het is wel geen trein, maar heeft wel met treinen te maken. Gisteren gezien op station Amersfoort:

[afbeelding]
Hij was al op een paar stations tussen amersfoort en zwolle geloof ik.

Zag vorige week dat ding ook op amersfoort, op spoor 1/2. Echter alleen maar helemaal achterin. Op de rest van het perron hing de oude bakken nog gewoon.
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:29:09 #150
136283 knars
Teethgrinder
pi_39325414
Ik vind die digitale borden met de eerstvertrekkende treinen, die je nu op de meeste middelgrote stations hebt, ook zo grappig. Hoe vaak zie je daar geen mooie blauw windows scherm met een fatal error foutmelding op?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')