correct. en verder denk ik dat dieren ook genoeg defecten hebben. alleen hoe simpeler het organisme, hoe minder snel dat opvalt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:25 schreef Keiichi het volgende:
Natuurlijke selectie werkt niet meer.
Gewoonlijk zou een groot deel van de zuigelingen die nu zijn blijven leven al gestorven zijn toen er nog amper gezondheidszorg was.
Daarom jaagde men vroeger dus ook op de mammoetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:20 schreef thaleia het volgende:
Dat van die ogen heb ik me ook weleens afgevraagd: ik heb zelf -5 en zonder bril/lenzen wordt het allemaal flink wazig. Kijk al die mensen met -2 enzo.....in de oertijd was er nog geen verkeer, volgens mij gaat het met -2 best. Maar sommigen hebben veel meer dan -5. Hoe deden ze dat in de oertijd? Dat wordt lastig mikken met zo'n harpoen....:D
Juist!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:25 schreef Keiichi het volgende:
Gewoonlijk zou een groot deel van de zuigelingen die nu zijn blijven leven al gestorven zijn toen er nog amper gezondheidszorg was.
ja natuurlijk..quote:
Mooi voorbeeld, als wij nederlanders eens naar een zuidelijk land gaan en daar water drinken, meteen doodziek,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:43 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
ja natuurlijk..
als het wat minder schoon zou zijn, zou je lichaam zich aanpassen aan de bepaalde ziektekiemen die er bijvoorbeeld op je aanrecht(dit is wel heel luxeus maar het gaat om het idee) aanwezig zijn...in het begin zullen mensen daar ziek van worden en dood gaan, later evolueert dat in antistoffen waar de mens dan wel tegen kan ...
hoe schoner hoe sneller je lichaam iets niet aankan vechten met antistoffen, omdat je lichaam dat hele antistof nooit heeft kunnen aanmaken.
zo logisch als een pot koffie...![]()
Precies.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:25 schreef Keiichi het volgende:
ik heb een ventje op me werk, als 4 mensen voor 9 uur tegen hem zeggen Dirk wat zie je er slecht uit vandaag, is hij om 5 voor 9 ziek gemeldquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:47 schreef -skippybal- het volgende:
En mensen willen ziek zijn. Als er weer een ziekte in het nieuws verschijnt is dat gelijk weer een hype. Ineens 15000% meer gevallen.
Gebruiken ze in de oertijd een harpoenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:20 schreef thaleia het volgende:
Dat van die ogen heb ik me ook weleens afgevraagd: ik heb zelf -5 en zonder bril/lenzen wordt het allemaal flink wazig. Kijk al die mensen met -2 enzo.....in de oertijd was er nog geen verkeer, volgens mij gaat het met -2 best. Maar sommigen hebben veel meer dan -5. Hoe deden ze dat in de oertijd? Dat wordt lastig mikken met zo'n harpoen....:D
Dat zou Sack_Blabath nog een keer uitleggen iddquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:27 schreef Franciscus_van_Assisi het volgende:
Erfzonde.
Ja, alleen noemde ze die 'brok steen' en moesten ze die heel hard bovenhands gooien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:25 schreef K33T het volgende:
[..]
Gebruiken ze in de oertijd een harpoen.
was dat maar geen leugen.......quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:29 schreef ivosnivo het volgende:
gewoon negeren en doorgaan dan gaat het vanzelf over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |