Oeps! Het was algemeen bedoeld hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:44 schreef boem-dikkie het volgende:t word weer op de persoon af gevraagd, k heb namelijk super veel meegemaakt
Klinkt fijn allemaalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Whehe viel eigelijk wel mee hoor!
Had 3 toetsen! maar ben wel naar 2 jaar!!
Bijna vakantie duss, zonet even op terrasje biertje gedronken !
En ik ben vét moe dus ik ga straks maar eens plat!
ja ik heb vandaag mijn laatste stage dag op zitten. ik ben geslaagd en ik heb vanaf nu vakantiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey Bar-Le-Duc
Nog iets leuks meegemaakt vandaag?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja ik heb vandaag mijn laatste stage dag op zitten. ik ben geslaagd en ik heb vanaf nu vakantie![]()
Gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja ik heb vandaag mijn laatste stage dag op zitten. ik ben geslaagd en ik heb vanaf nu vakantie![]()
dankje welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Geniet van je vakantie!
Heb je plannen?
dankje welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !![]()
oke tot morgen ofzo
Nog 90 posts en we kunnen een nieuw topic openenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
doe trouwens stiekem al eigelijk weer 4 deeltjes mee in dit SC topic![]()
verkapt ik wil graag in de OP verzoek?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
doe trouwens stiekem al eigelijk weer 4 deeltjes mee in dit SC topic![]()
nu nog 87quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nog 90 posts en we kunnen een nieuw topic openen.
Als je in de OP wilt, dan moet je het aan c0nnie vragen.
of je zet'm zelf in het volgende deel
Gemist? Mwah... zo zou ik het niet noemenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
verkapt ik wil graag in de OP verzoek?![]()
die smerige c0nd0r heeft mij niet verteld dat er een nieuwe sc is na het sluiten van WoW. nu heb ik veel gemist![]()
Ik zie alles dat weet je toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nog 90 posts en we kunnen een nieuw topic openen.
Als je in de OP wilt, dan moet je het aan c0nnie vragen.
of je zet'm zelf in het volgende deel
nee dat is waarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gemist? Mwah... zo zou ik het niet noemen.
nee totaal niet hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
verkapt ik wil graag in de OP verzoek?![]()
die smerige c0nd0r heeft mij niet verteld dat er een nieuwe sc is na het sluiten van WoW. nu heb ik veel gemist![]()
Ik vind niet veel mensen aardig als dat een troost is?.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee totaal niet hoorwou t gewoon ff meedelen nadat ik mn post geschiedenis bekeek
en c0nd0r vind mij niet aardig![]()
c0nnie vindt niemand aardigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee totaal niet hoorwou t gewoon ff meedelen nadat ik mn post geschiedenis bekeek
en c0nd0r vind mij niet aardig![]()
Sowieso niet als je hardop achter je computer aan het praten bentquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik spreek vloeiend Turks, maar dan verstaan jullie mij niet
naar bed jij.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maja eigenlijk moet ik naar bed dus deze moet dan nog maar even vol!
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sowieso niet als je hardop achter je computer aan het praten bent.
we kunnen het wel proberen. ik kan wel nederlands-turksquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Nu slaap ik heeel fijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik vind niet veel mensen aardig als dat een troost is?.
Salam Aleykum Pussyquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Als je maar niet ove CRIKEY krokodillen droomtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nu slaap ik heeel fijnmss droom ik zelfs nog wel over roof vogels
Ik zal als ik wat langer op Fok! ben mn kloon Boem - Crikey noemenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je maar niet ove CRIKEY krokodillen droomt
altijd weer een verassing met c0nniequote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:13 schreef pussydeluxe het volgende:
.Ben benieuwd naar de TT van het volgende deel![]()
Ik kijk alleen tegen jou op als je op een trap staatquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neem een voorbeeld aan mij. kijk maar tegen mij op
Het is begonnen sinds mijn eerste post in de SC/FC van WoW (R.I.P.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is dat iets van de laatste tijd of heb je er vaker last van?
Kijkt omlaag.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neem een voorbeeld aan mij. kijk maar tegen mij op
nog engerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Inderdaad, straks blijk je m'n verloren broertje te zijn
+2 scherpquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik kijk alleen tegen jou op als je op een trap staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |