Immer!quote:
niet in Zwolle iigquote:
doe je goed.quote:
FOTO's!!!!quote:
Zo jammer voor 'm.quote:
Ligt eraan. Heeft 'ie een Mac?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komen ze je huis binnen vallen en nemen ze je PC mee
Nowaimen, die moet je verdienen.quote:
Ik heb nog geen huis.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komen ze je huis binnen vallen en nemen ze je PC mee
Ja. Met bier, toch? Hertog Jan dan, toch? Hm?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je vakantie hebt gaan we naar het strand toch?![]()
Zekers! En Marlboro!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Met bier, toch? Hertog Jan dan, toch? Hm?
Alles met een voordeur kun je een huis noemen.quote:
is een kusje genoeg?quote:
Klinkt aannemelijk!quote:
Mijn voordeur is ook gelijk de achterdeurquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alles met een voordeur kun je een huis noemen.
Nee ben een doos opgeschoven. WiFi bereik was kut.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lig je nog steeds achter het CS, derde doos links?
Werkt wel aardig ja. VOIP van msn naar msn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:36 schreef Jarno het volgende:
Heeft iemand die nieuwe Live Messenger al geprobeerd? Istwat?
Nog niet, ik ga vanmiddag als ik thuis ben ff downloaden...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:36 schreef Jarno het volgende:
Heeft iemand die nieuwe Live Messenger al geprobeerd? Istwat?
vergadering?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen we overleggen hoe die newbies aan te pakken.
Skeveningen is chique, męn.quote:
Wel ver weg, dat dan wel. Maar goed.quote:
als ik thuis béhénquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:39 schreef Armageddon het volgende:
Doet mij nou even toevoegen allemaal. monnojanssen at hetemail.com
Ik hou 7.5 nog wel ff tot er een fatsoenlijke patch is om dat ding kaal te slopenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Werkt wel aardig ja. VOIP van msn naar msn.
Scheveningen is een hele hoop dingen, maar chique nou net weer niet.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Scheveningen is een hele hoop dingen, maar chique nou net weer niet.
Als ik er ben wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel precies weten wat ik kan verwachten. Een stomende nueqsessie? Bier? Massages? Zon? Íéts?quote:
Nāh, maar ik dacht, als op een brommer slippen al chique is, dan misschien Scheveningen ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Okay, doe ik thuis even en dan moet jij me maar weer doorverbinden met de rest van de toffe lui.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:39 schreef Armageddon het volgende:
Doet mij nou even toevoegen allemaal. monnojanssen at hetemail.com
Aight ouwe!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay, doe ik thuis even en dan moet jij me maar weer doorverbinden met de rest van de toffe lui.
Hendig sjiek dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
quote:
Waarom niet? Seks is immers geen taboe meer, hm?quote:
Als er maar foto's komen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom niet? Seks is immers geen taboe meer, hm?
Sjoe ken vind it in mijn profiel : of jewi85@hotmail.com als ik tenminste tof benquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay, doe ik thuis even en dan moet jij me maar weer doorverbinden met de rest van de toffe lui.
Jewel womęn, mee al die zeilboten enzeau!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef MUUS het volgende:
HOU NOU EENS OP.quote:
Moet er weer even inkomen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:44 schreef scarefreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo'n goeie grap heb je de hele week nog niet gemaakt![]()
dan doe je toh gewoon jarneau@hotmail.comquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:45 schreef Jarno het volgende:
Zelfs jarnodeparno is niet meer beschikbaar bij Hotmail. Kutsysteem.
Ik kan je niet toevoegenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Sjoe ken vind it in mijn profiel : of jewi85@hotmail.com als ik tenminste tof ben
Jew?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Sjoe ken vind it in mijn profiel : of jewi85@hotmail.com als ik tenminste tof ben
Sorry, ik heb 2 jaar geleden alle mogelijkheden met jarno geclaimd...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:45 schreef Jarno het volgende:
Voor een hoop duitsers daar in die kuilen nog wel hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom niet? Seks is immers geen taboe meer, hm?
Gmail invite hebben?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:45 schreef Jarno het volgende:
quote:
Heb ik daar wat aan voor Live Messenger?quote:
eau is zo 2005quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:46 schreef Joene het volgende:
[..]
dan doe je toh gewoon jarneau@hotmail.com
Volgens mij zijn de registratievoorwaarden hetzelfde als de van 7.5, je had alleen een live account nodig voor de beta voor zover ik weet. Misschien dat iemand dit kan bevestigen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb ik daar wat aan voor Live Messenger?
Ruik je ook naar roosjes?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
Ik moet even rozenwater plassen.
Ik ben gewoon ingelogd met mijn oude 7.5 account.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de registratievoorwaarden hetzelfde als de van 7.5, je had alleen een live account nodig voor de beta voor zover ik weet. Misschien dat iemand dit kan bevestigen?
Ja, die heel chique worden ondergescheten door drie miljoen duiven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jewel womęn, mee al die zeilboten enzeau!
Natuurlijk, ik ben een dame!quote:
Volgens mij ik nog een gmail account... ff proberen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
Geef maar een adres, dan stuur ik je een invite
Wat dacht je van de zeemeeuwen daar. De tering. Zaterdag kwam er één op me af. Ik schrok me de pleuris. Hij moest mijn patat hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, die heel chique worden ondergescheten door drie miljoen duiven.
Als die duiven niet heel chique met z'n allen zitten te azen op jouw patatje of bakkie kibbeling natuurlijk.
Net tijdens de lunch heb ik nog een stomdronken kibbelingsduifmeeuw gezien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:51 schreef MUUS het volgende:
Ja, die heel chique worden ondergescheten door drie miljoen duiven.
Als die duiven niet heel chique met z'n allen zitten te azen op jouw patatje of bakkie kibbeling natuurlijk.
Ah ok, nou ja mocht je een invite willen dan kan ik je er nog 300 sturenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij ik nog een gmail account... ff proberen.
Zeemeeuwen, hč?! Die moet je neerknallen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat dacht je van de zeemeeuwen daar. De tering. Zaterdag kwam er één op me af. Ik schrok me de pleuris. Hij moest mijn patat hebben.![]()
Niks tegen Gmail hč!quote:
Ik bedoelde ook de zeemeeuwen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat dacht je van de zeemeeuwen daar. De tering. Zaterdag kwam er één op me af. Ik schrok me de pleuris. Hij moest mijn patat hebben.![]()
Of in wolkjes voor je uitschoppen, net als herfstbla'ren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
Zeemeeuwen, hč?! Die moet je neerknallen.
Die gemuteerde tyfusduif zal wel iemand z'n bier hebben gepikt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net tijdens de lunch heb ik nog een stomdronken kibbelingsduifmeeuw gezien.
Die kon zich amper staande houden in de wind.
Hij kwam zo op me afstappen. Zo van. Eej broer. Hier met dat bakkie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de zeemeeuwen.. Hier noemen we die 'tyfusduiven'. Alles wat vliegt, schijt en je lastig valt is een 'tyfusduif'.
En die dingen zijn huge inderdaad.. En brutaal, maar ja, haags hč?
Er zit nu een zooitje koffie op mijn scherm.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die gemuteerde tyfusduif zal wel iemand z'n bier hebben gepikt.. Waarschijnlijk eerst met een mes bedreigd en toen snel weggerend met dat biertje.
Want zo zijn ze wel, hoor..
Je moet ze ook wel respect tonen natuurlijk, jeweet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:55 schreef MUUS het volgende:
Die gemuteerde tyfusduif zal wel iemand z'n bier hebben gepikt.. Waarschijnlijk eerst met een mes bedreigd en toen snel weggerend met dat biertje.
Want zo zijn ze wel, hoor..
Dat konijntje, kan er nog niet van slapenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef MUUS het volgende:
Vogels die knoflooksaus lusten, zijn sowieso niet te vertrouwen.
Oh, ik heb trouwens een keer een gozer pislink gekregen door zijn tattoo belachelijk te maken. Hij had het hippe groen en geel op zijn arm staan, inclusief ooievaar.
"Wat mot je nou met zo'n gare reiger op je arm?"
Ja, vond 'ie leuk..
Reigers zijn ook tyfusduiven.. Van die smerige oude, kromme kereltjes die kleine eendjes en konijntjes eten.
!
alles wat vliegt....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef MUUS het volgende:
Oh, ik heb trouwens een keer een gozer pislink gekregen door zijn tattoo belachelijk te maken. Hij had het hippe groen en geel op zijn arm staan, inclusief ooievaar.
Ja, vond 'ie leuk..
Reigers zijn ook tyfusduiven.. Van die smerige oude, kromme kereltjes die kleine eendjes en konijntjes eten.
!
Hey, doont fuk wis duh reigâh!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef MUUS het volgende:
Ja, vond 'ie leuk..
!
jewi85@hotmail.com jaquote:
even snel vollullen dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef scarefreak het volgende:
Ik denk ik maak alvast de volgende aan
[oldbies] Yvonne met of zonder voorbinddildo?
Vrouwen met snorren ook niet! Zullen we het over vrouwen met snorren hebben?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef MUUS het volgende:
85 staat overigens voor 8 meiquote:
Gaat heen, tyfusduif.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Dus...Mijn Miranda zegt altijd: "Pa, zoals de oldbies kunnen blaten...zo kan niemand dat he!". Waarvan akte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |