Waar zie je die zwarte? Ik kom ze iig niet op de powerflex pagina tegen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:40 schreef Five_Aces het volgende:
Bij Powerflex moet je even opletten welk type je neemt. Je hebt namelijk de paarse en zwarte. Zwarte zijn nog een stuk sterker als de paarse.
Dank je!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb echt genoten van de OP!![]()
Heel erg mooie auto!!
Het ding moet nog wel gewoon door de apk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:45 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah... Een vastgeschroefde rollbar...
Zou daar m'n leven niet vanaf laten hangen eerlijk gezegd...
Gelast kom je er ook doorheen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:49 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het ding moet nog wel gewoon door de apk.
Ik kan zelf niet lassen..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:20 schreef Maikalo het volgende:
Als je zelf een beetje fatsoenlijk kan lassen, kan je dan zelf niet zo'n rolkooi maken? Of moet het nog gekeurd worden voordat hij ingebouwd wordt?
Of misschien iemand die je kent, bij wijze van optie.quote:
Ik wil wel iets vertrouwds, dus of een 'kooienlasser' of een rollbar zoals op de foto's hierboven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:36 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Of misschien iemand die je kent, bij wijze van optie.
Custom hardtop? Wat voor model had je in gedachten?quote:Kun je trouwens ook een hardtop custom maken op je MX-5?
Naja niets bijzonders, maar (de amerikaanse versie toch?) op de foto heeft ie ook een hardtop. Misschien gestroomlijnder dan een softop en je kunt er nog een luchtgeleider (of hoe noem je zo'n ding) op maken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:42 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik wil wel iets vertrouwds, dus of een 'kooienlasser' of een rollbar zoals op de foto's hierboven.
[..]
Custom hardtop? Wat voor model had je in gedachten?
"m'n leven afhangen"quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:45 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah... Een vastgeschroefde rollbar...
Zou daar m'n leven niet vanaf laten hangen eerlijk gezegd...
Krukas idd, hij heeft 115pk standaard, maar wat daar nog van over is na bijna 15 jaar weet ik nietquote:Op donderdag 30 november 2006 14:00 schreef casejunkie het volgende:
Aan de krusas aangezien een MX niet meer dan 120 pk standaard produceerd en Mex nog geen hoge boost rijdt
Krukas, 127 op de wielen.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:18 schreef t0n het volgende:
Wiel of krukas?
Ligt er aan hoe er mee om gegaan (onderhoud, manier van rijden) is en wat voor soort kilometers de auto heeft gemaakt. Bij normaal gebruik zal het wel meevallen.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:33 schreef Mex_ het volgende:
Krukas idd, hij heeft 115pk standaard, maar wat daar nog van over is na bijna 15 jaar weet ik niet
Nee, dat is lekker monteren....quote:Op donderdag 7 december 2006 18:45 schreef lipje het volgende:
had je er niet gelijk schroefdraad op kunnen laten zetten?
D'r zit gelukkig een mooi word documentje bij, met foto's, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 7 december 2006 20:16 schreef johnwoo het volgende:
Nu nog uitvissen in welke volgorde je de pijpen moet aansluiten![]()
Veel buisjes hoor! Bij mijn HKS zat 1 lange pijp en 1 erg korte, that's it. Maar turbo, intercooler en gasklephuis zitten dan ook wel aangenaam dicht bij elkaar bij de MR2
Meer dan dit staat er niet opquote:Op donderdag 7 december 2006 23:16 schreef Estolan het volgende:
Vaak staan er ook wel nummers op de buizen ( of in ) aangegeven
Ik heb gister wel al gereden maar vond het al meteen raar dat mijn bov het niet zo lekker meer deed Razz Verder was er wel wat verschil maar nog niet superveel. Later toen ik de foto's van de camera ging halen zag ik pas dat er een klem niet vast zat .Strakjes even een nieuw testritje maken dus.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:05 schreef Sloper het volgende:
Merk je veel verschil met IC?
Behoorlijk rijk, 11:1 ongeveer, kan ik nu nog niets aan doen. Beter te rijk dan te arm.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:38 schreef casejunkie het volgende:
Hoe staat het momenteel eigenlijk met je A/F verhouding? Wel erg belangrijk!
Zolang je maar 98 tankt, van de BP... geen slootwater van de shell iig.... Zou je niet verwachten, maar Shell maakt echt debiel slechte benzine.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Behoorlijk rijk, 11:1 ongeveer, kan ik nu nog niets aan doen. Beter te rijk dan te arm.
Vandaar dat mijn auto reed als een kolenkachel op wielen op die bp shyte...quote:Op woensdag 13 december 2006 13:09 schreef t0n het volgende:
[..]
Zolang je maar 98 tankt, van de BP... geen slootwater van de shell iig.... Zou je niet verwachten, maar Shell maakt echt debiel slechte benzine.
Ik heb 'm kant en klaar gekocht, met kabel, MAP sensor en shipping heeft het $410 gekost. Met de gunstige paypalkoers 'maar' ¤322.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:24 schreef casejunkie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je hem kant en klaar gekocht o moet je nog zelf gaan solderen en wat was in totaal er voor kwijt inclusief verzendkosten (mag je ook via msn vertellen)
Ik wil je wel sponsorenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:37 schreef Mex_ het volgende:
Plannen voor komende winter zijn:Zoeken sponsor(en) ![]()
Dat was ik inderdaad, even bij een spuiter langs geweest, dank voor het complimentquote:Op maandag 15 januari 2007 22:56 schreef Okeuj het volgende:
Sorry voor het kickje, maar reed je vandaag door helmond? Zag rond half 5 bij de brug over t kanaal waar de engelse weg overgaat in de heeklaan een rode mx5 voorbij komen die me al opviel door de FMIC. Verder idd heel subtiel, als jij het was: ziet er echt super uit die bak van je![]()
Shell maakt superieure benzine, zeker weer zo'n bp fanboyquote:Op woensdag 13 december 2006 13:09 schreef t0n het volgende:
[..]
Zolang je maar 98 tankt, van de BP... geen slootwater van de shell iig.... Zou je niet verwachten, maar Shell maakt echt debiel slechte benzine.
De duitse ron100 is inderdaad superieur, de prut hier in NL is dat zeker niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:54 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Shell maakt superieure benzine, zeker weer zo'n bp fanboy
quote:Stukje uit het financieel dagblad:
------------------------------------------------------------
Benzine één pot nat?
ROY OP HET VELD
Benzine is benzine . Het maakt dus niet uit of je tankt bij Shell, Esso, BP of bij een witte pomp. Borrelpraat? Een zoektocht door de Nederlandse benzinesector.
AMSTERDAM - Om negen uur 's ochtends rijdt een blauw en groen gespoten tankwagen met het opschrift 'Loogman tanken & wassen' het terrein op van de brandstoffenterminal in het Amsterdamse havengebied. De slagboom gaat open en de tankwagen rijdt door. Een tankwagen met het logo van BP staat achter de poort.
De brandstoffenterminal is van oliemaatschappij BP. Niet alleen de firma Loogman, met tankstations in Aalsmeer en Amsterdam, haalt hier zijn benzine op. Om 9.10 uur meldt zich een tankauto van Shell, om 9.14 uur een van Texaco, een minuut later gevolgd door Total .
In een uur tijd komen bijna alle grote benzinemerken langs bij de terminal. Alle concurrenten delen ogenschijnlijk broederlijk dezelfde benzine . Aan de borreltafel beweren wittepomphouders dat hun benzine 'precies dezelfde' is als die van A-merken Shell en Esso. 'Als je bij Shell tankt, betaal je puur voor het merk', zegt een wittepomphouder die niet met zijn naam in de krant wil. De stelling is voor de argeloze automobilist moeilijk controleerbaar.
Die bewering gaat gepaard met een plausibel verhaal. Er zijn vier grote brandstoffenterminals in Nederland. Een in Amsterdam (BP), twee in Rotterdam (Shell en Esso) en een in Vlissingen (Total). Omdat benzine een bulkproduct is, wordt er hard geconcurreerd op prijs. 'Transport is de grote kostenpost, dát is de bepalende factor', zegt de wittepomphouder. 'Vanwege die kosten houdt iedereen de logistieke lijnen zo kort mogelijk. Elk station betrekt zijn brandstof van een depot zo dichtbij mogelijk.' Daarom halen alle tankstations van Noord-Nederland hun benzine bij de hoofdstedelijke terminal van BP.
Benzine wordt gemaakt van aardolie. Olie uit het Midden-Oosten is anders dan olie uit de Noordzee. De olie die Shell uit de Noordzee wint is echter dezelfde als die BP of Total uit de Noordzee wint. Na raffinage komen brandstoffen wereldwijd in depots, vanwaar ze naar benzinestations van alle merken worden gedistribueerd. Van put tot pomp verwisselt het product vaak meerdere malen van eigenaar.
Maar is daarmee alle benzine hetzelfde, zoals de wittepomphouder beweert? Volgens Tango wel. Tango is een dochter van Q8 Petroleum uit Koeweit en runt negentig onbemande tankstations in Nederland. Op de website stelt het bedrijf: 'Onze brandstof wordt bij de raffinaderijen en brandstofdepots van de grote oliemaatschappijen ingekocht en is van gelijke kwaliteit. Daarnaast laten we onze brandstoffen door een extern bureau op specificaties controleren. Onze brandstof voldoet aan alle Nederlandse en Europese normen.'
Ook Argos Oil - 45 tankstations in Nederland - zegt dat er geen verschil is tussen benzines van de verschillende merken. 'Onze benzine is dezelfde als die Shell verkoopt', stelt John van den Broek van Argos desgevraagd.
Martijn Hazebroek, directeur van Tango: 'Q8 heeft een eigen raffinaderij in Rotterdam, maar om de logistieke kosten zo laag mogelijk te houden halen wij onze benzine ook bij BP in Amsterdam. We gaan een tankstation in Groningen niet bevoorraden vanuit Rotterdam. Dat is niet te doen. We willen een goed product verkopen. Dat halen we bij verschillende depots.'
De gedachte dat goedkope benzine kwalitatief minderwaardig is, wuift ook Hazebroek van Tango weg. ' Benzine is een generiek product. Verschillen zijn er niet. Euro95 is euro95.'
Volgens de website van de ANWB, dat dertig onbemande tankstations uitbaat in Nederland, is de benzine die zij verkoopt 'volkomen vergelijkbaar met de brandstoffen die door de grote merken in Nederland worden verkocht'. Een woordvoerder kan dat desgevraagd niet toelichten. Hij verwijst door naar Gulf, dat de benzine levert aan de stations van de ANWB, maar ook aan die van Tinq, BIM en Gulf zelf.
Manager Retail Peter Eilander van Gulf zegt dat er wel degelijk verschillen zijn. Er zijn 'kale benzines' en benzines die zijn verrijkt met zogenoemde additieven, ook wel dopes genoemd. 'Additieven zorgen bijvoorbeeld voor een reinigende werking van de motor', zegt Eilander.
Benzine van de witte pomp bevat doorgaans geen dopes, merkbenzine wel. 'Wij hebben een eigen additievenpakket', zegt Eilander. 'Er zit dus wel verschil tussen benzines, niet in de basisbrandstof, maar wel in de opwaardering.' De benzines met additieven verschillen onderling echter niet veel. 'Additieven zijn hele dure chemicaliën, maar de leveranciers daarvan zijn niet uniek', aldus Eilander.
Benzine van Tango bevat ook additieven. Het gaat om een 'basispakket aan dopes' die het schuimen tegengaan en zorgen voor 'flow improvement'. Maar het blijft volgens Tango in de grond allemaal vergelijkbare brandstof, 'die voldoet aan alle Nederlandse en Europese eisen'.
Wie heeft er gelijk? Rolf van Iterson zou het moeten weten. Hij is als storage & handling manager Benelux verantwoordelijk voor de benzineterminal van BP in Amsterdam. Van Iterson ziet jaarlijks circa zestigduizend tankwagens van alle mogelijke benzinemerken aan zich voorbijtrekken. Ja, ook die van Shell en Esso, bevestigt de BP-manager tijdens een bezoek aan de terminal. 'Bezoekers schrikken altijd als ze dat voor het eerst zien', lacht Van Iterson.
In totaal wordt er bij BP in Amsterdam ieder jaar 7,5 miljoen m3 brandstof 'doorgezet', vertelt Van Iterson. Grote tankers lossen verschillende 'componenten', die door raffinaderijen van BP worden aangeleverd. Die componenten worden gemengd tot diverse basisbrandstoffen: euro95, euro98, diesel, huisbrandolie, stookolie, gasolie, kerosine en lpg. De componenten en basisbrandstoffen worden bewaard in 77 opslagtanks, die een gecombineerde capaciteit hebben van 1 miljoen m3.
Een deel van de brandstof wordt via binnenvaartschepen naar kleinere depots in binnen- en buitenland vervoerd. Ook gaan vanuit Amsterdam (en andere depots) brandstoffen per tanker naar de Verenigde Staten, waar een tekort dreigt. Tankwagens zorgen voor de distributie naar alle tankstations in Noord-Nederland.
'De wittepomphouder heeft deels gelijk', zegt Van Iterson, gevraagd naar de verschillen tussen brandstoffen. 'Iedereen die euro95 komt ophalen, krijgt dezelfde basisbrandstof, en die voldoet inderdaad aan alle wettelijke eisen.' Maar tijdens het laden van de brandstof krijgen de verschillende merken hun eigen stempel mee. Van Iterson: 'Tijdens het laden van de tankwagen injecteren we additieven in de basisbrandstof. Die additieven zorgen bijvoorbeeld voor betere rijprestaties of minder vervuiling.'
Omdat iedere maatschappij zijn eigen additieven aan BP geeft, krijgen alle maatschappijen waarvoor BP de logistieke service uitvoert hun eigen benzine . 'De specificaties wisselen nogal eens. Simpelweg gezegd: bij de een schuimt het niet, bij de ander stinkt het niet. Dat zie je dan terug in de slogans', zegt Van Iterson.
De additieven zijn het onderscheid. 'Door het gebruik van speciale additieven hebben de BP brandstoffen het grote voordeel dat u "meer doet met minder"', stelt BP op zijn website.
De samenstelling van de additieven is net zo geheim als het recept van Coca-Cola . BP weet niet wat de samenstelling is van de
additieven die het voor Shell en Texaco aan de basisbenzine toevoegt. De terminalbeheerder heeft wel voldoende informatie over de dopes om calamiteiten het hoofd te bieden. 'In noodgevallen weten we hoe we ermee om moeten gaan', zegt Van Iterson
Hoeveel liter additieven er per tankwagen worden toegevoegd, wil de BP-manager niet zeggen. 'Maar het zijn kleine hoeveelheden. Het zijn parts per million. Er is maar weinig nodig om effect te bereiken.'
Als Van Iterson het 'laadrek' laat zien, waar de tankwagens gevuld worden, komt er een tankwagen van Total aan. Er is plek voor negen tankwagens. Kleine blauwe tanks achter het laadrek bevatten de dopes. Sissende pneumatische schakelingen markeren de injecties van de additieven.
Is dat op de weg merkbaar, zo'n kleine hoeveelheid extra chemicaliën? 'Minimaal voor de automobilist', schat Van Iterson in. 'Maar in het laboratorium is het effect voor de motor en een verbeterde verbranding aantoonbaar.' Zelf tankt Van Iterson 'altijd' premium-benzines. Dat wil zeggen Ultimate van BP, of als er echt geen BP-pomp in de buurt is, een premium brandstof van een ander merk, zoals V-Power van Shell of Excellium van Total. 'Ultimate is geen basisbrandstof aangevuld met een additief, het is een geheel ander product', zegt Van Iterson. 'Dat is écht merkbaar. Je motor reageert beter en je rijdt zuiniger.'
Omdat het niet is gebaseerd op basisbrandstof, verlaadt BP geen V-Power en Excellium vanuit de terminal in Amsterdam. Dat doen Shell en Total zelf vanuit hun eigen terminals in Rotterdam en Vlissingen. BP distribueert zijn Ultimate voor heel Nederland vanuit Amsterdam.
Hazebroek van Tango is niet onder de indruk van de premiums. 'Daar betaal je dan 5 of 6 cent per liter méér voor', zegt hij. 'Iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken of het dat waard is. Ik heb het weleens geprobeerd, maar ik merk het verschil niet. In het laboratorium zal het wel aantoonbaar zijn, maar we rijden niet in een laboratorium. In de file kom je met V-Power echt niet sneller vooruit dan met euro95.'
Toch maken de dopes een verschil, stelt Rik Baert, hoogleraar verbrandingsmotoren aan de Technische Universiteit in Eindhoven. 'Je mag ervan uitgaan dat als een brandstoffabrikant een bepaald voordeel claimt, hij dat ook kan onderbouwen met meetgegevens aan motoren', zegt hij.
Onafhankelijke onderzoeksinformatie is er echter niet. 'Onderzoeksinstituten zoals TNO en Ricardo verrichten soms dergelijke proeven, meestal in opdracht van brandstoffabrikanten. In dat geval gaat het om vertrouwelijk onderzoek', aldus Baert.
Of automobilisten het geclaimde voordeel in de praktijk merken is nog maar de vraag. 'Of een voertuig effectief gebruik maakt van dit potentieel, en hoe groot dit potentieel is, hangt af van het rijgedrag van de chauffeur', zegt de hoogleraar. Ook de motortechnologie en de afstelling van de motor zijn volgens de hoogleraar van belang. 'Afhankelijk van type wagen, rijgedrag en brandstofformulering zullen de verschillen klein dan wel merkbaar zijn.'
Copyright (c) 2006 Het Financieele Dagblad
En toch loopt m'n motor mooier op v-power dan op excellium... Rarara...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:38 schreef t0n het volgende:
Shell in NL is echt KUT benzine.
ff je topic verneuken
[..]
Eigen ervaring, maar V-Power is geen slechte benzine, ik doelde op hun 'oude' 98 en huidige 95.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:08 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Dus waarom is Shell nou kutbenzine? Volgens je eigen post maakt het op een btje dope na dus helemaal geen verschil....
niet helemaalquote:iets wilde uit Japan, het goedkoop moest zijn (onderhoud, verzekering en belasting) en rwd moest hebben. Met deze 3 eisen blijft er nog maar 1 wagen over en dat is deze dus.
das heel mooiquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:20 schreef t0n het volgende:
Rob has never been a ricer, and never will be.
Een MR2 is prachtig maar zeker niet goedkoop/praktisch in onderhoud, blok ligt helemaal ingepakt achterin, je kan nergens fatsoenlijk bij en bij grote reparaties moet het blok eruit.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:19 schreef Firenzo het volgende:
[..]
niet helemaaltoyota MR-2 bv.
maar ik moet zeggen, zeer mooie mods. is een erg leuke auto geworden!
gelukkig geen ricer auto geworden.
ja, het blok is niet echt heel praktisch, maar verder relatief goedkoop, japans, en RWD. daarom zei ik hetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Een MR2 is prachtig maar zeker niet goedkoop/praktisch in onderhoud, blok ligt helemaal ingepakt achterin, je kan nergens fatsoenlijk bij en bij grote reparaties moet het blok eruit.
Zwart, wazige foto, het is vinyl en geen stof, lijkt altijd ietsje grijzer.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:04 schreef Firenzo het volgende:
grijs?
Zit gewoon een lampje in, is alleen wat kleinerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:10 schreef MikeyMan het volgende:
Wat ga je nu eigenlijk met de knippers doen? als je daar een luchtinlaat in stopt?
Ik zag em ook niet hoor...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:27 schreef MikeyMan het volgende:
Ah, owkee... Zie je er niet aan af...
Daar ben ik nog niet over uit, als je met rollbar maar zonder helm op gaat rijden en er gaat iets mis dan ben je de lul als je met je kop tegen die buizen aan komt. Aangezien ik niet fulltime met een helm op in de auto ga zitten twijfel ik er nog over. Een kooi wordt het iig niet, er past dan namelijk geen soft/hardtop meer op:quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:21 schreef zBus het volgende:
[..]
Ik zag em ook niet hoor...
Maar komt er nog een rollbar in je auto? Of een kleine kooi?
Man wat een prijzen voor wat plastic vormpjes, sorry dat ik het zeg, maar komop zeg.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:03 schreef Mex_ het volgende:
Gister de volgende spulletjes besteld, waarvan er een aantal gespoten moeten worden
1 30-1051 Turn Signal Air Intake $139.95
[afbeelding]
1 30-1135 Factory Front Air Dam $189.00
[afbeelding]
1 30-1132 Miata Lip Spoiler $154.00
[afbeelding]
1 14-1004 Magnecor Competition Spark Plug Wires--SALE $74.00
[afbeelding]
1 13-1082 Stainless Steel Miata Brake Lines - Stainless Finish $126.00
[afbeelding]
Het is nou eenmaal geen civic/a3/golf waarvoor alles een stuk goedkoper is omdat de vraag een stuk groter is, daarbij is het onderlipje en het spoilertje achterop orgineel Mazda. De intakes lijken inderdaad duur maar met de huidige dollarkoers valt het allemaal wel mee, het is iig een must-have voor meer koeling.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:49 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Man wat een prijzen voor wat plastic vormpjes, sorry dat ik het zeg, maar komop zeg.
Die remleidingen uitgezonderd overigens, die zijn nog te doen.
Bougiekabels zijn een zwak punt bij de mx5, daar ga ik dus niet meer op bezuinigen, standaard is 6mm en die zijn nu kapot/op/gaar na een jaar gebruik, deze zijn 8.5mm en gaan wat langer mee hoop ik. Ze zijn trouwens (omgerekend) even duur als de standaard kabeltjes die ik een jaar geleden gekocht heb.quote:(Waarom trouwens die sparkplugwires, voor een beter vonk? Als de originele stuk zijn: ok. Maar denk je serieus dat dat ook maar enig effect zal hebben?
![]()
offtopic, mooie usernamequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:56 schreef ForcedInduction het volgende:
En mooie kleurtjes onder de motorkap natuurlijk hehehe
Ook bussen van PU?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:11 schreef FunnyName het volgende:
Mijn rubbers van mijn stabi. zijn verot en worden binnenkort vervangen door harde bussen. Ben benieuwd wat het in de praktijk uitmaakt.
Gele zijn hoogst waarschijnlijk ook van Powerflex, die gebruiken namelijk geel, paars en zwart. Ik ga ze inderdaad allemaal vervangen, zijn er 26 in totaal.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:43 schreef FunnyName het volgende:
ze komen bij clubsport.nl vandaan, volgens mij zijn ze geel, merk en type weet ik niet. Als het goed is zijn ze nog enigzins geschikt voor op straat. (is relatief natuurlijk ..)
Heb jij alle rubbers vervangen?
Klinkt als een hoop werk...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:45 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Gele zijn hoogst waarschijnlijk ook van Powerflex, die gebruiken namelijk geel, paars en zwart. Ik ga ze inderdaad allemaal vervangen, zijn er 26 in totaal.
Ik gebruik de auto alleen voor de fun en op het circuit, het is geen dagelijks vervoer, moet er niet aan denken ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:54 schreef FunnyName het volgende:
Blijf je de auto ook op straat gebruiken? Zo ja, ben je niet bang dat het een enorme 'trilbak' wordt?
Nee, ik heb een half jaar geleden een huis + garage gekocht dus ik zit/lig gewoon droogquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:41 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Klinkt als een hoop werk...
Ik heb ook nog een paar doosjes klaarliggen om in te bouwen:
[afbeelding]
Volledige kit voor de MR2, geen idee hoeveel stuks
Eerst maar eens wachten tot het wat beter weer wordt, dan kan de auto op bokjes... Heb je een garage Mex, of sleutel je buiten als een echte bikkel?
Camber, caster en toe zijn standaard al in te stellenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:39 schreef PeuRac het volgende:
Hmmm, dat zijn lekkere spulletjes
ik ben echt benieuwd hoe t er gemonteerd allemaal uit zit. Ga je ook camberplaten monteren?
Lijkt, door de flits.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:48 schreef MikeyMan het volgende:
Stuur ziet er zo een beetje cheap uit... Hoop dat dat in het echt meevalt?
De nieuwe is 35cm, de oude volgens mij ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:30 schreef Maikalo het volgende:
Dat leer op dat stuur is toch best hard? Is hij ook anders in formaat dan je huidige stuur?
Werd tijdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef wouter37 het volgende:
ziet er goed uit ga zo door![]()
als het goed is begin ik deze week met mijn kitcar![]()
of Speedster. Voorkeur gaat uit naar een Elise..met het stuur aan de goeie kant en het MK2 model voor <20k.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:32 schreef FunnyName het volgende:
Elise?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |