abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juni 2006 @ 19:06:33 #51
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_39259743
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:04 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

dan heb jij nooit echte griep gehad (koorts/misselijk/braken/schijten)
Braken en schijt kun je ophouden hoor. Kwestie van trainen, anders zou ik bijna elke week kotsen (nee niet van de drank oid).
pi_39269706
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:06 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Braken en schijt kun je ophouden hoor. Kwestie van trainen, anders zou ik bijna elke week kotsen (nee niet van de drank oid).
als je griep hebt is er een reden voor het braken en kotsen, als je het ophoudt blijf je dus ziek of duurt het langer dat je weer beter bent...trouwens...hoe wil jij diaree ophouden

volgens mij praatje een beetje poep
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  maandag 26 juni 2006 @ 23:33:50 #53
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_39269915
Bij griep ga je volgens mij niet kotsen!
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_39270989
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
Dan heb ik het even niet over het hoofdje, maar waarom zijn mensen gemiddeld genomen zo ziek; oftewel, waarom hebben we bijna allemaal kwaaltjes als allergiën en lage rugpijnen en meer van dat soort dingen, zelfs als je jong en "gezond" bent? Om over kanker en ook oogafwijkingen (velen moeten aan de bril/lenzen/laserbehandeling) nog maar te zwijgen.

Hebben andere diersoorten ook zoveel defecten als de mens?
Ja alleen die kunnen niet klagen.
pi_39271029
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:33 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Bij griep ga je volgens mij niet kotsen!
ik had het over echte griep, 80% van de mensen die zeggen dat ze griep hebben , hebben gewoon een verkoudheidje
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_39271065
Bij echte griep ga je ook niet kotsen! Bij buikgriep wel maar dat is niet de echte griep. Dat noemen ze alleen een griep maar het is gewoon de zoveelste virus.

Common Influenza symptoms include:
Fever (up to 104°F)
Chills
Sweating
Muscle aches and pain
Severe headache
Weakness and tiredness
Loss of appetite
Sore throat
Cough
Chest pain
pi_39271097
Ik ben nooit ziek...
pi_39271152
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 00:06 schreef Sessy het volgende:
Bij echte griep ga je ook niet kotsen! Bij buikgriep wel maar dat is niet de echte griep. Dat noemen ze alleen een griep maar het is gewoon de zoveelste virus.

Common Influenza symptoms include:
Fever (up to 104°F)
Chills
Sweating
Muscle aches and pain
Severe headache
Weakness and tiredness
Loss of appetite
Sore throat
Cough
Chest pain
ik heb gelijk
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_39273362
Influenza IS de echte griep en het is een infectie die inderdaad erg veel op verkoudheid lijkt. Een van de redenen waarom er zo veel mensen (oude en zieke mensen) doodgaan aan influenza, zelfs aan die waar niemand last van heeft, is dat het al snel wordt verergerd door een bacteriele diepe luchtwegeninfectie/longontsteking en ook nieren en andere inwendige organen kunnen ervan te leiden hebben.
Geloof me ik heb een verzwakt afweersysteem ik zit elk jaar weer met die shit (en van de vaccin word ik ook ziek).

Wat jij beschrijft is ofwel een sterke voedselvergiftiging door vis danwel paddenstoelen veroorzaakt, ofwel de buikgriep die onstopbare kotsreflexen oproept waarbij mensen soms enkele meters ver kunnen kotsen, maar het is niet de echte griep influenza.

Zoek ook voor de lol eens op de griepepidemie van de vroege 20ste eeuw, 1917-1919 of zo. Die hadden allemaal helemaal geen kotsneigingen en ook geen diarree.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 03:19:30 #60
140141 ivosnivo
pi_39273775
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:29 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

als je griep hebt is er een reden voor het braken en kotsen, als je het ophoudt blijf je dus ziek of duurt het langer dat je weer beter bent...trouwens...hoe wil jij diaree ophouden

volgens mij praatje een beetje poep
Norrit, opeten. Dan komt er een soort van hard stukje poep voor je anus.
pi_39276234
of je neemt beetje sterk verdunde kaliumpermanganaat, doen we altijd in rusland, na 1 glas is een gemiddelde voedselvergiftiging alweer weg, bij een sterke moet je dat spul 2 dagen drinken. sterk verdund dus, anders is dat spul levensgevaarlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')