toevallig vandaag nog langsgelopen dat huisje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:11 schreef mrsj het volgende:
[afbeelding]
de overtuin te oranjewoudvlabij
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Easthim(Oosthem) hier en Fryslân is inderdaad mooi. Zo even het Sneeker of Heegermeer op even kijken nog. Water
Thank you.quote:
Nessenwei... we hebben een hondquote:Op zondag 16 juli 2006 21:54 schreef Zombine het volgende:
Welke straat woon je dan? Krijg je waarschijnlijk de post van mij
![]()
Dokkum, 4 km boven Damwoudequote:Op maandag 17 juli 2006 01:40 schreef NoBody122 het volgende:
Damwoude meldt zich (4 km onder Dokkum)
Dan heb je nog een paar weken om in te burgerenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:54 schreef Boeman het volgende:
Ik woon al sinds mn geboorte in Friesland maar spreek nog steeds amper fries, moet ik me nu schamen?
over een paar weken woon ik hier niet meer...
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ja
Wat is daar te beleven dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:13 schreef GizartFRL het volgende:
Iemand nog naar Drachten Airstrip vrijdag?
Verloochenaar, weg met die randstad troepquote:Op maandag 24 juli 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is daar te beleven dan?
Ik ben zaterdag trouwens aan het helpen met het importeren van een goedgekeurde Amsterdamse naar Leeuwarden
Doniawegquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:59 schreef NoBody122 het volgende:
ook nog maar even wat pics van Damwâld dan:
[afbeelding]
schuin tegenover diezelfde kerk
Ik kom er toch zeer regelmatigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:13 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Franeker is present! Nog meer Franekers hierzo?![]()
Jaaaaah! Het is weer tijd voor de PC! Ik woon al 6 jaar in de randstad, eerst vanwege studie en nu werk, maar ik ben er nog steeds ieder jaar bij hoor. Ik ben en blijf tenslotte een rasechte Franeker hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kom er toch zeer regelmatig
Woensdag feest bij jou dus
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |