abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39045477
Dan heb ik het even niet over het hoofdje, maar waarom zijn mensen gemiddeld genomen zo ziek; oftewel, waarom hebben we bijna allemaal kwaaltjes als allergiėn en lage rugpijnen en meer van dat soort dingen, zelfs als je jong en "gezond" bent? Om over kanker en ook oogafwijkingen (velen moeten aan de bril/lenzen/laserbehandeling) nog maar te zwijgen.

Hebben andere diersoorten ook zoveel defecten als de mens?
pi_39045543
Dat van die ogen heb ik me ook weleens afgevraagd: ik heb zelf -5 en zonder bril/lenzen wordt het allemaal flink wazig. Kijk al die mensen met -2 enzo.....in de oertijd was er nog geen verkeer, volgens mij gaat het met -2 best. Maar sommigen hebben veel meer dan -5. Hoe deden ze dat in de oertijd? Dat wordt lastig mikken met zo'n harpoen....:D
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:24:29 #3
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39045675
ik denk dat er vroeger meer mensen doodgingen door natuurlijke omstandigheden. Om de overlevingskansen zo groot mogelijk te houden, moesten gezinnen wel groot zijn.
Tegenwoordig heeft iedereen smetvrees, alles moet schoon en hygenisch, terwijl wel we wel meer zijn gaan consumeren.

Waarschijnlijk kun je het meeste 'welvaartziekte' noemen.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_39045682
waarom gebruiken mensen zoveel medicijnen... geeft al bijna je antwoord
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:25:52 #5
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_39045725
Natuurlijke selectie werkt niet meer.

Gewoonlijk zou een groot deel van de zuigelingen die nu zijn blijven leven al gestorven zijn toen er nog amper gezondheidszorg was.
pi_39045857
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:25 schreef Keiichi het volgende:

Gewoonlijk zou een groot deel van de zuigelingen die nu zijn blijven leven al gestorven zijn toen er nog amper gezondheidszorg was.
correct. en verder denk ik dat dieren ook genoeg defecten hebben. alleen hoe simpeler het organisme, hoe minder snel dat opvalt.
pi_39045911
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:20 schreef thaleia het volgende:
Dat van die ogen heb ik me ook weleens afgevraagd: ik heb zelf -5 en zonder bril/lenzen wordt het allemaal flink wazig. Kijk al die mensen met -2 enzo.....in de oertijd was er nog geen verkeer, volgens mij gaat het met -2 best. Maar sommigen hebben veel meer dan -5. Hoe deden ze dat in de oertijd? Dat wordt lastig mikken met zo'n harpoen....:D
Daarom jaagde men vroeger dus ook op de mammoet .
pi_39045938
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:32:27 #9
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_39045981
Tegenwoordig word ieder kind in leven gehouden hoe erg hun gezond heid dan ook is.. Als die later kinderen op de wereld brengen hebben die ook slechte genen.
En de mens word daardoor steeds ongezonder.. Leve de morderne wetenschap
pi_39046007
quote:
Daarom jaagde men vroeger dus ook op de mammoet .
pi_39046134
quote:

Juist!

En we zijn te hygienisch....
pi_39046370
Inderdaad te hygienisch (ik ben niet onhygienisch opgevoed, maar ook niet zo hygienisch als velen , ik denk dat ik daardoor wel een goede weerstand heb..

En we zitten teveel voor de tv of aan de computer...
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_39046427
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:36 schreef Locusta het volgende:

[..]

Juist!

En we zijn te hygienisch....
ja natuurlijk..
als het wat minder schoon zou zijn, zou je lichaam zich aanpassen aan de bepaalde ziektekiemen die er bijvoorbeeld op je aanrecht(dit is wel heel luxeus maar het gaat om het idee) aanwezig zijn...in het begin zullen mensen daar ziek van worden en dood gaan, later evolueert dat in antistoffen waar de mens dan wel tegen kan ...

hoe schoner hoe minder antistoffen je lichaam aanmaakt (of zeg maar helemaal niets qua antistoffen). Zonder antistoffen gegarandeerd ziek...

alhoewel dit neit echt aansluit bij de OP, aangezien dat meer gaat over, oogafwijkingen enzo..

zo logisch als een pot koffie...
pi_39046495
Spreek voor jezelf
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_39046529
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:43 schreef edjuh18 het volgende:

[..]

ja natuurlijk..
als het wat minder schoon zou zijn, zou je lichaam zich aanpassen aan de bepaalde ziektekiemen die er bijvoorbeeld op je aanrecht(dit is wel heel luxeus maar het gaat om het idee) aanwezig zijn...in het begin zullen mensen daar ziek van worden en dood gaan, later evolueert dat in antistoffen waar de mens dan wel tegen kan ...

hoe schoner hoe sneller je lichaam iets niet aankan vechten met antistoffen, omdat je lichaam dat hele antistof nooit heeft kunnen aanmaken.

zo logisch als een pot koffie...
Mooi voorbeeld, als wij nederlanders eens naar een zuidelijk land gaan en daar water drinken, meteen doodziek,
we hebben zowat het schoonste drinkwater..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:47:02 #16
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39046563
En mensen willen ziek zijn. Als er weer een ziekte in het nieuws verschijnt is dat gelijk weer een hype. Ineens 15000% meer gevallen.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:47:14 #17
242 Pinball
Electric Monk
pi_39046576
quote:

Precies.

Ongezond eten, drinken & leven, voor elk pijntje medicijnen, een steriel huis, en iedereen in leven houden.

Darwin.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_39046657
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:47 schreef -skippybal- het volgende:
En mensen willen ziek zijn. Als er weer een ziekte in het nieuws verschijnt is dat gelijk weer een hype. Ineens 15000% meer gevallen.
ik heb een ventje op me werk, als 4 mensen voor 9 uur tegen hem zeggen Dirk wat zie je er slecht uit vandaag, is hij om 5 voor 9 ziek gemeld Maar goed niemand wil echt ziek zijn lijkt mij, soms werk-ziek en/of school-ziek dat wel
pi_39048088
quote:
Gebruiken ze in de oertijd een harpoen .
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:27:58 #20
150557 Franciscus_van_Assisi
Alle dieren tellen mee!
pi_39053837
Erfzonde.
Credo unam, sanctam, catholicam et apostolicam Ecclesiam.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:31:18 #21
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39053988
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:27 schreef Franciscus_van_Assisi het volgende:
Erfzonde.
Dat zou Sack_Blabath nog een keer uitleggen idd
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 juni 2006 @ 22:31:29 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39053993
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:25 schreef K33T het volgende:

[..]

Gebruiken ze in de oertijd een harpoen .
Ja, alleen noemde ze die 'brok steen' en moesten ze die heel hard bovenhands gooien.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:35:55 #23
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_39054203
Dat mensen tegenwoordig vaak een bril nodig hebben, komt gewoon door alle televisies, computers en boeken. Mensen zitten constant op korte afstanden te kijken, terwijl het menselijk oog gemaakt is voor lange afstanden. Heeeeel vroeger keek de mens hoofdzakelijk op verre afstanden en relatief weinig op korte afstanden (lees: afstand van oog naar pc of krant). Het is gewoon een kwestie van tijd totdat praktisch iedereen aan de bril is.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:29:50 #24
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_39121539
Omdat iedereen zich tegenwoordig maar aanstelt. Overal is een naam voor, gewoon negeren en doorgaan dan gaat het vanzelf over.
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:39:51 #25
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_39121896
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:29 schreef ivosnivo het volgende:
gewoon negeren en doorgaan dan gaat het vanzelf over.
was dat maar geen leugen.......
pi_39121934
Omdat hun energiestromingen verstoord zijn en ze niet in balans zijn.... yin en yang weet je
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:44:28 #27
140141 ivosnivo
pi_39122052
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:39 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

was dat maar geen leugen.......
Is het niet helaas, alleen sommigen denken dat.
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:47:29 #28
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_39122181
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:44 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Is het niet helaas, alleen sommigen denken dat.
Lukt het jou om al je klachtjes weg te denken? Negeren misschien wel, maar wegdenken niet
pi_39125372
quote:
Als het fenomeen "oogafwijking" niet zou bestaan, zou meer dan de helft van de mensen met een bril (zegmaar tot -4) nergens last van hebben en niet door hebben dat ze slechtziend zijn. Maar zodra je een bril gaat dragen, wen je aan het goede zicht en zie je "weinig" zonder bril. Toen ik vroeger nog -3 had had ik met zwemmen nooit een bril op, en op een gegeven moment heb je niet eens meer door dat je minder ziet. (pas als je wat gaat lezen, maar ik heb nog nooit van een oermens gehoord die naar school ging).

Leuk voor mezelf: Als ik in de oertijd had geleefd had ik geen blaas gehad en was ik blind geweest (beide geboorteafweikingen geweest, maar alles is weer 99,9% ).
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:41:33 #30
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_39130525
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:35 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Dat mensen tegenwoordig vaak een bril nodig hebben, komt gewoon door alle televisies, computers en boeken. Mensen zitten constant op korte afstanden te kijken, terwijl het menselijk oog gemaakt is voor lange afstanden. Heeeeel vroeger keek de mens hoofdzakelijk op verre afstanden en relatief weinig op korte afstanden (lees: afstand van oog naar pc of krant). Het is gewoon een kwestie van tijd totdat praktisch iedereen aan de bril is.
Onzin, ik had al een bril nodig toen ik 5 was en nooit met een PC in aanraking was geweest en ook niet kon lezen.
Bovendien bestaan er brillen voor veraf en dichtbij, hoe leg je dat dan uit?

Ontopic; veel van die kwaaltjes kennen we nu omdat we de tijd hebben om erover na te denken en de kennis om ze op te sporen. Vroeger ging je gewoon dood of was je ziek zonder dat je wist waarvan, dat hoorde bij het leven. Bovendien gingen mensen veel eerder dood, voordat ze last konden krijgen van alle ouderdomskwalen die we nu kennen.
pi_39137553
omdat de mens zich niet wil houden aan survival of the fittest en alle zwakke leden van de soort ook in leven houdt
Hajeto!
pi_39137597
quote:

Idd, plus het feit dat het iets minder snel opvalt als een wilde eekhoorn ergens alergischvoor is. Lijkt me niet dat daar veel onderzoek naar gedaan is ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 23 juni 2006 @ 03:36:21 #33
140141 ivosnivo
pi_39137729
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 03:15 schreef Crack_david het volgende:
omdat de mens zich niet wil houden aan survival of the fittest en alle zwakke leden van de soort ook in leven houdt
Ben ik wel voor, survival van de taaiste. Tis toch niet normaal hoe er voor iedereen gezorgt wordt, oke als je 40 jaar netjes gewerkt heb dan mag er voor je gezorgt worden.
pi_39137765
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 03:36 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ben ik wel voor, survival van de taaiste. Tis toch niet normaal hoe er voor iedereen gezorgt wordt, oke als je 40 jaar netjes gewerkt heb dan mag er voor je gezorgt worden.
Gezorgt
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 23 juni 2006 @ 03:55:02 #35
84524 Morwen
I got life
pi_39137847
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 03:36 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dus als je 39 jaar gewerkt hebt niet Wat een vreemde manier van denken

OT: Misschien omdat er nu veel meer aandacht aan besteed wordt. Vroeger liep men gewoon door met vage klachten, nu reageert men sneller door betere informatieverstrekking. Als nadeel geeft dat, dat men te snel naar de dokter gaat maar er ook eerder bij is als er echt iets ernstigs is.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_39137878
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 03:55 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dus als je 39 jaar gewerkt hebt niet
Nee, en als je iets mankeert als je pas 10 jaar werkt hoor je een nekschot te krijgen, stel je voor, je zou eens een griepje krijgen en een week thuis zitten zeg
pi_39138529
Omdat het een zieke wereld is
  vrijdag 23 juni 2006 @ 08:36:36 #38
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39138749
We zijn niet meer resistent zoals vroeger tegen de "buitenwereld".
Daarnaast denk ik dat de overdreven hygiene hier ook grotendeels mee te maken heeft. Zo bouw je immers geen weerstand meer op.

Als ik naar mezelf kijk; in Afrika had ik geen enkel "mankementje" nooit ziek, noch koorts etc... en sinds ik in Nederland woon ben ik chronisch verkouden, last van migraine aanvallen etc...
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:46:15 #39
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_39143635
De mens is volgens mij 1 van de weinige diersoorten die zich lichamelijk aan het verzwakken is door procreatie.

Doordat de mens steeds slimmer wordt leren we manieren om zwakkeren te laten overleven terwijl ze normaal gezien dood zouden gaan. Veel kleine defecten kunnen ook worden overkomen, terwijl ze vroeger in de natuur een waarschijnlijke dood hadden betekend. Doordat mensen met deze defecten zich doen voortplanten blijven ze bestaan.

Wij zijn aan het evolueren. We worden slimmer, maar het lichaam wordt zwakker, maar we weten door onze slimheid ons zelf langer in leven te houden dan we vroeger konden met een sterker lichaam.
Horrible Cunt!
pi_39144057
Ik mankeer vrijwel niks
pi_39144175
Ik heb erge slechte ogen, -5.75, als ik dat in de oertjid had, kon ik niks zien, kon ik geen voedsel vinden, kon ik vijanden en andere gevaren niet zien, dus ging ik dood.

Ook weerstand opbouwen heeft er mee te maken, heb je de pokken een keer gehad? Dan krijg je het niet meer..

Nu zjin er hulpmiddelen, en aan eten is makkelijk te komen, ik blijf dus leven.
Ik denk dat het -vereenvoudigd- zou werkt.
pi_39144380
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:00 schreef woeeiiii het volgende:
Ik heb erge slechte ogen, -5.75, als ik dat in de oertjid had, kon ik niks zien, kon ik geen voedsel vinden, kon ik vijanden en andere gevaren niet zien, dus ging ik dood.
pi_39144411
ik ben chronisch terminaal verkouden maar mij hoor je niet zeuren en klagen
pi_39148174
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:06 schreef oowmaah het volgende:
ik ben chronisch terminaal verkouden maar mij hoor je niet zeuren en klagen
Waarschijnlijk zit er zo een botje scheef in je neeus waardoor alles blijft haken
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:22:52 #45
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39150715
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
Dan heb ik het even niet over het hoofdje, maar waarom zijn mensen gemiddeld genomen zo ziek; oftewel, waarom hebben we bijna allemaal kwaaltjes als allergiėn en lage rugpijnen en meer van dat soort dingen, zelfs als je jong en "gezond" bent? Om over kanker en ook oogafwijkingen (velen moeten aan de bril/lenzen/laserbehandeling) nog maar te zwijgen.

Denk dat dieren best wel dezelfde kwalen (kunnen) hebben als mensen. Alleen gaan die dieren dood (natuurlijke selectie, survival of the fittest )
Bij mensen proberen ze de persoon in kwestie zo lang mogelijk in leven te houden en zie je het dus meer dan bij dieren.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_39156457
Ik heb nooit wat!

Maar ik denk dat het een combinatie is van te veel hygiene, het lichaam dat zich (nog) niet heeft aangepast aan de moderne leefwijze en te veel klagen.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 20:55:17 #47
140141 ivosnivo
pi_39160244
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 03:55 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dus als je 39 jaar gewerkt hebt niet Wat een vreemde manier van denken

OT: Misschien omdat er nu veel meer aandacht aan besteed wordt. Vroeger liep men gewoon door met vage klachten, nu reageert men sneller door betere informatieverstrekking. Als nadeel geeft dat, dat men te snel naar de dokter gaat maar er ook eerder bij is als er echt iets ernstigs is.
Doe je nou zo dom, of ben je het? Ga aub een mier neuken ofzo jezus man.
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 04:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, en als je iets mankeert als je pas 10 jaar werkt hoor je een nekschot te krijgen, stel je voor, je zou eens een griepje krijgen en een week thuis zitten zeg
Thuis zitten met griep je bent toch geen wijf.
pi_39162518
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 20:55 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Doe je nou zo dom, of ben je het? Ga aub een mier neuken ofzo jezus man.
[..]

Thuis zitten met griep je bent toch geen wijf.
dan heb jij nooit echte griep gehad (koorts/misselijk/braken/schijten)
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_39163787
verbeterde hygiėne speelt een grote rol, imo... vooral bij baby's willen moeders wel eens doorschieten met de hygiėne, terwijl het voor baby's en kleine kinderen juist belangrijk is dat hun weerstand wordt aangeslingerd, wat niet lukt als alles brandschoon is.

En er zijn tegenwoordig allemaal vreemde stoffen om ons heen die ook een mogelijke rol spelen... bijvoorbeeld zgn. 'endocrine disruptors' (stoffen die het hormoon-systeem beļnvloeden) als DDT (of het restproduct DDE, wat nog steeds in de grond en in ons voedsel zit) en verschillende stoffen die in polymeren voorkomen en in ons voedsel terechtkomen (veel voedingsmiddelen komen in plastic of in een blikken/kartonnen verpakking waarvan de binnenkant voorzien is van een laagje polymeren) en toevoegingen aan voedsel als bepaalde kleurstoffen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_39187028
Mensen hebben waarschijnlijk meer kwaaltjes dan andere organismen

dat komt omdat dieren en planten die ziek zijn zich niet voortplanten. mensen genezen zichzelf/elkaar of stellen de dood uit waardoor ze zich toch nog voortplanten. daarom hebben zoveel mensen een bril terwijl voor de mannen het zicht zeer belangrijk was om te kunnen jagen. nu gaan we naar de slager...
memento mori
  maandag 26 juni 2006 @ 19:06:33 #51
140141 ivosnivo
pi_39259743
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:04 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

dan heb jij nooit echte griep gehad (koorts/misselijk/braken/schijten)
Braken en schijt kun je ophouden hoor. Kwestie van trainen, anders zou ik bijna elke week kotsen (nee niet van de drank oid).
pi_39269706
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:06 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Braken en schijt kun je ophouden hoor. Kwestie van trainen, anders zou ik bijna elke week kotsen (nee niet van de drank oid).
als je griep hebt is er een reden voor het braken en kotsen, als je het ophoudt blijf je dus ziek of duurt het langer dat je weer beter bent...trouwens...hoe wil jij diaree ophouden

volgens mij praatje een beetje poep
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  maandag 26 juni 2006 @ 23:33:50 #53
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_39269915
Bij griep ga je volgens mij niet kotsen!
pi_39270989
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:18 schreef pberends het volgende:

Ja alleen die kunnen niet klagen.
pi_39271029
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:33 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Bij griep ga je volgens mij niet kotsen!
ik had het over echte griep, 80% van de mensen die zeggen dat ze griep hebben , hebben gewoon een verkoudheidje
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_39271065
Bij echte griep ga je ook niet kotsen! Bij buikgriep wel maar dat is niet de echte griep. Dat noemen ze alleen een griep maar het is gewoon de zoveelste virus.

Common Influenza symptoms include:
Fever (up to 104°F)
Chills
Sweating
Muscle aches and pain
Severe headache
Weakness and tiredness
Loss of appetite
Sore throat
Cough
Chest pain
pi_39271097
Ik ben nooit ziek...
pi_39271152
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 00:06 schreef Sessy het volgende:
Bij echte griep ga je ook niet kotsen! Bij buikgriep wel maar dat is niet de echte griep. Dat noemen ze alleen een griep maar het is gewoon de zoveelste virus.

Common Influenza symptoms include:
Fever (up to 104°F)
Chills
Sweating
Muscle aches and pain
Severe headache
Weakness and tiredness
Loss of appetite
Sore throat
Cough
Chest pain
ik heb gelijk
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_39273362
Influenza IS de echte griep en het is een infectie die inderdaad erg veel op verkoudheid lijkt. Een van de redenen waarom er zo veel mensen (oude en zieke mensen) doodgaan aan influenza, zelfs aan die waar niemand last van heeft, is dat het al snel wordt verergerd door een bacteriele diepe luchtwegeninfectie/longontsteking en ook nieren en andere inwendige organen kunnen ervan te leiden hebben.
Geloof me ik heb een verzwakt afweersysteem ik zit elk jaar weer met die shit (en van de vaccin word ik ook ziek).

Wat jij beschrijft is ofwel een sterke voedselvergiftiging door vis danwel paddenstoelen veroorzaakt, ofwel de buikgriep die onstopbare kotsreflexen oproept waarbij mensen soms enkele meters ver kunnen kotsen, maar het is niet de echte griep influenza.

Zoek ook voor de lol eens op de griepepidemie van de vroege 20ste eeuw, 1917-1919 of zo. Die hadden allemaal helemaal geen kotsneigingen en ook geen diarree.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 03:19:30 #60
140141 ivosnivo
pi_39273775
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:29 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

als je griep hebt is er een reden voor het braken en kotsen, als je het ophoudt blijf je dus ziek of duurt het langer dat je weer beter bent...trouwens...hoe wil jij diaree ophouden

volgens mij praatje een beetje poep
Norrit, opeten. Dan komt er een soort van hard stukje poep voor je anus.
pi_39276234
of je neemt beetje sterk verdunde kaliumpermanganaat, doen we altijd in rusland, na 1 glas is een gemiddelde voedselvergiftiging alweer weg, bij een sterke moet je dat spul 2 dagen drinken. sterk verdund dus, anders is dat spul levensgevaarlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')