Hola.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:11 schreef WeirdMicky het volgende:
Bierfestival op 3 september, mmm.
Moeten we maar een Apeldoorn meeting doen.
Mits pils.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:25 schreef Spockjuh_ het volgende:
meeting? apeldoorn?? altijd een goed plan...
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
whiskey
Er zijn meer medestandersquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:58 schreef Devlinsect het volgende:
Afgelopen vrijdag een feest gehad in een lounge achtige bar Van Kinsbergen
Wat een leuke tent! Goede muziek en lekker eten.
Dus door jou moest het feest eerder ophouden (01.00 uur) vanwege mogelijke geluidshinder.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:52 schreef FB-aight het volgende:
ik woon naast van kinsbergen, maar ben er eerlijk gezegd nooit geweest..
keertje doen dan maar
lolz, denk eerder andersom... door mijn nachtelijke geluidshinderquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus door jou moest het feest eerder ophouden (01.00 uur) vanwege mogelijke geluidshinder.
Begint je achternaam met een V? Volgens mij heb ik bij Freek in de klas gezeten. Hij is net geslaagd voor de HAVO of niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Misschien ken je mij of mn broertje (Freek). Die is 2 jaar jonger dan ik. Kijk maar in mn fotoboek, misschien zegt het je wat.
Nope, klopt niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:15 schreef mefr0uwtje het volgende:
[..]
Begint je achternaam met een V? Volgens mij heb ik bij Freek in de klas gezeten. Hij is net geslaagd voor de HAVO of niet?
en jij hebt het zeker over freek verbeet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:15 schreef mefr0uwtje het volgende:
[..]
Begint je achternaam met een V? Volgens mij heb ik bij Freek in de klas gezeten. Hij is net geslaagd voor de HAVO of niet?
Kloptquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en jij hebt het zeker over freek verbeet?
Valt op zich wel mee ja. Zelden dat er wat is met jongeren als ze nuchter zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:24 schreef immortalsean het volgende:
héé, ik woon op de welgelegenweg, da's honderd meter van waar die drakenbootraces werden gehouden. ik zit btw op walterbosch, eigenlijk wel een beetje kenmerkend voor apeldoorn, vrij weinig tot geen tuig.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:37 schreef dramslag het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee ja. Zelden dat er wat is met jongeren als ze nuchter zijn.
Apeldoornse jeugd zal wel niet zo goed tegen drank kunnen
mooi hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hoe herkende je me?
trouwens, ff off-topic, maar check je fotoboek es![]()
Broertje van Joost.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en jij hebt het zeker over freek verbeet?
Die foto's zullen nog even op zich laten wachten, dus hou vooral je adem niet inquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik neem morgen mijn fototoestel wel even mee op stap en laat de rest van NL zien dat Apeldoorn the place to be is, als je van rust en orde houd.
welk nieuw station bedoel jij dan?? ik gok zelf apeldoorn cs, maar die stond er al dus dat kan bijna niet..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:37 schreef blessed19 het volgende:
de maten...ik vind het echt zo verrot dat het nieuwe station er niet door is gekomen.
hier heb je toch ook niks aan? beetje zinloos allemaal...
Haha ja idd, ik ben ook zo vaak op die telefoon geklommen!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 04:31 schreef Schlumberger het volgende:
Haha, die foto's van 'De grote telefoon'... volgens mij ben je geen echte Apeldoorner als je daar niet eens op bent geklommen![]()
-Van Kinsbergen -
Trouwens, zijn er meer mensen die vinden dat er eigenlijk ook 's nachts bussen zouden moeten rijden? Als je een beetje fatsoenlijk uit wil gaan moet je wel fietsen, of een taxi nemen... blegh.
Een paar jaar geleden (3 of 4 denk ik?) had de Apeldoornse Courant een enquete gehouden over de plannen voor een nieuw station. De bedoeling was dat het oude station ervoor gesloopt zou worden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:20 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
welk nieuw station bedoel jij dan?? ik gok zelf apeldoorn cs, maar die stond er al dus dat kan bijna niet..
Apeldoorn barst inderdaad van zeikende en geirriteerde bejaarden of gereformeerden. Af en toe komt de burgerlijkheid me ook de strot uit bij dat soort mensen. Maar goed, soms is doorsnee ook wel okéquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden (3 of 4 denk ik?) had de Apeldoornse Courant een enquete gehouden over de plannen voor een nieuw station. De bedoeling was dat het oude station ervoor gesloopt zou worden.
70% was tegen de sloop van het (nu huidige) station. en van die 70% was er ongeveer 80%/90% 65+.Met dat nieuwe station zouden we 5 perrons gekregen hebben en een veel betere verbinding naar bijvoorbeeld Nijmegen krijgen.
maar helaas...
Mjah, Apeldoorn de Maten bij de Americahal. En Apeldoorn Osseveld (?) tegenover die blauwe gebouwen bij het Fort.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:49 schreef WeirdMicky het volgende:
Er komen wel nieuwe tussenstations toch? Bij de Amerika-hal dacht ik?
Jezus je gaat dat oude station toch niet afbrekenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden (3 of 4 denk ik?) had de Apeldoornse Courant een enquete gehouden over de plannen voor een nieuw station. De bedoeling was dat het oude station ervoor gesloopt zou worden.
70% was tegen de sloop van het (nu huidige) station. en van die 70% was er ongeveer 80%/90% 65+.Met dat nieuwe station zouden we 5 perrons gekregen hebben en een veel betere verbinding naar bijvoorbeeld Nijmegen krijgen.
maar helaas...
Alsjeblieft zeg, dat station mag dan wel oud zijn, maar mooi is anders. Zelfs met renovatie blijft het een foeilelijk ding dat in alles die vieze bouwstijl van de eerste helft van de 20e eeuw uitstraalt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jezus je gaat dat oude station toch niet afbreken![]()
Er blijft niets van Apeldoorn over zo, het is al zo'n nieuwbouwblokkendoos aan het worden![]()
Nee dat doen ze ook niet. Op dit moment is er een deel van het station afebroken. Maar het wordt weer in zijn oude glorie hersteld.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er blijft niets van Apeldoorn over zo, het is al zo'n nieuwbouwblokkendoos aan het worden![]()
Je wóónt niet eens meer in Apeldoorn. Functionaliteit gaat toch echt boven lelijkheid. Het oude station is echt niet mooi.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
volgens mij weet je niet meer het gehele verhaal....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
maar helaas...
Volgens mij duurt het hele gebeuren nog wel tot 2010/2011 voordat ehet allemaal af is....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dit gebouw?
[afbeelding]
Daar moeten ze nog mee beginnen? Want die staat volgens mij op de plaats waar nu de fietsenstalling staat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |