*doosje scheermesjes toeschuiftquote:
jij gaat voor 1 post per topic of wat?quote:
Ziet er wel naar uit he?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jij gaat voor 1 post per topic of wat?
hehe, ok, anders had je het al bijna OnPo kunnen gaan noemenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ziet er wel naar uit he?.
Gisteren weinig tijd om te posten, maar nu kan het weer.
ik zie het somber in dat ik er nog 1 legaal en goedkoop weet te bemachtigenquote:
ja, dat zou ik er ook echt voor overhebben jaquote:
Ze zijn nu op en worden ook niet meer gemaaktquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, dat zou ik er ook echt voor overhebben ja
dat verandert de zaak bepaald nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ze zijn nu op en worden ook niet meer gemaakt
niet voor AH nee.. de detailhandel heeft dozen volquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ze zijn nu op en worden ook niet meer gemaakt
dan wil ik ze nog nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet voor AH nee.. de detailhandel heeft dozen vol
Dat wilde ik er dan ook niet mee zeggen!.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat verandert de zaak bepaald niet
ik heb er vroeger gehad en wil deze nu voor mn eigen kindjequote:
Dan zijn/mogen ze waarschijnlijk niet hetzelfde (zijn).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet voor AH nee.. de detailhandel heeft dozen vol
ik vreesde het evenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat wilde ik er dan ook niet mee zeggen!.
dat zijn wrs dan niet die rood/wit/blauw/oranje..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan zijn/mogen ze waarschijnlijk niet hetzelfde (zijn).
die grote was toch alleen maar in het oranje?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zijn wrs dan niet die rood/wit/blauw/oranje..
maar wel andere coole enzo (het zijn nog die van vroeger)
en daarbij denk ik niet dat AH het Wuppie concept in eigendom heeft, hoogstens wat er op het lintje staatquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn die grote dus niet!.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Klopt dat is een bedrijf in de VS, maar die verstrekken wel licenties aan bijv. vader Abraham om er exclusief een lied over te maken (inmiddels verjaard)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en daarbij denk ik niet dat AH het Wuppie concept in eigendom heeft, hoogstens wat er op het lintje staat
hmm hij zegt toch crikey (of hoe je het ook schrijft)?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:13 schreef boem-dikkie het volgende:
hahayeaa
Het is van Boom Diggy, dat zegt Steve Erwin altijd als ie een grote krokodil ziet:')
Ik heb het wat vernederlandst!
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm hij zegt toch criky (of hoe je het ook schrijft)?
yeaah, ik vind die vrouw ook wel stoer.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:17 schreef Ladylike het volgende:
feligoed gedaan dus
ik volg m wel
steve is tha bomb met zn dochtertje Bindi-Sue
ik kijk veel Discovery (daar heeft Steve trouwens een nieuw dierenarts-programma) en Animal Planetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
yeaah, ik vind die vrouw ook wel stoer.
Kijk soms wel animal planet, alleen ik vond steve enzo wel leuk, maar tegenwoordig is er haast altijd als ik kijk Monkey Bussiness ofzo op .. dat vind ik wat minder.. Vind die krokodillen en tijger programma's etc leuker
*Thanks
Van de peuterleut?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]weet niet ben niet echt een volger, maar hij zegt soms Boom-Diggy!
Boom Boom Diggedy laaalaa![]()
Ben trouwens over na 2e jaar
Sorryquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hallo
waarom heeft niemand mij dit verteld?![]()
Nog steeds n00b als altijdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik voel de 10000 posts weer dichtbij komen
*fap*fap*fap*
hehe okee is goeedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach ja ik had het ook wat sneller kunnen doen allemaal, maja lang verhaal.
Hé dikke doei hè?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hehe okee is goeed
kga der vandoor! doeeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |