Immer!quote:
niet in Zwolle iigquote:
doe je goed.quote:
FOTO's!!!!quote:
Zo jammer voor 'm.quote:
Ligt eraan. Heeft 'ie een Mac?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komen ze je huis binnen vallen en nemen ze je PC mee
Nowaimen, die moet je verdienen.quote:
Ik heb nog geen huis.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komen ze je huis binnen vallen en nemen ze je PC mee
Ja. Met bier, toch? Hertog Jan dan, toch? Hm?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je vakantie hebt gaan we naar het strand toch?![]()
Zekers! En Marlboro!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Met bier, toch? Hertog Jan dan, toch? Hm?
Alles met een voordeur kun je een huis noemen.quote:
is een kusje genoeg?quote:
Klinkt aannemelijk!quote:
Mijn voordeur is ook gelijk de achterdeurquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alles met een voordeur kun je een huis noemen.
Nee ben een doos opgeschoven. WiFi bereik was kut.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lig je nog steeds achter het CS, derde doos links?
Werkt wel aardig ja. VOIP van msn naar msn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:36 schreef Jarno het volgende:
Heeft iemand die nieuwe Live Messenger al geprobeerd? Istwat?
Nog niet, ik ga vanmiddag als ik thuis ben ff downloaden...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:36 schreef Jarno het volgende:
Heeft iemand die nieuwe Live Messenger al geprobeerd? Istwat?
vergadering?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen we overleggen hoe die newbies aan te pakken.
Skeveningen is chique, męn.quote:
Wel ver weg, dat dan wel. Maar goed.quote:
als ik thuis béhénquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:39 schreef Armageddon het volgende:
Doet mij nou even toevoegen allemaal. monnojanssen at hetemail.com
Ik hou 7.5 nog wel ff tot er een fatsoenlijke patch is om dat ding kaal te slopenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Werkt wel aardig ja. VOIP van msn naar msn.
Scheveningen is een hele hoop dingen, maar chique nou net weer niet.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Scheveningen is een hele hoop dingen, maar chique nou net weer niet.
Als ik er ben wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel precies weten wat ik kan verwachten. Een stomende nueqsessie? Bier? Massages? Zon? Íéts?quote:
Nāh, maar ik dacht, als op een brommer slippen al chique is, dan misschien Scheveningen ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Okay, doe ik thuis even en dan moet jij me maar weer doorverbinden met de rest van de toffe lui.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:39 schreef Armageddon het volgende:
Doet mij nou even toevoegen allemaal. monnojanssen at hetemail.com
Aight ouwe!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay, doe ik thuis even en dan moet jij me maar weer doorverbinden met de rest van de toffe lui.
Hendig sjiek dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
quote:
Waarom niet? Seks is immers geen taboe meer, hm?quote:
Als er maar foto's komen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom niet? Seks is immers geen taboe meer, hm?
Sjoe ken vind it in mijn profiel : of jewi85@hotmail.com als ik tenminste tof benquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay, doe ik thuis even en dan moet jij me maar weer doorverbinden met de rest van de toffe lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |