daat hebben we weer die open vleeswond die het topic komt verziekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Hopelijk pleegt maikuuul zelfmoord, dan volg jij ook wel
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Hopelijk ga jij dood, we hebben toch niks aan je.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Zo zo , jij hebt een grote bek voor een emo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:34 schreef Banaanvraag het volgende:
[..]
Hopelijk ga jij dood, we hebben toch niks aan je.
Wat doe je nu dan ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga niet eens reageren hier ..... en zeker niet over die wuppies ....
Een echte sjieke slippert slipt zonder te vallen !quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:51 schreef KeessieK het volgende:
die wuppie is stoer..maarre, wanneer maak je je slip eens af met een faceplant..
Ga 'm nou geen nuttige tips geven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:57 schreef Bob-B het volgende:
HELM LUL, HELM!!!!!!!!!
Vandaag heb ik Hallinger aanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:59 schreef Bob-B het volgende:
je bent wel een g-star sletje http://www.youtube.com/watch?v=RzRThIfm_a0
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Keihard aan de anale sex, wat denk jij
Uhm ... zet je boxen aan ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:16 schreef Sloavink het volgende:
Ik wil geluid!
Ja maar ik moet het doen met trommelremmetjesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:29 schreef C2C het volgende:
http://home.deds.nl/~jojarno/sfeerslip.3gp
donderse lange sfeerslip zonder wupie, voor de wupie hatersch
http://www.youtube.com/watch?v=LxZ3HYUsrA8
slip made by mister_dog btw
tis de scooter van mister_dog eyquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar ik moet het doen met trommelremmetjesjij hebt schijfremmen.
Trouwens, dit is het Centraal topic.
Hendig Sjieke Slip Filmpjes, tjeh centraal kan er nog voor maar wtf bbq
ja, hoeveel van die rubberen strepen staat er al door uwe dorp heen? en wat gaat zo'n geintje elke keer kosten?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:36 schreef TommyGun het volgende:
Boh gek Maikuuul gaan zo uw bandjes nie kapot?
Ik slip al een half jaar ofzo bijna elke dagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:36 schreef TommyGun het volgende:
Boh gek Maikuuul gaan zo uw bandjes nie kapot?
trouwens bbq the way ik heb nog een scooter staan met schijf, miss pak ik die binnenkort wel ff voor een sfeerslipquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar ik moet het doen met trommelremmetjesjij hebt schijfremmen.
En je hebt een helm
Trouwens, dit is het Centraal topic.
Hendig Sjieke Slip Filmpjes, tjeh centraal kan er nog voor maar wtf bbq
ja die houd ik niet bijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik slip al een half jaar ofzo bijna elke dag
Hij begint niet eens kaal te worden
OMGdie booster blaast wel lekker
ga de bbq uitpissen ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:46 schreef RijstNatie het volgende:
wat een kut filmpjes
tsjongequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik deed vandaag met mijn SMT ook slippen, dat ging lichtig iets harder.![]()
Ik met 80 door de berm, en toen vol slippen, schoot heel het fietspad over en aan de andere kant weer in de berm, wehehe.
In principe als ik zou vallen zou ik er niet erg boos om wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:04 schreef Canisfire het volgende:
Waarom hoop ik toch altijd dat hij op zijn bek gaat
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:19 schreef mar1m het volgende:
Tering, wat ben jij lelijk man................
Lijkt wel schaamhaar op die lullenkop van je.
alsk met die van mij zou vallen zou ik wél erg boos worden en de hele grafhoerensekenkerzooi bij elkaar vloekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In principe als ik zou vallen zou ik er niet erg boos om wordenzo lache als je dat ziet gefilmd worden.
Achja ik hoop dat het niet gebeurd
Ben jij int echt ook zo grappig ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:19 schreef mar1m het volgende:
Haha ligt niet aan jou bij stunts shows hoop ik ook altijd dat het fout gaatquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In principe als ik zou vallen zou ik er niet erg boos om wordenzo lache als je dat ziet gefilmd worden.
Achja ik hoop dat het niet gebeurd
Wehehe, kan er me iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:20 schreef C2C het volgende:
[..]
alsk met die van mij zou vallen zou ik wél erg boos worden en de hele grafhoerensekenkerzooi bij elkaar vloeken
en jij durft niet eens een fobo aan te maken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:19 schreef mar1m het volgende:
Dat hoop ik ook altijdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha ligt niet aan jou bij stunts shows hoop ik ook altijd dat het fout gaat![]()
zou jij ook doen of niet dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, kan er me iets bij voorstellen.![]()
Ja tuurlijk, alhoewel er bij mij alleen wat krassen op het plastic komen, ik bedoel, bij een brommer kan er nauwelijks wat afbreken, ik heb wat plastic zijkappen en that's it.quote:
ja true, bij scooter ben je zo 400 pleuro voor kappensetje kwijt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, alhoewel er bij mij alleen wat krassen op het plastic komen, ik bedoel, bij een brommer kan er nauwelijks wat afbreken, ik heb wat plastic zijkappen en that's it.
Maar evengoed zou ik hard balen.
Daar wil ik zo'n flitsende rofl filmpje van zien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook altijdof bij autoracen zo vet.
Het enige wat ik zou zeggen als ik val is: kutmaar dat staat der toch wel mooi op haha !
En natuurlijk checken of iets aan de brommer is
Maar das meestal nietalleen die steuntjes waar ik me voeten opzet zijn dan verbogen
das perfectquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
Daar heb ik geen last van @ foxals je valt vangt het steuntje waar je je voetne het op, of het stuur, of die achterkant.
ik heb nu 550km gereden ben begonnen met een nieuw bandje en die is nu al zeker voor de helft opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hendig sjieke filmpjes Maikel
Kom maandag op je brommer naar Eindhoven, kunnen we nog meer slipfilmpjes maken![]()
Dudequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:31 schreef no1uknow het volgende:
Jezus Maikuuul een blauw kenteken.
Schaam je
Over dat laatste heb je wel gelijk ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dudezonder helm rijden pwnt, want ik ga 48
N00bs in halen die geel plaatje + helm hebben, das pas vet, zie je ze kijken
Neej :/quote:
Fox is GAY!quote:
Peugeot een kut merkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Fox is GAY!
Het is alleen al van Peusjoo, en dat is al HELEMAAL een KUTMERK.
Maar Foxjes rijden wel heeeeerlijk!.
oef, das wel een beetje lang jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doenmaar voordat ik dan in Eindhoven ben ist 8 uur ofzo :/ kank alweer terug rijden want ben pas om 4 uur klaar met de stage
"Downloaden van bestand"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:02 schreef Mattytrix het volgende:
Dit is pas leuk die andere "snelle" scooter is er niks bij.
http://www.scootxtreme.nl(...)s/scooterfrance2.wmv
Mooie scooter, maar hij maakt geen slipsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:02 schreef Mattytrix het volgende:
Dit is pas leuk die andere "snelle" scooter is er niks bij.
http://www.scootxtreme.nl(...)s/scooterfrance2.wmv
Waarom heeft dat ding geen koppeling?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mooie scooter, maar hij maakt geen slips
Nee oke, hij slipt niet.. maar hij maakt wel wheeliesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mooie scooter, maar hij maakt geen slips
you're nothing over here in the hood without wuppiesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:15 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Nee oke, hij slipt niet.. maar hij maakt wel wheelies, wel zonder wuppies dan maja..
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef C2C het volgende:
[..]
you're nothing over here in the hood without wuppies
Tjeh gek tis maar een snorbrommer hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar waarom zo'n enorm lange aanloop eigenlijk? Of kost het zoveel tijd met dat ding om op snelheid te komen?
toch trekt ie best snel op hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tjeh gek tis maar een snorbrommer hoor
duurt ff voordattie op snelheid is.
Das waar, maar van de 30 naar de 48 gaat redelijk langzaam.quote:
"Joow Maikuuul laat mij eens hendig sjiek slippen op dieje Fox van jouw"quote:
Haaaaaaaaaaahahahahahahahahaa!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:43 schreef robert-dirksen het volgende:
![]()
![]()
![]()
of deze lolzorscopperfunnieer
http://videos.streetfire.(...)b31-483598e1605c.htm
dat einde![]()
![]()
![]()
Oh die staat ook nog onlinequote:Op woensdag 21 juni 2006 11:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kijk die puistenkop Madd0x ofzo dan.
http://youtube.com/watch?v=yeNtmL36w9g&search=maikuuul
Ik ook niet, was met een bagger telefoon opgenomenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:31 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Wat wordt er nou precies gezegd in dat filmpje? Ik versta er de kanker niet van.
Dan gaat meki zonder medeweten van maikuuul zijn fox verkopenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:48 schreef Canisfire het volgende:
Mike jij en Meki zouden eens samen moeten filmen
Hier niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:26 schreef GSi het volgende:
Click here to watch Amazing-Off-Road-Stunts
Mijn hendig sjieke offroad filmpje met een Tomos
Hoe bedoel? Doet het filmpje het niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hier niet.
En doe dan via Google video ofzo.. of Youtube, putfile is kut.
Edit, nu dus wel.
Ja tog ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:49 schreef Opgeduveld het volgende:
Hendig sjiek slipje gek
Tjeh gek ik heb maar trommelremmetjes en ga maar 48km/hquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:00 schreef Sterke_Yerke het volgende:
pfff ik leg zo een 3 keer zo lange slip![]()
Ik heb zo een dikke kutband achter, allemaal van die dikke noppen, en dan glij je zelfs meters door als je 5 km uur rijd.![]()
Wat vond je van mijn filmpje o hendig sjieke slipkoning.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tjeh gek ik heb maar trommelremmetjes en ga maar 48km/h
Maak es een mooi filmpje
komt omdat je kutbanden hebt.. als je zon remweg nodig hebt met 48quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In principe rofls, die val op het laatste ! dat was het hoogtepunt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:57 schreef GSi het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn filmpje o hendig sjieke slipkoning.
Dat was toen nog niet in de mode.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In principe rofls, die val op het laatste ! dat was het hoogtepunt.
Maar wiezoe maakte je geen sjieke slips jongeheer ?
Foxx roeleert big timequote:
Met een minibike slippen is vragen om problemen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:36 schreef Pindax0r het volgende:
hmmm, misschien binnekort ook ff een filmpje maken met een hendig sjieke slip op de minibike van m'n 'mattie' [afbeelding]
dat ding boekt em wel 60-70 dus slippen zal geen probleem zijn![]()
best welquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Met een minibike slippen is vragen om problemen.![]()
Nee jij voegt wat toe op dit forumquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:40 schreef ClaireDanes het volgende:
Kut op met je breezah filmpjes man
ik heb ook trommels, met slechte trommels gaat het beter dan met een goede schijf, je moet gewoon zorgen dat je remschoenen kunnen happen, door een slechte voering of speling op de wiellagersquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tjeh gek ik heb maar trommelremmetjes en ga maar 48km/h
Maak es een mooi filmpje
Jahquote:
het blijft wel opvallend stil vanuit Maikuuul stad...quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:42 schreef Sterke_Yerke het volgende:
moet je natuurlijk niet uitproberen he!![]()
OMG. Die gast staat gewoon opquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:54 schreef gohan16 het volgende:
Laatste nieuws: Maikuuul overleeft aanslag. De dader bleek een vrouw die de megawup van maikuuul wilde stelen voor haar zoontje.
http://www.youtube.com/watch?v=6NA4pjmYzu0&eurl=
Slip dan nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:02 schreef no1uknow het volgende:
zoo ik fietste zoo vandaag, en der was zon gast op zon brommer (Fox) en hij deed zoeen slip, maar die was niet sjiekhendig gek. Hij piepte niet eens
! Geluidloos. Echt een pauperslip
.
Ja gek kan in principe wel, maar daar is geen fietspad he ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:58 schreef Rosbief het volgende:
Puike slips, vooral de 3de doet het hem!
Komen er ook nog downhill-slips, de Cauberg lijkt me ideaal voor een hendig lang slipje met behulp van wat zwaartekracht!
Hej pipo, heb je je fotoboek al gecheckt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek kan in principe wel, maar daar is geen fietspad he ?
Op de normale weg is de slip niet zo uberhard jeweet
Nee gek me msn deed het inet dus kon ik niet zien dat iemand had gereageerd in me roflboek.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hej pipo, heb je je fotoboek al gecheckt?
Zo snel ga ik niet en kheb maar trommelremmetjesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:44 schreef TimC het volgende:
Tuup je kunt toch ook iets meer dwars gaan zou wel wat bruuter uitzien, ik had altijd een beta ark deed ik dat ook altijd mee, ook wel eens in de winter op ijs super hendig kicken sjun..
Voer hem op en las een remschijf op de achtervelgquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zo snel ga ik niet en kheb maar trommelremmetjesdus vette acties kank niet echt uithalen
Veelste duur zoeen remschijf.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voer hem op en las een remschijf op de achtervelg![]()
![]()
2e hands dan, jij als foksymbool moet toch echt wat gaan investeren daarin gierig gek sjiek slippend kutkindquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Veelste duur zoeen remschijf.
Als iedereen op die ads gaat klikken onderaan bij die filmpjes kan ik het misschien wel kopen
clownquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik hoop dat je de volgende keer met je kankerkop keihard op de tegels valt en je schedelpan open barst als een rotte meloen en je verpauperde milligram aan hersens eruit vallen.
Daar is echter weinig kans op omdat je niet harder gaat dan de gemiddelde bejaarde achter een rollator.....bovendien lijkt je slip ook nog een helemaal nergens opIk kan met een fiets met zijwieltjes nog dwarser gaan
Laat staan wat ik op mijn brommer kan, maarja ik heb dan ook schijfremmen he.... en nee, ik ga geen filmpjes maken want ik geil niet op aandacht.
Kortom, Maikuuul, ik kotsop je
Hieruit blijkt maar weer dat jij een triest mannetje bent. Maargoed, dat zul je zelf ook wel denken als je in de spiegel kijkt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik hoop dat je de volgende keer met je kankerkop keihard op de tegels valt en je schedelpan open barst als een rotte meloen en je verpauperde milligram aan hersens eruit vallen.
Daar is echter weinig kans op omdat je niet harder gaat dan de gemiddelde bejaarde achter een rollator.....bovendien lijkt je slip ook nog een helemaal nergens opIk kan met een fiets met zijwieltjes nog dwarser gaan
Laat staan wat ik op mijn brommer kan, maarja ik heb dan ook schijfremmen he.... en nee, ik ga geen filmpjes maken want ik geil niet op aandacht.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:29 schreef Nicooo het volgende:
Sjieke slippert hoor!
Alleen was de camera man een beetje alles amateuristisch met de lichtinval.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Hieruit blijkt maar weer dat jij een triest mannetje bent. Maargoed, dat zul je zelf ook wel denken als je in de spiegel kijkt.
ik prefereer toch die val van zijn wijvensnorfietsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:24 schreef TimC het volgende:
Maikuuul, waarom geef je niet eens een keertje een interview.
Ohw ja jong.. Jij prefereert maar een eind weg..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ik prefereer toch die val van zijn wijvensnorfiets
Om nog maar eens duidelijk te zijn. Voor dit soort mensen doe ik ditquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Om nog maar eens duidelijk te zijn. Voor dit soort mensen doe ik dit
Retards die erg stoer zijn en hun frustraties posten op een forum.
Zullen we trouwen Yellowlolleromfger ?![]()
Check de link die DWC_ruffryder gaf in dit topic.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:58 schreef reviewz het volgende:
Maikuuul, kun je niet MadoXXX op de gevoelige plaat vastleggen?
Ik wil hem wel eens zien, samen met jou, Jennifer en BrauN die binnenkort ook naar Maastricht komt verhuizen, dolle ONZ-pret![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Om nog maar eens duidelijk te zijn. Voor dit soort mensen doe ik dit
Retards die erg stoer zijn en hun frustraties posten op een forum.
Zullen we trouwen Yellowlolleromfger ?![]()
Je hebt schijfremmenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
nja, ik zou mezelf geen scooteraar willen noemen want scooters zijn kutquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je hebt schijfremmen![]()
Gij 1337 scoteraar![]()
Schakelen for the pwn.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
nja, ik zou mezelf geen scooteraar willen noemen want scooters zijn kutSchakelbrommers, dat is tha bomb
Zo eentje?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
nja, ik zou mezelf geen scooteraar willen noemen want scooters zijn kutSchakelbrommers, dat is tha bomb
ik heb een ban in pubquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Schakelen for the pwn.
Wat heb je voor iets dan?Of anders pimp je hem ff in het scooter en brommer topic.
![]()
Wehehe, nerd.quote:
niks, ik heb eegn hondaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, nerd.
Maar wat voor iets heb je dan? Zeker zo'n gaar MT'tje ofzo?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Check de link die DWC_ruffryder gaf in dit topic.
Daar is MaddoxX ook te zien
Ook misschien handig als je de link hier nog een keer zetquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 14:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ook misschien handig als je de link hier nog een keer zetzodat niet iedereen hoeft te zoeken
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kijk die puistenkop Madd0x ofzo dan.
http://youtube.com/watch?v=yeNtmL36w9g&search=maikuuul
Zijn ook een stuk duurderquote:Op zondag 25 juni 2006 15:11 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Schakels ownen vario's HARD
Es ist zeit fur verbeßßerung, es ist zeit fur ein Vespaquote:Op zondag 25 juni 2006 16:46 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Valt wel mee, jij bedoelt natuurlijk die nieuwe aprilia's en derbi senda's.
Maar de oude schakels zijn veel vetter, en goedkoper![]()
Madd0x heeft net zo'n neus als Maikuuulquote:
Zorgen dat Blik op de weg achter je aanrijdt.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:20 schreef classpc het volgende:
Mooie filmpjes hoor...
Als ik van die hendig sjieke slips wil maken, moet ik eerst mijn remmen wat gevoeliger afstellen. En iemand hebben die me filmt natuurlijk.
Supermotards for the pwn!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:57 schreef no1uknow het volgende:
Zulke:
[afbeelding]
... schakelbrommers vind ik echt pauperig. Ik bedoel, wacht dan 2 jaar en koop een echte moter :x Het staat gewoon niet.
Maar zoeen:
[afbeelding]
is kenkervet!
quote:
Donuts met een fietsquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:40 schreef MI55ILLE het volgende:
dit is pas een slip:
http://www.youtube.com/watch?v=6GNB7xT3rNE&eurl=
Turk op glad ijsquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:40 schreef MI55ILLE het volgende:
dit is pas een slip:
http://www.youtube.com/watch?v=6GNB7xT3rNE&eurl=
Vit he gekquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:31 schreef da_micha_man het volgende:
Godmia gèk Maikel, chique slip. Die filmpjes zijn bij mij in de straat gemaakt
Status? en die is? en dat komt omdat hij van die geweldige slippen maakt?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef demonseeker14 het volgende:
Jij bent kennelijk niet op de hoogte van Maikuuul zijn status?
Verkapt "Maikuuul plz mary me im a postorder bridequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:32 schreef Sapientiea het volgende:
ja wat moet ik nou zeggen? Je slipt met je brommer.....zo man.....
Naja ga ermee door zou ik zeggen....
Gefeliciteerd, je woont officieel in een pauperbuurtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:31 schreef da_micha_man het volgende:
Godmia gèk Maikel, chique slip. Die filmpjes zijn bij mij in de straat gemaakt
Dus jij hebt ze graag in je poepert?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "Maikuuul plz mary me im a postorder bridepost"
Definately
Mannen die dingen in hun reet duwenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:52 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Dus jij hebt ze graag in je poepert?![]()
Maar ik ben inmiddels op de hoogte van je geweldige status als forum-gek hier op Fok! Iedereen vervult zo zijn rol.![]()
Je hebt het iig geprobeerd en je bent tot de conclusie gekomen dat het niks voor je isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mannen die dingen in hun reet duwenik vind het maar niks :/
Maikuuul!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:45 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Je hebt het iig geprobeerd en je bent tot de conclusie gekomen dat het niks voor je is![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je woont officieel in een pauperbuurt![]()
Ja dat was wel rofls whehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:50 schreef Fetai het volgende:
Je bent gewoon een pestkop---> http://www.youtube.com/watch?v=yeNtmL36w9g
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:47 schreef Dirktator het volgende:
Hierzo op mijn Foxje gek. Wtf! alsof ik op zoeen gare neonsc00ter voor n00bs ga zitten, jong vuilak!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |