Op de fiets, ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:26 schreef PeeJie_ het volgende:
50 zuigt echt, maar je raakt er aan gewend !
Nee, we wonen in een tussen 1-gezinswoningquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:35 schreef Coastertommm het volgende:
De Schans, zijn die 2 onder 1 kappers toch? Leuke huizen
Het was wel druk zeg maar, waar woon je dan als je daar zo een goed uitzicht op had.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:00 schreef ChrisFO het volgende:
Ja kon het zo'n beetje vanaf me eigen huis zien, vond het niks bijzonder als ik eerlijk ben![]()
Houtribhoogte.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:30 schreef ChrisFO het volgende:
Golfpark, en dan loop je 2 minuutjes naar dat gedeelte waar ze die nieuwe huizen bouwen.
Want, dan zit je dichter bij de hoeren?quote:Op zondag 25 juni 2006 11:36 schreef KonnieKipke het volgende:
Als ik weer eens een lijkschouw moet doen, of bij de politie moet zijn, ben ik toch altijd blij dat ik er niet woon nu.
Toegegeven, je kan er mooi wonen, maar als alleenstaande vrijgezel verkies ik toch nog Amsterdam
Nee, bij de kinderenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:38 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Want, dan zit je dichter bij de hoeren?
Perverseling!
Ik, maar het was niet zo heel veel bijzonders...quote:Op zondag 25 juni 2006 10:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waren er gisteren nog mensen naar het vuurwerk geweest bij Batavia-Stad?
tuurlijk nietquote:Op zondag 25 juni 2006 16:00 schreef Justonlye het volgende:
Ik ben benieuwd of de mensen die langs de weg wonen en hebben geklaagd over het geluidsoverlast (daardoor 50 km) zelf ook 50 km per uur rijden daar waar het dankzij hen moet.
Flitspalen, dat is 1 x remmen en weer optrekken.. Tenzij ze de flitspaal elke dag onopvallend ergens anders neerzetten, dan is het gezeik meteen afgelopen..quote:Op maandag 26 juni 2006 16:40 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
tuurlijk niet
bovendien valt de overlast erg mee met 70km/h
't zijn meer de sjonnies die met 70cm dikke uitlaten stoer over de dreef boeken![]()
flitspaaltje had veel meer geholpen...dit doet niet veel
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:54 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nee, we wonen in een tussen 1-gezinswoning
[afbeelding]
-edit- Overigens wel een leuk huis![]()
Buitenhof.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:22 schreef Daantke het volgende:
Het schijnt dat ze een nieuwe villawijk gaan bouwen tussen Oostrandpark en A6
Gaan 3-4 ton kosten![]()
Ik had verwacht dat er puike nieuwbouwplannen op m'n scherm voorbij zouden komen.quote:
Discovery blijft toch wel he? The Box kan me geen fuck schelen, maar van Discovery blijf je af.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:55 schreef XiChico het volgende:
The Box is trouwens back in business in Flevoland.
van Cartoon Network hadden ze ook af moeten blijvenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:23 schreef Xebber het volgende:
[..]
Discovery blijft toch wel he? The Box kan me geen fuck schelen, maar van Discovery blijf je af.![]()
Of je neemt gewoon UPC digital, dan heb je kapot veel kanalen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:55 schreef XiChico het volgende:
The Box is trouwens back in business in Flevoland.
Die hebben wij binnenkortquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:21 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon UPC digital, dan heb je kapot veel kanalen.![]()
Teveel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:34 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Die hebben wij binnenkort
Welke kanalen heb je eig allemaal?
Ben je niet in de war met Film 1?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:47 schreef XiChico het volgende:
Hm Hm, dat ga ik dan maar eens overwegen. Ze adverteren er wel veel mee, steeds films in de reclame van Digital .. Troy, Chocolate Factory enz enz enz.
Eerst was het The Box, daarna Discovery, en nu word het weer omgedraaid?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:00 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
van Cartoon Network hadden ze ook af moeten blijven
volgens mij was eurosport wel weer terug of was dat Discovery? is alweer een tijd gelee dat 't er uit was gehaald en weer terug was gezet
Stadseiland vind ik een mooie wijk. Klein, veel water, mooie huizen, rustige buurt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:45 schreef Coastertommm het volgende:
Het valt me eigenlijk wel op dat de gemiddelde prijs van een huis hier best laag is.. mooie villa's voor 3-4 ton kom je nergens anders in NL tegen denk ik. Daar heb je dan een rijtjeshuis of een 2 onder 1 kapper.. Wat vinden jullie de mooiste wijk van Lelystad? Ik vind Jagersveld wel mooi.. woon er ook dichtbij
Dan moet je er wel film 1 bij nemen (à 13 euro per maand extra ofzo) Voor de rest ben ik absoluut NIET tevreden over UPC digital... Super traag, veel blokjes, ruis etc.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:47 schreef XiChico het volgende:
Hm Hm, dat ga ik dan maar eens overwegen. Ze adverteren er wel veel mee, steeds films in de reclame van Digital .. Troy, Chocolate Factory enz enz enz.
Maar je zit wel lekker tegen een dreef aan als je aan de verkeerde kant zitquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:03 schreef Xebber het volgende:
[..]
Stadseiland vind ik een mooie wijk. Klein, veel water, mooie huizen, rustige buurt.
daar heb je niet echt heel veel last van (zeker nu met die 50KM zone)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Maar je zit wel lekker tegen een dreef aan als je aan de verkeerde kant zit.. Jagersveld is echt stil.. echt eng stil bijna
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:59 schreef PeeJie_ het volgende:
Waarom ga je van het stadseiland naar Lelystad haven verhuizen ?
ikquote:
O.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:53 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
ik
waarom...simpel: het huis uit, eigen boontjes doppen etc etc enz enz
niet dat ik nu wat te klagen heb, maar 't is gewoon tijd dat ik op mezelf ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |