Ik zit nog steeds op de Heemgaard, en het aantal godsdienstelijk gerelateerde activiteiten is eigenlijk 0. Dagopeningen zijn er niet, bijbels in het godsdienst lokaal zijn half kapot en je kan namen van sprookjesfiguren zoals god en jezus lekker misbruiken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Daar woon ik 50 meter vandaan. Toch verkoos ik het Edison erboven omdat ik geen zin had in Godsdienstelijk geneuzel.
Geen dagopeningen meer!? Ik kreeg nog dagopeningen uit de "zuitkorrel", niet dat er iets nuttigs vermeld werd, maar het nam altijd wel lekker veel tijd in beslagquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:24 schreef leejow het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op de Heemgaard, en het aantal godsdienstelijk gerelateerde activiteiten is eigenlijk 0. Dagopeningen zijn er niet, bijbels in het godsdienst lokaal zijn half kapot en je kan namen van sprookjesfiguren zoals god en jezus lekker misbruiken.
Man die kreeg ik niet eens meer volgens mij en ik was er in '88 of '89 weg!quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Geen dagopeningen meer!? Ik kreeg nog dagopeningen uit de "zuitkorrel", niet dat er iets nuttigs vermeld werd, maar het nam altijd wel lekker veel tijd in beslag
2e uur was dat altijd. Uit de zoutkorrel kwam er dan zo'n verhaaltje.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Dagopeningen waren bij mij ook nog regelmatig aan de orde. Enkel als je het 1e uur les had geloof ik, dus max 2 x in de week volgens mij, omdat niet elke docent dat deed. Bij een flink gelovige docent kreeg je dan regelmatig bijbelachtige verhalen waarop je als puber lekker om zat te gniffelen.
Mahakena? Hij was relaxed.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Godsdienst was juist 1337 op Heemgaard. Ik kreeg Godsdienst van een christelijke Molukker (ben even zijn naam kwijt) die het altijd wel leuk bracht.Zonde van dat godsdienst lokaal. Het was daar altijd een zooitje.
Sorry hoor, maar als je een onvoldoende haalt voor gosdienst is het meer dan terecht dat je blijft zitten. Voor dit vak hoef je namelijk geen reet uit te voeren (anders dan alleen maar opdagen) en dan haal je makkelijk een 8. Ik heb nou niet diep spirituele stukken hoeven te schrijven om een goed cijfer te krijgen voor dit vak. Trouwens, de Heemgaard is 3 jaar geleden verbouwd zodat de parkvleugel en het hoofdgebouw over alle drie verdiepingen met elkaar verbonden zijn. Zo hoef je niet vet ver te lopen als je van 231 naar 201 moestquote:
Mahakena inderdaad, al vond ik Bulens de meest relaxte docent ooit.quote:
Dat had ik daarna ja, dat het makkelijk werd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:12 schreef leejow het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je een onvoldoende haalt voor gosdienst is het meer dan terecht dat je blijft zitten. Voor dit vak hoef je namelijk geen reet uit te voeren (anders dan alleen maar opdagen) en dan haal je makkelijk een 8. Ik heb nou niet diep spirituele stukken hoeven te schrijven om een goed cijfer te krijgen voor dit vak.
Co. Hoewel immer overbezocht.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:24 schreef Renesite het volgende:
Ik was er altijd veel te vinden in Hoenderloo
Lekker ijs daatCo
Dat spreekt mij ook helemaal niet aan. Maar ik mis een beetje wat progressievere tentjes, met stijl zeg maar, het gros van de disco's hier is dertien-in-een-dozijn hersenloos hoswerk. Ik mis de stijlvolle 'clubs' die genres durven te draaien anders dan wat er in de top40 staat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:13 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, Apeldoorn zit wel goed. Ik hoef niet zo nodig in een disco te zuipen tot mijn ogen in mijn achterhoofd zitten of een stel hitsige schoolmeiden te neuken. Ik zit wel best in de wat stillere kroegen met mijn vrienden. Onder uitgaan versta ik 'niet thuis zijn' en dus doen we dat ook 5 keer per week. In Apeldoorn. Het kan echt.
Sorry hoor, maar bij van Kinsbergen vind je het meest onbeschofte personeel wat er in Apeldoorn rondloopt. Ik wil er nog niet dood gevonden worden eerlijk gezegd. Als je naar een "ouwelullenbar" wil kan je beter naar Het Nieuws van Apeldoorn gaan, daar kan je ook nog lekker zitten onder het genot van een biertje en tref je zeker geen br33zah volk aan. Overigens zouden ze me ook pas onder doodsbedreiging de Plaza binnen krijgen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:13 schreef Mystikvm het volgende:
Hier nog een Apeldoorner. Om maar met het lokale vocabulaire te spreken, ik ben semi-'import'. Kom oorspronkelijk uit Twello maar hang al ruim 8 jaar rond in Apeldoorn en ben kortgeleden hier gaan samenwonen. Als iets burgerlijkheid stimuleert is het Apeldoorn wel.
Desalniettemin heb ik weinig te klagen over de stad. Ja, Apeldoorners willen niks en elk evenement dat er is, is gericht op 114-jarigen...Toch kom ik er graag omdat mijn wilde jaren van mijn jeugd er liggen, eindeloos hangen bij een vriend thuis (in het mooie Berg en Bos, later zijn ze verhuisd naar die wijk naast het centrum, aan de van Galenstraat) en vervolgens de kroegen in. Met name de Finnegan's en Flierefluiter deden het goed.
Echter, tegenwoordig zitten we standaard in 'van Kuthoeren' zoals we café van Kinsbergen noemen. Al die rode lampen en rode inrichting doen het lijken op een bordeel, maar het is echt de meest relaxte tent en je zit niet tussen die 17-jarige zeikwijven met hun dronken harses die over je schoenen heenkotsen. Bij van Kinsbergen heb je echt een toffe sfeer, beetje loungerig. En het voelt gewoon luxe.
Ik heb trouwens op VC Walterbosch gezeten. Toffe school, achteraf. Ik was daarentegen wel een vieze retenlikker dus kon sowieso weinig fout doen.
Woon nu boven een bedrijf op randje industrieterrein met uitzicht op Zuid (blergh). Kayersdijk dus. Wel tof wonen, ook al zit je in de drukte, het voelt heel afgelegen.
Nee, Apeldoorn zit wel goed. Ik hoef niet zo nodig in een disco te zuipen tot mijn ogen in mijn achterhoofd zitten of een stel hitsige schoolmeiden te neuken. Ik zit wel best in de wat stillere kroegen met mijn vrienden. Onder uitgaan versta ik 'niet thuis zijn' en dus doen we dat ook 5 keer per week. In Apeldoorn. Het kan echt.
Ik weet niet wanneer jij daar geweest bent maar in geen enkele andere tent tref ik zulk vriendelijk personeel aan dat alle etiquetteregels kent. OK, er zijn wel wat chagerijnige zeikerds, maar die negeer ik gewoon. Het kan ook komen omdat wij er onderhand zo vaak komen dat we misschien een streepje voor hebben. Hoeveel duizenden euro's wij wel niet in hun kas hebben gestort....In elk geval heb jij blijbaar een ander beeld van fatoensnormen want ik heb al meerdere malen andere mensen meegenomen die niet vaak ergens heen gaan en allemaal zijn ze in de wolken met de kwaliteit van het personeel bij van Kinsbergen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:15 schreef leejow het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar bij van Kinsbergen vind je het meest onbeschofte personeel wat er in Apeldoorn rondloopt. Ik wil er nog niet dood gevonden worden eerlijk gezegd. Als je naar een "ouwelullenbar" wil kan je beter naar Het Nieuws van Apeldoorn gaan, daar kan je ook nog lekker zitten onder het genot van een biertje en tref je zeker geen br33zah volk aan. Overigens zouden ze me ook pas onder doodsbedreiging de Plaza binnen krijgen.
Gigantcafé is trouwens ook wel oké. Verder ben ik het ook wel met ehqo eens, er is geen club ofzo waar je een dans/zit & praat gedeelte hebt waar ze een beetje rustige muziek draaien.
Dat is ook net wat ik mis. Al is het centrum best relaxed als je rustig in een kroeg een biertje wil drinken oid, maar qua discotheken en clubs valt het tegen..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat spreekt mij ook helemaal niet aan. Maar ik mis een beetje wat progressievere tentjes, met stijl zeg maar, het gros van de disco's hier is dertien-in-een-dozijn hersenloos hoswerk. Ik mis de stijlvolle 'clubs' die genres durven te draaien anders dan wat er in de top40 staat.
dan ga je toch naar de gate in hoederlooquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is ook net wat ik mis. Al is het centrum best relaxed als je rustig in een kroeg een biertje wil drinken oid, maar qua discotheken en clubs valt het tegen..
Edison was vroeger KSG De Maten, dat is in '93 ofzo gewijzigd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Edison zegt me niets. Is dat een nieuwe (na 1990) school?
De Heemgaard bedoel ik dusWat een suffe zooi
![]()
Wat is dat?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:51 schreef dramslag het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand naar de oranje-rotonde?
bij winst voor NL natuurlijk
De Rotonde bij matenpoort, daar gaat iedereen altijd feesten na een overwinning van NL.quote:
O, wat grappig. Dat is zo toevallig ontstaan of zo?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De Rotonde bij matenpoort, daar gaat iedereen altijd feesten na een overwinning van NL.
Beetje brakke foto:
[afbeelding]
Mjah, elke keer werd het feest steeds groter. Toen ze bij het EK twee jaar geleden verloren liep het een beetje uit de hand, werden bussen en auto's bekogeld etc. Sindsdien wordt het elke keer afgezet door de politie, zodat het gewone verkeer er niet kan komen. Wel rijden er altijd idioten met oranje gespoten wrakken enzoquote:Op zondag 25 juni 2006 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O, wat grappig. Dat is zo toevallig ontstaan of zo?
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
yep, begon met een paar man, nu kun je er bij winst een paar duizend vinden incl dweilorkest en wegafzettingen..
Het weer was er niet echt naar. De wedstrijd ook niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
het was rustig op de rotonde, zoals in heel apeldoorn het rustig was na afloop van de wedstrijd.
Er zijn een aantal bushokjes gesneuveld, maar dat is vanzelfsprekend..quote:Op maandag 26 juni 2006 12:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
het was rustig op de rotonde, zoals in heel apeldoorn het rustig was na afloop van de wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |