ik prefereer toch die val van zijn wijvensnorfietsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:24 schreef TimC het volgende:
Maikuuul, waarom geef je niet eens een keertje een interview.
Ohw ja jong.. Jij prefereert maar een eind weg..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ik prefereer toch die val van zijn wijvensnorfiets
Om nog maar eens duidelijk te zijn. Voor dit soort mensen doe ik ditquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik hoop dat je de volgende keer met je kankerkop keihard op de tegels valt en je schedelpan open barst als een rotte meloen en je verpauperde milligram aan hersens eruit vallen.
Daar is echter weinig kans op omdat je niet harder gaat dan de gemiddelde bejaarde achter een rollator.....bovendien lijkt je slip ook nog een helemaal nergens opIk kan met een fiets met zijwieltjes nog dwarser gaan
Laat staan wat ik op mijn brommer kan, maarja ik heb dan ook schijfremmen he.... en nee, ik ga geen filmpjes maken want ik geil niet op aandacht.
Kortom, Maikuuul, ik kotsop je
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Om nog maar eens duidelijk te zijn. Voor dit soort mensen doe ik dit
Retards die erg stoer zijn en hun frustraties posten op een forum.
Zullen we trouwen Yellowlolleromfger ?![]()
Check de link die DWC_ruffryder gaf in dit topic.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:58 schreef reviewz het volgende:
Maikuuul, kun je niet MadoXXX op de gevoelige plaat vastleggen?
Ik wil hem wel eens zien, samen met jou, Jennifer en BrauN die binnenkort ook naar Maastricht komt verhuizen, dolle ONZ-pret![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Om nog maar eens duidelijk te zijn. Voor dit soort mensen doe ik dit
Retards die erg stoer zijn en hun frustraties posten op een forum.
Zullen we trouwen Yellowlolleromfger ?![]()
Je hebt schijfremmenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik hoop dat je de volgende keer met je kankerkop keihard op de tegels valt en je schedelpan open barst als een rotte meloen en je verpauperde milligram aan hersens eruit vallen.
Daar is echter weinig kans op omdat je niet harder gaat dan de gemiddelde bejaarde achter een rollator.....bovendien lijkt je slip ook nog een helemaal nergens opIk kan met een fiets met zijwieltjes nog dwarser gaan
Laat staan wat ik op mijn brommer kan, maarja ik heb dan ook schijfremmen he.... en nee, ik ga geen filmpjes maken want ik geil niet op aandacht.
Kortom, Maikuuul, ik kotsop je
nja, ik zou mezelf geen scooteraar willen noemen want scooters zijn kutquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je hebt schijfremmen![]()
Gij 1337 scoteraar![]()
Schakelen for the pwn.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
nja, ik zou mezelf geen scooteraar willen noemen want scooters zijn kutSchakelbrommers, dat is tha bomb
Zo eentje?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
nja, ik zou mezelf geen scooteraar willen noemen want scooters zijn kutSchakelbrommers, dat is tha bomb
ik heb een ban in pubquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Schakelen for the pwn.
Wat heb je voor iets dan?Of anders pimp je hem ff in het scooter en brommer topic.
![]()
Wehehe, nerd.quote:
niks, ik heb eegn hondaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, nerd.
Maar wat voor iets heb je dan? Zeker zo'n gaar MT'tje ofzo?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Check de link die DWC_ruffryder gaf in dit topic.
Daar is MaddoxX ook te zien
Ook misschien handig als je de link hier nog een keer zetquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 14:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ook misschien handig als je de link hier nog een keer zetzodat niet iedereen hoeft te zoeken
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kijk die puistenkop Madd0x ofzo dan.
http://youtube.com/watch?v=yeNtmL36w9g&search=maikuuul
Zijn ook een stuk duurderquote:Op zondag 25 juni 2006 15:11 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Schakels ownen vario's HARD
Es ist zeit fur verbeßßerung, es ist zeit fur ein Vespaquote:Op zondag 25 juni 2006 16:46 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Valt wel mee, jij bedoelt natuurlijk die nieuwe aprilia's en derbi senda's.
Maar de oude schakels zijn veel vetter, en goedkoper![]()
Madd0x heeft net zo'n neus als Maikuuulquote:
Zorgen dat Blik op de weg achter je aanrijdt.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:20 schreef classpc het volgende:
Mooie filmpjes hoor...
Als ik van die hendig sjieke slips wil maken, moet ik eerst mijn remmen wat gevoeliger afstellen. En iemand hebben die me filmt natuurlijk.
Supermotards for the pwn!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:57 schreef no1uknow het volgende:
Zulke:
[afbeelding]
... schakelbrommers vind ik echt pauperig. Ik bedoel, wacht dan 2 jaar en koop een echte moter :x Het staat gewoon niet.
Maar zoeen:
[afbeelding]
is kenkervet!
quote:
Donuts met een fietsquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:40 schreef MI55ILLE het volgende:
dit is pas een slip:
http://www.youtube.com/watch?v=6GNB7xT3rNE&eurl=
Turk op glad ijsquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:40 schreef MI55ILLE het volgende:
dit is pas een slip:
http://www.youtube.com/watch?v=6GNB7xT3rNE&eurl=
Vit he gekquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:31 schreef da_micha_man het volgende:
Godmia gèk Maikel, chique slip. Die filmpjes zijn bij mij in de straat gemaakt
Status? en die is? en dat komt omdat hij van die geweldige slippen maakt?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef demonseeker14 het volgende:
Jij bent kennelijk niet op de hoogte van Maikuuul zijn status?
Verkapt "Maikuuul plz mary me im a postorder bridequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:32 schreef Sapientiea het volgende:
ja wat moet ik nou zeggen? Je slipt met je brommer.....zo man.....
Naja ga ermee door zou ik zeggen....
Gefeliciteerd, je woont officieel in een pauperbuurtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:31 schreef da_micha_man het volgende:
Godmia gèk Maikel, chique slip. Die filmpjes zijn bij mij in de straat gemaakt
Dus jij hebt ze graag in je poepert?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "Maikuuul plz mary me im a postorder bridepost"
Definately
Mannen die dingen in hun reet duwenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:52 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Dus jij hebt ze graag in je poepert?![]()
Maar ik ben inmiddels op de hoogte van je geweldige status als forum-gek hier op Fok! Iedereen vervult zo zijn rol.![]()
Je hebt het iig geprobeerd en je bent tot de conclusie gekomen dat het niks voor je isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mannen die dingen in hun reet duwenik vind het maar niks :/
Maikuuul!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:45 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Je hebt het iig geprobeerd en je bent tot de conclusie gekomen dat het niks voor je is![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je woont officieel in een pauperbuurt![]()
Ja dat was wel rofls whehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:50 schreef Fetai het volgende:
Je bent gewoon een pestkop---> http://www.youtube.com/watch?v=yeNtmL36w9g
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:47 schreef Dirktator het volgende:
Hierzo op mijn Foxje gek. Wtf! alsof ik op zoeen gare neonsc00ter voor n00bs ga zitten, jong vuilak!
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |