hey lul wat is er mis met de parelvissersstraatquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:17 schreef PAA-053 het volgende:
Ach vergeleken met een willekeurige grote stad zijn alle wijken hier perfect, maar voor Apeldoornse maatstaven moet je niet in Zuid gaan zitten (Paupers), niet rond de flats in Zevenhuizen (parelvissersstraat bijv., veel criminaliteit) en eigenlijk ook niet in sommige delen van Osseveld of de Maten, al is dat niet echt slecht hoor.
Tussen die weg waar snackbar Kokkie zit en de grote kerk, aan de kant van de grote kerk.quote:
waar je niet wilt zitten zijn bepaalde straten in de wijk zevenhuizen en de wijk zuid (overigens ook goede straten) voor de rest is alles wel ok wat betreft wonen. waar ga je werken?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:51 schreef Matel het volgende:
Ik begin in oktober aan mijn nieuwe baan in Apeldoorn. Maar ik zie de reistijd enschede - apeldoorn niet zo zitten om elke dag af te leggen, dus daarom zoek ik naar een huurwoning voor een half jaar ongeveer en daarna een koopwoning. Wat is een beetje goede wijk en waar moet je absoluut niet zitten? En de huurprijzen? Wat ik gezien heb begint het allemaal pas bij 500 euro per maand...
De Kweekwegquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:34 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Tussen die weg waar snackbar Kokkie zit en de grote kerk, aan de kant van de grote kerk.
Bij de Belastingdienstquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
waar je niet wilt zitten zijn bepaalde straten in de wijk zevenhuizen en de wijk zuid (overigens ook goede straten) voor de rest is alles wel ok wat betreft wonen. waar ga je werken?
Nope, geen appartement. En ja, het is mooi wonen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:46 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
De KweekwegDa's mijn vaste snackbar
![]()
Zit je dan ook aan die kant van de weg? Dan woon je best wel heel erg mooiOf woon je in die appartementen
Doet ikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:05 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Nope, geen appartement. En ja, het is mooi wonen!![]()
Dan hebben we elkaar vast wel een keer gezien bij Kokkie. Als je de volgende keer lang blond haar en blauwe ogen ziet.... Zeg ff 'hallo'!!![]()
na december werd mijn contract niet verlengd.quote:
Gezellie allemaal zo op de vierkante 100 meter daar op dat mooie stuk Apeldoorn!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:58 schreef Spockjuh_ het volgende:
mijn ouders wonen in de lindehove, die kijken uit op de loolaan, inclusief kokkie..
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:07 schreef Spockjuh_ het volgende:
wel een seizoenskaart van agovv kopen he!! das verplicht als je in apeldoorn komt wonen..
Dat vind ik wel zon rare tent geworden, lijken allemaal alcholisten, vroeger toen ik een jaar of 5 was kwam ik er nog wel eens kijken, overdag dan. Me vader heeft daar nog achter de bar gestaan en die tent was van me oom. Gisteren kwamen nog wat oude vrienden langs van me vader die hebben daar ook allemaal gewerkt, wat grappig zeg. Zo lijkt de wereld weer heel klein.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg en bestaat de Flierenfluiter eigenlijk nog dat je weet?![]()
Vlakbij mijn ouderlijk huis! Ik fietste eerst dagelijks door de Sumatralaan! Ik woonde aan de Schuttersweg.quote:
Ik zou zelf echt niet in Zevenhuizen, Orden, de Maten en bepaalde gedeeltes van Zuid willen wonen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:51 schreef Matel het volgende:
Ik begin in oktober aan mijn nieuwe baan in Apeldoorn. Maar ik zie de reistijd enschede - apeldoorn niet zo zitten om elke dag af te leggen, dus daarom zoek ik naar een huurwoning voor een half jaar ongeveer en daarna een koopwoning. Wat is een beetje goede wijk en waar moet je absoluut niet zitten? En de huurprijzen? Wat ik gezien heb begint het allemaal pas bij 500 euro per maand...
Ik vind dat ook echt zo'n alcoholistenkroeg geworden, niks meer aan! De tante van een vriend van mij werkt(e) er, dus toen kwam ik er nog wel eens, maar nu nooit meer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:09 schreef vruitig het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zon rare tent geworden, lijken allemaal alcholisten, vroeger toen ik een jaar of 5 was kwam ik er nog wel eens kijken, overdag dan. Me vader heeft daar nog achter de bar gestaan en die tent was van me oom. Gisteren kwamen nog wat oude vrienden langs van me vader die hebben daar ook allemaal gewerkt, wat grappig zeg. Zo lijkt de wereld weer heel klein.
je zet je geneens in voor de apeldoornse actviteiten en cultuur!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:05 schreef Lollifant het volgende:
Nee, ik was aan het eten bij de Finnegans toen ik hoorde dat die zouden komen. Ik ben gauw naar huis gevlucht!![]()
Nee, ik wil nog levenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:16 schreef dramslag het volgende:
Nog mensen naar Yes-R en de Havenzangers geweest?
2 brandweerwagens waren er en het terrein voor Alambic werd helemaal afgezet.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
alambic in de fik?? was het niet een prullenbak die ervoor stond??niks op teletekst,sites etc..
![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 07:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
GOH, had ik toch gelijk he...een vuilcontainer stond in de fik, rook sloeg naar binnen. zaligheidsverklaringen zijn af te leveren via mijn mail...
![]()
![]()
Baroque is idd afgefikt. De eigenaar heeft ws. ruzie met iets of iemand omdat al eerder de banden van de bedrijfswagen waren lek gestoken...quote:Op maandag 17 juli 2006 07:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
GOH, had ik toch gelijk he...een vuilcontainer stond in de fik, rook sloeg naar binnen. zaligheidsverklaringen zijn af te leveren via mijn mail...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |