Foxx roeleert big timequote:
Met een minibike slippen is vragen om problemen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:36 schreef Pindax0r het volgende:
hmmm, misschien binnekort ook ff een filmpje maken met een hendig sjieke slip op de minibike van m'n 'mattie' [afbeelding]
dat ding boekt em wel 60-70 dus slippen zal geen probleem zijn![]()
best welquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Met een minibike slippen is vragen om problemen.![]()
Nee jij voegt wat toe op dit forumquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:40 schreef ClaireDanes het volgende:
Kut op met je breezah filmpjes man
ik heb ook trommels, met slechte trommels gaat het beter dan met een goede schijf, je moet gewoon zorgen dat je remschoenen kunnen happen, door een slechte voering of speling op de wiellagersquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tjeh gek ik heb maar trommelremmetjes en ga maar 48km/h
Maak es een mooi filmpje
Jahquote:
het blijft wel opvallend stil vanuit Maikuuul stad...quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:42 schreef Sterke_Yerke het volgende:
moet je natuurlijk niet uitproberen he!![]()
OMG. Die gast staat gewoon opquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:54 schreef gohan16 het volgende:
Laatste nieuws: Maikuuul overleeft aanslag. De dader bleek een vrouw die de megawup van maikuuul wilde stelen voor haar zoontje.
http://www.youtube.com/watch?v=6NA4pjmYzu0&eurl=
Slip dan nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:02 schreef no1uknow het volgende:
zoo ik fietste zoo vandaag, en der was zon gast op zon brommer (Fox) en hij deed zoeen slip, maar die was niet sjiekhendig gek. Hij piepte niet eens
! Geluidloos. Echt een pauperslip
.
Ja gek kan in principe wel, maar daar is geen fietspad he ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:58 schreef Rosbief het volgende:
Puike slips, vooral de 3de doet het hem!
Komen er ook nog downhill-slips, de Cauberg lijkt me ideaal voor een hendig lang slipje met behulp van wat zwaartekracht!
Hej pipo, heb je je fotoboek al gecheckt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek kan in principe wel, maar daar is geen fietspad he ?
Op de normale weg is de slip niet zo uberhard jeweet
Nee gek me msn deed het inet dus kon ik niet zien dat iemand had gereageerd in me roflboek.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hej pipo, heb je je fotoboek al gecheckt?
Zo snel ga ik niet en kheb maar trommelremmetjesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:44 schreef TimC het volgende:
Tuup je kunt toch ook iets meer dwars gaan zou wel wat bruuter uitzien, ik had altijd een beta ark deed ik dat ook altijd mee, ook wel eens in de winter op ijs super hendig kicken sjun..
Voer hem op en las een remschijf op de achtervelgquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zo snel ga ik niet en kheb maar trommelremmetjesdus vette acties kank niet echt uithalen
Veelste duur zoeen remschijf.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voer hem op en las een remschijf op de achtervelg![]()
![]()
2e hands dan, jij als foksymbool moet toch echt wat gaan investeren daarin gierig gek sjiek slippend kutkindquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Veelste duur zoeen remschijf.
Als iedereen op die ads gaat klikken onderaan bij die filmpjes kan ik het misschien wel kopen
clownquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik hoop dat je de volgende keer met je kankerkop keihard op de tegels valt en je schedelpan open barst als een rotte meloen en je verpauperde milligram aan hersens eruit vallen.
Daar is echter weinig kans op omdat je niet harder gaat dan de gemiddelde bejaarde achter een rollator.....bovendien lijkt je slip ook nog een helemaal nergens opIk kan met een fiets met zijwieltjes nog dwarser gaan
Laat staan wat ik op mijn brommer kan, maarja ik heb dan ook schijfremmen he.... en nee, ik ga geen filmpjes maken want ik geil niet op aandacht.
Kortom, Maikuuul, ik kotsop je
Hieruit blijkt maar weer dat jij een triest mannetje bent. Maargoed, dat zul je zelf ook wel denken als je in de spiegel kijkt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik hoop dat je de volgende keer met je kankerkop keihard op de tegels valt en je schedelpan open barst als een rotte meloen en je verpauperde milligram aan hersens eruit vallen.
Daar is echter weinig kans op omdat je niet harder gaat dan de gemiddelde bejaarde achter een rollator.....bovendien lijkt je slip ook nog een helemaal nergens opIk kan met een fiets met zijwieltjes nog dwarser gaan
Laat staan wat ik op mijn brommer kan, maarja ik heb dan ook schijfremmen he.... en nee, ik ga geen filmpjes maken want ik geil niet op aandacht.
Kortom, Maikuuul, ik kotsop je
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:29 schreef Nicooo het volgende:
Sjieke slippert hoor!
Alleen was de camera man een beetje alles amateuristisch met de lichtinval.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Hieruit blijkt maar weer dat jij een triest mannetje bent. Maargoed, dat zul je zelf ook wel denken als je in de spiegel kijkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |