Heb je ook nog wat te melden.quote:
Dat wordt Batavia-Haven ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:38 schreef ChrisFO het volgende:
Ik ook uit Lelystad![]()
Moet dat plaatje die nieuwe bataviakade ofzo voorstellen?
Ik dacht dat ze dat in ouderwetse stijl gingen maken? Zoals het vroeger was in Batavia (Indonesie).quote:
Naar mijn mening ziet dit er toch best ouderwets uit heur.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:45 schreef ChrisFO het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat in ouderwetse stijl gingen maken? Zoals het vroeger was in Batavia (Indonesie).
Insgelijks, het Karveel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:35 schreef Coastertommm het volgende:
* Coastertommm meldt.
Waar wonen jullie btw? Ik in het noorden, het hoge noorden.. in het bos ongeveer
Is Lelystad zo kut dat ze er zelfs geen echte plaatje van durven maken?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het lichtpuntje van de provincie genaamd Lelystad kan hier natuurlijk ook niet ontbreken.
De puike nieuwbouwprojecten (incluis het vernieuwde stadscentrum) komen met bakken uit de hemel.
Lelystedelingen, komt hier samen.
[afbeelding]
Lelystad = Donkervoort, Giant, Geldpakhuis, RDW-circuit.quote:
Ik denk dat dat vooral veel nagepraat is, Lelystad heeft ook best veel te bieden er zitten natuurlijk wel een paar lelijke oude wijken bij.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:06 schreef Gunner het volgende:
Meldt!
Wel opvallend dat lelystad vaak genomend word in het De meest paupere stad van het land. topic. Vraag me altijd af of dat gebaseerd is op persoonlijke ervaring of gewoon napraten van anderen.
Trouwens, zonder enige motivatie kan het moeilijk serieus genomen worden.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:50 schreef ChrisFO het volgende:
[..]
En we zijn ook nog de grootste gemeente van Nederland.
![]()
Heb het van wikipedia (weet niet wat er van waar is).quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:12 schreef dedeur het volgende:
[..]
Niet in oppervlakte, niet in inwoners.
Zou denk ik wel kloppen. Het bordje "Gemeente Lelystad" staat al als je de dijk Enkhuizen --> Lelystad opgaat, nog in Enkhuizen dus.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:20 schreef ChrisFO het volgende:
[..]
Heb het van wikipedia (weet niet wat er van waar is).
''Lelystad is met een totale oppervlakte van 765,39 km² de grootste gemeente van Nederland. Hiervan is echter maar 234,13 km² land, de rest is hoofdzakelijk IJsselmeer en Markermeer.''
Dat is natuurlijk in aanbouw, klapdeurjosti.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is Lelystad zo kut dat ze er zelfs geen echte plaatje van durven maken?![]()
Waar precies?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:32 schreef Coastertommm het volgende:
Ja, ik woon in het betere gedeelte van een van de oude wijken. Nette mensen wonen hier, en het is hier 's avonds echt uber stil op straat. Zit er hier iemand btw op de SGL?
Heb op de SGL gezetenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:32 schreef Coastertommm het volgende:
Ja, ik woon in het betere gedeelte van een van de oude wijken. Nette mensen wonen hier, en het is hier 's avonds echt uber stil op straat. Zit er hier iemand btw op de SGL?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:50 schreef ChrisFO het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral veel nagepraat is, Lelystad heeft ook best veel te bieden er zitten natuurlijk wel een paar lelijke oude wijken bij.
![]()
Ik zat ook op de SGL, maar was er al af voor jij geboren wasquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:32 schreef Coastertommm het volgende:
Dat is het al een tijdje niet meer hoor. Het is zelfs gevaarlijker geworden voor fietsers bij die rotonde achter het station bijvoorbeeld... Ook die turborotonde bij Palazzo vind ik niet echt veilig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* Oud-Lelystedeling meldt
Dertien jaar lang in de Bongerd (dat vierkantje in de hoge nummers) plus een jaartje Kamp.
Ik zou er nu niet meer willen wonen denk ik, maar om er op te groeien was fantastisch. Langzaam en snel verkeer gescheiden, veel parken en plantsoenen, die eilandjes in de vaart langs het Oostrandpark...
Ik dacht het wel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:15 schreef ChrisFO het volgende:
Wat gaan ze van die rondonde maken, die tussen de boeier en bataviastad inligt? Hij is helemaal opengegraven, toch niet weer zo'n turbo ding?![]()
Batavia-Haven, Warande, Parkwijk, Hanzepark.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:14 schreef enlightenedwizza het volgende:
*meltddt
anders maken we elke dreef gewoon 50km/u :/
anders leggen we de rotondes voor de 3e keer open
anders maken we busbanen die geen enkele bus gebruikt
anders woon ik in Lelystad
ik zit met smart te wachten op de nieuwbouw projecten Galjoen-zuid en Wisselplein
als 't ff mee zit heb ik daar volgend jaar een huisje ^^
Daar zijn ze nu dus mee bezig. Alles word 50 km per uur, en de hele binnenstad is een grote bouwput nu. Alle dubbelbaanse rotondes worden nu dus turborotondes. Laatst was het een grote troep op de Houtribdreef. Gelukkig woon ik aan de andere kant van Lelystadquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Alles 50 km/h?In mijn tijd waren de dreven nog 70 en allemaal dubbelbaans met dubbelbaanse rotondes.
Nu noem je net de uitzonderingen, in 95% is het nog wel gescheidenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:00 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat is het al een tijdje niet meer hoor. Het is zelfs gevaarlijker geworden voor fietsers bij die rotonde achter het station bijvoorbeeld... Ook die turborotonde bij Palazzo vind ik niet echt veilig.
Ik ook. Zeker om 07.00quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:56 schreef ChrisFO het volgende:
Veel te langzaam trouwens dat 50 op die 2 baans wegen, rijd er ook meestal nog gewoon 70![]()
Op de fiets, ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:26 schreef PeeJie_ het volgende:
50 zuigt echt, maar je raakt er aan gewend !
Nee, we wonen in een tussen 1-gezinswoningquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:35 schreef Coastertommm het volgende:
De Schans, zijn die 2 onder 1 kappers toch? Leuke huizen
Het was wel druk zeg maar, waar woon je dan als je daar zo een goed uitzicht op had.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:00 schreef ChrisFO het volgende:
Ja kon het zo'n beetje vanaf me eigen huis zien, vond het niks bijzonder als ik eerlijk ben![]()
Houtribhoogte.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:30 schreef ChrisFO het volgende:
Golfpark, en dan loop je 2 minuutjes naar dat gedeelte waar ze die nieuwe huizen bouwen.
Want, dan zit je dichter bij de hoeren?quote:Op zondag 25 juni 2006 11:36 schreef KonnieKipke het volgende:
Als ik weer eens een lijkschouw moet doen, of bij de politie moet zijn, ben ik toch altijd blij dat ik er niet woon nu.
Toegegeven, je kan er mooi wonen, maar als alleenstaande vrijgezel verkies ik toch nog Amsterdam
Nee, bij de kinderenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:38 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Want, dan zit je dichter bij de hoeren?
Perverseling!
Ik, maar het was niet zo heel veel bijzonders...quote:Op zondag 25 juni 2006 10:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waren er gisteren nog mensen naar het vuurwerk geweest bij Batavia-Stad?
tuurlijk nietquote:Op zondag 25 juni 2006 16:00 schreef Justonlye het volgende:
Ik ben benieuwd of de mensen die langs de weg wonen en hebben geklaagd over het geluidsoverlast (daardoor 50 km) zelf ook 50 km per uur rijden daar waar het dankzij hen moet.
Flitspalen, dat is 1 x remmen en weer optrekken.. Tenzij ze de flitspaal elke dag onopvallend ergens anders neerzetten, dan is het gezeik meteen afgelopen..quote:Op maandag 26 juni 2006 16:40 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
tuurlijk niet
bovendien valt de overlast erg mee met 70km/h
't zijn meer de sjonnies die met 70cm dikke uitlaten stoer over de dreef boeken![]()
flitspaaltje had veel meer geholpen...dit doet niet veel
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:54 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nee, we wonen in een tussen 1-gezinswoning
[afbeelding]
-edit- Overigens wel een leuk huis![]()
Buitenhof.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:22 schreef Daantke het volgende:
Het schijnt dat ze een nieuwe villawijk gaan bouwen tussen Oostrandpark en A6
Gaan 3-4 ton kosten![]()
Ik had verwacht dat er puike nieuwbouwplannen op m'n scherm voorbij zouden komen.quote:
Discovery blijft toch wel he? The Box kan me geen fuck schelen, maar van Discovery blijf je af.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:55 schreef XiChico het volgende:
The Box is trouwens back in business in Flevoland.
van Cartoon Network hadden ze ook af moeten blijvenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:23 schreef Xebber het volgende:
[..]
Discovery blijft toch wel he? The Box kan me geen fuck schelen, maar van Discovery blijf je af.![]()
Of je neemt gewoon UPC digital, dan heb je kapot veel kanalen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:55 schreef XiChico het volgende:
The Box is trouwens back in business in Flevoland.
Die hebben wij binnenkortquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:21 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon UPC digital, dan heb je kapot veel kanalen.![]()
Teveel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:34 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Die hebben wij binnenkort
Welke kanalen heb je eig allemaal?
Ben je niet in de war met Film 1?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:47 schreef XiChico het volgende:
Hm Hm, dat ga ik dan maar eens overwegen. Ze adverteren er wel veel mee, steeds films in de reclame van Digital .. Troy, Chocolate Factory enz enz enz.
Eerst was het The Box, daarna Discovery, en nu word het weer omgedraaid?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:00 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
van Cartoon Network hadden ze ook af moeten blijven
volgens mij was eurosport wel weer terug of was dat Discovery? is alweer een tijd gelee dat 't er uit was gehaald en weer terug was gezet
Stadseiland vind ik een mooie wijk. Klein, veel water, mooie huizen, rustige buurt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:45 schreef Coastertommm het volgende:
Het valt me eigenlijk wel op dat de gemiddelde prijs van een huis hier best laag is.. mooie villa's voor 3-4 ton kom je nergens anders in NL tegen denk ik. Daar heb je dan een rijtjeshuis of een 2 onder 1 kapper.. Wat vinden jullie de mooiste wijk van Lelystad? Ik vind Jagersveld wel mooi.. woon er ook dichtbij
Dan moet je er wel film 1 bij nemen (à 13 euro per maand extra ofzo) Voor de rest ben ik absoluut NIET tevreden over UPC digital... Super traag, veel blokjes, ruis etc.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:47 schreef XiChico het volgende:
Hm Hm, dat ga ik dan maar eens overwegen. Ze adverteren er wel veel mee, steeds films in de reclame van Digital .. Troy, Chocolate Factory enz enz enz.
Maar je zit wel lekker tegen een dreef aan als je aan de verkeerde kant zitquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:03 schreef Xebber het volgende:
[..]
Stadseiland vind ik een mooie wijk. Klein, veel water, mooie huizen, rustige buurt.
daar heb je niet echt heel veel last van (zeker nu met die 50KM zone)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Maar je zit wel lekker tegen een dreef aan als je aan de verkeerde kant zit.. Jagersveld is echt stil.. echt eng stil bijna
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:59 schreef PeeJie_ het volgende:
Waarom ga je van het stadseiland naar Lelystad haven verhuizen ?
ikquote:
O.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:53 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
ik
waarom...simpel: het huis uit, eigen boontjes doppen etc etc enz enz
niet dat ik nu wat te klagen heb, maar 't is gewoon tijd dat ik op mezelf ga
Nee, steak van de keizer zit in het centrum, steak 5 zit in lelystad-havenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:03 schreef Gunner het volgende:
Steak 5? Ik ken alleen Steak van de Keizer, is dat hetzelfde?
(ben zelf nog niet bij S v d K geweest overigens)
Ik woon hier ook nog niet zo langquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:08 schreef Gunner het volgende:
mkay, thanx for the tip. Woon hier nog niet zo lang
MarHil ook in Lelystad op stadseilandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:03 schreef Xebber het volgende:
[..]
Stadseiland vind ik een mooie wijk. Klein, veel water, mooie huizen, rustige buurt.
wat vind je van de lantaarnpaal planten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:02 schreef marhil het volgende:
[..]
MarHil ook in Lelystad op stadseiland
www.stadseiland.nl
Gisteren heb ik een electronische enquete ingevuld met de vraag: wat voor beeld heb je bij Lelystadquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:34 schreef ChrisFO het volgende:
Zie overal van die borden staan met ''het geheim''![]()
Neuh, is een evenement dit weekend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:57 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Gisteren heb ik een electronische enquete ingevuld met de vraag: wat voor beeld heb je bij Lelystad
waterstad, woonstad, uitgaanstad, uitbreiding luchaven stad (?)
anyway, misschien dat het er mee te maken heeft
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:45 schreef XiChico het volgende:
[..]
Neuh, is een evenement dit weekend.
Ja zijn er uberhaupt mensen die voorstander hier van zijn?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:50 schreef miss_redhead het volgende:
Behalve van die stomme laten-we-de-dreven-nog-meer-verneuken-acties.....![]()
Van de Oostranddreef blijven ze mooi vanaf! die gebruik ik namelijk regelmatig.. daar mag je wel 70 km/hquote:Op maandag 24 juli 2006 11:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja zijn er uberhaupt mensen die voorstander hier van zijn?
behalve die waardeloze snelheid, 't word er wel beter opquote:Op maandag 24 juli 2006 10:50 schreef miss_redhead het volgende:
Behalve van die stomme laten-we-de-dreven-nog-meer-verneuken-acties.....![]()
Welkom in Lelystad.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:44 schreef poemojn het volgende:
Dat lukt mij nog wel op de fietsWe wonen hier nog niet zo lang. (Boswijk.)
Welke wijk in de boswijk?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:44 schreef poemojn het volgende:
Dat lukt mij nog wel op de fietsWe wonen hier nog niet zo lang. (Boswijk.)
En jij? Kustwijk?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:06 schreef Xebber het volgende:
De Boswijk.![]()
Echt die flats naast de AH en die school zijn zo'n beetje de grootste tuighuizen hier in Lelystad![]()
Boswijk is echt niet alleen de wold enzo... Ook rozengaard ed. (waar ik dus zelf woonquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:06 schreef Xebber het volgende:
De Boswijk.![]()
Echt die flats naast de AH en die school zijn zo'n beetje de grootste tuighuizen hier in Lelystad![]()
Wat gebeurt er over 7 dagen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:13 schreef Robbiej het volgende:
50 is gewoon agressieopwekkend op de dreven hier. lang doorgaande dreven en dan met 50 jakkeren... vreselijk!
oproep aan alle lelystedelingen: Op de dreef waar je 50 mag door die malloten die zanikken over geluidsoverlast (dan moet je er maar niet wonen, kies je zelf voor) rijd er 70 kmh in zn 2 langs(of 50 in zn 2 indien niet mogelijk maar dan beetje met koppeling spelen ofzo)
laatst ook. met een maat reden we erlangs. al die mensen in de tuin enzo. nou die gast met zn calibra (verotte demper pakking dus dat ding maakt een pleurisherrie) zit continu met zn koppeling te kloten terwijl 'ie er met 30 langs rijd. je had die gezichten moeten zien.
priceless
Er staat -7quote:
Ah... Vandaar, een gas op die dreven he!quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:44 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Er staat -7
dat ik aan mn rijbewijs kon beginnen haha
Archipel, Beukenhof, De Scheren, Griend, Horst, Kamp, Rozengaard, Wold en Zoomquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:07 schreef Xebber het volgende:
Boswijk is de Zoom, Horst, Wold, Griend en Kamp. Rozengaard behoort daar niet bij
Mijn broer woont overigens ook in de Rozengaard. Ouders in de Griend, en een zus in de Horst. Verder heb ik nog een broer in de Berkel wonen.
Tsja, grote familie he
Is je hond ziekquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:02 schreef Raissa het volgende:
Iemand ervaring met de dierenartsen hier in Lelystad? Wie is een aan- en wie is een afrader?
Kan je met 70 overheen crossenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:07 schreef MrSASO het volgende:
WTF is een Turbo Rotonde?
Nee, mijn katten moeten weer een inenting hebbenquote:
Ik woon verdomme al bijna 27 jaar in Lelystad. En heb 20 jaar gewoond in de Griend, dus ik weet echt wel waar ik het over heb. Ik heb jarenlang OPA gelopen in de Boswijk, en dat waren ook alleen deze wijken. Vraag het anders maar na bij de gemeente.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:59 schreef Daantke het volgende:
[..]
Archipel, Beukenhof, De Scheren, Griend, Horst, Kamp, Rozengaard, Wold en Zoom
![]()
Hoe groot moet zo`n ding dan wel niet zijn?quote:
klopt niet hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:31 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hoe groot moet zo`n ding dan wel niet zijn?
Kunnen ze net zo goed een normaal kruispunt van maken dan.
De dierenarts op de Kempenaar schijnt goed te zijn, wat ik heb begrepen van familie die huisdieren hebbenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:02 schreef Raissa het volgende:
Iemand ervaring met de dierenartsen hier in Lelystad? Wie is een aan- en wie is een afrader?
Dat is ook weer iets overdrevenquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:02 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, anders had het de grootte moeten hebben van 2 voetbalvelden.
Voor het veilige afwikkellen van het verkeer mag de bocht niet te scherp zijn, dus ik denk dat 2 voetbalvelden mischien nog wel klein is.quote:
Tja in Nederlandse begrippen "veilig" kan je alvast Lelystad ombouwen tot 1 grote rotonde danquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:26 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Voor het veilige afwikkellen van het verkeer mag de bocht niet te scherp zijn, dus ik denk dat 2 voetbalvelden mischien nog wel klein is.
70 kilometer per uur moet dan ook nog veilig zijn voor het vrachtverkeer.![]()
Daar zit wat in.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:40 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Tja in Nederlandse begrippen "veilig" kan je alvast Lelystad ombouwen tot 1 grote rotonde dan![]()
Gastquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:32 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik woon verdomme al bijna 27 jaar in Lelystad. En heb 20 jaar gewoond in de Griend, dus ik weet echt wel waar ik het over heb. Ik heb jarenlang OPA gelopen in de Boswijk, en dat waren ook alleen deze wijken. Vraag het anders maar na bij de gemeente.![]()
/edit:
Hmm... Ik zie nu op de site van de gemeente dat je wel gelijk hebt. In ieder geval weet ik 100% zeker dat dit nooit altijd zo geweest is, maar ik neem mijn woorden terug.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:45 schreef PeeJie_ het volgende:
Heb ook op de SGL gezeten.. Pauperschool haha, was wel lachen verder hoor
, ben zelf woonachtig in de Punter en vind Lelystad wel relaxt om te wonen, al is het uitgaan wel wat minder. Maarja, als je genoeg andere dingen te doen hebt boeit dat je ook niet meer
..
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
GastIk liep OPA in de Boswijk. Ken ik je?
Ik ben benieuwd voor welke stichting/groep/whatever je dat deed.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:18 schreef foksuk1981 het volgende:
Ik liep OPA in de Beukenhof, Rozengaard, Scheren en Hofstede tot een paar jaar geleden
Ik ga vanavond zoeken...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Xebber het volgende:
[..]
![]()
Dikke kans. Het papier werd eerst met 6 aanhangers van OPA () opgehaald, en geleegd in zeecontainers bij die school in de Horst, en stond er een zeecontainer op het stuk waar nu de Lidl in de Tjalk staat voor mensen die graag papier kwijt wilden uit andere wijken. Later werd dit met 2 kraakperswagens van Dusseldorf opgehaald. Doen ze bij mijn weten nog steeds. Al het geld wat hiermee verdiend werd, ging naar de kerkbouw, en de mensen die het papier ophalen, zijn ook lid van deze kerk.
Tip: Ben 26, ben doof/slechthorend en woon in de Schoener. Mijn vader is overigens jarenlang coördinator van dit project geweest. Succes met zoeken in het smoelenboek van de kerk.
Exakwa... de korfbalvereniging.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:59 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd voor welke stichting/groep/whatever je dat deed.
Vandaar dat ik waarschijnlijk in de war raakte met dat de Boswijk alleen de Zoom, Horst, Kamp, Wold en Griend is, want daar haalden wij altijd papier op, en noemden dat de Boswijk.
Ik word gek. Van den Akker tot van Zijl. Heb je niet kunnen vindenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Xebber het volgende:
[..]
![]()
Dikke kans. Het papier werd eerst met 6 aanhangers van OPA () opgehaald, en geleegd in zeecontainers bij die school in de Horst, en stond er een zeecontainer op het stuk waar nu de Lidl in de Tjalk staat voor mensen die graag papier kwijt wilden uit andere wijken. Later werd dit met 2 kraakperswagens van Dusseldorf opgehaald. Doen ze bij mijn weten nog steeds. Al het geld wat hiermee verdiend werd, ging naar de kerkbouw, en de mensen die het papier ophalen, zijn ook lid van deze kerk.
Tip: Ben 26, ben doof/slechthorend en woon in de Schoener. Mijn vader is overigens jarenlang coördinator van dit project geweest. Succes met zoeken in het smoelenboek van de kerk.
Gevonden. Onder de H...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:59 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd voor welke stichting/groep/whatever je dat deed.
Vandaar dat ik waarschijnlijk in de war raakte met dat de Boswijk alleen de Zoom, Horst, Kamp, Wold en Griend is, want daar haalden wij altijd papier op, en noemden dat de Boswijk.
Hehehe, nee, gelukkig niet.. Wat een groot ding was dat zeg....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gevonden! Met een schommel in je achtertuin.![]()
Staat ie er nog?
Bingo! En dan de R.B. van die familiequote:
Kennen wij elkaar ook?quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:34 schreef Xebber het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik mijn avatar vanuit kerkelijk oogpunt toch maar eens moet veranderen
Ik doe niet aan msnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:33 schreef Xebber het volgende:
[..]
Bingo! En dan de R.B. van die familie
Ja. Ik weet het... Kom niet meer in de kerk, maar dat heeft zo zijn redenen. En ik zou ook graag met kerkgenoten hierover willen praten! Tip: MIjn MSN staat in mijn profiel
Nee, we kennen elkaar nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:34 schreef Xebber het volgende:
[..]
Kennen wij elkaar ook?
Zie bericht hierboven... Als je Echo99 kent, zal je waarschijnlijk mij ook van naam kennen. Maar ik denk dat ik mijn avatar vanuit kerkelijk oogpunt toch maar eens moet veranderen
Koffie, goed ideequote:
Hij was duidelijk hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:16 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hallo, puntje C was een hint hoor
Enjoy!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:31 schreef foksuk1981 het volgende:
zow, dat was de werkdag en het avondeten....
Laat ik nu maar verder gaan met dozen uitpakken....
het enige echte juiste antwoord is:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:08 schreef Raissa het volgende:
Afgelopen zondag wat willen drinken in La Mar, zaten ze dicht!![]()
Is hier nou echt niets te doen op zondagavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag is kerkdag, niet werken/iets doen/leven/gezelligheid opzoeken...volgens de gemeente
[ Bericht 9% gewijzigd door enlightenedwizza op 22-08-2006 13:37:42 ]
Op zondagavond is er weinig te doen, iedereen is zich dan voor aan het bereiden op de maandag. Maar van feestjes is geen sprake....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:08 schreef Raissa het volgende:
Afgelopen zondag wat willen drinken in La Mar, zaten ze dicht!![]()
Is hier nou echt niets te doen op zondagavond?
We zijn uiteindelijk maar naar een tentje op het horecapleintje gegaan... Waren alleen bijna geen mensenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:33 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Op zondagavond is er weinig te doen, iedereen is zich dan voor aan het bereiden op de maandag. Maar van feestjes is geen sprake....
Eetcafé Full House (in de Veste) is open en daar kan je gewoon gezellig aan de bar hangen.
Verder zou ik in het centrum niet echt iets weten. Misschien Het Koetshuijs (stadhuisplein).
Ah... Daar is de koffie koning weerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:33 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Op zondagavond is er weinig te doen, iedereen is zich dan voor aan het bereiden op de maandag. Maar van feestjes is geen sprake....
Eetcafé Full House (in de Veste) is open en daar kan je gewoon gezellig aan de bar hangen.
Verder zou ik in het centrum niet echt iets weten. Misschien Het Koetshuijs (stadhuisplein).
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:35 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ah... Daar is de koffie koning weer![]()
Er is dus wel wat open op zondag.... je moet alleen heeeeeeel goed zoekenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:24 schreef Xebber het volgende:
Koetshuis is idd open op zondagavond. Tot 1 uur, dat wel. Volgens mij is de Piramide ook gewoon open op zondag, en de Lantaarn op het Pleintje. Maar is d'r vaak leeg inderdaad.
Heej das vlak bij mij.... (steenworp afstand),.... goed om te wetenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:12 schreef Xebber het volgende:
Het zijn vaker de buurtcafé's die open zijn op zondag, zoals het Amsterdammertje in de Kamp, en de Botter, in jawel, de Botter.
De Botter....quote:
En ik heb jou ook al een mail gestuurdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:13 schreef Raissa het volgende:
[..]
Kijk niet zo boos joh, daar maak je geen vrienden mee![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |