quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:24 schreef Muck het volgende:
Nou kijk, mijn buurmeisje (7 of 8) sprong bij me op schoot
"Marjooooooooooo?"
- "ja?"
"wanneer ga je trouwen?"
- *proest *stik "Rita (=mijn moeder) was 19 toen ze ging trouwen zei ze"
- "ja, en? "
"je bent AL 20"
- *grijns "tja, ik ga voorlopig niet trouwen hoor! reken daar de komende 10 jaar maar niet op"
helemaal teleurgesteld: "en waarom niet dan?"
- "met wie moet ik in godsnaam trouwen dan?!"
"met Piet!"
- "ja maar schatje, Piet is mijn broer"
"ja, en?"
Wrom niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:27 schreef Muck het volgende:
dat ik met jou getrouwd ben kan ik toch niet tegen mijn buurmeisje zeggen gekkie
ehm, ik vond het gewoon zo schattig dat ze het begrip trouwen niet echt helemaal doorheeftquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:26 schreef Gebs het volgende:
Maar wat is nou precies het probleem wat je probeert te omschrijven Muck
Uuhm, leg is uit volgens mij snap ik het ook nog nie helemaalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm, ik vond het gewoon zo schattig dat ze het begrip trouwen niet echt helemaal doorheeft
jaquote:
precies!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja![]()
kinderen kunnen leuke dingen zeggen
Kinderen zijn schattigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja![]()
kinderen kunnen leuke dingen zeggen
Over nutteloze informatie gesprokenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:33 schreef Gebs het volgende:
Ik heb een multi purpose hook aan me zakmes zitten
Dat lijkt me niet verstandig icm kidsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:33 schreef Gebs het volgende:
Ik heb een multi purpose hook aan me zakmes zitten
jaquote:
Ja ik mag elke zaterdag ochtend op een stel jong passenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
maar alleen van een ander hoor
ik wil wel op mijn neefje van een half jaar oud passen (O+!) maar als ie na 2 dagen weer naar huis gaat ben ik óók blij
vooral de keer dat ie de hele avond en nacht krampjes had![]()
Run awaaaaaay NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef Mobster273 het volgende:
zo, istie weer
*ziet iedereen wegrennen
die heb ik een maand geleden ofzo voor het eerst gezienquote:
je houdt van oude koffie zeker?quote:
dan moet je nog ff wachtenquote:
Ik heb toch degelijk wel een voorbereiding gedaan, dat stuk wat ik al klaar had, voordat ik wist dat t vandaag niet doorging, helemaal niks leren staat er niet want dan had ik wel lager als een 4,1quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus dan leer je meteen maar helemaal niets meer want je gelooft hem meteen?
Goeie instelling.
Het is multiple choice ik heb mensen een voldoende zien halen door te gokken dus dat slaat nergens opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb toch degelijk wel een voorbereiding gedaan, dat stuk wat ik al klaar had, voordat ik wist dat t vandaag niet doorging, helemaal niks leren staat er niet want dan had ik wel lager als een 4,1
Nou 48 mutiple choice vragen, dan moet je wel goed gokken hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het is multiple choice ik heb mensen een voldoende zien halen door te gokken dus dat slaat nergens op.
Maar wel een beetje apart om meteen te stoppen als het 'niet' doorgaat.
als jij blij wordt het eten van een appel, dan stel ik voor dat je daar nog ff mee doorgaat, hier heb je er een paar voor de voorraad:quote:
Als ik dat allemaal op eet heb ik zeker een appelflauwtequote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als jij blij wordt het eten van een appel, dan stel ik voor dat je daar nog ff mee doorgaat, hier heb je er een paar voor de voorraad:
[afbeelding]
ik denk dat als je die ene midden onderaan opeet ook een voedselvergiftigingquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:20 schreef Gebs het volgende:
[..]
Als ik dat allemaal op eet heb ik zeker een appelflauwte
en terecht, kuttamagotchi'squote:
Als ik dan met die begin dan heb ik gelijk allesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik denk dat als je die ene midden onderaan opeet ook een voedselvergiftiging
je gaat voor de Full Montyquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:21 schreef Gebs het volgende:
[..]
Als ik dan met die begin dan heb ik gelijk alles
ah diequote:
dat zeg ik tochquote:
wie zegt dat ik dat niet weetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:23 schreef Gebs het volgende:
Als je opgelet had weet je wie er bedoeld word met dingens
deed ik tochquote:
ja, ik dus he...quote:
wtf?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:26 schreef Ladylike het volgende:
Sommige mensen zijn echt
en nu ben ik weer verder werken
Verklaar je nader, welke mensen doel je opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:26 schreef Ladylike het volgende:
Sommige mensen zijn echt
en nu ben ik weer verder werken
okquote:
SMS Gebs AAN naar 75219quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het goeie nummer niet.
ok, dan nietquote:
opgelost, slotjequote:
C0nnie natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:27 schreef Gebs het volgende:
[..]
Verklaar je nader, welke mensen doel je op
tja, er bestaan vriendelijke mensen, alleen kom je ze niet altijd tegen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
C0nnie natuurlijk![]()
maar mensen die me aan een baan proberen te helpen zijn ook![]()
(en daar doelde ik eigenlijk meer op)
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
C0nnie natuurlijk![]()
maar mensen die me aan een baan proberen te helpen zijn ook![]()
(en daar doelde ik eigenlijk meer op)
truequote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, er bestaan vriendelijke mensen, alleen kom je ze niet altijd tegen...
Niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:48 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik ga niet me nummer op internet zetten hoor
quote:
*slijm rivier ontwijkt...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:57 schreef Jo0Lz het volgende:
c0nd0r is harstikke goed...![]()
Gewoon om effe op de TT te reageren...
Behalve dat foutje waar ik achter kwam in mijn KnowledgeBase dan waardoor niemand kon testenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:57 schreef Jo0Lz het volgende:
c0nd0r is harstikke goed...![]()
Gewoon om effe op de TT te reageren...
amateur, prutserquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Behalve dat foutje waar ik achter kwam in mijn KnowledgeBase dan waardoor niemand kon testen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
amateur, prutser
verders niks van aantrekken hoor
*doosje scheermesjes toeschuiftquote:
jij gaat voor 1 post per topic of wat?quote:
Ziet er wel naar uit he?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jij gaat voor 1 post per topic of wat?
hehe, ok, anders had je het al bijna OnPo kunnen gaan noemenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ziet er wel naar uit he?.
Gisteren weinig tijd om te posten, maar nu kan het weer.
ik zie het somber in dat ik er nog 1 legaal en goedkoop weet te bemachtigenquote:
ja, dat zou ik er ook echt voor overhebben jaquote:
Ze zijn nu op en worden ook niet meer gemaaktquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, dat zou ik er ook echt voor overhebben ja
dat verandert de zaak bepaald nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ze zijn nu op en worden ook niet meer gemaakt
niet voor AH nee.. de detailhandel heeft dozen volquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ze zijn nu op en worden ook niet meer gemaakt
dan wil ik ze nog nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet voor AH nee.. de detailhandel heeft dozen vol
Dat wilde ik er dan ook niet mee zeggen!.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat verandert de zaak bepaald niet
ik heb er vroeger gehad en wil deze nu voor mn eigen kindjequote:
Dan zijn/mogen ze waarschijnlijk niet hetzelfde (zijn).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet voor AH nee.. de detailhandel heeft dozen vol
ik vreesde het evenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat wilde ik er dan ook niet mee zeggen!.
dat zijn wrs dan niet die rood/wit/blauw/oranje..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan zijn/mogen ze waarschijnlijk niet hetzelfde (zijn).
die grote was toch alleen maar in het oranje?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zijn wrs dan niet die rood/wit/blauw/oranje..
maar wel andere coole enzo (het zijn nog die van vroeger)
en daarbij denk ik niet dat AH het Wuppie concept in eigendom heeft, hoogstens wat er op het lintje staatquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn die grote dus niet!.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Klopt dat is een bedrijf in de VS, maar die verstrekken wel licenties aan bijv. vader Abraham om er exclusief een lied over te maken (inmiddels verjaard)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en daarbij denk ik niet dat AH het Wuppie concept in eigendom heeft, hoogstens wat er op het lintje staat
hmm hij zegt toch crikey (of hoe je het ook schrijft)?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:13 schreef boem-dikkie het volgende:
hahayeaa
Het is van Boom Diggy, dat zegt Steve Erwin altijd als ie een grote krokodil ziet:')
Ik heb het wat vernederlandst!
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm hij zegt toch criky (of hoe je het ook schrijft)?
yeaah, ik vind die vrouw ook wel stoer.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:17 schreef Ladylike het volgende:
feligoed gedaan dus
ik volg m wel
steve is tha bomb met zn dochtertje Bindi-Sue
ik kijk veel Discovery (daar heeft Steve trouwens een nieuw dierenarts-programma) en Animal Planetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
yeaah, ik vind die vrouw ook wel stoer.
Kijk soms wel animal planet, alleen ik vond steve enzo wel leuk, maar tegenwoordig is er haast altijd als ik kijk Monkey Bussiness ofzo op .. dat vind ik wat minder.. Vind die krokodillen en tijger programma's etc leuker
*Thanks
Van de peuterleut?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]weet niet ben niet echt een volger, maar hij zegt soms Boom-Diggy!
Boom Boom Diggedy laaalaa![]()
Ben trouwens over na 2e jaar
Sorryquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hallo
waarom heeft niemand mij dit verteld?![]()
Nog steeds n00b als altijdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik voel de 10000 posts weer dichtbij komen
*fap*fap*fap*
hehe okee is goeedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach ja ik had het ook wat sneller kunnen doen allemaal, maja lang verhaal.
Hé dikke doei hè?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hehe okee is goeed
kga der vandoor! doeeg![]()
Je ziet hetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ben je getrouwd c0nnie?
Hoe een hatelijke opmerking toch weerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
met muck ofzo toch? is hij lekker?
as usualquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoe een hatelijke opmerking toch weer.
ze zijn weer terug hoor. voorlopig. totdat mijn vrienden ook weer vrij en zodat we leuke dingen kunnen doenquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ze zijn weer terug hoor. voorlopig. totdat mijn vrienden ook weer vrij en zodat we leuke dingen kunnen doen
kom em dr maar in
Jezus je schiet ook niet opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb het bernini mysterie bijna uit hoor. nog maar 120 blz ofzo
Altijd toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ben ik weer alleen?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ja doe maar zo. nou veel plezier dan. vraag even aan arie wanneer ik een prive voorstelling van de lama's krijgt
Hij hangt nét op!.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik geloof je nietverbind hem door
Tuurlijk we bereiden ons eerste optreden voorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
yeah right. je wilt hem gewoon voor jezelf houden
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk we bereiden ons eerste optreden voor.
Geen dankquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wat grappig
ik krijg alvast een voorproefje![]()
Tuurlijk mag je dat!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
mag ik alvast je handtekening. je word natuurlijk harstikke beroemd met zulke grappen
Ik zei toch niet dat ik nú ging?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik dacht dat je weg moet?
oh hahahaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat ik nú ging?
Pas in Oktober mên.
Mja nee het is hier nog geen 2 km vandaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
oh hahaha![]()
moet je niet alvast gaan lopen dan? straks kom je te laat![]()
2 uur en 15 minutenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
hé! al 2 uur niks gezegd:')
Oeps! Het was algemeen bedoeld hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:44 schreef boem-dikkie het volgende:t word weer op de persoon af gevraagd, k heb namelijk super veel meegemaakt
Klinkt fijn allemaalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Whehe viel eigelijk wel mee hoor!
Had 3 toetsen! maar ben wel naar 2 jaar!!
Bijna vakantie duss, zonet even op terrasje biertje gedronken !
En ik ben vét moe dus ik ga straks maar eens plat!
ja ik heb vandaag mijn laatste stage dag op zitten. ik ben geslaagd en ik heb vanaf nu vakantiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey Bar-Le-Duc
Nog iets leuks meegemaakt vandaag?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja ik heb vandaag mijn laatste stage dag op zitten. ik ben geslaagd en ik heb vanaf nu vakantie![]()
Gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja ik heb vandaag mijn laatste stage dag op zitten. ik ben geslaagd en ik heb vanaf nu vakantie![]()
dankje welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Geniet van je vakantie!
Heb je plannen?
dankje welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !![]()
oke tot morgen ofzo
Nog 90 posts en we kunnen een nieuw topic openenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
doe trouwens stiekem al eigelijk weer 4 deeltjes mee in dit SC topic![]()
verkapt ik wil graag in de OP verzoek?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
doe trouwens stiekem al eigelijk weer 4 deeltjes mee in dit SC topic![]()
nu nog 87quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nog 90 posts en we kunnen een nieuw topic openen.
Als je in de OP wilt, dan moet je het aan c0nnie vragen.
of je zet'm zelf in het volgende deel
Gemist? Mwah... zo zou ik het niet noemenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
verkapt ik wil graag in de OP verzoek?![]()
die smerige c0nd0r heeft mij niet verteld dat er een nieuwe sc is na het sluiten van WoW. nu heb ik veel gemist![]()
Ik zie alles dat weet je toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nog 90 posts en we kunnen een nieuw topic openen.
Als je in de OP wilt, dan moet je het aan c0nnie vragen.
of je zet'm zelf in het volgende deel
nee dat is waarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gemist? Mwah... zo zou ik het niet noemen.
nee totaal niet hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
verkapt ik wil graag in de OP verzoek?![]()
die smerige c0nd0r heeft mij niet verteld dat er een nieuwe sc is na het sluiten van WoW. nu heb ik veel gemist![]()
Ik vind niet veel mensen aardig als dat een troost is?.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee totaal niet hoorwou t gewoon ff meedelen nadat ik mn post geschiedenis bekeek
en c0nd0r vind mij niet aardig![]()
c0nnie vindt niemand aardigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee totaal niet hoorwou t gewoon ff meedelen nadat ik mn post geschiedenis bekeek
en c0nd0r vind mij niet aardig![]()
Sowieso niet als je hardop achter je computer aan het praten bentquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik spreek vloeiend Turks, maar dan verstaan jullie mij niet
naar bed jij.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maja eigenlijk moet ik naar bed dus deze moet dan nog maar even vol!
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sowieso niet als je hardop achter je computer aan het praten bent.
we kunnen het wel proberen. ik kan wel nederlands-turksquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Nu slaap ik heeel fijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik vind niet veel mensen aardig als dat een troost is?.
Salam Aleykum Pussyquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Als je maar niet ove CRIKEY krokodillen droomtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nu slaap ik heeel fijnmss droom ik zelfs nog wel over roof vogels
Ik zal als ik wat langer op Fok! ben mn kloon Boem - Crikey noemenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je maar niet ove CRIKEY krokodillen droomt
altijd weer een verassing met c0nniequote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:13 schreef pussydeluxe het volgende:
.Ben benieuwd naar de TT van het volgende deel![]()
Ik kijk alleen tegen jou op als je op een trap staatquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neem een voorbeeld aan mij. kijk maar tegen mij op
Het is begonnen sinds mijn eerste post in de SC/FC van WoW (R.I.P.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is dat iets van de laatste tijd of heb je er vaker last van?
Kijkt omlaag.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neem een voorbeeld aan mij. kijk maar tegen mij op
nog engerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Inderdaad, straks blijk je m'n verloren broertje te zijn
+2 scherpquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik kijk alleen tegen jou op als je op een trap staat
Hmm.. Er zijn tegenwoordig goeie medicijnen voorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het is begonnen sinds mijn eerste post in de SC/FC van WoW (R.I.P.).
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
altijd weer een AANGENAME verassing met c0nnie
naar beneden pissendquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik kijk alleen tegen jou op als je op een trap staat
Vertelquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm.. Er zijn tegenwoordig goeie medicijnen voor.
* TRquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zal als ik wat langer op Fok! ben mn kloon Boem - Crikey noemen
Gelukkig weet ik niet wat dat betekentquote:
n00bquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik niet wat dat betekent
K heb nog wel een laptop uit nigeria voor jequote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uit nigeria, ik krijg er dagelijks mail over!.
en of ik het gemist hebquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je me god noemt!
En je hebt het wel gemist.
Gelukkig weet ik nu dat je meerdere mensen niet aardig vind, en het dus niet persoonlijk isquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik ben een LAPO! roepende siamese hoer
In jouw geval maak ik een uitzonderingquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik nu dat je meerdere mensen niet aardig vind, en het dus niet persoonlijk is
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
In jouw geval maak ik een uitzondering
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je kunt nog zó je best doen maar dit valt niet positief te draaien.
Dat zegt alweer genoegquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Neuh... vanavond heb ik geen zin meer. Andere keer misschien.
morgen dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Neuh... vanavond gen zin meer. Andere keer misschien.
Ik dacht dat je geen Turks kon?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik boek voor 00.01
niet eens? Bij mij 3 trajectenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
er rijden geen treinen door mijn kamer dus er overkomt mij niets![]()
Er zijn meer dingen waar je aan doodgaat jeweetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
er rijden geen treinen door mijn kamer dus er overkomt mij niets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |