Hola.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:11 schreef WeirdMicky het volgende:
Bierfestival op 3 september, mmm.
Moeten we maar een Apeldoorn meeting doen.
Mits pils.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:25 schreef Spockjuh_ het volgende:
meeting? apeldoorn?? altijd een goed plan...
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
whiskey
Er zijn meer medestandersquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:58 schreef Devlinsect het volgende:
Afgelopen vrijdag een feest gehad in een lounge achtige bar Van Kinsbergen
Wat een leuke tent! Goede muziek en lekker eten.
Dus door jou moest het feest eerder ophouden (01.00 uur) vanwege mogelijke geluidshinder.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:52 schreef FB-aight het volgende:
ik woon naast van kinsbergen, maar ben er eerlijk gezegd nooit geweest..
keertje doen dan maar
lolz, denk eerder andersom... door mijn nachtelijke geluidshinderquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus door jou moest het feest eerder ophouden (01.00 uur) vanwege mogelijke geluidshinder.
Begint je achternaam met een V? Volgens mij heb ik bij Freek in de klas gezeten. Hij is net geslaagd voor de HAVO of niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Misschien ken je mij of mn broertje (Freek). Die is 2 jaar jonger dan ik. Kijk maar in mn fotoboek, misschien zegt het je wat.
Nope, klopt niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:15 schreef mefr0uwtje het volgende:
[..]
Begint je achternaam met een V? Volgens mij heb ik bij Freek in de klas gezeten. Hij is net geslaagd voor de HAVO of niet?
en jij hebt het zeker over freek verbeet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:15 schreef mefr0uwtje het volgende:
[..]
Begint je achternaam met een V? Volgens mij heb ik bij Freek in de klas gezeten. Hij is net geslaagd voor de HAVO of niet?
Kloptquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en jij hebt het zeker over freek verbeet?
Valt op zich wel mee ja. Zelden dat er wat is met jongeren als ze nuchter zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:24 schreef immortalsean het volgende:
héé, ik woon op de welgelegenweg, da's honderd meter van waar die drakenbootraces werden gehouden. ik zit btw op walterbosch, eigenlijk wel een beetje kenmerkend voor apeldoorn, vrij weinig tot geen tuig.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:37 schreef dramslag het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee ja. Zelden dat er wat is met jongeren als ze nuchter zijn.
Apeldoornse jeugd zal wel niet zo goed tegen drank kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |