Laat me lekker!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:05 schreef Armageddon het volgende:
Wat zit je nou te zuchten?
Mooi zo!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:07 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Laat me lekker!!!![]()
(mn oor is al wat minder doof aan het worden)![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:07 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
(mn oor is al wat minder doof aan het worden)![]()
Hoezo wil je je huurwoning verkopen ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mooi zo!
Maar jij verkoopt huizen? Das goed dat ik het weet voor over een paar jaartjes.
quote:
Donderdag ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:12 schreef Armageddon het volgende:
15 delen alweer. Wanneer kwam ik terug?
De tt is pas zaterdagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:13 schreef Jarno het volgende:
Toffe TT.
quote:
Totziens in dat gevalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik voel me ineens kei newbie!
he doei !quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Oh heb ik geen last van dat oldbie en newbie gedoequote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nee, je mag jezelf nog nieteens newbie noemenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:20 schreef hitch-hiker het volgende:
[..]
Oh heb ik geen last van dat oldbie en newbie gedoe![]()
Boeiend of ik een rep op internet nodig hebquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:21 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Nee, je mag jezelf nog nieteens newbie noemen![]()
paashaas!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nee, echt boeiend ben je niet nee...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:22 schreef hitch-hiker het volgende:
[..]
Boeiend of ik een rep op internet nodig heb![]()
automatismequote:
Dat had een sterke grap geweest zegquote:
Ja, schip ahoy, je boot terug naar Marokko vertrekt...quote:
jij verwacht volle zalen te trekken ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:24 schreef hitch-hiker het volgende:
[..]
Dat had een sterke grap geweest zeg![]()
of een foto van een bushokje![]()
Als ik zo grappig was he`,dan huurde ik Ahoy af denk ik.
ok dan !quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:28 schreef scarefreak het volgende:
On-Topic jongensanders vul ik een topic-report in
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:28 schreef scarefreak het volgende:
On-Topic jongensanders vul ik een topic-report in
Ja leuk van mij,dat ik heel je familie op ga halen he`quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:26 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja, schip ahoy, je boot terug naar Marokko vertrekt...
Whehehe je bent wel een dominant tiepje zegquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:29 schreef Merel het volgende:
(niet dat er nou echt iets is, maar het is zo leuk om dramatisch te doen hč)
Vrouwlijk trekjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:29 schreef Merel het volgende:
(niet dat er nou echt iets is, maar het is zo leuk om dramatisch te doen hč)
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
JE HEBT ALLANG ANTWOORD MUTS! MOEST TOCH EVEN EGON BELLEN!
Welke newbies?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:31 schreef Armageddon het volgende:
Mensen negeer die fokking newbies nou eens even.
Sorry, ik heb net mini-pizza gegetenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er één rook net. Maar het zal wel verbeelding zijn.
Onee, dat rook je arma...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De Hollandsche Nieuwen zijn aan te bevelen.
Ik dacht al, waarom duurt het zolang voordat dubbeldrank reageert, maar dat verklaard hetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Uh oh![]()
/late reactie omdat hetschermpje nog open stond
Sorry daarvoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:35 schreef scarefreak het volgende:
Onee, dat rook je arma...
quote:
Ik ben ook keihard aan het werk!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ben ik dan de enige die nog een beetje aan het werk is?????
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben ook keihard aan het werk!
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik snap niet dat jij nog werk hebt. Iedereen heeft onderhand toch wel een huis?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:45 schreef Armageddon het volgende:
Zeg JK. Waar staat dat @@@ voor?
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij nog werk hebt. Iedereen heeft onderhand toch wel een huis?
Voor jou soort mensen, die maandelijks uit huis gezet wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij nog werk hebt. Iedereen heeft onderhand toch wel een huis?
Ik gok op je roze overhemd vriendquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:42 schreef scarefreak het volgende:
Heeft iedereen de achtergrond opeens roze?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:46 schreef Joene het volgende:
Zeg als door bushokjes getiefte newbies niet oprotten en we reageren gewoon niet op ze , zou dan de lol eraf gaan ?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:46 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Voor jou soort mensen, die maandelijks uit huis gezet worden
Nee ik heb een raar gevoel voor humorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:46 schreef Joene het volgende:
Zeg als door bushokjes getiefte newbies niet oprotten en we reageren gewoon niet op ze , zou dan de lol eraf gaan ?
Die krijg ik meerdere keren per dag. Denk het niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Als je een smsje krijgt waarin staat: Godgloeiende..
Zou diegene dan boos zijn
Bram (quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:46 schreef hitch-hiker het volgende:
[..]
Ik gok op je roze overhemd vriend![]()
Sinds wanneer sturen Jehova's smsjes?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Als je een smsje krijgt waarin staat: Godgloeiende..
Zou diegene dan boos zijn
Ok thanks...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die krijg ik meerdere keren per dag. Denk het niet.
Die zitten nu allemaal nog op school... straks na een uur of 3 wordt t vast drukkerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:52 schreef scarefreak het volgende:
Wanneer komt de nieuwe lichting newbies langs in dit topic?
Wat moet ik dan dit uur doenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:53 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Die zitten nu allemaal nog op school... straks na een uur of 3 wordt t vast drukker![]()
Dat heet toch klein-duitsland?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:54 schreef Armageddon het volgende:
JIj woont in Zeeland hč meisje? Is daar nog iets te beleven?
Tja euh... niet veel meer of minder dan ergens anders denk ik...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:54 schreef Armageddon het volgende:
JIj woont in Zeeland hč meisje? Is daar nog iets te beleven?
Hahahahahahahahahhaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:59 schreef Armageddon het volgende:
Moet je dit nu zien. Nog even en ik verhuis echt naar Austraile.
http://www.writersblock.n(...)et/006/606stuk3.html
Den Haag en Zeeland zijn dus wel een beetje te vergelijken?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:58 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Tja euh... niet veel meer of minder dan ergens anders denk ik...![]()
Toch al wel weer.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
@@@ is een ter ziele gegane reeks van een jaar of 2 geleden.
Ben nog nooit in Den Haag geweest, maarja wat maakt t uit allemaal, t is 1 pot nat he...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Den Haag en Zeeland zijn dus wel een beetje te vergelijken?
Nou ik ben wel in Zeeland geweest en ik heb daar geen neger of fin kunnen ontdekken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:05 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Den Haag geweest, maarja wat maakt t uit allemaal, t is 1 pot nat he...
Zeeland is ook vaak nat...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:05 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Den Haag geweest, maarja wat maakt t uit allemaal, t is 1 pot nat he...
Nee in 1953 hebben jullie al genoeg gehad voor de volgende eeuwquote:
Je was erg positief over die persoon hoorde ik.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:14 schreef Joene het volgende:
ja man iedereen werkt, ik was referenties geven
Altijd eeuwige optimist.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je was erg positief over die persoon hoorde ik.
ff archieverenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:12 schreef Armageddon het volgende:
Is iedereen weer aan het werk ofzo?
Zal ik je even door een bushokje tiefen anders? misschien dat dat helpt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:26 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Mn oor doet t weer een beetje maar nu heb ik walgelijke koppijn, en natuurlijk geen asperines... kutzooi
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal ik je even door een bushokje tiefen anders? misschien dat dat helpt?
Doe dat maar ja!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:33 schreef veldmuis het volgende:
Hallo vriendjes van het eerste uur!
Zal ik mijn oude FokAccount weer gaan gebruiken voor dit topic?
Groetjes,
veldmuis
WHehhehe ja doe maarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:33 schreef veldmuis het volgende:
Groetjes,
veldmuis
Lijkt mij een puik plan inbennewbiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:33 schreef veldmuis het volgende:
Groetjes,
veldmuis
ook leuk !quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:35 schreef Armageddon het volgende:
Tis maar goed dat FOK! niet van mij is trouwens. Dan waren we al 30 keer opnieuw begonnen.![]()
hhehe goeie nickquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef ikbenveldmuis het volgende:
Whehe. Tof.
Dan, dit de kloon met laagste ID nummer die niet geband isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef ikbenveldmuis het volgende:
Whehe. Tof.
Ik ben niet zo'n idioot die zich laat bannen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:38 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[..]
Dan, dit de kloon met laagste ID nummer die niet geband is
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:39 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n idioot die zich laat bannen.
Nee je gaat al een poosje mee ook hier op fok!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:39 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n idioot die zich laat bannen.
ik wel , ik zei ooit iets over een meisje dat in dr armen sneed . mocht niet.quote:
*kras*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:41 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wel , ik zei ooit iets over een meisje dat in dr armen sneed . mocht niet.
Toch raar aangezien het groot nieuws zou zijn als je er één vond die het niet doet...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:41 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wel , ik zei ooit iets over een meisje dat in dr armen sneed . mocht niet.
ik zei iets van , hier een krasje ,daar een krasje , overal krasjes .quote:
Paar dagen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:42 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zei iets van , hier een krasje ,daar een krasje , overal krasjes .
en toen mocht ik me een paar dagen niet vertonen.
Ik moest ff zoeken, maaaaaaaaaaaar....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:42 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zei iets van , hier een krasje ,daar een krasje , overal krasjes .
en toen mocht ik me een paar dagen niet vertonen.
ik geloof ik 7 dagen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:43 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Paar dagen?![]()
Ik mocht gelijk voor 6 maanden weg![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Toch raar aangezien het groot nieuws zou zijn als je er één vond die het niet doet...
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik moest ff zoeken, maaaaaaaaaaaar....
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als ik de users nog zo snel, de topicreport achterhaald hem welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet zo stoer jongenquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:45 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga even roken.
zag hem laatst nog ergens posten op fok...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:46 schreef Armageddon het volgende:
Waar is Daggla trouwens?
Op zijn werk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:46 schreef Armageddon het volgende:
Waar is Daggla trouwens?
"Alle vrouwen zijn kuthoeren"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:47 schreef Armageddon het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)llelezeressen_g.html
![]()
Hmm, m'n ma leest ook dat vodquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:47 schreef Armageddon het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)llelezeressen_g.html
![]()
Die is er dagelijks welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:46 schreef Armageddon het volgende:
Waar is Daggla trouwens?
Alleen schijnt de zon nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:06 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Mn oor doet het weer (half) en mn hoofdpijn is weg... t wordt nog een mooie dag vandaag![]()
Doe het dan met Arma zodat hij vreemd kan gaan, hij gedraagt zich nogal wijferig... telt dat ook?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:07 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Heb geen vriend dus kan ook niet vreemdgaan![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:07 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Heb geen vriend dus kan ook niet vreemdgaan![]()
Wanneer laad je hem op ?quote:
Owh, inclussief de naamsverandering van 14.53 en de volgende die om 15.17 gepland staat?quote:
mja als ik dat niet doe, kan ik hier geloof ik oprottenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:09 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand die hard gewerkt heeft vandaag![]()
Moet niet gekker worder, vette designs voor intranet pagina's makenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:11 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hij komt niet op het internet te staan. Tis een intranet pagina
Welcome to the real world Neoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:10 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
mja als ik dat niet doe, kan ik hier geloof ik oprotten
en als ik langzaam ben dan verneuk ik mijn eigen bonus
jij vind alles geilquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:11 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind het echt geil. Vrouwen die internetpagina's maken.
saaiquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:11 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hij komt niet op het internet te staan. Tis een intranet pagina
Nu je er toch zelf over begint, waar blijven de naakt-foto's van Merel?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Bijna alles. Net zoals dat jij overal foto's van wil.![]()
Die komen er niet!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Nu je er toch zelf over begint, waar blijven de naakt-foto's van Merel?
quote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:16 schreef Armageddon het volgende:
Dit is uw huis. Inboedelverzekering bij?
Half naakt mag ook, ik ben de beroerdste niet...quote:
Met lelijke verlepte 40+ huisvrouwen die denken dat ze nog knap zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:19 schreef Armageddon het volgende:
Daar is hier toch zo'n forum voor of zijn dat alleen laffe net niet foto's?
Does een voorbeeld.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:20 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Met lelijke verlepte 40+ huisvrouwen die denken dat ze nog knap zijn![]()
Krijg ondertussen ook wel redelijk honger jaquote:
Crackers met kipkerrie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:25 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Krijg ondertussen ook wel redelijk honger ja
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:25 schreef scarefreak het volgende:
http://www.indigo.tweakdsl.nl/Temp/010.jpg
Lekker geslapen kerel?quote:
Hey man, waar was je nou vanacht?quote:
Tijdje niet gewassen ofzoquote:
Immer!quote:
niet in Zwolle iigquote:
doe je goed.quote:
FOTO's!!!!quote:
Zo jammer voor 'm.quote:
Ligt eraan. Heeft 'ie een Mac?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komen ze je huis binnen vallen en nemen ze je PC mee
Nowaimen, die moet je verdienen.quote:
Ik heb nog geen huis.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komen ze je huis binnen vallen en nemen ze je PC mee
Ja. Met bier, toch? Hertog Jan dan, toch? Hm?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je vakantie hebt gaan we naar het strand toch?![]()
Zekers! En Marlboro!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Met bier, toch? Hertog Jan dan, toch? Hm?
Alles met een voordeur kun je een huis noemen.quote:
is een kusje genoeg?quote:
Klinkt aannemelijk!quote:
Mijn voordeur is ook gelijk de achterdeurquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alles met een voordeur kun je een huis noemen.
Nee ben een doos opgeschoven. WiFi bereik was kut.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lig je nog steeds achter het CS, derde doos links?
Werkt wel aardig ja. VOIP van msn naar msn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:36 schreef Jarno het volgende:
Heeft iemand die nieuwe Live Messenger al geprobeerd? Istwat?
Nog niet, ik ga vanmiddag als ik thuis ben ff downloaden...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:36 schreef Jarno het volgende:
Heeft iemand die nieuwe Live Messenger al geprobeerd? Istwat?
vergadering?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen we overleggen hoe die newbies aan te pakken.
Skeveningen is chique, męn.quote:
Wel ver weg, dat dan wel. Maar goed.quote:
als ik thuis béhénquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:39 schreef Armageddon het volgende:
Doet mij nou even toevoegen allemaal. monnojanssen at hetemail.com
Ik hou 7.5 nog wel ff tot er een fatsoenlijke patch is om dat ding kaal te slopenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Werkt wel aardig ja. VOIP van msn naar msn.
Scheveningen is een hele hoop dingen, maar chique nou net weer niet.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Scheveningen is een hele hoop dingen, maar chique nou net weer niet.
Als ik er ben wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel precies weten wat ik kan verwachten. Een stomende nueqsessie? Bier? Massages? Zon? Íéts?quote:
Nāh, maar ik dacht, als op een brommer slippen al chique is, dan misschien Scheveningen ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Okay, doe ik thuis even en dan moet jij me maar weer doorverbinden met de rest van de toffe lui.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:39 schreef Armageddon het volgende:
Doet mij nou even toevoegen allemaal. monnojanssen at hetemail.com
Aight ouwe!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay, doe ik thuis even en dan moet jij me maar weer doorverbinden met de rest van de toffe lui.
Hendig sjiek dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
quote:
Waarom niet? Seks is immers geen taboe meer, hm?quote:
Als er maar foto's komen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom niet? Seks is immers geen taboe meer, hm?
Sjoe ken vind it in mijn profiel : of jewi85@hotmail.com als ik tenminste tof benquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay, doe ik thuis even en dan moet jij me maar weer doorverbinden met de rest van de toffe lui.
Jewel womęn, mee al die zeilboten enzeau!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef MUUS het volgende:
HOU NOU EENS OP.quote:
Moet er weer even inkomen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:44 schreef scarefreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo'n goeie grap heb je de hele week nog niet gemaakt![]()
dan doe je toh gewoon jarneau@hotmail.comquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:45 schreef Jarno het volgende:
Zelfs jarnodeparno is niet meer beschikbaar bij Hotmail. Kutsysteem.
Ik kan je niet toevoegenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Sjoe ken vind it in mijn profiel : of jewi85@hotmail.com als ik tenminste tof ben
Jew?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Sjoe ken vind it in mijn profiel : of jewi85@hotmail.com als ik tenminste tof ben
Sorry, ik heb 2 jaar geleden alle mogelijkheden met jarno geclaimd...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:45 schreef Jarno het volgende:
Voor een hoop duitsers daar in die kuilen nog wel hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom niet? Seks is immers geen taboe meer, hm?
Gmail invite hebben?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:45 schreef Jarno het volgende:
quote:
Heb ik daar wat aan voor Live Messenger?quote:
eau is zo 2005quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:46 schreef Joene het volgende:
[..]
dan doe je toh gewoon jarneau@hotmail.com
Volgens mij zijn de registratievoorwaarden hetzelfde als de van 7.5, je had alleen een live account nodig voor de beta voor zover ik weet. Misschien dat iemand dit kan bevestigen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb ik daar wat aan voor Live Messenger?
Ruik je ook naar roosjes?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
Ik moet even rozenwater plassen.
Ik ben gewoon ingelogd met mijn oude 7.5 account.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de registratievoorwaarden hetzelfde als de van 7.5, je had alleen een live account nodig voor de beta voor zover ik weet. Misschien dat iemand dit kan bevestigen?
Ja, die heel chique worden ondergescheten door drie miljoen duiven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jewel womęn, mee al die zeilboten enzeau!
Natuurlijk, ik ben een dame!quote:
Volgens mij ik nog een gmail account... ff proberen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
Geef maar een adres, dan stuur ik je een invite
Wat dacht je van de zeemeeuwen daar. De tering. Zaterdag kwam er één op me af. Ik schrok me de pleuris. Hij moest mijn patat hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, die heel chique worden ondergescheten door drie miljoen duiven.
Als die duiven niet heel chique met z'n allen zitten te azen op jouw patatje of bakkie kibbeling natuurlijk.
Net tijdens de lunch heb ik nog een stomdronken kibbelingsduifmeeuw gezien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:51 schreef MUUS het volgende:
Ja, die heel chique worden ondergescheten door drie miljoen duiven.
Als die duiven niet heel chique met z'n allen zitten te azen op jouw patatje of bakkie kibbeling natuurlijk.
Ah ok, nou ja mocht je een invite willen dan kan ik je er nog 300 sturenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij ik nog een gmail account... ff proberen.
Zeemeeuwen, hč?! Die moet je neerknallen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat dacht je van de zeemeeuwen daar. De tering. Zaterdag kwam er één op me af. Ik schrok me de pleuris. Hij moest mijn patat hebben.![]()
Niks tegen Gmail hč!quote:
Ik bedoelde ook de zeemeeuwen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat dacht je van de zeemeeuwen daar. De tering. Zaterdag kwam er één op me af. Ik schrok me de pleuris. Hij moest mijn patat hebben.![]()
Of in wolkjes voor je uitschoppen, net als herfstbla'ren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
Zeemeeuwen, hč?! Die moet je neerknallen.
Die gemuteerde tyfusduif zal wel iemand z'n bier hebben gepikt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net tijdens de lunch heb ik nog een stomdronken kibbelingsduifmeeuw gezien.
Die kon zich amper staande houden in de wind.
Hij kwam zo op me afstappen. Zo van. Eej broer. Hier met dat bakkie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de zeemeeuwen.. Hier noemen we die 'tyfusduiven'. Alles wat vliegt, schijt en je lastig valt is een 'tyfusduif'.
En die dingen zijn huge inderdaad.. En brutaal, maar ja, haags hč?
Er zit nu een zooitje koffie op mijn scherm.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die gemuteerde tyfusduif zal wel iemand z'n bier hebben gepikt.. Waarschijnlijk eerst met een mes bedreigd en toen snel weggerend met dat biertje.
Want zo zijn ze wel, hoor..
Je moet ze ook wel respect tonen natuurlijk, jeweet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:55 schreef MUUS het volgende:
Die gemuteerde tyfusduif zal wel iemand z'n bier hebben gepikt.. Waarschijnlijk eerst met een mes bedreigd en toen snel weggerend met dat biertje.
Want zo zijn ze wel, hoor..
Dat konijntje, kan er nog niet van slapenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef MUUS het volgende:
Vogels die knoflooksaus lusten, zijn sowieso niet te vertrouwen.
Oh, ik heb trouwens een keer een gozer pislink gekregen door zijn tattoo belachelijk te maken. Hij had het hippe groen en geel op zijn arm staan, inclusief ooievaar.
"Wat mot je nou met zo'n gare reiger op je arm?"
Ja, vond 'ie leuk..
Reigers zijn ook tyfusduiven.. Van die smerige oude, kromme kereltjes die kleine eendjes en konijntjes eten.
!
alles wat vliegt....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef MUUS het volgende:
Oh, ik heb trouwens een keer een gozer pislink gekregen door zijn tattoo belachelijk te maken. Hij had het hippe groen en geel op zijn arm staan, inclusief ooievaar.
Ja, vond 'ie leuk..
Reigers zijn ook tyfusduiven.. Van die smerige oude, kromme kereltjes die kleine eendjes en konijntjes eten.
!
Hey, doont fuk wis duh reigâh!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef MUUS het volgende:
Ja, vond 'ie leuk..
!
jewi85@hotmail.com jaquote:
even snel vollullen dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef scarefreak het volgende:
Ik denk ik maak alvast de volgende aan
[oldbies] Yvonne met of zonder voorbinddildo?
Vrouwen met snorren ook niet! Zullen we het over vrouwen met snorren hebben?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef MUUS het volgende:
85 staat overigens voor 8 meiquote:
Gaat heen, tyfusduif.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Dus...Mijn Miranda zegt altijd: "Pa, zoals de oldbies kunnen blaten...zo kan niemand dat he!". Waarvan akte.
Check.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:00 schreef Jarno het volgende:
MUUS? Scheld jij die vieze newbie even de tering in ajb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |