correct. en verder denk ik dat dieren ook genoeg defecten hebben. alleen hoe simpeler het organisme, hoe minder snel dat opvalt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:25 schreef Keiichi het volgende:
Natuurlijke selectie werkt niet meer.
Gewoonlijk zou een groot deel van de zuigelingen die nu zijn blijven leven al gestorven zijn toen er nog amper gezondheidszorg was.
Daarom jaagde men vroeger dus ook op de mammoetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:20 schreef thaleia het volgende:
Dat van die ogen heb ik me ook weleens afgevraagd: ik heb zelf -5 en zonder bril/lenzen wordt het allemaal flink wazig. Kijk al die mensen met -2 enzo.....in de oertijd was er nog geen verkeer, volgens mij gaat het met -2 best. Maar sommigen hebben veel meer dan -5. Hoe deden ze dat in de oertijd? Dat wordt lastig mikken met zo'n harpoen....:D
Juist!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:25 schreef Keiichi het volgende:
Gewoonlijk zou een groot deel van de zuigelingen die nu zijn blijven leven al gestorven zijn toen er nog amper gezondheidszorg was.
ja natuurlijk..quote:
Mooi voorbeeld, als wij nederlanders eens naar een zuidelijk land gaan en daar water drinken, meteen doodziek,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:43 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
ja natuurlijk..
als het wat minder schoon zou zijn, zou je lichaam zich aanpassen aan de bepaalde ziektekiemen die er bijvoorbeeld op je aanrecht(dit is wel heel luxeus maar het gaat om het idee) aanwezig zijn...in het begin zullen mensen daar ziek van worden en dood gaan, later evolueert dat in antistoffen waar de mens dan wel tegen kan ...
hoe schoner hoe sneller je lichaam iets niet aankan vechten met antistoffen, omdat je lichaam dat hele antistof nooit heeft kunnen aanmaken.
zo logisch als een pot koffie...![]()
Precies.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:25 schreef Keiichi het volgende:
ik heb een ventje op me werk, als 4 mensen voor 9 uur tegen hem zeggen Dirk wat zie je er slecht uit vandaag, is hij om 5 voor 9 ziek gemeldquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:47 schreef -skippybal- het volgende:
En mensen willen ziek zijn. Als er weer een ziekte in het nieuws verschijnt is dat gelijk weer een hype. Ineens 15000% meer gevallen.
Gebruiken ze in de oertijd een harpoenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:20 schreef thaleia het volgende:
Dat van die ogen heb ik me ook weleens afgevraagd: ik heb zelf -5 en zonder bril/lenzen wordt het allemaal flink wazig. Kijk al die mensen met -2 enzo.....in de oertijd was er nog geen verkeer, volgens mij gaat het met -2 best. Maar sommigen hebben veel meer dan -5. Hoe deden ze dat in de oertijd? Dat wordt lastig mikken met zo'n harpoen....:D
Dat zou Sack_Blabath nog een keer uitleggen iddquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:27 schreef Franciscus_van_Assisi het volgende:
Erfzonde.
Ja, alleen noemde ze die 'brok steen' en moesten ze die heel hard bovenhands gooien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:25 schreef K33T het volgende:
[..]
Gebruiken ze in de oertijd een harpoen.
was dat maar geen leugen.......quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:29 schreef ivosnivo het volgende:
gewoon negeren en doorgaan dan gaat het vanzelf over.
Lukt het jou om al je klachtjes weg te denken? Negeren misschien wel, maar wegdenken nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:44 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Is het niet helaas, alleen sommigen denken dat.
Als het fenomeen "oogafwijking" niet zou bestaan, zou meer dan de helft van de mensen met een bril (zegmaar tot -4) nergens last van hebben en niet door hebben dat ze slechtziend zijn. Maar zodra je een bril gaat dragen, wen je aan het goede zicht en zie je "weinig" zonder bril. Toen ik vroeger nog -3 had had ik met zwemmen nooit een bril op, en op een gegeven moment heb je niet eens meer door dat je minder ziet. (pas als je wat gaat lezen, maar ik heb nog nooit van een oermens gehoord die naar school ging).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:20 schreef thaleia het volgende:
Onzin, ik had al een bril nodig toen ik 5 was en nooit met een PC in aanraking was geweest en ook niet kon lezen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:35 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Dat mensen tegenwoordig vaak een bril nodig hebben, komt gewoon door alle televisies, computers en boeken. Mensen zitten constant op korte afstanden te kijken, terwijl het menselijk oog gemaakt is voor lange afstanden. Heeeeel vroeger keek de mens hoofdzakelijk op verre afstanden en relatief weinig op korte afstanden (lees: afstand van oog naar pc of krant). Het is gewoon een kwestie van tijd totdat praktisch iedereen aan de bril is.
Idd, plus het feit dat het iets minder snel opvalt als een wilde eekhoorn ergens alergischvoor is. Lijkt me niet dat daar veel onderzoek naar gedaan isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:25 schreef Keiichi het volgende:
Ben ik wel voor, survival van de taaiste. Tis toch niet normaal hoe er voor iedereen gezorgt wordt, oke als je 40 jaar netjes gewerkt heb dan mag er voor je gezorgt worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:15 schreef Crack_david het volgende:
omdat de mens zich niet wil houden aan survival of the fittest en alle zwakke leden van de soort ook in leven houdt
Gezorgtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:36 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ben ik wel voor, survival van de taaiste. Tis toch niet normaal hoe er voor iedereen gezorgt wordt, oke als je 40 jaar netjes gewerkt heb dan mag er voor je gezorgt worden.
Dus als je 39 jaar gewerkt hebt nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:36 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ben ik wel voor, survival van de taaiste. Tis toch niet normaal hoe er voor iedereen gezorgt wordt, oke als je 40 jaar netjes gewerkt heb dan mag er voor je gezorgt worden.
Nee, en als je iets mankeert als je pas 10 jaar werkt hoor je een nekschot te krijgen, stel je voor, je zou eens een griepje krijgen en een week thuis zitten zegquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:00 schreef woeeiiii het volgende:
Ik heb erge slechte ogen, -5.75, als ik dat in de oertjid had, kon ik niks zien, kon ik geen voedsel vinden, kon ik vijanden en andere gevaren niet zien, dus ging ik dood.
Waarschijnlijk zit er zo een botje scheef in je neeus waardoor alles blijft hakenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:06 schreef oowmaah het volgende:
ik ben chronisch terminaal verkouden maar mij hoor je niet zeuren en klagen
Denk dat dieren best wel dezelfde kwalen (kunnen) hebben als mensen. Alleen gaan die dieren dood (natuurlijke selectie, survival of the fittestquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
Dan heb ik het even niet over het hoofdje, maar waarom zijn mensen gemiddeld genomen zo ziek; oftewel, waarom hebben we bijna allemaal kwaaltjes als allergiėn en lage rugpijnen en meer van dat soort dingen, zelfs als je jong en "gezond" bent? Om over kanker en ook oogafwijkingen (velen moeten aan de bril/lenzen/laserbehandeling) nog maar te zwijgen.
Hebben andere diersoorten ook zoveel defecten als de mens?
Doe je nou zo dom, of ben je het? Ga aub een mier neuken ofzo jezus man.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus als je 39 jaar gewerkt hebt nietWat een vreemde manier van denken
![]()
OT: Misschien omdat er nu veel meer aandacht aan besteed wordt. Vroeger liep men gewoon door met vage klachten, nu reageert men sneller door betere informatieverstrekking. Als nadeel geeft dat, dat men te snel naar de dokter gaat maar er ook eerder bij is als er echt iets ernstigs is.
Thuis zitten met griepquote:Op vrijdag 23 juni 2006 04:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, en als je iets mankeert als je pas 10 jaar werkt hoor je een nekschot te krijgen, stel je voor, je zou eens een griepje krijgen en een week thuis zitten zeg![]()
dan heb jij nooit echte griep gehad (koorts/misselijk/braken/schijten)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:55 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Doe je nou zo dom, of ben je het? Ga aub een mier neuken ofzo jezus man.
[..]
Thuis zitten met griepje bent toch geen wijf.
Braken en schijt kun je ophouden hoor. Kwestie van trainen, anders zou ik bijna elke week kotsen (nee niet van de drank oid).quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:04 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
dan heb jij nooit echte griep gehad (koorts/misselijk/braken/schijten)
als je griep hebt is er een reden voor het braken en kotsen, als je het ophoudt blijf je dus ziek of duurt het langer dat je weer beter bent...trouwens...hoe wil jij diaree ophoudenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:06 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Braken en schijt kun je ophouden hoor. Kwestie van trainen, anders zou ik bijna elke week kotsen (nee niet van de drank oid).
Ja alleen die kunnen niet klagen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
Dan heb ik het even niet over het hoofdje, maar waarom zijn mensen gemiddeld genomen zo ziek; oftewel, waarom hebben we bijna allemaal kwaaltjes als allergiėn en lage rugpijnen en meer van dat soort dingen, zelfs als je jong en "gezond" bent? Om over kanker en ook oogafwijkingen (velen moeten aan de bril/lenzen/laserbehandeling) nog maar te zwijgen.
Hebben andere diersoorten ook zoveel defecten als de mens?
ik had het over echte griep, 80% van de mensen die zeggen dat ze griep hebben , hebben gewoon een verkoudheidjequote:Op maandag 26 juni 2006 23:33 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Bij griep ga je volgens mij niet kotsen!
ik heb gelijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:06 schreef Sessy het volgende:
Bij echte griep ga je ook niet kotsen! Bij buikgriep wel maar dat is niet de echte griep. Dat noemen ze alleen een griep maar het is gewoon de zoveelste virus.
Common Influenza symptoms include:
Fever (up to 104°F)
Chills
Sweating
Muscle aches and pain
Severe headache
Weakness and tiredness
Loss of appetite
Sore throat
Cough
Chest pain
Norrit, opeten. Dan komt er een soort van hard stukje poep voor je anus.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:29 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
als je griep hebt is er een reden voor het braken en kotsen, als je het ophoudt blijf je dus ziek of duurt het langer dat je weer beter bent...trouwens...hoe wil jij diaree ophouden
volgens mij praatje een beetje poep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |