Vit he gekquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:31 schreef da_micha_man het volgende:
Godmia gèk Maikel, chique slip. Die filmpjes zijn bij mij in de straat gemaakt
Status? en die is? en dat komt omdat hij van die geweldige slippen maakt?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef demonseeker14 het volgende:
Jij bent kennelijk niet op de hoogte van Maikuuul zijn status?
Verkapt "Maikuuul plz mary me im a postorder bridequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:32 schreef Sapientiea het volgende:
ja wat moet ik nou zeggen? Je slipt met je brommer.....zo man.....
Naja ga ermee door zou ik zeggen....
Gefeliciteerd, je woont officieel in een pauperbuurtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:31 schreef da_micha_man het volgende:
Godmia gèk Maikel, chique slip. Die filmpjes zijn bij mij in de straat gemaakt
Dus jij hebt ze graag in je poepert?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "Maikuuul plz mary me im a postorder bridepost"
Definately
Mannen die dingen in hun reet duwenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:52 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Dus jij hebt ze graag in je poepert?![]()
Maar ik ben inmiddels op de hoogte van je geweldige status als forum-gek hier op Fok! Iedereen vervult zo zijn rol.![]()
Je hebt het iig geprobeerd en je bent tot de conclusie gekomen dat het niks voor je isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mannen die dingen in hun reet duwenik vind het maar niks :/
Maikuuul!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:45 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Je hebt het iig geprobeerd en je bent tot de conclusie gekomen dat het niks voor je is![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je woont officieel in een pauperbuurt![]()
Ja dat was wel rofls whehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:50 schreef Fetai het volgende:
Je bent gewoon een pestkop---> http://www.youtube.com/watch?v=yeNtmL36w9g
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:47 schreef Dirktator het volgende:
Hierzo op mijn Foxje gek. Wtf! alsof ik op zoeen gare neonsc00ter voor n00bs ga zitten, jong vuilak!
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |