flippo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:59 schreef MUUS het volgende:
Fipo!
Sja, boeiend. Als je in die Kasta-reeks één deel hebt gelezen, heb je ze allemaal gelezen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:02 schreef scarefreak het volgende:
We gaan bijna net zo snel als de Kastahoeranova reeks
Np.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:02 schreef Jarno het volgende:
Bedankt nog, MUUS.
hier niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sja, boeiend. Als je in die Kasta-reeks één deel hebt gelezen, heb je ze allemaal gelezen..
Je mag er wel gewoon voor uitkomen dat je een tvp plaatstquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:04 schreef miss_bleu het volgende:
hier dus verder
Dat vind ik toch een veel interessanter onderwerp.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
hier niet?
Het gaat hier ook alleen maar over bier, tieten en slapen onder werktijd![]()
gelukkig hebben ze de block functie uitgevondenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:06 schreef Joene het volgende:
ik wordt trouwens toegevoegd door newbies like david letterman
Ik heb je niet toegevoegd, hihi.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:06 schreef Joene het volgende:
En eten!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
hier niet?
Het gaat hier ook alleen maar over bier, tieten en slapen onder werktijd![]()
Ik tel anders a well zo 2 partyflock ledenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een veel interessanter onderwerp..
Hier warrelen in ieder geval geen PartyFlock-links rond.
Bedankt !quote:
Ook heel belangrijkquote:
Ja, MSN adressen gaan hier altijd sneller rond dan gonorroe.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:06 schreef Joene het volgende:
MUUS?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:08 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik tel anders a well zo 2 partyflock leden
Graag gedaan, hè.quote:
Geen dankquote:
ROFLOLquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, MSN adressen gaan hier altijd sneller rond dan gonorroe.
Miss_bleu et Moiquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, MSN adressen gaan hier altijd sneller rond dan gonorroe.
Linkje?quote:
teeeeeeeeeeeeeveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je mag er wel gewoon voor uitkomen dat je een tvp plaatst
As if.quote:
http://www.partyflock.nlquote:
Goedzo, voel je je nu ook meer vrijer, opgelucht geen last meer op je schouders nu dit eruit is?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:12 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
teeeeeeeeeeeeeveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Ik dacht dat jij zo een enorm feestbeest was.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:12 schreef MUUS het volgende:
As if.
Nu wel!quote:
quote:
Reacties uitlokken is fijn.quote:
Niet dat ik je dik noem.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik dacht dat jij zo een enorm feestbeest was.
No wáy!quote:
Als je aan Fok! verslaafd bent zijn alle andere forums helemaal niet leukquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:13 schreef scarefreak het volgende:
[..]
handig voor nieuws en feestagenda, forum =
![]()
Helemaal niet. Af en toe een kroegje, maar zeker niet van die enge feesten met enge muziek.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo een enorm feestbeest was.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:15 schreef MUUS het volgende:
Helemaal niet. Af en toe een kroegje, maar zeker niet van die enge feesten met enge muziek.
Dat was me nog niet opgevallen. Nu wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet dat ik je dik noem.
Uiteraard.
Maar vijf foto's.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:15 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
http://partyflock.nl/user/35096.html![]()
Geen dank.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:16 schreef MUUS het volgende:
Dat was me nog niet opgevallen. Nu wel..
Pffffrrrrt..
Volgens mijn wederhelft helpt chapstick daar het beste tegen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:16 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
M'n lippen wat doe je!!!!!!!
Het voelt alsof ik t hele weekend heb staan zoenen ofzo, maarja was het maar waar![]()
Krijg allemaal velletjes![]()
Die heb ik allebei al een keer gezien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
nou goed dan
http://partyflock.nl/user/189164.html
http://partyflock.nl/user/22297.html
Aaah ff mn vriendenlijst opkrikkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
nou goed dan
http://partyflock.nl/user/189164.html
http://partyflock.nl/user/22297.html
Als je niet ingelogd ben zie je de eigen tekst van mensen niet automatischquote:
Wil je dat dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:16 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
M'n lippen wat doe je!!!!!!!
Het voelt alsof ik t hele weekend heb staan zoenen ofzo, maarja was het maar waar![]()
Krijg allemaal velletjes![]()
Nu wil ik niet meer met je spelen.quote:
Nu moet je ophouden. Moet alweer een doekje pakken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef MUUS het volgende:
Vogels die knoflooksaus lusten, zijn sowieso niet te vertrouwen.
Oh, ik heb trouwens een keer een gozer pislink gekregen door zijn tattoo belachelijk te maken. Hij had het hippe groen en geel op zijn arm staan, inclusief ooievaar.
"Wat mot je nou met zo'n gare reiger op je arm?"
Ja, vond 'ie leuk..
Reigers zijn ook tyfusduiven.. Van die smerige oude, kromme kereltjes die kleine eendjes en konijntjes eten.
!
huh? volgens mij nooit ergens gepost, en heb geen fokkers in me vriendenlijst staan (nog)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die heb ik allebei al een keer gezien..
Was daquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mijn wederhelft helpt chapstick daar het beste tegen.
ja, heb meteen een enorme scheet hier op de afdeling gelaten. Zo vrij voelde ik mij!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:13 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Goedzo, voel je je nu ook meer vrijer, opgelucht geen last meer op je schouders nu dit eruit is?
RESPECTquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:19 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja, heb meteen een enorme scheet hier op de afdeling gelaten. Zo vrij voelde ik mij!![]()
Wederhelft als in je dikke darm?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mijn wederhelft helpt chapstick daar het beste tegen.
En hoe ruikt ie?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:19 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja, heb meteen een enorme scheet hier op de afdeling gelaten. Zo vrij voelde ik mij!![]()
Feministquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:19 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Volgens JK ben ik blijkbaar dik en het is algemeen bekend dat ik ook klein ben. Klein en dik, alsof ik godverdomme zo in het huisje van Sneeuwwitje kan gaan werken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nu moet je ophouden. Moet alweer een doekje pakken.![]()
Nee, maar ik ben aan de hand van die Partyflock links in het Kasta-topic een beetje door gaan klikken en toen kwam ik jullie tegen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:19 schreef scarefreak het volgende:
[..]
huh? volgens mij nooit ergens gepost, en heb geen fokkers in me vriendenlijst staan (nog)
uhuh nog 30 min dan ga ik maar weer eens richting de liftquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ah vers aroma wat de werksfeer ten goede komt bleu
Ga anders ff rustig zitten en pak een boek ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Volgens JK ben ik blijkbaar dik en het is algemeen bekend dat ik ook klein ben. Klein en dik, alsof ik godverdomme zo in het huisje van Sneeuwwitje kan gaan werken.
Dan mot ik dat verrotte uiterlijk proberen recht te trekken met mijn humor.
HEY HO, HEY HO, JE KRIJGT HET NIET KADO.
Ja, ik ben god-ver-re-dom-me hilarisch. Uit noodzaak. Kut, maar het is niet anders..
.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben aan de hand van die Partyflock links in het Kasta-topic een beetje door gaan klikken en toen kwam ik jullie tegen.
Wat leven we toch in een kleine wereld, hihi..
Nee gekkie, ik ga nog een keer Nik Kershaw luisteren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:22 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ga anders ff rustig zitten en pak een boek ofzo![]()
Ik ga denk ik vandaag maar eens 10min eerder, niemand die het merktquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
uhuh nog 30 min dan ga ik maar weer eens richting de lift
Hehe, ik heb daar niet ver vandaan gewerkt. In het Atlas kantorenpark aan de overkantquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
uhuh nog 30 min dan ga ik maar weer eens richting de lift
Vanaf nu niet meer, ik heb je op m'n zwarte lijst gezet, mooi rustigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik ga nog een keer Nik Kershaw luisteren.. En misschien wel Kajagoogoo.
Ben ik blijven hangen in een bepaalde tijd, denk je? Valt het op? Nee hè?
Wil je met me trouwen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Volgens JK ben ik blijkbaar dik en het is algemeen bekend dat ik ook klein ben. Klein en dik, alsof ik godverdomme zo in het huisje van Sneeuwwitje kan gaan werken.
Ja, ik ben god-ver-re-dom-me hilarisch. Uit noodzaak. Kut, maar het is niet anders..
.
daar staan onze servers nogquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hehe, ik heb daar niet ver vandaan gewerkt. In het Atlas kantorenpark aan de overkant
*snik*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
.
Heb hier nog 4.7quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef miss_bleu het volgende:
iemand al de nieuwe msn?
ff terug lezen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef miss_bleu het volgende:
iemand al de nieuwe msn?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef Armageddon het volgende:
M'n baas zit net boos naar me te kijken. De tranen staan in mijn ogen.![]()
Joene dacht ik, ik ga hem zo thuis ff downloadenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef miss_bleu het volgende:
iemand al de nieuwe msn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |