Nee, steak van de keizer zit in het centrum, steak 5 zit in lelystad-havenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:03 schreef Gunner het volgende:
Steak 5? Ik ken alleen Steak van de Keizer, is dat hetzelfde?
(ben zelf nog niet bij S v d K geweest overigens)
Ik woon hier ook nog niet zo langquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:08 schreef Gunner het volgende:
mkay, thanx for the tip. Woon hier nog niet zo lang
MarHil ook in Lelystad op stadseilandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:03 schreef Xebber het volgende:
[..]
Stadseiland vind ik een mooie wijk. Klein, veel water, mooie huizen, rustige buurt.
wat vind je van de lantaarnpaal planten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:02 schreef marhil het volgende:
[..]
MarHil ook in Lelystad op stadseiland
www.stadseiland.nl
Gisteren heb ik een electronische enquete ingevuld met de vraag: wat voor beeld heb je bij Lelystadquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:34 schreef ChrisFO het volgende:
Zie overal van die borden staan met ''het geheim''![]()
Neuh, is een evenement dit weekend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:57 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Gisteren heb ik een electronische enquete ingevuld met de vraag: wat voor beeld heb je bij Lelystad
waterstad, woonstad, uitgaanstad, uitbreiding luchaven stad (?)
anyway, misschien dat het er mee te maken heeft
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:45 schreef XiChico het volgende:
[..]
Neuh, is een evenement dit weekend.
Ja zijn er uberhaupt mensen die voorstander hier van zijn?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:50 schreef miss_redhead het volgende:
Behalve van die stomme laten-we-de-dreven-nog-meer-verneuken-acties.....![]()
Van de Oostranddreef blijven ze mooi vanaf! die gebruik ik namelijk regelmatig.. daar mag je wel 70 km/hquote:Op maandag 24 juli 2006 11:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja zijn er uberhaupt mensen die voorstander hier van zijn?
behalve die waardeloze snelheid, 't word er wel beter opquote:Op maandag 24 juli 2006 10:50 schreef miss_redhead het volgende:
Behalve van die stomme laten-we-de-dreven-nog-meer-verneuken-acties.....![]()
Welkom in Lelystad.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:44 schreef poemojn het volgende:
Dat lukt mij nog wel op de fietsWe wonen hier nog niet zo lang. (Boswijk.)
Welke wijk in de boswijk?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:44 schreef poemojn het volgende:
Dat lukt mij nog wel op de fietsWe wonen hier nog niet zo lang. (Boswijk.)
En jij? Kustwijk?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:06 schreef Xebber het volgende:
De Boswijk.![]()
Echt die flats naast de AH en die school zijn zo'n beetje de grootste tuighuizen hier in Lelystad![]()
Boswijk is echt niet alleen de wold enzo... Ook rozengaard ed. (waar ik dus zelf woonquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:06 schreef Xebber het volgende:
De Boswijk.![]()
Echt die flats naast de AH en die school zijn zo'n beetje de grootste tuighuizen hier in Lelystad![]()
Wat gebeurt er over 7 dagen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:13 schreef Robbiej het volgende:
50 is gewoon agressieopwekkend op de dreven hier. lang doorgaande dreven en dan met 50 jakkeren... vreselijk!
oproep aan alle lelystedelingen: Op de dreef waar je 50 mag door die malloten die zanikken over geluidsoverlast (dan moet je er maar niet wonen, kies je zelf voor) rijd er 70 kmh in zn 2 langs(of 50 in zn 2 indien niet mogelijk maar dan beetje met koppeling spelen ofzo)
laatst ook. met een maat reden we erlangs. al die mensen in de tuin enzo. nou die gast met zn calibra (verotte demper pakking dus dat ding maakt een pleurisherrie) zit continu met zn koppeling te kloten terwijl 'ie er met 30 langs rijd. je had die gezichten moeten zien.
priceless
Er staat -7quote:
Ah... Vandaar, een gas op die dreven he!quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:44 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Er staat -7
dat ik aan mn rijbewijs kon beginnen haha
Archipel, Beukenhof, De Scheren, Griend, Horst, Kamp, Rozengaard, Wold en Zoomquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:07 schreef Xebber het volgende:
Boswijk is de Zoom, Horst, Wold, Griend en Kamp. Rozengaard behoort daar niet bij
Mijn broer woont overigens ook in de Rozengaard. Ouders in de Griend, en een zus in de Horst. Verder heb ik nog een broer in de Berkel wonen.
Tsja, grote familie he
Is je hond ziekquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:02 schreef Raissa het volgende:
Iemand ervaring met de dierenartsen hier in Lelystad? Wie is een aan- en wie is een afrader?
Kan je met 70 overheen crossenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:07 schreef MrSASO het volgende:
WTF is een Turbo Rotonde?
Nee, mijn katten moeten weer een inenting hebbenquote:
Ik woon verdomme al bijna 27 jaar in Lelystad. En heb 20 jaar gewoond in de Griend, dus ik weet echt wel waar ik het over heb. Ik heb jarenlang OPA gelopen in de Boswijk, en dat waren ook alleen deze wijken. Vraag het anders maar na bij de gemeente.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:59 schreef Daantke het volgende:
[..]
Archipel, Beukenhof, De Scheren, Griend, Horst, Kamp, Rozengaard, Wold en Zoom
![]()
Hoe groot moet zo`n ding dan wel niet zijn?quote:
klopt niet hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:31 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hoe groot moet zo`n ding dan wel niet zijn?
Kunnen ze net zo goed een normaal kruispunt van maken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |