Repper Remon is een heldquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:39 schreef c20xe het volgende:
Zoek voor de gein eens op boer vs pimp, kom je erachter dat friesland helemaal niet zo slecht is
it hearrenfean meld zicht btw!
Stoer hé, op internet allemaal ongefundeerde reacties plaatsen.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:44 schreef Sjakie01 het volgende:
Friesland is kut, er lopen alleen maar boeren en ander inteelt volk rond.
Afgelopen zondag ging Remon een clip opnemen van rapper Raidy uit H'veen.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:35 schreef Zombine het volgende:
[..]
Met zo'n (schok?)draad voor de ingang van de tuin, zodat de hond er niet langs kan?![]()
Alleen geel ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:24 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Stoer hé, op internet allemaal ongefundeerde reacties plaatsen.
Volgens mij was je met een natte stinkende gele broek naar je mammie gerend als je dit in het echt tussen 20 Friese mensen had gezegd.![]()
Cool!quote:
Er zijn er trouwens 2 met een schokdraadje. Wij wonen in dat huis, niet in die woonboerderij.quote:
Dat was denk ik nog voor mijn tijdquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:46 schreef GizartFRL het volgende:
Gorredijk, Thermonoord, Voormalig Konmarmedewerker Bettie die bij het water woont(de)
Taxi Moll met lekker broodjes gehakt bij de pomp.
Arnold met tattoo's en custom Harley.
Marc Blaauw gekke collega.
Voorheen knokruimte annex discotheek Overtoom.
Ja, leuk dorp dat Gorredijk.
Oh..ik vind't persoonlijk wel meevallen. alleen de jeugd is er soms nogal baldadig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:54 schreef GizartFRL het volgende:
Zit soms wat vreemd volk tussen daar in Gorredijk. 4 jaar geleden werkte ik daar al niet meer.
Ik zit in Kootstertille.
Oh ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:20 schreef GizartFRL het volgende:
ongeveer 10-15 km boven Drachten aan het PM kanaal.
Ja, ook erg gezellig. daar ga ik meestal winkelenquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:41 schreef GizartFRL het volgende:
Heerenveen ook.
* GizartFRL werkt daar.
Ik meestal alleen bij de Poiesz in Aldehaske.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:51 schreef mrsj het volgende:
[..]
Ja, ook erg gezellig. daar ga ik meestal winkelen
Drachten leuk.quote:
Oh, dat vondt ik zowieso een hele slechte film.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:35 schreef GizartFRL het volgende:
Thnx Alex5
Bios in Drachten is inderdaad goed. Op de Kill Bill marathon na dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |