flippo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:59 schreef MUUS het volgende:
Fipo!
Sja, boeiend. Als je in die Kasta-reeks één deel hebt gelezen, heb je ze allemaal gelezen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:02 schreef scarefreak het volgende:
We gaan bijna net zo snel als de Kastahoeranova reeks
Np.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:02 schreef Jarno het volgende:
Bedankt nog, MUUS.
hier niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sja, boeiend. Als je in die Kasta-reeks één deel hebt gelezen, heb je ze allemaal gelezen..
Je mag er wel gewoon voor uitkomen dat je een tvp plaatstquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:04 schreef miss_bleu het volgende:
hier dus verder
Dat vind ik toch een veel interessanter onderwerp.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
hier niet?
Het gaat hier ook alleen maar over bier, tieten en slapen onder werktijd![]()
gelukkig hebben ze de block functie uitgevondenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:06 schreef Joene het volgende:
ik wordt trouwens toegevoegd door newbies like david letterman
Ik heb je niet toegevoegd, hihi.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:06 schreef Joene het volgende:
En eten!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
hier niet?
Het gaat hier ook alleen maar over bier, tieten en slapen onder werktijd![]()
Ik tel anders a well zo 2 partyflock ledenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een veel interessanter onderwerp..
Hier warrelen in ieder geval geen PartyFlock-links rond.
Bedankt !quote:
Ook heel belangrijkquote:
Ja, MSN adressen gaan hier altijd sneller rond dan gonorroe.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:06 schreef Joene het volgende:
MUUS?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:08 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik tel anders a well zo 2 partyflock leden
Graag gedaan, hè.quote:
Geen dankquote:
ROFLOLquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, MSN adressen gaan hier altijd sneller rond dan gonorroe.
Miss_bleu et Moiquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, MSN adressen gaan hier altijd sneller rond dan gonorroe.
Linkje?quote:
teeeeeeeeeeeeeveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je mag er wel gewoon voor uitkomen dat je een tvp plaatst
As if.quote:
http://www.partyflock.nlquote:
Goedzo, voel je je nu ook meer vrijer, opgelucht geen last meer op je schouders nu dit eruit is?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:12 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
teeeeeeeeeeeeeveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Ik dacht dat jij zo een enorm feestbeest was.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:12 schreef MUUS het volgende:
As if.
Nu wel!quote:
quote:
Reacties uitlokken is fijn.quote:
Niet dat ik je dik noem.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik dacht dat jij zo een enorm feestbeest was.
No wáy!quote:
Als je aan Fok! verslaafd bent zijn alle andere forums helemaal niet leukquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:13 schreef scarefreak het volgende:
[..]
handig voor nieuws en feestagenda, forum =
![]()
Helemaal niet. Af en toe een kroegje, maar zeker niet van die enge feesten met enge muziek.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo een enorm feestbeest was.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:15 schreef MUUS het volgende:
Helemaal niet. Af en toe een kroegje, maar zeker niet van die enge feesten met enge muziek.
Dat was me nog niet opgevallen. Nu wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet dat ik je dik noem.
Uiteraard.
Maar vijf foto's.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:15 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
http://partyflock.nl/user/35096.html![]()
Geen dank.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:16 schreef MUUS het volgende:
Dat was me nog niet opgevallen. Nu wel..
Pffffrrrrt..
Volgens mijn wederhelft helpt chapstick daar het beste tegen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:16 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
M'n lippen wat doe je!!!!!!!
Het voelt alsof ik t hele weekend heb staan zoenen ofzo, maarja was het maar waar![]()
Krijg allemaal velletjes![]()
Die heb ik allebei al een keer gezien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
nou goed dan
http://partyflock.nl/user/189164.html
http://partyflock.nl/user/22297.html
Aaah ff mn vriendenlijst opkrikkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
nou goed dan
http://partyflock.nl/user/189164.html
http://partyflock.nl/user/22297.html
Als je niet ingelogd ben zie je de eigen tekst van mensen niet automatischquote:
Wil je dat dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:16 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
M'n lippen wat doe je!!!!!!!
Het voelt alsof ik t hele weekend heb staan zoenen ofzo, maarja was het maar waar![]()
Krijg allemaal velletjes![]()
Nu wil ik niet meer met je spelen.quote:
Nu moet je ophouden. Moet alweer een doekje pakken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef MUUS het volgende:
Vogels die knoflooksaus lusten, zijn sowieso niet te vertrouwen.
Oh, ik heb trouwens een keer een gozer pislink gekregen door zijn tattoo belachelijk te maken. Hij had het hippe groen en geel op zijn arm staan, inclusief ooievaar.
"Wat mot je nou met zo'n gare reiger op je arm?"
Ja, vond 'ie leuk..
Reigers zijn ook tyfusduiven.. Van die smerige oude, kromme kereltjes die kleine eendjes en konijntjes eten.
!
huh? volgens mij nooit ergens gepost, en heb geen fokkers in me vriendenlijst staan (nog)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die heb ik allebei al een keer gezien..
Was daquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mijn wederhelft helpt chapstick daar het beste tegen.
ja, heb meteen een enorme scheet hier op de afdeling gelaten. Zo vrij voelde ik mij!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:13 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Goedzo, voel je je nu ook meer vrijer, opgelucht geen last meer op je schouders nu dit eruit is?
RESPECTquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:19 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja, heb meteen een enorme scheet hier op de afdeling gelaten. Zo vrij voelde ik mij!![]()
Wederhelft als in je dikke darm?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mijn wederhelft helpt chapstick daar het beste tegen.
En hoe ruikt ie?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:19 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja, heb meteen een enorme scheet hier op de afdeling gelaten. Zo vrij voelde ik mij!![]()
Feministquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:19 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Volgens JK ben ik blijkbaar dik en het is algemeen bekend dat ik ook klein ben. Klein en dik, alsof ik godverdomme zo in het huisje van Sneeuwwitje kan gaan werken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nu moet je ophouden. Moet alweer een doekje pakken.![]()
Nee, maar ik ben aan de hand van die Partyflock links in het Kasta-topic een beetje door gaan klikken en toen kwam ik jullie tegen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:19 schreef scarefreak het volgende:
[..]
huh? volgens mij nooit ergens gepost, en heb geen fokkers in me vriendenlijst staan (nog)
uhuh nog 30 min dan ga ik maar weer eens richting de liftquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ah vers aroma wat de werksfeer ten goede komt bleu
Ga anders ff rustig zitten en pak een boek ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Volgens JK ben ik blijkbaar dik en het is algemeen bekend dat ik ook klein ben. Klein en dik, alsof ik godverdomme zo in het huisje van Sneeuwwitje kan gaan werken.
Dan mot ik dat verrotte uiterlijk proberen recht te trekken met mijn humor.
HEY HO, HEY HO, JE KRIJGT HET NIET KADO.
Ja, ik ben god-ver-re-dom-me hilarisch. Uit noodzaak. Kut, maar het is niet anders..
.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben aan de hand van die Partyflock links in het Kasta-topic een beetje door gaan klikken en toen kwam ik jullie tegen.
Wat leven we toch in een kleine wereld, hihi..
Nee gekkie, ik ga nog een keer Nik Kershaw luisteren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:22 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ga anders ff rustig zitten en pak een boek ofzo![]()
Ik ga denk ik vandaag maar eens 10min eerder, niemand die het merktquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
uhuh nog 30 min dan ga ik maar weer eens richting de lift
Hehe, ik heb daar niet ver vandaan gewerkt. In het Atlas kantorenpark aan de overkantquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
uhuh nog 30 min dan ga ik maar weer eens richting de lift
Vanaf nu niet meer, ik heb je op m'n zwarte lijst gezet, mooi rustigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik ga nog een keer Nik Kershaw luisteren.. En misschien wel Kajagoogoo.
Ben ik blijven hangen in een bepaalde tijd, denk je? Valt het op? Nee hè?
Wil je met me trouwen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Volgens JK ben ik blijkbaar dik en het is algemeen bekend dat ik ook klein ben. Klein en dik, alsof ik godverdomme zo in het huisje van Sneeuwwitje kan gaan werken.
Ja, ik ben god-ver-re-dom-me hilarisch. Uit noodzaak. Kut, maar het is niet anders..
.
daar staan onze servers nogquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hehe, ik heb daar niet ver vandaan gewerkt. In het Atlas kantorenpark aan de overkant
*snik*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
.
Heb hier nog 4.7quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef miss_bleu het volgende:
iemand al de nieuwe msn?
ff terug lezen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef miss_bleu het volgende:
iemand al de nieuwe msn?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef Armageddon het volgende:
M'n baas zit net boos naar me te kijken. De tranen staan in mijn ogen.![]()
Joene dacht ik, ik ga hem zo thuis ff downloadenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef miss_bleu het volgende:
iemand al de nieuwe msn?
Met een gemiddelde van 10 reeksen per dag is het ook amper slowchat te noemenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:28 schreef Ordinair het volgende:
Godverdomme!!1~!!!!@!
Het is hier geen slowchat!
Moest er even uit..
OPLETE MISBLUE [/color=blue].quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef miss_bleu het volgende:
iemand al de nieuwe msn?
ga rukkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:28 schreef Ordinair het volgende:
Godverdomme!!1~!!!!@!
Het is hier geen slowchat!
Moest er even uit..
Heb je z'n wijf weer lopen naaien?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef Armageddon het volgende:
M'n baas zit net boos naar me te kijken. De tranen staan in mijn ogen.![]()
Berichtjes sturen aan mensen die offline zijn...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:30 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Wat is er nieuw aan de nieuwe msn....
Volgende reeks noemen we TS.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:29 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Met een gemiddelde van 10 reeksen per dag is het ook amper slowchat te noemen![]()
TS?quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:30 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Heb je z'n wijf weer lopen naaien?
Das wel okquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:31 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Berichtjes sturen aan mensen die offline zijn...
Tering Slet?quote:
Lijkt me irri , kom je offline gelijk weer 10 miljoen mensen aan je kop te zeikenquote:
quote:
Het valt te proberen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:34 schreef Joene het volgende:
dus niet voor je dikke darm?
Nou, als je toevallig Sneeuwwitje tegenkomt en een goed woordje voor me kan doen? Misschien kan je me dan leuk naar haar huisje rollen. Ik zie zelf namelijk niet waar ik loop door die enorme pens en dan trap ik misschien wel die leuke konijntjes en eekhoorntjes dood. Da's zonde, want dat zijn nou net de enige vriendjes van Sneeuwwitje en ze zal vast pissed zijn als ik die vermoord met mijn gigantische lijf.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sorry MUUS, kan ik het nog goedmaken?
ja hoi ! de koning hier , neucken ?quote:
Zoveel vrienden heb ik nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Lijkt me irri , kom je offline gelijk weer 10 miljoen mensen aan je kop te zeiken
ik heb helemaal geen vriendenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Zoveel vrienden heb ik niet![]()
Heje popi-jopi hoeveel lui heb jij dan wel niet in je lijst?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Lijkt me irri , kom je offline gelijk weer 10 miljoen mensen aan je kop te zeiken
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, als je toevallig Sneeuwwitje tegenkomt en een goed woordje voor me kan doen? Misschien kan je me dan leuk naar haar huisje rollen. Ik zie zelf namelijk niet waar ik loop door die enorme pens en dan trap ik misschien wel die leuke konijntjes en eekhoorntjes dood. Da's zonde, want dat zijn nou net de enige vriendjes van Sneeuwwitje en ze zal vast pissed zijn als ik die vermoord met mijn gigantische lijf.
Je kunt natuurlijk ook geen wijf nemen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:38 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen vrienden
Want ik zegmaar zeau :
De beste vrienden naaien je wijf.
10.1miljoen ofzeauquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:38 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Heje popi-jopi hoeveel lui heb jij dan wel niet in je lijst?![]()
Tja en zo is het maar net...!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:38 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen vrienden
Want ik zegmaar zeau :
De beste vrienden naaien je wijf.
Ik vind mn wijf nemen wel okayquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook geen wijf nemen...
He! het is niet de bedoeling om lange lappen tekst hier neer te zetten, veelste veel lees werkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, als je toevallig Sneeuwwitje tegenkomt en een goed woordje voor me kan doen? Misschien kan je me dan leuk naar haar huisje rollen. Ik zie zelf namelijk niet waar ik loop door die enorme pens en dan trap ik misschien wel die leuke konijntjes en eekhoorntjes dood. Da's zonde, want dat zijn nou net de enige vriendjes van Sneeuwwitje en ze zal vast pissed zijn als ik die vermoord met mijn gigantische lijf.
ervaring ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:39 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Tja en zo is het maar net...!![]()
Ik vind jou wijf nemen wel okayquote:
ik zal voor je vragen of zij het ook okay vind dan stel ik je ff voor.quote:
Toch jammer dat die 100.000 mensen dan niet een berichtje sturen...quote:
He! tof! echt top man!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zal voor je vragen of zij het ook okay vind dan stel ik je ff voor.
Ja das zeker een klein minpuntje , dummy users denk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Toch jammer dat die 100.000 mensen dan niet een berichtje sturen...![]()
Daar stem ik ook gelijk mee inquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef Armageddon het volgende:
Kan dit volgende keer overdag ook gewoon in dit tempo? Ja!? Dank u!
Zie je ...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ja een goede vriend van mn ex naaide mij
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Kom k helemaal niet meer aan werken toequote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef Armageddon het volgende:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
ik prefereer een iets hoger tempo toch.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef Armageddon het volgende:
Nog 15 minuutjesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:43 schreef scarefreak het volgende:
How, het is bijna tijd om naar huis te gaan
Jij lag daar toevallig maar gewoon?quote:
Dat doe je maar in je eigen tijd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:43 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Kom k helemaal niet meer aan werken toe![]()
Ik sluip gewoon wat eerder wegquote:
Wat moet ik anders doen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:44 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jij lag daar toevallig maar gewoon?
Blijf dan ook maar lekker in je zelfmedelijdenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:37 schreef MUUS het volgende:
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat doe je maar in je eigen tijd.![]()
Poten bijelkaar houden ms.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen?![]()
Ben lui van aard![]()
Ik voorzie leegstandquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:43 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Kom k helemaal niet meer aan werken toe![]()
* liefkleinmeisjuh ruimt alvast de boel een beetje op... zonneschermpje omhoog... lichtjes uit....quote:
He, waar zei je dat je woonde?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen?![]()
Ben lui van aard![]()
Economische vooruitgangquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet je hoe moe je daar van wor. Gewoon over je heen laten komen joh.
Ja maar zij bleef liggen , dus neem aan met dr poten wijd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe k ookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar dat vinden wij niet erg hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:47 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Zo druk hebben we het momenteel gelukkig niet![]()
Meer ruimte voor nieuwe ondernemingenquote:
collectebuslopenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga er zo ook een eind aan breien. Moet zo met mijn busje langs de deuren. joene heb jij de magnum nog liggen? Ik verwacht wat finnen straks met die collecte namelijk.
Nou ik heb nog wel een zeepusert in de aanbieding heb je daar wat an ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga er zo ook een eind aan breien. Moet zo met mijn busje langs de deuren. joene heb jij de magnum nog liggen? Ik verwacht wat finnen straks met die collecte namelijk.
je zal wel uitgeput zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:49 schreef scarefreak het volgende:
Goed ik begin ook maar eens met afsluiten enzo.
Eindelijk naar huis na weer een zware dag werk
Zal Piet zo even bellen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:48 schreef scarefreak het volgende:
[..]
collectebuslopen![]()
verwacht je nog regen?
Misschien hadden we het drukker gehad als ik de telefoon wat vaker op had genomenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar dat vinden wij niet erg hoor
Je moest eens wetenquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik heb nog wel een zeepusert in de aanbieding heb je daar wat an ?
Waarvoor ga je langs de deuren ? de aa ?quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Misschien hadden we het drukker gehad als ik de telefoon wat vaker op had genomen![]()
Die voorspelde sneeuwstormen vanavondquote:
heb je meer of minder dan 1 ding gerendert ?quote:
Rooie Kruusquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarvoor ga je langs de deuren ? de aa ?
Rode kruis, aangezien er meer alcohol dan bloed door z'n aderen stroomt, hij heeft wat meer bloed nodigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarvoor ga je langs de deuren ? de aa ?
Schop in je ballen gehad of ben je in je hartje een goed mens ?quote:
Hele woonwijk gemaakt vandaag, maar meer autobatch werkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:51 schreef Joene het volgende:
[..]
heb je meer of minder dan 1 ding gerendert ?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:51 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Rode kruis, aangezien er meer alcohol dan bloed door z'n aderen stroomt, hij heeft wat meer bloed nodig
zwaar ingewikkeld werk dus.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:52 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hele woonwijk gemaakt vandaag, maar meer autobatch werk
Kan niet wachten!!!!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:54 schreef Armageddon het volgende:
Ja de groeten mensen. Ik doe straks verslag van de collecte.
Behalve ik , zie je dat ik geen vrienden hebquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:54 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Toen was iedereen weg...
Die mensen die zeggen dat ze om half 9 zijn begonnenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is dat nou weer, om 5 uur naar huis?
Nederland gaat kapot aan dat soort volk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef Joene het volgende:
Die mensen die zeggen dat ze om half 9 zijn begonnen
300 m van je werk ?quote:
tering ! reis ik elke dag ff 95km heen en 95km terugquote:
waarom fiets je dan niet ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:28 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik weet niet hoever het is 6/7 km ofzo denk ik
Maar goed, nu kun je weer meer dingen dan gister.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:38 schreef Q. het volgende:
Zo, daar waren we weer. Vermoeiend, de hele dag een cursus.
Zeker wel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:39 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Jaja
Lopen er geen dieren of mensen buiten die je op kan eten?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:50 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Please iemand voer me!!!!! Ik ga dood van de honger...
Heuj heb je wat te eten voor mequote:
arm schaapquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:58 schreef Joene het volgende:
Om half 8 ben ik ook thuis !
zekerquote:
Shoarmaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:58 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Heuj heb je wat te eten voor me![]()
AAAAAAAAAAAAAAAH DOE MIJ DIEquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:00 schreef amaranta het volgende:
je mag hier wel overheerlijke (ovenheerlijke) lasagne komen eten
Ja zag m ook netquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:01 schreef amaranta het volgende:
wat een boutreclame over wat je voor je uitvaart wiltkoffie met cake
![]()
chocoladecake
Geen bezorgservicequote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:08 schreef amaranta het volgende:
kom maar halen....
Kapelle (zeeland)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
waar woon je?
Wat wil jij op je uitvaart?
Ik denk dat ik breezers wil
Kom ook lasagna eten dan...!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:09 schreef scarefreak het volgende:
Kan iemand zo voor mij eten klaarmaken?
Een goeie eerste indruk is belangrijk! Gelukkig dat het zo goed is gegaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:11 schreef amaranta het volgende:
kom die lasagne maar halen.........
vandaag moest ik even langsgaan bij mn nieuwe werk....stond goed voor schut...de zool van mn slippper lag er half af....
Ik wil wel komen, maar tegen de tijd dat ik daar ben, is de lasagne a koud en b is je moeder al thuisquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:11 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Kapelle (zeeland)
Veel drank, drugs en gave muziek... en lekkere chipjes
[..]
Kom ook lasagna eten dan...!
ze konden er wel om lachenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:12 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Een goeie eerste indruk is belangrijk! Gelukkig dat het zo goed is gegaan![]()
moet lukken, bami magnetron zooi van de EDAHquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:09 schreef scarefreak het volgende:
Kan iemand zo voor mij eten klaarmaken?
Goed tot zow danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:13 schreef Re het volgende:
[..]
moet lukken, bami magnetron zooi van de EDAH![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:13 schreef amaranta het volgende:
hier krijg je voldoende salaris om nieuwe te kopen, zeiden ze
Als je er niet meer van kan kopen is het ook niet veel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:13 schreef amaranta het volgende:
hier krijg je voldoende salaris om nieuwe te kopen, zeiden ze
mn moeder is al thuis, maar die aardappelen moeten nog 15 minuten kokenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wil wel komen, maar tegen de tijd dat ik daar ben, is de lasagne a koud en b is je moeder al thuis
misschien koop ik wel prada'squote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je er niet meer van kan kopen is het ook niet veel.
ik denk dat de aardappels eerder gaar zijn dan dat ik daar benquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:15 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
mn moeder is al thuis, maar die aardappelen moeten nog 15 minuten koken![]()
oke... maar lasagna is wel lekkerderquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik denk dat de aardappels eerder gaar zijn dan dat ik daar ben
huhquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:18 schreef amaranta het volgende:
denk je dat emma het kind gaat verliezen?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:18 schreef amaranta het volgende:
denk je dat emma het kind gaat verliezen?
ik heb er maar 2quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:20 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Nederland draait echt door met die wuppies.
Dag, hè?
kan je ze niet gewoon vastbinden op een stoel ofzo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:23 schreef amaranta het volgende:
ik dacht dat je sbs6 aan het kijken was
ik was vandaag juffouw ziekenhuis...
kind met een bloedlip, kind met kraal in zn neus, kinderen met schaafwonden
dan gebeurt er vast wel iets andersquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
kan je ze niet gewoon vastbinden op een stoel ofzo?
quote:
ik ben uitgenodigd door armaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:36 schreef Jarno het volgende:
Wat doet amaranta hier.
Oh, hoi dan.quote:
Ja super...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:39 schreef Jarno het volgende:
Weertje, he.
Donker of blond?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:42 schreef amaranta het volgende:
kleine tieten dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |