oef, das wel een beetje lang jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doenmaar voordat ik dan in Eindhoven ben ist 8 uur ofzo :/ kank alweer terug rijden want ben pas om 4 uur klaar met de stage
"Downloaden van bestand"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:02 schreef Mattytrix het volgende:
Dit is pas leuk die andere "snelle" scooter is er niks bij.
http://www.scootxtreme.nl(...)s/scooterfrance2.wmv
Mooie scooter, maar hij maakt geen slipsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:02 schreef Mattytrix het volgende:
Dit is pas leuk die andere "snelle" scooter is er niks bij.
http://www.scootxtreme.nl(...)s/scooterfrance2.wmv
Waarom heeft dat ding geen koppeling?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mooie scooter, maar hij maakt geen slips
Nee oke, hij slipt niet.. maar hij maakt wel wheeliesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mooie scooter, maar hij maakt geen slips
you're nothing over here in the hood without wuppiesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:15 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Nee oke, hij slipt niet.. maar hij maakt wel wheelies, wel zonder wuppies dan maja..
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef C2C het volgende:
[..]
you're nothing over here in the hood without wuppies
Tjeh gek tis maar een snorbrommer hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar waarom zo'n enorm lange aanloop eigenlijk? Of kost het zoveel tijd met dat ding om op snelheid te komen?
toch trekt ie best snel op hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tjeh gek tis maar een snorbrommer hoor
duurt ff voordattie op snelheid is.
Das waar, maar van de 30 naar de 48 gaat redelijk langzaam.quote:
"Joow Maikuuul laat mij eens hendig sjiek slippen op dieje Fox van jouw"quote:
Haaaaaaaaaaahahahahahahahahaa!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:43 schreef robert-dirksen het volgende:
![]()
![]()
![]()
of deze lolzorscopperfunnieer
http://videos.streetfire.(...)b31-483598e1605c.htm
dat einde![]()
![]()
![]()
Oh die staat ook nog onlinequote:Op woensdag 21 juni 2006 11:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kijk die puistenkop Madd0x ofzo dan.
http://youtube.com/watch?v=yeNtmL36w9g&search=maikuuul
Ik ook niet, was met een bagger telefoon opgenomenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:31 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Wat wordt er nou precies gezegd in dat filmpje? Ik versta er de kanker niet van.
Dan gaat meki zonder medeweten van maikuuul zijn fox verkopenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:48 schreef Canisfire het volgende:
Mike jij en Meki zouden eens samen moeten filmen
Hier niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:26 schreef GSi het volgende:
Click here to watch Amazing-Off-Road-Stunts
Mijn hendig sjieke offroad filmpje met een Tomos
Hoe bedoel? Doet het filmpje het niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hier niet.
En doe dan via Google video ofzo.. of Youtube, putfile is kut.
Edit, nu dus wel.
Ja tog ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:49 schreef Opgeduveld het volgende:
Hendig sjiek slipje gek
Tjeh gek ik heb maar trommelremmetjes en ga maar 48km/hquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:00 schreef Sterke_Yerke het volgende:
pfff ik leg zo een 3 keer zo lange slip![]()
Ik heb zo een dikke kutband achter, allemaal van die dikke noppen, en dan glij je zelfs meters door als je 5 km uur rijd.![]()
Wat vond je van mijn filmpje o hendig sjieke slipkoning.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tjeh gek ik heb maar trommelremmetjes en ga maar 48km/h
Maak es een mooi filmpje
komt omdat je kutbanden hebt.. als je zon remweg nodig hebt met 48quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik slip al een half jaar ofzo bijna elke dag
Hij begint niet eens kaal te worden
OMGdie booster blaast wel lekker
In principe rofls, die val op het laatste ! dat was het hoogtepunt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:57 schreef GSi het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn filmpje o hendig sjieke slipkoning.
Dat was toen nog niet in de mode.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In principe rofls, die val op het laatste ! dat was het hoogtepunt.
Maar wiezoe maakte je geen sjieke slips jongeheer ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |