Ligt er aan hoe er mee om gegaan (onderhoud, manier van rijden) is en wat voor soort kilometers de auto heeft gemaakt. Bij normaal gebruik zal het wel meevallen.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:33 schreef Mex_ het volgende:
Krukas idd, hij heeft 115pk standaard, maar wat daar nog van over is na bijna 15 jaar weet ik niet
Nee, dat is lekker monteren....quote:Op donderdag 7 december 2006 18:45 schreef lipje het volgende:
had je er niet gelijk schroefdraad op kunnen laten zetten?
D'r zit gelukkig een mooi word documentje bij, met foto's, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 7 december 2006 20:16 schreef johnwoo het volgende:
Nu nog uitvissen in welke volgorde je de pijpen moet aansluiten![]()
Veel buisjes hoor! Bij mijn HKS zat 1 lange pijp en 1 erg korte, that's it. Maar turbo, intercooler en gasklephuis zitten dan ook wel aangenaam dicht bij elkaar bij de MR2
Meer dan dit staat er niet opquote:Op donderdag 7 december 2006 23:16 schreef Estolan het volgende:
Vaak staan er ook wel nummers op de buizen ( of in ) aangegeven
Ik heb gister wel al gereden maar vond het al meteen raar dat mijn bov het niet zo lekker meer deed Razz Verder was er wel wat verschil maar nog niet superveel. Later toen ik de foto's van de camera ging halen zag ik pas dat er een klem niet vast zat .Strakjes even een nieuw testritje maken dus.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:05 schreef Sloper het volgende:
Merk je veel verschil met IC?
Behoorlijk rijk, 11:1 ongeveer, kan ik nu nog niets aan doen. Beter te rijk dan te arm.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:38 schreef casejunkie het volgende:
Hoe staat het momenteel eigenlijk met je A/F verhouding? Wel erg belangrijk!
Zolang je maar 98 tankt, van de BP... geen slootwater van de shell iig.... Zou je niet verwachten, maar Shell maakt echt debiel slechte benzine.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Behoorlijk rijk, 11:1 ongeveer, kan ik nu nog niets aan doen. Beter te rijk dan te arm.
Vandaar dat mijn auto reed als een kolenkachel op wielen op die bp shyte...quote:Op woensdag 13 december 2006 13:09 schreef t0n het volgende:
[..]
Zolang je maar 98 tankt, van de BP... geen slootwater van de shell iig.... Zou je niet verwachten, maar Shell maakt echt debiel slechte benzine.
Ik heb 'm kant en klaar gekocht, met kabel, MAP sensor en shipping heeft het $410 gekost. Met de gunstige paypalkoers 'maar' ¤322.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:24 schreef casejunkie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je hem kant en klaar gekocht o moet je nog zelf gaan solderen en wat was in totaal er voor kwijt inclusief verzendkosten (mag je ook via msn vertellen)
Ik wil je wel sponsorenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:37 schreef Mex_ het volgende:
Plannen voor komende winter zijn:Zoeken sponsor(en) ![]()
Dat was ik inderdaad, even bij een spuiter langs geweest, dank voor het complimentquote:Op maandag 15 januari 2007 22:56 schreef Okeuj het volgende:
Sorry voor het kickje, maar reed je vandaag door helmond? Zag rond half 5 bij de brug over t kanaal waar de engelse weg overgaat in de heeklaan een rode mx5 voorbij komen die me al opviel door de FMIC. Verder idd heel subtiel, als jij het was: ziet er echt super uit die bak van je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |