Apeldoorn is gewoon cool!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is Apeldoorn qua oppervlakte niet de grootste van Nederland?Apeldoorn is in ieder geval de meeste gemiddelde stad van Nederland blijkt uit cijfers van het CBS ... ooit woonde precies 1 op de 100 Nederlanders in Apeldoorn...
Dat is juist waarom Apeldoorn domweg perfect is. Rustig, gemiddeld, blank, groen, onbekend en dodelijk saai.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:53 schreef WeirdMicky het volgende:
Apeldoorn gekkenhuisssssss!!!1111
Verder niet zo heel veel te doen.
sir yes sir!! voetbal had even mijn voorkeur, maar stort me vanaf nu weer volledig op Fok..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:48 schreef Conflict het volgende:
TS, kan je misschien een poging doen om je openingspost een beetje op te leuken?
Maar ik had een rood cirkeltje gezet, waar mijn huis staatquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:25 schreef Spockjuh_ het volgende:
juist ja, die foto stond ook al bovenaan in de eerste reactie..maar ok, centrum apeldoorn met onderin beeld links van het witte pand centraal beheer, meer naar rechts iets omhoog, achter het hoge witte flatgebouw het centrum met de witte dakenlijn van de oranjerie!
In de Bazar chillen is altijd wel relaxedquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:21 schreef FB-aight het volgende:
uitgaan is redelijk vertieft...maar whiskey is een goeie oplossing...of tinctuur
voor de rest... ja ik blijf hier nog wel even wonen
was ik tot voor kort 3 jaar lang elke dag te vindenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In de Bazar chillen is altijd wel relaxed.
Nou heb er flink tussen gezeten, en "ondergrond" is er zeker wel criminaliteit..qua handel in diverse dingenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
ooooooooooooooowh, geen cirkel te zien..![]()
maar criminaliteit redelijk?? ik denk als je de cijfers erbij pakt dat apeldoorn echt niet bij de toppers zit, ik lees dagelijkse de lokale media, etc etc maar het valt echt bijzonder mee in apeldoorn.
Man bijt hond, na een commando bijt hond..man ...maar ook dames die nog geen vlieg kwaad doen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In de Bazar chillen is altijd wel relaxed.
maak wat fotos van het kanaalquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik neem morgen mijn fototoestel wel even mee op stap en laat de rest van NL zien dat Apeldoorn the place to be is, als je van rust en orde houd.
Ze moeten eens wat aan de wegen doen daar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik neem morgen mijn fototoestel wel even mee op stap en laat de rest van NL zien dat Apeldoorn the place to be is, als je van rust en orde houd.
Welke hbo-studenten? Je bedoelt toch niet dat ROC mag ik hopen he.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
uitgaan gaat ook steeds beter in apeldoorn, helemaal als binnenkort 4000 hbo studenten erbij komen zal het uitgaansgebied een boost krijgen.
Saxion gaat meer opleidingen in Apeldoorn beginnen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Welke hbo-studenten? Je bedoelt toch niet dat ROC mag ik hopen he.
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
maten velden roep ik dan maar altijd...
Die langs het kanaal wel ja. Gewoon een zandpad midden in de stad zelfquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze moeten eens wat aan de wegen doen daar.Die stammen ook nog uit de tijd dat 't een dorp was.
![]()
Owja? Wanneer?quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:09 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Saxion gaat meer opleidingen in Apeldoorn beginnen.
Of al vanaf volgend schooljaar, of dat jaar daar op dacht ikquote:
Gigant!quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
de swing!!!! snif... samen met de gigant enige toko's waar ik kwam tijdens het uigaan. geen top40 muziek en geen modetutjes en kraagjes omhoog jongs...heerlijk springen op limb bizkit met hun doorbaak nummer faith!!
tegenwoordig zit er een ierse pub, ook gezellig maar indeed is het nu veel van hetzelfde.
Ja dat weet ik nog, van Nirvanaquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
jazeker, de flierenfluiter zit nog steeds op het vertrouwde stekje aan de marktstraat! gigant in het oude schoolgebouw... prrr.. detail, nirvana heeft daar nog opgetreden in 1990, mijn lieftallige pappie werkte daar toendertijd en heeft me meegenomen, je kan wel zeggen een unieke ervaring achteraf gezien..
Jan, Jan... god dan moet ik wel heel erg in mijn geheugen graven. Volgens mij werkten er wel meer Jannen bij Gigantquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
Jan is de naam, Jan zonder achternaam voor intiemi..
blank valt ook wel mee hoor. Moet je eens in zevenhuizen of orden gaan wonenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is juist waarom Apeldoorn domweg perfect is. Rustig, gemiddeld, blank, groen, onbekend en dodelijk saai.
Nou nee. Erg klein en elke week weer zelfde muziek. Zelfs toen ik half jaar niet was geweest, draaide ze weer dezelfde muziek. Apeldoorn verdient (gezien de groote van het dorp) een grotere en vooral betere discotheek.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:10 schreef Messenga het volgende:
Plaza di Christo is oke.
Preciesquote:
Ben benieuwd met wat voor je dingen je aan komtquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Owja Caterplein werd karateplein genoemd omdat er zo goed als elk weekend flinke gevechten waren. Valt nu wel erg mee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:03 schreef Duderinnetje het volgende:
O daar ben ik geboren en getogen.
Dat getogen met name in de Swing, een heerlijke new wave danskelder in de stad. Lauw bier en maar depressief doen met z'n allen, dat waren nog eens tijden.
Maar goed. Sinds dat Caterplein begin jaren negentig één grote rampestampkermis is geworden vond ik het uitgaan echt geen zier meer aan en ben ik ook maar voorgoed vertrokken uit Apeldoorn.
Wat ik wel erg mis is de mooie omgeving (bossen, de zandverstuiving, heide) en de tuinen van het Loo.
Misschien binnenkort daar maar weer eens kijken
precies, ik woon dan in de maten ter hoogte van landdrostlaan maar ik sta letterlijk binnen 4 minuten lopen tussen de koeien en boerderijen richting klarenbeek. pak ik de fiets dan is het maar 15 minuten fietsen naar de eerste bossen van de veluwe.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:47 schreef ehqo het volgende:
Caterplein, en basically alle uitgaansstekjes in Apeldoorn zijn slecht. Alleen Gigant heeft bij uitzondering nog wel eens iets aardigs op het programma staan.
Maar ach, ik ben sowieso niet echt van het uitgaan. Over de bereikbaarheid van toffe natuur valt geenzins te klagen.
Dat stukje richting Hoog Soeren en Kootwijk over de heide en alles is heerlijk fietsen en prachtige natuur. Als ik moest contempleren, deed ik het daar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
precies, ik woon dan in de maten ter hoogte van landdrostlaan maar ik sta letterlijk binnen 4 minuten lopen tussen de koeien en boerderijen richting klarenbeek. pak ik de fiets dan is het maar 15 minuten fietsen naar de eerste bossen van de veluwe.
Ik ken het. Plezier met Oranje.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
ah, das vlakbij, boswachtersveld hier, voorheen krijgsmansveld en rentmeestersveld....
voor nu los ballos, zaterdag ben ik weer in het land, Oranje heeft nu mijn volledige aandacht..
Idd, maar ik ben er dan in 6 minutenquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
precies, ik woon dan in de maten ter hoogte van landdrostlaan maar ik sta letterlijk binnen 4 minuten lopen tussen de koeien en boerderijen richting klarenbeek. pak ik de fiets dan is het maar 15 minuten fietsen naar de eerste bossen van de veluwe.
Van Zevenhuizen word je toch ook spontaan depressiefquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:20 schreef ASroma het volgende:
de matenwonen de allochtonen die het wat beter hebben, voor de rest allemaal half kamper volk, dat op de weg terug zaterdagavond elk bushokje kapot gooit- dat soort volk
ordebosal het hokeyende kut kakkervolk
zuidmaten alleen tikkje erger
zevenhuizen![]()
centrum![]()
woudhuis![]()
Pardon? Zevenhuizen is juist een door allochtonen vergeven stuk Apeldoorn die allemaal in flats zijn gepropt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:20 schreef ASroma het volgende:
de matenwonen de allochtonen die het wat beter hebben, voor de rest allemaal half kamper volk, dat op de weg terug zaterdagavond elk bushokje kapot gooit- dat soort volk
zevenhuizen![]()
centrum![]()
woudhuis![]()
Denk door al die nieuwbouw, ziet er stijfjes uit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
Centrum is relaxed, daar ben ik het mee eens. Woudhuis vind ik niet echt chill, er hangt daar een te burgerlijk sfeertje oid.
De Parkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:20 schreef ASroma het volgende:
zevenhuizen![]()
centrum![]()
woudhuis![]()
Ah! Op die kloteschool zat ik eens!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:07 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik woon in de maten. Tussen het edison en de heemgaard in ongeveer.
Er worden er 2 genoemd. Ik zat op het Edison. Mijn naam staat nog op het raam boven de ingang.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah! Op die kloteschool zat ik eens!
Mijn zusje zat een tijdje op het Edison. Zelf zat ik op de Heemgaard, wel een aardige school.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Er worden er 2 genoemd. Ik zat op het Edison. Mijn naam staat nog op het raam boven de ingang.
Daar woon ik 50 meter vandaan. Toch verkoos ik het Edison erboven omdat ik geen zin had in Godsdienstelijk geneuzel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mijn zusje zat een tijdje op het Edison. Zelf zat ik op de Heemgaard, wel een aardige school.
Woon je in Rakkersveld ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Daar woon ik 50 meter vandaan. Toch verkoos ik het Edison erboven omdat ik geen zin had in Godsdienstelijk geneuzel.
Magistratenveld, recht tegenover de ingang van de Heemgaard, zeg maar.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:45 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Woon je in Rakkersveld ofzo?
En ach, ik had op een christelijke basisschool gezeten, hier viel de godsdienst mee. Al snap ik wel dat het een bezwaar was.
Kleine wereld, dan kan ik in 10 minuutjes lopen al bij je huis zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Magistratenveld, recht tegenover de ingang van de Heemgaard, zeg maar.
Je drinkt bier en luistert Drum and Bass. Dan had ik het toch slechter kunnen treffen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:57 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kleine wereld, dan kan ik in 10 minuutjes lopen al bij je huis zijn.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je drinkt bier en luistert Drum and Bass. Dan had ik het toch slechter kunnen treffen.
Ik ben geen uitbundig DnB-fan maar ik kan het beter waarderen dan de meeste muziekstromingen. Zelf ben ik meer van de wat rustigere electro en ambient, zeg maar.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:03 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Insgelijks, als het voor jou ook enigsinds opgaat.
We gaan iets te offtopic, maar electro en ambient heb ik ook veel geluisterd. Met name ambient met een dikke J in de tuin.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ben geen uitbundig DnB-fan maar ik kan het beter waarderen dan de meeste muziekstromingen. Zelf ben ik meer van de wat rustigere electro en ambient, zeg maar.
Betreffende het bier: 'ja'.
Té schaars ja, wat dat betreft zet Apeldoorn zich niet echt op de kaart, toch wel zonde. Er zijn sowieso weinig alternatieven in de buurt, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:11 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
We gaan iets te offtopic, maar electro en ambient heb ik ook veel geluisterd. Met name ambient met een dikke J in de tuin.
Verder zin er op de first floor in Apeldoorn (onder de lasergame) wel eens alternatieve feesten. Verder onderin de gigant, maar dat is schaars.
Vroeger ging ik wel eens naar het Burgerweeshuis in Deventer naar underground techno feestjes.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Té schaars ja, wat dat betreft zet Apeldoorn zich niet echt op de kaart, toch wel zonde. Er zijn sowieso weinig alternatieven in de buurt, voor zover ik weet.
Daar heb ik ook op gezeten. Ben zelf van '85 dus misschien heb ik je er wel eens gezienquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mijn zusje zat een tijdje op het Edison. Zelf zat ik op de Heemgaard, wel een aardige school.
Ik kom van hetzelfde jaar, dus die kans is redelijk tot zeer groot aanwezig, me dunkt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar heb ik ook op gezeten. Ben zelf van '85 dus misschien heb ik je er wel eens gezien.
Edison zegt me niets. Is dat een nieuwe (na 1990quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Er worden er 2 genoemd. Ik zat op het Edison. Mijn naam staat nog op het raam boven de ingang.
Misschien ken je mij of mn broertje (Freek). Die is 2 jaar jonger dan ik. Kijk maar in mn fotoboek, misschien zegt het je wat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar heb ik ook op gezeten. Ben zelf van '85 dus misschien heb ik je er wel eens gezien.
Heb zelf ook op de Heemgaard gezeten, maar sinds de verbouwing van 4 jaar geleden is het hard achteruit gegaan. Ben er gelukkig al 3 jaar vanaf.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
De Heemgaard bedoel ik dusWat een suffe zooi
![]()
Ik al 5 jaar, was de verbouwing voor. Al vind ik het niet zo verpauperd hoor, ben naar de opendag geweest met mn zusje (van 11) en toen kwam ik mijn oud-leraren weer tegen. Vond er niet zoveel veranderd, behalve het gebouw dan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:21 schreef dramslag het volgende:
[..]
Heb zelf ook op de Heemgaard gezeten, maar sinds de verbouwing van 4 jaar geleden is het hard achteruit gegaan. Ben er gelukkig al 3 jaar vanaf.
De noodlokalen zijn gelukkig weggehaald. Daar had ik altijd frans en slechte herinneringen aan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik al 5 jaar, was de verbouwing voor. Al vind ik het niet zo verpauperd hoor, ben naar de opendag geweest met mn zusje (van 11) en toen kwam ik mijn oud-leraren weer tegen. Vond er niet zoveel veranderd, behalve het gebouw dan.
Die prestige ging er na een tijdje wel vanaf. Er waren allerlei plannen voor een mega-bioscoop en van dattum. De hype is sowieso een beetje doodgebloedt volgens mij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:24 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Het laatste prestige-project van de gemeente Apeldoorn.
Kosten: 70 miljoen euro.
Van die trieste pubertjes gaan altijd in de pauze stiekem 'smoken' in onze straat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:29 schreef dramslag het volgende:
[..]
De noodlokalen zijn gelukkig weggehaald. Daar had ik altijd frans en slechte herinneringen aan.
Qua lesuitval en begeleiding is het bij mij vanaf de brugklas wel verslechterd.
Maar ben er dus al een tijdje vanaf, dus weet niet precies hoe het er nu aan toe gaat.
Je komt me niet echt bekend voorquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Misschien ken je mij of mn broertje (Freek). Die is 2 jaar jonger dan ik. Kijk maar in mn fotoboek, misschien zegt het je wat.
Ja die ken ik, heeft ook een zusje toch? Linda?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:58 schreef Party_P het volgende:
Lol, allemaal fokkers uit de maten. Zuid hier, tegenover malkander
@ Sapstengel...
Trommelaarshoeve, ken je toevallig een ene rene?
Ik zit nog steeds op de Heemgaard, en het aantal godsdienstelijk gerelateerde activiteiten is eigenlijk 0. Dagopeningen zijn er niet, bijbels in het godsdienst lokaal zijn half kapot en je kan namen van sprookjesfiguren zoals god en jezus lekker misbruiken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Daar woon ik 50 meter vandaan. Toch verkoos ik het Edison erboven omdat ik geen zin had in Godsdienstelijk geneuzel.
Geen dagopeningen meer!? Ik kreeg nog dagopeningen uit de "zuitkorrel", niet dat er iets nuttigs vermeld werd, maar het nam altijd wel lekker veel tijd in beslagquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:24 schreef leejow het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op de Heemgaard, en het aantal godsdienstelijk gerelateerde activiteiten is eigenlijk 0. Dagopeningen zijn er niet, bijbels in het godsdienst lokaal zijn half kapot en je kan namen van sprookjesfiguren zoals god en jezus lekker misbruiken.
Man die kreeg ik niet eens meer volgens mij en ik was er in '88 of '89 weg!quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Geen dagopeningen meer!? Ik kreeg nog dagopeningen uit de "zuitkorrel", niet dat er iets nuttigs vermeld werd, maar het nam altijd wel lekker veel tijd in beslag
2e uur was dat altijd. Uit de zoutkorrel kwam er dan zo'n verhaaltje.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Dagopeningen waren bij mij ook nog regelmatig aan de orde. Enkel als je het 1e uur les had geloof ik, dus max 2 x in de week volgens mij, omdat niet elke docent dat deed. Bij een flink gelovige docent kreeg je dan regelmatig bijbelachtige verhalen waarop je als puber lekker om zat te gniffelen.
Mahakena? Hij was relaxed.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Godsdienst was juist 1337 op Heemgaard. Ik kreeg Godsdienst van een christelijke Molukker (ben even zijn naam kwijt) die het altijd wel leuk bracht.Zonde van dat godsdienst lokaal. Het was daar altijd een zooitje.
Sorry hoor, maar als je een onvoldoende haalt voor gosdienst is het meer dan terecht dat je blijft zitten. Voor dit vak hoef je namelijk geen reet uit te voeren (anders dan alleen maar opdagen) en dan haal je makkelijk een 8. Ik heb nou niet diep spirituele stukken hoeven te schrijven om een goed cijfer te krijgen voor dit vak. Trouwens, de Heemgaard is 3 jaar geleden verbouwd zodat de parkvleugel en het hoofdgebouw over alle drie verdiepingen met elkaar verbonden zijn. Zo hoef je niet vet ver te lopen als je van 231 naar 201 moestquote:
Mahakena inderdaad, al vond ik Bulens de meest relaxte docent ooit.quote:
Dat had ik daarna ja, dat het makkelijk werd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:12 schreef leejow het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je een onvoldoende haalt voor gosdienst is het meer dan terecht dat je blijft zitten. Voor dit vak hoef je namelijk geen reet uit te voeren (anders dan alleen maar opdagen) en dan haal je makkelijk een 8. Ik heb nou niet diep spirituele stukken hoeven te schrijven om een goed cijfer te krijgen voor dit vak.
Co. Hoewel immer overbezocht.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:24 schreef Renesite het volgende:
Ik was er altijd veel te vinden in Hoenderloo
Lekker ijs daatCo
Dat spreekt mij ook helemaal niet aan. Maar ik mis een beetje wat progressievere tentjes, met stijl zeg maar, het gros van de disco's hier is dertien-in-een-dozijn hersenloos hoswerk. Ik mis de stijlvolle 'clubs' die genres durven te draaien anders dan wat er in de top40 staat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:13 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, Apeldoorn zit wel goed. Ik hoef niet zo nodig in een disco te zuipen tot mijn ogen in mijn achterhoofd zitten of een stel hitsige schoolmeiden te neuken. Ik zit wel best in de wat stillere kroegen met mijn vrienden. Onder uitgaan versta ik 'niet thuis zijn' en dus doen we dat ook 5 keer per week. In Apeldoorn. Het kan echt.
Sorry hoor, maar bij van Kinsbergen vind je het meest onbeschofte personeel wat er in Apeldoorn rondloopt. Ik wil er nog niet dood gevonden worden eerlijk gezegd. Als je naar een "ouwelullenbar" wil kan je beter naar Het Nieuws van Apeldoorn gaan, daar kan je ook nog lekker zitten onder het genot van een biertje en tref je zeker geen br33zah volk aan. Overigens zouden ze me ook pas onder doodsbedreiging de Plaza binnen krijgen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:13 schreef Mystikvm het volgende:
Hier nog een Apeldoorner. Om maar met het lokale vocabulaire te spreken, ik ben semi-'import'. Kom oorspronkelijk uit Twello maar hang al ruim 8 jaar rond in Apeldoorn en ben kortgeleden hier gaan samenwonen. Als iets burgerlijkheid stimuleert is het Apeldoorn wel.
Desalniettemin heb ik weinig te klagen over de stad. Ja, Apeldoorners willen niks en elk evenement dat er is, is gericht op 114-jarigen...Toch kom ik er graag omdat mijn wilde jaren van mijn jeugd er liggen, eindeloos hangen bij een vriend thuis (in het mooie Berg en Bos, later zijn ze verhuisd naar die wijk naast het centrum, aan de van Galenstraat) en vervolgens de kroegen in. Met name de Finnegan's en Flierefluiter deden het goed.
Echter, tegenwoordig zitten we standaard in 'van Kuthoeren' zoals we café van Kinsbergen noemen. Al die rode lampen en rode inrichting doen het lijken op een bordeel, maar het is echt de meest relaxte tent en je zit niet tussen die 17-jarige zeikwijven met hun dronken harses die over je schoenen heenkotsen. Bij van Kinsbergen heb je echt een toffe sfeer, beetje loungerig. En het voelt gewoon luxe.
Ik heb trouwens op VC Walterbosch gezeten. Toffe school, achteraf. Ik was daarentegen wel een vieze retenlikker dus kon sowieso weinig fout doen.
Woon nu boven een bedrijf op randje industrieterrein met uitzicht op Zuid (blergh). Kayersdijk dus. Wel tof wonen, ook al zit je in de drukte, het voelt heel afgelegen.
Nee, Apeldoorn zit wel goed. Ik hoef niet zo nodig in een disco te zuipen tot mijn ogen in mijn achterhoofd zitten of een stel hitsige schoolmeiden te neuken. Ik zit wel best in de wat stillere kroegen met mijn vrienden. Onder uitgaan versta ik 'niet thuis zijn' en dus doen we dat ook 5 keer per week. In Apeldoorn. Het kan echt.
Ik weet niet wanneer jij daar geweest bent maar in geen enkele andere tent tref ik zulk vriendelijk personeel aan dat alle etiquetteregels kent. OK, er zijn wel wat chagerijnige zeikerds, maar die negeer ik gewoon. Het kan ook komen omdat wij er onderhand zo vaak komen dat we misschien een streepje voor hebben. Hoeveel duizenden euro's wij wel niet in hun kas hebben gestort....In elk geval heb jij blijbaar een ander beeld van fatoensnormen want ik heb al meerdere malen andere mensen meegenomen die niet vaak ergens heen gaan en allemaal zijn ze in de wolken met de kwaliteit van het personeel bij van Kinsbergen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:15 schreef leejow het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar bij van Kinsbergen vind je het meest onbeschofte personeel wat er in Apeldoorn rondloopt. Ik wil er nog niet dood gevonden worden eerlijk gezegd. Als je naar een "ouwelullenbar" wil kan je beter naar Het Nieuws van Apeldoorn gaan, daar kan je ook nog lekker zitten onder het genot van een biertje en tref je zeker geen br33zah volk aan. Overigens zouden ze me ook pas onder doodsbedreiging de Plaza binnen krijgen.
Gigantcafé is trouwens ook wel oké. Verder ben ik het ook wel met ehqo eens, er is geen club ofzo waar je een dans/zit & praat gedeelte hebt waar ze een beetje rustige muziek draaien.
Dat is ook net wat ik mis. Al is het centrum best relaxed als je rustig in een kroeg een biertje wil drinken oid, maar qua discotheken en clubs valt het tegen..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat spreekt mij ook helemaal niet aan. Maar ik mis een beetje wat progressievere tentjes, met stijl zeg maar, het gros van de disco's hier is dertien-in-een-dozijn hersenloos hoswerk. Ik mis de stijlvolle 'clubs' die genres durven te draaien anders dan wat er in de top40 staat.
dan ga je toch naar de gate in hoederlooquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is ook net wat ik mis. Al is het centrum best relaxed als je rustig in een kroeg een biertje wil drinken oid, maar qua discotheken en clubs valt het tegen..
Edison was vroeger KSG De Maten, dat is in '93 ofzo gewijzigd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Edison zegt me niets. Is dat een nieuwe (na 1990) school?
De Heemgaard bedoel ik dusWat een suffe zooi
![]()
Wat is dat?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:51 schreef dramslag het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand naar de oranje-rotonde?
bij winst voor NL natuurlijk
De Rotonde bij matenpoort, daar gaat iedereen altijd feesten na een overwinning van NL.quote:
O, wat grappig. Dat is zo toevallig ontstaan of zo?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De Rotonde bij matenpoort, daar gaat iedereen altijd feesten na een overwinning van NL.
Beetje brakke foto:
[afbeelding]
Mjah, elke keer werd het feest steeds groter. Toen ze bij het EK twee jaar geleden verloren liep het een beetje uit de hand, werden bussen en auto's bekogeld etc. Sindsdien wordt het elke keer afgezet door de politie, zodat het gewone verkeer er niet kan komen. Wel rijden er altijd idioten met oranje gespoten wrakken enzoquote:Op zondag 25 juni 2006 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O, wat grappig. Dat is zo toevallig ontstaan of zo?
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
yep, begon met een paar man, nu kun je er bij winst een paar duizend vinden incl dweilorkest en wegafzettingen..
Het weer was er niet echt naar. De wedstrijd ook niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
het was rustig op de rotonde, zoals in heel apeldoorn het rustig was na afloop van de wedstrijd.
Er zijn een aantal bushokjes gesneuveld, maar dat is vanzelfsprekend..quote:Op maandag 26 juni 2006 12:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
het was rustig op de rotonde, zoals in heel apeldoorn het rustig was na afloop van de wedstrijd.
Hola.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:11 schreef WeirdMicky het volgende:
Bierfestival op 3 september, mmm.
Moeten we maar een Apeldoorn meeting doen.
Mits pils.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:25 schreef Spockjuh_ het volgende:
meeting? apeldoorn?? altijd een goed plan...
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
whiskey
Er zijn meer medestandersquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:58 schreef Devlinsect het volgende:
Afgelopen vrijdag een feest gehad in een lounge achtige bar Van Kinsbergen
Wat een leuke tent! Goede muziek en lekker eten.
Dus door jou moest het feest eerder ophouden (01.00 uur) vanwege mogelijke geluidshinder.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:52 schreef FB-aight het volgende:
ik woon naast van kinsbergen, maar ben er eerlijk gezegd nooit geweest..
keertje doen dan maar
lolz, denk eerder andersom... door mijn nachtelijke geluidshinderquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus door jou moest het feest eerder ophouden (01.00 uur) vanwege mogelijke geluidshinder.
Begint je achternaam met een V? Volgens mij heb ik bij Freek in de klas gezeten. Hij is net geslaagd voor de HAVO of niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Misschien ken je mij of mn broertje (Freek). Die is 2 jaar jonger dan ik. Kijk maar in mn fotoboek, misschien zegt het je wat.
Nope, klopt niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:15 schreef mefr0uwtje het volgende:
[..]
Begint je achternaam met een V? Volgens mij heb ik bij Freek in de klas gezeten. Hij is net geslaagd voor de HAVO of niet?
en jij hebt het zeker over freek verbeet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:15 schreef mefr0uwtje het volgende:
[..]
Begint je achternaam met een V? Volgens mij heb ik bij Freek in de klas gezeten. Hij is net geslaagd voor de HAVO of niet?
Kloptquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en jij hebt het zeker over freek verbeet?
Valt op zich wel mee ja. Zelden dat er wat is met jongeren als ze nuchter zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:24 schreef immortalsean het volgende:
héé, ik woon op de welgelegenweg, da's honderd meter van waar die drakenbootraces werden gehouden. ik zit btw op walterbosch, eigenlijk wel een beetje kenmerkend voor apeldoorn, vrij weinig tot geen tuig.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:37 schreef dramslag het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee ja. Zelden dat er wat is met jongeren als ze nuchter zijn.
Apeldoornse jeugd zal wel niet zo goed tegen drank kunnen
mooi hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hoe herkende je me?
trouwens, ff off-topic, maar check je fotoboek es![]()
Broertje van Joost.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en jij hebt het zeker over freek verbeet?
Die foto's zullen nog even op zich laten wachten, dus hou vooral je adem niet inquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
welk nieuw station bedoel jij dan?? ik gok zelf apeldoorn cs, maar die stond er al dus dat kan bijna niet..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:37 schreef blessed19 het volgende:
de maten...ik vind het echt zo verrot dat het nieuwe station er niet door is gekomen.
hier heb je toch ook niks aan? beetje zinloos allemaal...
Haha ja idd, ik ben ook zo vaak op die telefoon geklommen!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 04:31 schreef Schlumberger het volgende:
Haha, die foto's van 'De grote telefoon'... volgens mij ben je geen echte Apeldoorner als je daar niet eens op bent geklommen![]()
-Van Kinsbergen -
Trouwens, zijn er meer mensen die vinden dat er eigenlijk ook 's nachts bussen zouden moeten rijden? Als je een beetje fatsoenlijk uit wil gaan moet je wel fietsen, of een taxi nemen... blegh.
Een paar jaar geleden (3 of 4 denk ik?) had de Apeldoornse Courant een enquete gehouden over de plannen voor een nieuw station. De bedoeling was dat het oude station ervoor gesloopt zou worden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:20 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
welk nieuw station bedoel jij dan?? ik gok zelf apeldoorn cs, maar die stond er al dus dat kan bijna niet..
Apeldoorn barst inderdaad van zeikende en geirriteerde bejaarden of gereformeerden. Af en toe komt de burgerlijkheid me ook de strot uit bij dat soort mensen. Maar goed, soms is doorsnee ook wel okéquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden (3 of 4 denk ik?) had de Apeldoornse Courant een enquete gehouden over de plannen voor een nieuw station. De bedoeling was dat het oude station ervoor gesloopt zou worden.
70% was tegen de sloop van het (nu huidige) station. en van die 70% was er ongeveer 80%/90% 65+.Met dat nieuwe station zouden we 5 perrons gekregen hebben en een veel betere verbinding naar bijvoorbeeld Nijmegen krijgen.
maar helaas...
Mjah, Apeldoorn de Maten bij de Americahal. En Apeldoorn Osseveld (?) tegenover die blauwe gebouwen bij het Fort.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:49 schreef WeirdMicky het volgende:
Er komen wel nieuwe tussenstations toch? Bij de Amerika-hal dacht ik?
Jezus je gaat dat oude station toch niet afbrekenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden (3 of 4 denk ik?) had de Apeldoornse Courant een enquete gehouden over de plannen voor een nieuw station. De bedoeling was dat het oude station ervoor gesloopt zou worden.
70% was tegen de sloop van het (nu huidige) station. en van die 70% was er ongeveer 80%/90% 65+.Met dat nieuwe station zouden we 5 perrons gekregen hebben en een veel betere verbinding naar bijvoorbeeld Nijmegen krijgen.
maar helaas...
Alsjeblieft zeg, dat station mag dan wel oud zijn, maar mooi is anders. Zelfs met renovatie blijft het een foeilelijk ding dat in alles die vieze bouwstijl van de eerste helft van de 20e eeuw uitstraalt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jezus je gaat dat oude station toch niet afbreken![]()
Er blijft niets van Apeldoorn over zo, het is al zo'n nieuwbouwblokkendoos aan het worden![]()
Nee dat doen ze ook niet. Op dit moment is er een deel van het station afebroken. Maar het wordt weer in zijn oude glorie hersteld.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er blijft niets van Apeldoorn over zo, het is al zo'n nieuwbouwblokkendoos aan het worden![]()
Je wóónt niet eens meer in Apeldoorn. Functionaliteit gaat toch echt boven lelijkheid. Het oude station is echt niet mooi.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
volgens mij weet je niet meer het gehele verhaal....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
maar helaas...
Volgens mij duurt het hele gebeuren nog wel tot 2010/2011 voordat ehet allemaal af is....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dit gebouw?
[afbeelding]
Daar moeten ze nog mee beginnen? Want die staat volgens mij op de plaats waar nu de fietsenstalling staat..
Dat gebouw staat er over vijf jaar inderdaad nog nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
O sorry dat ik er dan toch een mening over hebquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:50 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je wóónt niet eens meer in Apeldoorn. Functionaliteit gaat toch echt boven lelijkheid. Het oude station is echt niet mooi.
Mooi zoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:45 schreef mefr0uwtje het volgende:
[..]
Nee dat doen ze ook niet. Op dit moment is er een deel van het station afebroken. Maar het wordt weer in zijn oude glorie hersteld.
dat zeg ik dus, het pand wordt helemaal weer in oude staat hersteld, dus zonder vage kluisje, servex restauratie en noem maar op. die worden als ik het goed heb verplaatst naar het gebouw links zodat het weer een entree wordt waar je echt graag binnenkomt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:10 schreef Schlumberger het volgende:
Het oude stationsgebouw is ronduit lelijk. In grootmoeders tijd was het waarschijnlijk een stijlvol gebouw (incl. speciale wachtruimte voor de koninklijke familia), maar op een gegeven moment hebben ze er zomaar wat nieuwerwetse dingen ingekwakt... denk bijvoorbeeld aan die pauperrestauratie, de lelijke deuren, de bankkluistoiletten... Al met al is het naar mijn mening maar een rommelig geheel waar niemand zich op z'n gemak kan voelen.
[..]
Dat gebouw staat er over vijf jaar inderdaad nog niet
Eigenlijk heb ik bij Apeldoorn in het geheel niet echt het idee dat we weten wat we doen... we doen maar wat. Het centrum ziet er bijvoorbeeld uit alsof het college van B&W zomaar wat tekeningen uit de 'catalogus voor moderne gebouwen' heeft geplukt en neergezet. Zo zit er achter het peperdure CODA (brrr) opeens een verlept gebouw dat er totaal niet bijpast, en steken ze in één kruispunt (Laan van Westenenk/Europaweg) dik 1,3 miljoen euro voor renovatie terwijl het wegdek in sommige wijken ver onder de maat is (Zuid). Over de evenementen zal ik het helemaal maar niet hebben
Als het goed is gaat de boel daar binnenkort plat. Shoarmaroom opa'90 sluit een dezer dagen zijn deuren en daarmee zijn alle bedfrijven verdwenen uit dat blok waar ze gaan bouwen. Dus gezien het tempo waarmee ze de andere 2 panden uit de grond hebben gestampt gok ik dat het er over 2 jaar staat..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
Daar moeten ze nog mee beginnen? Want die staat volgens mij op de plaats waar nu de fietsenstalling staat..
Door reacties van sentimentele mensen zoals jij gaan nieuwe -goede- projecten niet door. Apeldoorn heeft behoefte aan een groter station, maar dat is elke keer niet genoeg om afstand te doen van een (lelijk) monument.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O sorry dat ik er dan toch een mening over heb![]()
Hoe durf ik!![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Door reacties van sentimentele mensen zoals jij gaan nieuwe -goede- projecten niet door. Apeldoorn heeft behoefte aan een groter station, maar dat is elke keer niet genoeg om afstand te doen van een (lelijk) monument.
waarom een grotere stationshal?? ik kan me namelijk niet herinneren dat ik daar nooit niet naar binnen kon komen vanwege de drukte...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Door reacties van sentimentele mensen zoals jij gaan nieuwe -goede- projecten niet door. Apeldoorn heeft behoefte aan een groter station, maar dat is elke keer niet genoeg om afstand te doen van een (lelijk) monument.
Ik weet het niet hoor, ik vind het stationsgebied en dat wat helemaal tot aan het centrum doogetrokken moet worden best heel aardig bij elkaar passen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:10 schreef Schlumberger het volgende:
Het oude stationsgebouw is ronduit lelijk. In grootmoeders tijd was het waarschijnlijk een stijlvol gebouw (incl. speciale wachtruimte voor de koninklijke familia), maar op een gegeven moment hebben ze er zomaar wat nieuwerwetse dingen ingekwakt... denk bijvoorbeeld aan die pauperrestauratie, de lelijke deuren, de bankkluistoiletten... Al met al is het naar mijn mening maar een rommelig geheel waar niemand zich op z'n gemak kan voelen.
[..]
Dat gebouw staat er over vijf jaar inderdaad nog niet
Eigenlijk heb ik bij Apeldoorn in het geheel niet echt het idee dat we weten wat we doen... we doen maar wat. Het centrum ziet er bijvoorbeeld uit alsof het college van B&W zomaar wat tekeningen uit de 'catalogus voor moderne gebouwen' heeft geplukt en neergezet. Zo zit er achter het peperdure CODA (brrr) opeens een verlept gebouw dat er totaal niet bijpast, en steken ze in één kruispunt (Laan van Westenenk/Europaweg) dik 1,3 miljoen euro voor renovatie terwijl het wegdek in sommige wijken ver onder de maat is (Zuid). Over de evenementen zal ik het helemaal maar niet hebben
hoppa, geen enkele bar is veranderd de laatste 5 jaar, iedereen gaat mee op de stroom van populair maar niks wat ook maar enigzins afwijkend is. zonde, ik hoop dat de hbo studenten die apeldoorn binnenkort gaan binnenvallen er wat aan kunnen doen om meer leven in de brouwerij te krijgen..quote:Op zondag 2 juli 2006 13:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Gister ben ik in de plaza even geweest. Mn broertje werd 20 en het was gratis entree, dus we hobbelen daar naar binnen. Alle vooroordelen waren waar, ik ben 22, maar ik heb geen énkel meisje gezien die iig net zo oud of ouder was dan ik. Verder over dronken jongetjes, muziek die nog hetzelfde was als 4/5 jaar geleden en allemaal domme knakkers die ik nog ken van de middelbare school, maar nooit iets hebben bereikt.
![]()
Je hebt hoop die ongegrond is denk ik. Ten eerste gaan veel studenten niet in Apeldoorn wonen. Ten tweede passen die zich vaker aan aan de situatie, dan er daadwerkelijk wat veranderd.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:37 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
hoppa, geen enkele bar is veranderd de laatste 5 jaar, iedereen gaat mee op de stroom van populair maar niks wat ook maar enigzins afwijkend is. zonde, ik hoop dat de hbo studenten die apeldoorn binnenkort gaan binnenvallen er wat aan kunnen doen om meer leven in de brouwerij te krijgen..dan wordt het aanbod gelukkig anders, niet alleen maar meer r&b, kroegenhits en populaire muziek!
Haha, tsjah, ik ben liever realistisch.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
glas halfvol he, om maar in stijl te blijven..
Dit neem ik terugquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:00 schreef Fokkedop het volgende:
Maar ik denk wel dat het bij 1 deeltje blijft
juist, daarom verkas ik altijd naar het heerderstrand, 25 minuten rijden maar daar is het altijd lekker zonder dat het extreem druk wordt. 1 tip, ga wel een beetje vroeg, na 11.00 uur kun je lang wachten met je auto..quote:Op zondag 2 juli 2006 21:39 schreef dramslag het volgende:
Vandaag naar het kristalbad geweest.
Volgens mij was half Apeldoorn uitgelopen.
Erg druk was het er.
goh, had je dat niet eerder kunnen bedenken??quote:Op zondag 2 juli 2006 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik was vandaag weer eens in Apeldoorn.
Zelfs de apen in de Apenheul waren saaaaaaaaaaai. maar dat kwam door de warmte
Ik ben een keer bij AGOVV - Go ahead geweest. Leuk sfeertje, leuke wedstrijdquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:24 schreef ASroma het volgende:
volgens mij loopt apeldoorn niet echt warm voor agovv![]()
![]()
Vanavond is bij Plaza gratis toegang én een klein half uur gratis drinken. Dat zet mij er toe, zij het voor korte tijd, mijn principes betreffende Plaza di Christo op zij te zetten.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
iemand nog iets van plan dit weekend?
Naar Frankrijk rijdenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
iemand nog iets van plan dit weekend?
Dan ook aan mijn ellebogen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:56 schreef dramslag het volgende:
zal wel druk zijn aan de bar dan
Parkenbewoner hieroquote:De Parkenbuurt, ten noorden van het centrum, is de mooiste wijk van Apeldoorn. Er staan veel oude herenhuizen, soms rijk versierd met ornamenten. Ook is er in deze wijk zelfs voor Apeldoornse begrippen veel groen. In 2005 is de wijk rijksbeschermd stadsgezicht geworden.
Loolaan bewoner hiero.....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:42 schreef PAA-053 het volgende:
Jaaaaaaaaaa Apeldoorn!![]()
![]()
Parel van de Veluwe![]()
[..]
Parkenbewoner hiero![]()
Ik zou vooral Zuid en sommige delen Zevenhuizen mijden, daar zijn de prijzen waarschijnlijk wel lager, maar dat heeft ook zijn reden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:51 schreef Matel het volgende:
Ik begin in oktober aan mijn nieuwe baan in Apeldoorn. Maar ik zie de reistijd enschede - apeldoorn niet zo zitten om elke dag af te leggen, dus daarom zoek ik naar een huurwoning voor een half jaar ongeveer en daarna een koopwoning. Wat is een beetje goede wijk en waar moet je absoluut niet zitten? En de huurprijzen? Wat ik gezien heb begint het allemaal pas bij 500 euro per maand...
hey lul wat is er mis met de parelvissersstraatquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:17 schreef PAA-053 het volgende:
Ach vergeleken met een willekeurige grote stad zijn alle wijken hier perfect, maar voor Apeldoornse maatstaven moet je niet in Zuid gaan zitten (Paupers), niet rond de flats in Zevenhuizen (parelvissersstraat bijv., veel criminaliteit) en eigenlijk ook niet in sommige delen van Osseveld of de Maten, al is dat niet echt slecht hoor.
Tussen die weg waar snackbar Kokkie zit en de grote kerk, aan de kant van de grote kerk.quote:
waar je niet wilt zitten zijn bepaalde straten in de wijk zevenhuizen en de wijk zuid (overigens ook goede straten) voor de rest is alles wel ok wat betreft wonen. waar ga je werken?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:51 schreef Matel het volgende:
Ik begin in oktober aan mijn nieuwe baan in Apeldoorn. Maar ik zie de reistijd enschede - apeldoorn niet zo zitten om elke dag af te leggen, dus daarom zoek ik naar een huurwoning voor een half jaar ongeveer en daarna een koopwoning. Wat is een beetje goede wijk en waar moet je absoluut niet zitten? En de huurprijzen? Wat ik gezien heb begint het allemaal pas bij 500 euro per maand...
De Kweekwegquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:34 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Tussen die weg waar snackbar Kokkie zit en de grote kerk, aan de kant van de grote kerk.
Bij de Belastingdienstquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
waar je niet wilt zitten zijn bepaalde straten in de wijk zevenhuizen en de wijk zuid (overigens ook goede straten) voor de rest is alles wel ok wat betreft wonen. waar ga je werken?
Nope, geen appartement. En ja, het is mooi wonen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:46 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
De KweekwegDa's mijn vaste snackbar
![]()
Zit je dan ook aan die kant van de weg? Dan woon je best wel heel erg mooiOf woon je in die appartementen
Doet ikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:05 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Nope, geen appartement. En ja, het is mooi wonen!![]()
Dan hebben we elkaar vast wel een keer gezien bij Kokkie. Als je de volgende keer lang blond haar en blauwe ogen ziet.... Zeg ff 'hallo'!!![]()
na december werd mijn contract niet verlengd.quote:
Gezellie allemaal zo op de vierkante 100 meter daar op dat mooie stuk Apeldoorn!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:58 schreef Spockjuh_ het volgende:
mijn ouders wonen in de lindehove, die kijken uit op de loolaan, inclusief kokkie..
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:07 schreef Spockjuh_ het volgende:
wel een seizoenskaart van agovv kopen he!! das verplicht als je in apeldoorn komt wonen..
Dat vind ik wel zon rare tent geworden, lijken allemaal alcholisten, vroeger toen ik een jaar of 5 was kwam ik er nog wel eens kijken, overdag dan. Me vader heeft daar nog achter de bar gestaan en die tent was van me oom. Gisteren kwamen nog wat oude vrienden langs van me vader die hebben daar ook allemaal gewerkt, wat grappig zeg. Zo lijkt de wereld weer heel klein.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg en bestaat de Flierenfluiter eigenlijk nog dat je weet?![]()
Vlakbij mijn ouderlijk huis! Ik fietste eerst dagelijks door de Sumatralaan! Ik woonde aan de Schuttersweg.quote:
Ik zou zelf echt niet in Zevenhuizen, Orden, de Maten en bepaalde gedeeltes van Zuid willen wonen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:51 schreef Matel het volgende:
Ik vind dat ook echt zo'n alcoholistenkroeg geworden, niks meer aan! De tante van een vriend van mij werkt(e) er, dus toen kwam ik er nog wel eens, maar nu nooit meer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:09 schreef vruitig het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zon rare tent geworden, lijken allemaal alcholisten, vroeger toen ik een jaar of 5 was kwam ik er nog wel eens kijken, overdag dan. Me vader heeft daar nog achter de bar gestaan en die tent was van me oom. Gisteren kwamen nog wat oude vrienden langs van me vader die hebben daar ook allemaal gewerkt, wat grappig zeg. Zo lijkt de wereld weer heel klein.
je zet je geneens in voor de apeldoornse actviteiten en cultuur!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:05 schreef Lollifant het volgende:
Nee, ik was aan het eten bij de Finnegans toen ik hoorde dat die zouden komen. Ik ben gauw naar huis gevlucht!![]()
Nee, ik wil nog levenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:16 schreef dramslag het volgende:
Nog mensen naar Yes-R en de Havenzangers geweest?
2 brandweerwagens waren er en het terrein voor Alambic werd helemaal afgezet.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
alambic in de fik?? was het niet een prullenbak die ervoor stond??niks op teletekst,sites etc..
![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 07:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
GOH, had ik toch gelijk he...een vuilcontainer stond in de fik, rook sloeg naar binnen. zaligheidsverklaringen zijn af te leveren via mijn mail...
![]()
![]()
Baroque is idd afgefikt. De eigenaar heeft ws. ruzie met iets of iemand omdat al eerder de banden van de bedrijfswagen waren lek gestoken...quote:Op maandag 17 juli 2006 07:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
GOH, had ik toch gelijk he...een vuilcontainer stond in de fik, rook sloeg naar binnen. zaligheidsverklaringen zijn af te leveren via mijn mail...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |