Met een gemiddelde van 10 reeksen per dag is het ook amper slowchat te noemenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:28 schreef Ordinair het volgende:
Godverdomme!!1~!!!!@!
Het is hier geen slowchat!
Moest er even uit..
OPLETE MISBLUE [/color=blue].quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef miss_bleu het volgende:
iemand al de nieuwe msn?
ga rukkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:28 schreef Ordinair het volgende:
Godverdomme!!1~!!!!@!
Het is hier geen slowchat!
Moest er even uit..
Heb je z'n wijf weer lopen naaien?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef Armageddon het volgende:
M'n baas zit net boos naar me te kijken. De tranen staan in mijn ogen.![]()
Berichtjes sturen aan mensen die offline zijn...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:30 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Wat is er nieuw aan de nieuwe msn....
Volgende reeks noemen we TS.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:29 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Met een gemiddelde van 10 reeksen per dag is het ook amper slowchat te noemen![]()
TS?quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:30 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Heb je z'n wijf weer lopen naaien?
Das wel okquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:31 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Berichtjes sturen aan mensen die offline zijn...
Tering Slet?quote:
Lijkt me irri , kom je offline gelijk weer 10 miljoen mensen aan je kop te zeikenquote:
quote:
Het valt te proberen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:34 schreef Joene het volgende:
dus niet voor je dikke darm?
Nou, als je toevallig Sneeuwwitje tegenkomt en een goed woordje voor me kan doen? Misschien kan je me dan leuk naar haar huisje rollen. Ik zie zelf namelijk niet waar ik loop door die enorme pens en dan trap ik misschien wel die leuke konijntjes en eekhoorntjes dood. Da's zonde, want dat zijn nou net de enige vriendjes van Sneeuwwitje en ze zal vast pissed zijn als ik die vermoord met mijn gigantische lijf.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sorry MUUS, kan ik het nog goedmaken?
ja hoi ! de koning hier , neucken ?quote:
Zoveel vrienden heb ik nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Lijkt me irri , kom je offline gelijk weer 10 miljoen mensen aan je kop te zeiken
ik heb helemaal geen vriendenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Zoveel vrienden heb ik niet![]()
Heje popi-jopi hoeveel lui heb jij dan wel niet in je lijst?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Lijkt me irri , kom je offline gelijk weer 10 miljoen mensen aan je kop te zeiken
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, als je toevallig Sneeuwwitje tegenkomt en een goed woordje voor me kan doen? Misschien kan je me dan leuk naar haar huisje rollen. Ik zie zelf namelijk niet waar ik loop door die enorme pens en dan trap ik misschien wel die leuke konijntjes en eekhoorntjes dood. Da's zonde, want dat zijn nou net de enige vriendjes van Sneeuwwitje en ze zal vast pissed zijn als ik die vermoord met mijn gigantische lijf.
Je kunt natuurlijk ook geen wijf nemen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:38 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen vrienden
Want ik zegmaar zeau :
De beste vrienden naaien je wijf.
10.1miljoen ofzeauquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:38 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Heje popi-jopi hoeveel lui heb jij dan wel niet in je lijst?![]()
Tja en zo is het maar net...!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:38 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen vrienden
Want ik zegmaar zeau :
De beste vrienden naaien je wijf.
Ik vind mn wijf nemen wel okayquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook geen wijf nemen...
He! het is niet de bedoeling om lange lappen tekst hier neer te zetten, veelste veel lees werkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, als je toevallig Sneeuwwitje tegenkomt en een goed woordje voor me kan doen? Misschien kan je me dan leuk naar haar huisje rollen. Ik zie zelf namelijk niet waar ik loop door die enorme pens en dan trap ik misschien wel die leuke konijntjes en eekhoorntjes dood. Da's zonde, want dat zijn nou net de enige vriendjes van Sneeuwwitje en ze zal vast pissed zijn als ik die vermoord met mijn gigantische lijf.
ervaring ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:39 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Tja en zo is het maar net...!![]()
Ik vind jou wijf nemen wel okayquote:
ik zal voor je vragen of zij het ook okay vind dan stel ik je ff voor.quote:
Toch jammer dat die 100.000 mensen dan niet een berichtje sturen...quote:
He! tof! echt top man!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zal voor je vragen of zij het ook okay vind dan stel ik je ff voor.
Ja das zeker een klein minpuntje , dummy users denk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Toch jammer dat die 100.000 mensen dan niet een berichtje sturen...![]()
Daar stem ik ook gelijk mee inquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef Armageddon het volgende:
Kan dit volgende keer overdag ook gewoon in dit tempo? Ja!? Dank u!
Zie je ...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ja een goede vriend van mn ex naaide mij
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Kom k helemaal niet meer aan werken toequote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef Armageddon het volgende:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
ik prefereer een iets hoger tempo toch.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef Armageddon het volgende:
Nog 15 minuutjesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:43 schreef scarefreak het volgende:
How, het is bijna tijd om naar huis te gaan
Jij lag daar toevallig maar gewoon?quote:
Dat doe je maar in je eigen tijd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:43 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Kom k helemaal niet meer aan werken toe![]()
Ik sluip gewoon wat eerder wegquote:
Wat moet ik anders doen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:44 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jij lag daar toevallig maar gewoon?
Blijf dan ook maar lekker in je zelfmedelijdenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:37 schreef MUUS het volgende:
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat doe je maar in je eigen tijd.![]()
Poten bijelkaar houden ms.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen?![]()
Ben lui van aard![]()
Ik voorzie leegstandquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:43 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Kom k helemaal niet meer aan werken toe![]()
* liefkleinmeisjuh ruimt alvast de boel een beetje op... zonneschermpje omhoog... lichtjes uit....quote:
He, waar zei je dat je woonde?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen?![]()
Ben lui van aard![]()
Economische vooruitgangquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet je hoe moe je daar van wor. Gewoon over je heen laten komen joh.
Ja maar zij bleef liggen , dus neem aan met dr poten wijd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe k ookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar dat vinden wij niet erg hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:47 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Zo druk hebben we het momenteel gelukkig niet![]()
Meer ruimte voor nieuwe ondernemingenquote:
collectebuslopenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga er zo ook een eind aan breien. Moet zo met mijn busje langs de deuren. joene heb jij de magnum nog liggen? Ik verwacht wat finnen straks met die collecte namelijk.
Nou ik heb nog wel een zeepusert in de aanbieding heb je daar wat an ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga er zo ook een eind aan breien. Moet zo met mijn busje langs de deuren. joene heb jij de magnum nog liggen? Ik verwacht wat finnen straks met die collecte namelijk.
je zal wel uitgeput zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:49 schreef scarefreak het volgende:
Goed ik begin ook maar eens met afsluiten enzo.
Eindelijk naar huis na weer een zware dag werk
Zal Piet zo even bellen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:48 schreef scarefreak het volgende:
[..]
collectebuslopen![]()
verwacht je nog regen?
Misschien hadden we het drukker gehad als ik de telefoon wat vaker op had genomenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar dat vinden wij niet erg hoor
Je moest eens wetenquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik heb nog wel een zeepusert in de aanbieding heb je daar wat an ?
Waarvoor ga je langs de deuren ? de aa ?quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Misschien hadden we het drukker gehad als ik de telefoon wat vaker op had genomen![]()
Die voorspelde sneeuwstormen vanavondquote:
heb je meer of minder dan 1 ding gerendert ?quote:
Rooie Kruusquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarvoor ga je langs de deuren ? de aa ?
Rode kruis, aangezien er meer alcohol dan bloed door z'n aderen stroomt, hij heeft wat meer bloed nodigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarvoor ga je langs de deuren ? de aa ?
Schop in je ballen gehad of ben je in je hartje een goed mens ?quote:
Hele woonwijk gemaakt vandaag, maar meer autobatch werkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:51 schreef Joene het volgende:
[..]
heb je meer of minder dan 1 ding gerendert ?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:51 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Rode kruis, aangezien er meer alcohol dan bloed door z'n aderen stroomt, hij heeft wat meer bloed nodig
zwaar ingewikkeld werk dus.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:52 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hele woonwijk gemaakt vandaag, maar meer autobatch werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |