Braken en schijt kun je ophouden hoor. Kwestie van trainen, anders zou ik bijna elke week kotsen (nee niet van de drank oid).quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:04 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
dan heb jij nooit echte griep gehad (koorts/misselijk/braken/schijten)
als je griep hebt is er een reden voor het braken en kotsen, als je het ophoudt blijf je dus ziek of duurt het langer dat je weer beter bent...trouwens...hoe wil jij diaree ophoudenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:06 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Braken en schijt kun je ophouden hoor. Kwestie van trainen, anders zou ik bijna elke week kotsen (nee niet van de drank oid).
Ja alleen die kunnen niet klagen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
Dan heb ik het even niet over het hoofdje, maar waarom zijn mensen gemiddeld genomen zo ziek; oftewel, waarom hebben we bijna allemaal kwaaltjes als allergiën en lage rugpijnen en meer van dat soort dingen, zelfs als je jong en "gezond" bent? Om over kanker en ook oogafwijkingen (velen moeten aan de bril/lenzen/laserbehandeling) nog maar te zwijgen.
Hebben andere diersoorten ook zoveel defecten als de mens?
ik had het over echte griep, 80% van de mensen die zeggen dat ze griep hebben , hebben gewoon een verkoudheidjequote:Op maandag 26 juni 2006 23:33 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Bij griep ga je volgens mij niet kotsen!
ik heb gelijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:06 schreef Sessy het volgende:
Bij echte griep ga je ook niet kotsen! Bij buikgriep wel maar dat is niet de echte griep. Dat noemen ze alleen een griep maar het is gewoon de zoveelste virus.
Common Influenza symptoms include:
Fever (up to 104°F)
Chills
Sweating
Muscle aches and pain
Severe headache
Weakness and tiredness
Loss of appetite
Sore throat
Cough
Chest pain
Norrit, opeten. Dan komt er een soort van hard stukje poep voor je anus.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:29 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
als je griep hebt is er een reden voor het braken en kotsen, als je het ophoudt blijf je dus ziek of duurt het langer dat je weer beter bent...trouwens...hoe wil jij diaree ophouden
volgens mij praatje een beetje poep
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |