Waar zie je die zwarte? Ik kom ze iig niet op de powerflex pagina tegen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:40 schreef Five_Aces het volgende:
Bij Powerflex moet je even opletten welk type je neemt. Je hebt namelijk de paarse en zwarte. Zwarte zijn nog een stuk sterker als de paarse.
Dank je!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb echt genoten van de OP!![]()
Heel erg mooie auto!!
Het ding moet nog wel gewoon door de apk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:45 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah... Een vastgeschroefde rollbar...
Zou daar m'n leven niet vanaf laten hangen eerlijk gezegd...
Gelast kom je er ook doorheen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:49 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het ding moet nog wel gewoon door de apk.
Ik kan zelf niet lassen..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:20 schreef Maikalo het volgende:
Als je zelf een beetje fatsoenlijk kan lassen, kan je dan zelf niet zo'n rolkooi maken? Of moet het nog gekeurd worden voordat hij ingebouwd wordt?
Of misschien iemand die je kent, bij wijze van optie.quote:
Ik wil wel iets vertrouwds, dus of een 'kooienlasser' of een rollbar zoals op de foto's hierboven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:36 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Of misschien iemand die je kent, bij wijze van optie.
Custom hardtop? Wat voor model had je in gedachten?quote:Kun je trouwens ook een hardtop custom maken op je MX-5?
Naja niets bijzonders, maar (de amerikaanse versie toch?) op de foto heeft ie ook een hardtop. Misschien gestroomlijnder dan een softop en je kunt er nog een luchtgeleider (of hoe noem je zo'n ding) op maken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:42 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik wil wel iets vertrouwds, dus of een 'kooienlasser' of een rollbar zoals op de foto's hierboven.
[..]
Custom hardtop? Wat voor model had je in gedachten?
"m'n leven afhangen"quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:45 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah... Een vastgeschroefde rollbar...
Zou daar m'n leven niet vanaf laten hangen eerlijk gezegd...
Krukas idd, hij heeft 115pk standaard, maar wat daar nog van over is na bijna 15 jaar weet ik nietquote:Op donderdag 30 november 2006 14:00 schreef casejunkie het volgende:
Aan de krusas aangezien een MX niet meer dan 120 pk standaard produceerd en Mex nog geen hoge boost rijdt
Krukas, 127 op de wielen.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:18 schreef t0n het volgende:
Wiel of krukas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |