toevallig vandaag nog langsgelopen dat huisje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:11 schreef mrsj het volgende:
[afbeelding]
de overtuin te oranjewoudvlabij
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Easthim(Oosthem) hier en Fryslân is inderdaad mooi. Zo even het Sneeker of Heegermeer op even kijken nog. Water
Thank you.quote:
Nessenwei... we hebben een hondquote:Op zondag 16 juli 2006 21:54 schreef Zombine het volgende:
Welke straat woon je dan? Krijg je waarschijnlijk de post van mij
![]()
Dokkum, 4 km boven Damwoudequote:Op maandag 17 juli 2006 01:40 schreef NoBody122 het volgende:
Damwoude meldt zich (4 km onder Dokkum)
Dan heb je nog een paar weken om in te burgerenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:54 schreef Boeman het volgende:
Ik woon al sinds mn geboorte in Friesland maar spreek nog steeds amper fries, moet ik me nu schamen?
over een paar weken woon ik hier niet meer...
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ja
Wat is daar te beleven dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:13 schreef GizartFRL het volgende:
Iemand nog naar Drachten Airstrip vrijdag?
Verloochenaar, weg met die randstad troepquote:Op maandag 24 juli 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is daar te beleven dan?
Ik ben zaterdag trouwens aan het helpen met het importeren van een goedgekeurde Amsterdamse naar Leeuwarden
Doniawegquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:59 schreef NoBody122 het volgende:
ook nog maar even wat pics van Damwâld dan:
[afbeelding]
schuin tegenover diezelfde kerk
Ik kom er toch zeer regelmatigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:13 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Franeker is present! Nog meer Franekers hierzo?![]()
Jaaaaah! Het is weer tijd voor de PC! Ik woon al 6 jaar in de randstad, eerst vanwege studie en nu werk, maar ik ben er nog steeds ieder jaar bij hoor. Ik ben en blijf tenslotte een rasechte Franeker hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kom er toch zeer regelmatig
Woensdag feest bij jou dus
quote:
Precies.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:49 schreef Marty het volgende:
[..]
Ja, want wie zou er nou niet in Harlingen willen wonen?![]()
Wie weet...quote:Op maandag 31 juli 2006 10:35 schreef Marty het volgende:
Ken ik jou toevallig? Harlingen is natuurlijk een klein stadje![]()
Nog even een mooie foto genomen tijdens de visserijdagen vorig jaar.
[afbeelding]
Dan woon je vlakbij iemand met een blauwe 309 GTI16 en een 205 griffe ( gifgroene auto).quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:59 schreef NoBody122 het volgende:
ook nog maar even wat pics van Damwâld dan:
[afbeelding]
die kerk is slechts enkele huizen van mij verwijderd
[afbeelding]
schuin tegenover diezelfde kerk
[afbeelding]
de N356, die door Damwoude loopt richting Burgum (en verder)
Deze provinciale weg staat bekend om het regelmatige geflits (buiten de bebouwde kom)
Nee, dan Utreg. Die jarenlange inteelt binnen de stadsmuren hebben het volk daar ook nie tgoed gedaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:44 schreef Sjakie01 het volgende:
Friesland is kut, er lopen alleen maar boeren en ander inteelt volk rond.
Wij zijn iig geen stelletje nationalisten die bij elke aangelegenheid te pas en te onpas een volkslied erop smijten.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:09 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nee, dan Utreg. Die jarenlange inteelt binnen de stadsmuren hebben het volk daar ook nie tgoed gedaan.
En nou opbokken.
Ga wegquote:Op maandag 31 juli 2006 19:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wij zijn iig geen stelletje nationalisten die bij elke aangelegenheid te pas en te onpas een volkslied erop smijten.
Hmmz, je klinkt een beetje jaloers.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wij zijn iig geen stelletje nationalisten die bij elke aangelegenheid te pas en te onpas een volkslied erop smijten.
Ja, van hetzelfde. Daag.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:12 schreef GizartFRL het volgende:
En no oppakke. Oars kriest grutte Pier efter die oan.
dat zal bestquote:Op maandag 31 juli 2006 18:42 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dan woon je vlakbij iemand met een blauwe 309 GTI16 en een 205 griffe ( gifgroene auto).
Op diezelfde straat woont ook nog iemand in een Vectra Station zilvergrijs met grau und gemein op de voorruit.
Ik heeft inderdaad een autotic.
Met zo'n (schok?)draad voor de ingang van de tuin, zodat de hond er niet langs kan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Thank you.
[..]
Nessenwei... we hebben een hond![]()
Wellicht kan je dat evenb onderbouwen ?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:44 schreef Sjakie01 het volgende:
Wellicht had je vanavond even 4 in het land moeten kijken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wellicht kan je dat evenb onderbouwen ?
Neequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wellicht had je vanavond even 4 in het land moeten kijken.![]()
Ik zeg je, kijk 4 in het land daar waren ze vandaag bij een dorpsfeest ofzo met allemaal friesche boeren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:08 schreef 2cv het volgende:
Jij komt met je onzinverhaaltje, dan mag je ook text en uitleg geven.
Ze zagen er niet uit. Leek wel of er in Friesland wel eens radio actief afval is ontsnapt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:11 schreef 2cv het volgende:
Nou en ?
Knap, zo zonder nucleaire industrie en dergelijke. maar had je ook nog wat zinnigs te melden ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:14 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ze zagen er niet uit. Leek wel of er in Friesland wel eens radio actief afval is ontsnapt.![]()
Repper Remon is een heldquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:39 schreef c20xe het volgende:
Zoek voor de gein eens op boer vs pimp, kom je erachter dat friesland helemaal niet zo slecht is
it hearrenfean meld zicht btw!
Stoer hé, op internet allemaal ongefundeerde reacties plaatsen.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:44 schreef Sjakie01 het volgende:
Afgelopen zondag ging Remon een clip opnemen van rapper Raidy uit H'veen.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:35 schreef Zombine het volgende:
[..]
Met zo'n (schok?)draad voor de ingang van de tuin, zodat de hond er niet langs kan?![]()
Alleen geel ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:24 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Stoer hé, op internet allemaal ongefundeerde reacties plaatsen.
Volgens mij was je met een natte stinkende gele broek naar je mammie gerend als je dit in het echt tussen 20 Friese mensen had gezegd.![]()
Cool!quote:
Er zijn er trouwens 2 met een schokdraadje. Wij wonen in dat huis, niet in die woonboerderij.quote:
Dat was denk ik nog voor mijn tijdquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:46 schreef GizartFRL het volgende:
Gorredijk, Thermonoord, Voormalig Konmarmedewerker Bettie die bij het water woont(de)
Taxi Moll met lekker broodjes gehakt bij de pomp.
Arnold met tattoo's en custom Harley.
Marc Blaauw gekke collega.
Voorheen knokruimte annex discotheek Overtoom.
Ja, leuk dorp dat Gorredijk.
Oh..ik vind't persoonlijk wel meevallen. alleen de jeugd is er soms nogal baldadig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:54 schreef GizartFRL het volgende:
Zit soms wat vreemd volk tussen daar in Gorredijk. 4 jaar geleden werkte ik daar al niet meer.
Ik zit in Kootstertille.
Oh ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:20 schreef GizartFRL het volgende:
ongeveer 10-15 km boven Drachten aan het PM kanaal.
Ja, ook erg gezellig. daar ga ik meestal winkelenquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:41 schreef GizartFRL het volgende:
Heerenveen ook.
* GizartFRL werkt daar.
Ik meestal alleen bij de Poiesz in Aldehaske.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:51 schreef mrsj het volgende:
[..]
Ja, ook erg gezellig. daar ga ik meestal winkelen
Drachten leuk.quote:
Oh, dat vondt ik zowieso een hele slechte film.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:35 schreef GizartFRL het volgende:
Thnx Alex5
Bios in Drachten is inderdaad goed. Op de Kill Bill marathon na dan.
Dat is dus echt niet netjes iddquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:42 schreef GizartFRL het volgende:
Ging met mijn vriendin naar die Kill Bill marathon ( ofwel deel 1 en 2).
Was een week voordaat ie in Nederland in Premiere ging.
Dus wij reserveren, vroeg heen. Bleek dat wij de enige 2 bezoekers waren in de bioscoop voor de KillBill marathon.
Na deel 1 waren er plotseling "technische problemen"....
Ze hoopten waarschijnlijk dat er na deel 1 nog mensen bij kwamen, maar toen dat niet het geval was verzonnen ze de technische problemen.
Kon gewoon van het gezicht van die jongen aflezen dat het een leugen was.
Maar voor de rest wel okay daar
nou ga je toch niet zeggen dat je in dit zelfde gat woont?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:52 schreef mrsj het volgende:
[..]
Dat is dus echt niet netjes iddben je er daarna nog wel eens geweest?
![]()
JOURE
Daar wonen veel meer mensen hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nou ga je toch niet zeggen dat je in dit zelfde gat woont?
Ik was gister toevallig ook nog in Jourequote:Op zondag 6 augustus 2006 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar wonen veel meer mensen hoor.
Was er zelf gister ook nog 2 keer. En ken er ook een redelijk aantal mensen.
Nee. maar ik ben d'r laatst nog geweest. erg leuk!quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nou ga je toch niet zeggen dat je in dit zelfde gat woont?
op de grasbaan? of op t oefenterein van de lokale motercrossers?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:19 schreef c20xe het volgende:
Vorige week was ik ook in joure de crossmotor uitlaten
Op de "echte" grasbaan mag je nooit trainen..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
op de grasbaan? of op t oefenterein van de lokale motercrossers?
4 dagen, helaas niet het geld voor meer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:52 schreef DeToXiC het volgende:
zo...Sneekweek was weer slopend ( en weer SUPER!!!) 3 dagen gefeest en nu weer aan het werk...
nee?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:49 schreef Piepje het volgende:
ook sneekweekfm geluisterd?
Jeej, vanmiddag Gerben van Manen gezien toen ie bij ons hier door de sloot ging
Beeugh Rotdorp dat Kootstertille.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:15 schreef WesHell het volgende:
Twijzel meld zich ook....
Ligt naast Kootstertille....
Twijzel niet dan??quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:07 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Beeugh Rotdorp dat Kootstertille.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |