abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:39:12 #201
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_39422780
link

beeldbank apeldoorn, hier kan je oude fototjes van Apeldoorn bewonderen

[ Bericht 21% gewijzigd door Duderinnetje op 01-07-2006 19:37:58 (linkje tussen tags gezet) ]
  zaterdag 1 juli 2006 @ 19:10:19 #202
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_39428595
Het oude stationsgebouw is ronduit lelijk. In grootmoeders tijd was het waarschijnlijk een stijlvol gebouw (incl. speciale wachtruimte voor de koninklijke familia ), maar op een gegeven moment hebben ze er zomaar wat nieuwerwetse dingen ingekwakt... denk bijvoorbeeld aan die pauperrestauratie, de lelijke deuren, de bankkluistoiletten... Al met al is het naar mijn mening maar een rommelig geheel waar niemand zich op z'n gemak kan voelen.
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dit gebouw?

[afbeelding]
Dat gebouw staat er over vijf jaar inderdaad nog niet

Eigenlijk heb ik bij Apeldoorn in het geheel niet echt het idee dat we weten wat we doen... we doen maar wat. Het centrum ziet er bijvoorbeeld uit alsof het college van B&W zomaar wat tekeningen uit de 'catalogus voor moderne gebouwen' heeft geplukt en neergezet. Zo zit er achter het peperdure CODA (brrr) opeens een verlept gebouw dat er totaal niet bijpast, en steken ze in één kruispunt (Laan van Westenenk/Europaweg) dik 1,3 miljoen euro voor renovatie terwijl het wegdek in sommige wijken ver onder de maat is (Zuid). Over de evenementen zal ik het helemaal maar niet hebben
  zaterdag 1 juli 2006 @ 19:39:48 #203
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39429491
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:50 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Je wóónt niet eens meer in Apeldoorn. Functionaliteit gaat toch echt boven lelijkheid. Het oude station is echt niet mooi.
O sorry dat ik er dan toch een mening over heb
Hoe durf ik!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 1 juli 2006 @ 19:40:23 #204
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39429543
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:45 schreef mefr0uwtje het volgende:

[..]

Nee dat doen ze ook niet. Op dit moment is er een deel van het station afebroken. Maar het wordt weer in zijn oude glorie hersteld.
Mooi zo
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39430333
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 19:10 schreef Schlumberger het volgende:
Het oude stationsgebouw is ronduit lelijk. In grootmoeders tijd was het waarschijnlijk een stijlvol gebouw (incl. speciale wachtruimte voor de koninklijke familia ), maar op een gegeven moment hebben ze er zomaar wat nieuwerwetse dingen ingekwakt... denk bijvoorbeeld aan die pauperrestauratie, de lelijke deuren, de bankkluistoiletten... Al met al is het naar mijn mening maar een rommelig geheel waar niemand zich op z'n gemak kan voelen.
[..]

Eigenlijk heb ik bij Apeldoorn in het geheel niet echt het idee dat we weten wat we doen... we doen maar wat. Het centrum ziet er bijvoorbeeld uit alsof het college van B&W zomaar wat tekeningen uit de 'catalogus voor moderne gebouwen' heeft geplukt en neergezet. Zo zit er achter het peperdure CODA (brrr) opeens een verlept gebouw dat er totaal niet bijpast, en steken ze in één kruispunt (Laan van Westenenk/Europaweg) dik 1,3 miljoen euro voor renovatie terwijl het wegdek in sommige wijken ver onder de maat is (Zuid). Over de evenementen zal ik het helemaal maar niet hebben
dat zeg ik dus, het pand wordt helemaal weer in oude staat hersteld, dus zonder vage kluisje, servex restauratie en noem maar op. die worden als ik het goed heb verplaatst naar het gebouw links zodat het weer een entree wordt waar je echt graag binnenkomt.
Hooray for boobies!
pi_39430380
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dit gebouw?

[afbeelding]

Daar moeten ze nog mee beginnen? Want die staat volgens mij op de plaats waar nu de fietsenstalling staat..
Als het goed is gaat de boel daar binnenkort plat. Shoarmaroom opa'90 sluit een dezer dagen zijn deuren en daarmee zijn alle bedfrijven verdwenen uit dat blok waar ze gaan bouwen. Dus gezien het tempo waarmee ze de andere 2 panden uit de grond hebben gestampt gok ik dat het er over 2 jaar staat..
Hooray for boobies!
pi_39432061
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 19:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O sorry dat ik er dan toch een mening over heb
Hoe durf ik!
Door reacties van sentimentele mensen zoals jij gaan nieuwe -goede- projecten niet door. Apeldoorn heeft behoefte aan een groter station, maar dat is elke keer niet genoeg om afstand te doen van een (lelijk) monument.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:39:26 #208
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39435155
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:02 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Door reacties van sentimentele mensen zoals jij gaan nieuwe -goede- projecten niet door. Apeldoorn heeft behoefte aan een groter station, maar dat is elke keer niet genoeg om afstand te doen van een (lelijk) monument.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39441453
Soow, hoor Ground Zero best goed nu .
pi_39443083
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:02 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

waarom een grotere stationshal?? ik kan me namelijk niet herinneren dat ik daar nooit niet naar binnen kon komen vanwege de drukte... als het om uitstraling gaat dan is de omgeving goed genoeg om het gebouw minder "lelijk" te laten lijken dacht ik zo. en dan nog, vanuit de trein zie je bijna niks van het gebouw.
Hooray for boobies!
pi_39443146
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 19:10 schreef Schlumberger het volgende:
[..]

Ik weet het niet hoor, ik vind het stationsgebied en dat wat helemaal tot aan het centrum doogetrokken moet worden best heel aardig bij elkaar passen.

Sowieso houd ik niet van de aftandse verlaten industrie langs spoorlijnen, je ziet vaak het slechtste van een stad als je in de trein zit.
pi_39443385
precies, ik weet bijna wel zeker als het gehele project is afgerond, dus ook de bouw van roc adventus aan de andere kant, dat we trots mogen zijn op zo'n entree. waar zie je naaldbomen als je het station uitkomt en daarachter mooie hoge gebouwen met veel bedrijfigheid in de winkeltjes eronder? gaat goedkomen dacht ik zo..
Hooray for boobies!
pi_39447415
Gister ben ik in de plaza even geweest. Mn broertje werd 20 en het was gratis entree, dus we hobbelen daar naar binnen. Alle vooroordelen waren waar, ik ben 22, maar ik heb geen énkel meisje gezien die iig net zo oud of ouder was dan ik. Verder over dronken jongetjes, muziek die nog hetzelfde was als 4/5 jaar geleden en allemaal domme knakkers die ik nog ken van de middelbare school, maar nooit iets hebben bereikt.

pi_39447654
quote:
Op zondag 2 juli 2006 13:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Gister ben ik in de plaza even geweest. Mn broertje werd 20 en het was gratis entree, dus we hobbelen daar naar binnen. Alle vooroordelen waren waar, ik ben 22, maar ik heb geen énkel meisje gezien die iig net zo oud of ouder was dan ik. Verder over dronken jongetjes, muziek die nog hetzelfde was als 4/5 jaar geleden en allemaal domme knakkers die ik nog ken van de middelbare school, maar nooit iets hebben bereikt.

hoppa, geen enkele bar is veranderd de laatste 5 jaar, iedereen gaat mee op de stroom van populair maar niks wat ook maar enigzins afwijkend is. zonde, ik hoop dat de hbo studenten die apeldoorn binnenkort gaan binnenvallen er wat aan kunnen doen om meer leven in de brouwerij te krijgen.. dan wordt het aanbod gelukkig anders, niet alleen maar meer r&b, kroegenhits en populaire muziek!
Hooray for boobies!
pi_39447737
quote:
Op zondag 2 juli 2006 13:37 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

hoppa, geen enkele bar is veranderd de laatste 5 jaar, iedereen gaat mee op de stroom van populair maar niks wat ook maar enigzins afwijkend is. zonde, ik hoop dat de hbo studenten die apeldoorn binnenkort gaan binnenvallen er wat aan kunnen doen om meer leven in de brouwerij te krijgen.. dan wordt het aanbod gelukkig anders, niet alleen maar meer r&b, kroegenhits en populaire muziek!
Je hebt hoop die ongegrond is denk ik. Ten eerste gaan veel studenten niet in Apeldoorn wonen. Ten tweede passen die zich vaker aan aan de situatie, dan er daadwerkelijk wat veranderd.
pi_39447898
glas halfvol he, om maar in stijl te blijven..
Hooray for boobies!
pi_39447986
quote:
Op zondag 2 juli 2006 13:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
glas halfvol he, om maar in stijl te blijven..
Haha, tsjah, ik ben liever realistisch.

Ik verhuis vanaf 1 oktober naar Amsterdam, dus dan is Apeldoorn wat minder belangrijk.
pi_39448018
We zullen het heft in eigen hand moeten nemen.
Din jävla kuk!
  zondag 2 juli 2006 @ 16:03:14 #219
97934 ASroma
Flamboyant
pi_39450428
ground zero was lekker gister, toch elk jaar een vaste prik, eerst mysteryland later impulz en nu dus ground zero
  zondag 2 juli 2006 @ 19:37:39 #220
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39455355
Ik was vandaag weer eens in Apeldoorn.

Zelfs de apen in de Apenheul waren saaaaaaaaaaai. maar dat kwam door de warmte
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 2 juli 2006 @ 21:39:10 #221
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_39458663
Vandaag naar het kristalbad geweest.
Volgens mij was half Apeldoorn uitgelopen.
Erg druk was het er.
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_39458712
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:00 schreef Fokkedop het volgende:
Maar ik denk wel dat het bij 1 deeltje blijft
Dit neem ik terug
pi_39461117
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:39 schreef dramslag het volgende:
Vandaag naar het kristalbad geweest.
Volgens mij was half Apeldoorn uitgelopen.
Erg druk was het er.
juist, daarom verkas ik altijd naar het heerderstrand, 25 minuten rijden maar daar is het altijd lekker zonder dat het extreem druk wordt. 1 tip, ga wel een beetje vroeg, na 11.00 uur kun je lang wachten met je auto..
Hooray for boobies!
pi_39461128
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:41 schreef Fokkedop het volgende:

[..]

Dit neem ik terug
goed bezig...
Hooray for boobies!
pi_39461147
quote:
Op zondag 2 juli 2006 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik was vandaag weer eens in Apeldoorn.

Zelfs de apen in de Apenheul waren saaaaaaaaaaai. maar dat kwam door de warmte
goh, had je dat niet eerder kunnen bedenken??
Hooray for boobies!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')