Fijn, een plaatje hosten op de waardeloze imageshack.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:38 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Vanacht is de officiele dood van het bekende chatprogramma MSN Messenger er echt.
Microsoft heeft nog geen uur geleden een nieuwe versie van de messenger uitgebracht en wel onder een nieuwe naam: Windows Live Messenger.
Het ziet er allemaal wat frisser uit, wat ik vooral handig vind is de soort van voicemail in de messenger, je kan berichten versturen naar personen als ze offline zijn, en als ze dan online komen zien deze automatisch deze berichten!
Beeldschermschot!
Voor de geinteresseerden: Klik hier voor de download.
Het is toch echt een release van Windows Live Messenger hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:00 schreef dvr het volgende:
Live Messenger is een beta, dus nog geen release, en wie hem hebben wil kan hem m.i. beter bij Microsoft zelf halen via http://imagine-msn.com/messenger/launch80/default.aspx?locale=en-us&source=msncommessenger.
Dat is wel een functie die ik erg miste bij MSN, komend vanaf ICQ.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:38 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Het ziet er allemaal wat frisser uit, wat ik vooral handig vind is de soort van voicemail in de messenger, je kan berichten versturen naar personen als ze offline zijn, en als ze dan online komen zien deze automatisch deze berichten!
een beta release dus...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:04 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Het is toch echt een release van Windows Live Messenger hoor
ROFL @ stomme imageshack, ik ga ff wat anders zoeken
*zucht* Ik zal even het persbericht opzoeken, moment.quote:
Morgen is het volgens het persbericht een echte release, nu staat er nog een betaversie. Ik zou de liefhebbers dus aanraden een dagje te wachten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:04 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Het is toch echt een release van Windows Live Messenger hoor
Oww.. deze nacht... tot nu toe vind ik alleen nog beta downloads.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:08 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
*zucht* Ik zal even het persbericht opzoeken, moment.
Edit:
http://www.microsoft.com/(...)/06-19LiveEraPR.mspx
Dat kan al in 7.5 hoor....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:38 schreef SpeedJeffrey het volgende:
je kan berichten versturen naar personen als ze offline zijn, en als ze dan online komen zien deze automatisch deze berichten!
Werd tijd dat ze deze ICQ/Skype functionaliteit eens gingen implementeren.....3 jaar later...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:38 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Vanacht is de officiele dood van het bekende chatprogramma MSN Messenger er echt.
Microsoft heeft nog geen uur geleden een nieuwe versie van de messenger uitgebracht en wel onder een nieuwe naam: Windows Live Messenger.
ICQ had dat al met doodnormale tekstberichten, wat met MSN na al die jaren nog steeds niet kan, tot versie 7.5. Versie ZEVENENEENHALF! Fucking lui, die gasten bij Microsoft.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:38 schreef SpeedJeffrey het volgende:
En ik maar denken dat het aan m'n FF browser lagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Oww.. deze nacht... tot nu toe vind ik alleen nog beta downloads.
-edit-
http://get.live.com/messenger/
Daar zou die moeten staan, maar ik zie alleen een nog wat vormgeving zonder inhoud. Wat overigens erg veel lijkt op een standaard wallpaper van de mac
Geen probleemquote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
ICQ had dat al met doodnormale tekstberichten, wat met MSN na al die jaren nog steeds niet kan, tot versie 7.5. Versie ZEVENENEENHALF! Fucking lui, die gasten bij Microsoft.
Maar goed, kunnen de contacten uit MSN zonder problemen gemigreerd worden naar WLM?
dat zeg ik...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
ICQ had dat al met doodnormale tekstberichten, wat met MSN na al die jaren nog steeds niet kan, tot versie 7.5. Versie ZEVENENEENHALF! Fucking lui, die gasten bij Microsoft.
Maar goed, kunnen de contacten uit MSN zonder problemen gemigreerd worden naar WLM?
http://download.microsoft(...)nstall_Messenger.exe ???quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het aan m'n FF browser lag
Dat is een en maak eerst maar eens een ghostquote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:23 schreef buzzer het volgende:
ik ga wel een keer kijken, maar echt prioriteit heeft het niet
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:36 schreef nietzman het volgende:
Wauw, offline berichten versturen.
Revolutionair!
Wanneer had ICQ dat ook alweerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:36 schreef nietzman het volgende:
Wauw, offline berichten versturen.
Revolutionair!
Windows Live Messenger 8.0.0787 finalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:33 schreef Rutger1983 het volgende:
Windows Live Messenger bètaprogramma... nog maar even afwachten vandaag
misschien zijn er straks wel nieuwe lekken
nee nog niet, maar echt waar?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:02 schreef BoNi het volgende:
Was hier al gemeld dat je acht jaar geleden al off-line berichten kon versturen met ICQ...?
Het hoort bij het hele Live concept van MS. Kijk maar eens op Live.com. Daar kun je je persoonlijke startpagina van maken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:00 schreef KcA het volgende:
deze versie heeft ook te maken de vervanger van hotmail..Windows Live Mail..ben nu een beta tester hiervan al 4 mnd..zit nog vol bugs.., lijkt op Outlook 2003
Ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
werken die offline berichtjes trouwens ook bij iemand die nog msn 7.5 draait?
Mensen zoals jij zijn wsl de reden dat ze die functie er in eerste instantie al niet in hadden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
oh mooi. dan ga ik lekker mensen doodspammen. verveel me toch![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn wsl de reden dat ze die functie er in eerste instantie al niet in hadden..
Jammer dat MSN algemener is geworden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:02 schreef BoNi het volgende:
Was hier al gemeld dat je acht jaar geleden al off-line berichten kon versturen met ICQ...?
whahaha idd. hij is bij mij nu al een suc6quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:18 schreef UnleashMitch het volgende:
Vergeten we het belangrijkste voordeel niet: Je kan nu iedereen de naam geven die jij wil ! Nooit meer die achterlijk lange namen met honderdduizende smileys van nichtjes die je toch al weinig spreekt. Gewoon een voor en achternaamOok al was de beta nog zo instabiel als de pleuris, ik wilde m er niet afgooien vanwege deze functie
nog meer redenen om het niet te gebruikenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:21 schreef Furious het volgende:
Nog meer ongewenste reclame, nog meer irritante functies.
was met geen eens opgevallenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Welke reclame? Dat bannertje onderin? Lekker belangrijk.
Verder een prima product weer van MS.
Precies daar wacht ik nog op.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:42 schreef Jo0Lz het volgende:
Cool, eindelijk niet meer beta
Nu nog Plus! voor de WLM en ik ben blij.
Hmm misschien ga ik hem nu ook proberen, voor dit gezeik ben ik speciaal naar GAIM gegaan. Toch maar eens vanav proberenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:18 schreef UnleashMitch het volgende:
Vergeten we het belangrijkste voordeel niet: Je kan nu iedereen de naam geven die jij wil ! Nooit meer die achterlijk lange namen met honderdduizende smileys van nichtjes die je toch al weinig spreekt. Gewoon een voor en achternaamOok al was de beta nog zo instabiel als de pleuris, ik wilde m er niet afgooien vanwege deze functie
Even gekeken. Heb ook a-patch gedraaid en heb de problemen nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:38 schreef ThaRooP het volgende:
Ik heb um ook geinstalleerd.. vind um er veel beter uitzien dan 7.5
Ook lijkt ie me iets soepeler werken van 7.. en na a-patch eroverheen te hebben gehaald werkt het best![]()
Alleen ik merk 2 bugs? misschien dat anderen er ook last van hebben ?
- Het hoofdscherm onthoudt zijn positie en grootte niet precies?
- Een crash als je op Contactpersonen => Contactpersonen filteren => Alleen Messenger-contactpersonen drukt..
maar dat ken misschien ook komen door a-patch ...
Yep met a-pacht zie verder terug.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:43 schreef ZeroSletje het volgende:
[..]
btw: kun je de reclame er nog uit vissen bij deze msn?
Wat lult iedereen nou toch over troep en onzin? Het is een IM, en ik merk niets van troep en onndige zaken. Ik lul met mensen en het werkt...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:44 schreef pascalheister het volgende:
nog meer troep en onzin in deze messenger?
Nee, hooguit hetzelfde als in 7.5. Maar hoera: daar is A-Patch!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:44 schreef pascalheister het volgende:
nog meer troep en onzin in deze messenger?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Wat lult iedereen nou toch over troep en onzin? Het is een IM, en ik merk niets van troep en onndige zaken. Ik lul met mensen en het werkt...
Zonder dat al je smileys verdwijnen? (als je zelf een bericht typt dan he)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:18 schreef UnleashMitch het volgende:
jep thanx vanav even ermee spelenquote:
Stilstand is achteruitgang. Welkom in de wereld van de ICTquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:55 schreef magnifor het volgende:
Windows Messenger is king. Fuck Windows Live Messenger.
Ja ik zie gewoon alle smileys hoor. Inclusief de gifs van Fokquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:04 schreef beertenderrr het volgende:
Zonder dat al je smileys verdwijnen? (als je zelf een bericht typt dan he)
Ziet er wel netjes uit, ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:38 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[afbeelding]
Erg erg blij met dit programmatjequote:
Bedankt voor de tip! heb er meteen gebruik van gemaakt!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:18 schreef UnleashMitch het volgende:
Omdat het geen MSN messenger meer heet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:29 schreef xNightElf het volgende:
Ik snap niet waarom je aangeeft dit de officiele dood te zijn van msn messenger.. dit ziet er bijna precies hetzelfde uit, heeft dezelfde functie.
Kloptquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het geen MSN messenger meer heet?.
en hij maakt in mijn computer een walgelijk lelijke map aan die ik niet weg krijgquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef Repeat het volgende:
Leuke functies, maar hij is zo gruwelijk lelijk, daar begin ik niet aan...
Dat kon met 7.5 ook alquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:18 schreef UnleashMitch het volgende:
Nu heb ik spijt dat ik em geinstalleerd hebquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:17 schreef Repeat het volgende:
[..]
en hij maakt in mijn computer een walgelijk lelijke map aan die ik niet weg krijg
dat was een functie van Plus! volgens mij.. niet van MSN messenger zelfquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:24 schreef Gladys het volgende:
Waarom krijg je bijt WLM niet de smiley-pagina als je ( intyptKreeg het veld zo eerder wel
![]()
dankje,dat dacht ik dus ook alquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:36 schreef TheFes het volgende:
[..]
dat was een functie van Plus! volgens mij.. niet van MSN messenger zelf
kick, zal er ff een kijkje nemen, thnxquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:07 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Het hoort bij het hele Live concept van MS. Kijk maar eens op Live.com. Daar kun je je persoonlijke startpagina van maken.
Live Messenger bevat te veel dingen die ik niet gebruik. Windows Messenger is gewoon kaal, clean en lekker snel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang. Welkom in de wereld van de ICT.
Al zijn de verbeteringen die ik gebruik niet eens zo groot, het is weer een beter en uitgebreider pakket. Zie het probleem nooit zo.
Offline messages, leuk dat het al in ICQ zat, dat gebruikt geen hond meer.
Shared folders, erg handig, vooral op het werk.
Namen aanpassen: kon al met een patch, maar nu dus zonder overbodige buggy extra software die je OOK steeds moet updaten,
MS heeft gewoon weer goed geluisterd en is met een GOED doorontwikkeld produkt gekomen. Niet met een buggy tussenoplossing.
Maar dan een beetje trager en met irritante reclamequote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:44 schreef M3THoD_MAN het volgende:
De nieuwe Live Hotmail gaat een beetje hetzelfe werken als OWA (Outlook Web Access) met het slepen en on the fly mappen aan kunnen maken!
helaas is er nog steeds geen invisible functiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:44 schreef SimtekF1 het volgende:
He he, kun je eindelijk offline berichten sturen.
Dat kon je met ICQ 8 jaar geleden al.
Ach...Hotmail is nu ook niet al te snel. Dus als het dezelfde snelheid blijft houden dan ben ik tevreden...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:20 schreef tsjsieb het volgende:
Maar dan een beetje trager en met irritante reclame
Download maarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:08 schreef Borkydude het volgende:
Moet ik het downloaden of MSN 7.5 houden?
Dat lukt de beta nog niet echt, 'k hoop dat ze 't nog een beetje gaan optimaliseren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:07 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Ach...Hotmail is nu ook niet al te snel. Dus als het dezelfde snelheid blijft houden dan ben ik tevreden...
Als je dat mapje gevonden hebt moet je er op klikken en dan zie als het goed is Messenger Sharing Folders aan de rechterkant staan. Deze map moet je dan verwijderen en het mapje dat in Mijn Computer staat is weg.quote:HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MyComputer\
NameSpace\{FC9FB64A-1EB2-4CCF-AF5E-1A497A9B5C2D}
heb je dat helemaal zelf bedacht?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:34 schreef ElmarO het volgende:
Voor de mensen die de shared folder van WLM weg willen hebben die bij Mijn Computer staat, moet je door middel van regedit zoeken naar onderstaande:
[..]
Als je dat mapje gevonden hebt moet je er op klikken en dan zie als het goed is Messenger Sharing Folders aan de rechterkant staan. Deze map moet je dan verwijderen en het mapje dat in Mijn Computer staat is weg.
Tweaker!!!1111111!!2234quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, ik heb het ook maar op GoT gelezen.
Als Maikuuul gepoept heeft lik jij ze billen schoon.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:43 schreef Repeat het volgende:
[..]jij komt nota bene op een forum vragen of je live messenger moet installeren
Stalk je me ofzo. Of je gewoon als een echte nerd een 160GB harde schijf liggen waar je al me uitspraken opslaat?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:45 schreef Repeat het volgende:
valt me nog mee dat je niet "hoor dan, maikuuul fanboy" zegt.
ja. nee, 300gb. ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Stalk je me ofzo. Of je gewoon als een echte nerd een 160GB harde schijf liggen waar je al me uitspraken opslaat?
Ja, een invisible functie met optie om je beste vrienden of incrowd wel te laten zien dat je invisible dus online staat. Ook zoiets wat MSN nog steeds niet heeft. (ja, maar je kan wel live gesprekken voeren! ...iets wat me nauwelijks interesseert)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:54 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
helaas is er nog steeds geen invisible functie
mijne wel, staan er allemaal in.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:52 schreef SolidasRock het volgende:
Ik merk nu dat mijn custom smileys van 7.5 niet worden meegenomen naar 8.0
c:\documents and settings\user\application data\microsoft\msn messenger\account number\custom emoticonsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef SolidasRock het volgende:
Weet iemand waar die customs emo worden opgeslagen?
Ik heb idd meerdere mappen, hoe weet ik welke in welke moet? Welke is mijn huidige 8.0 en welke de oude 7.5?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:48 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
c:\documents and settings\user\application data\microsoft\msn messenger\account number\custom emoticons
Welk account nummer je moet hebben (soms staan er meerdere) moet je gewoon even zoeken tot je een map hebt waar de goede mappen weer instaan.
In die map custom emoticons staan alleen maar .dat bestanden.
Deze moet je dan zelf hernoemen naar bijvoorbeeld .gif / .bmp / .jpg of wat het was, gewoon een kwestie van proberen dus welke het moet zijn.
Edit: Je moet in de verkenner wel ingesteld hebben dat je verborgen bestanden en mappen kan zijn
Daar kun je alleen achter komen door 't te proberen, maar zover ik weet kun je de .dat bestanden niet klakkeloos kopieren, maar moet je ze echt importeren in je andere msn versie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb idd meerdere mappen, hoe weet ik welke in welke moet? Welke is mijn huidige 8.0 en welke de oude 7.5?
Bij mij zijn ze ook allemaal weg,na opnieuw opstarten van de pcquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:52 schreef SolidasRock het volgende:
Ik merk nu dat mijn custom smileys van 7.5 niet worden meegenomen naar 8.0
niemand??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:53 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ik heb de eerste probleem al, met de nieuwe 8.0 is er niemand online, en met 7.5 zijn er ongeveer 11 mensen online, wtf??![]()
![]()
Draai je 7,5 en 8.0 op een en dezelfde PC? Firewall die in de weg zit wellicht?quote:
nee 7.5 op een andere pc, 8.0 op een andere pc (firewall staat uit, messenger op online, contactpersonen gesorteerd op online)quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:45 schreef Megumi het volgende:
[..]
Draai je 7,5 en 8.0 op een en dezelfde PC? Firewall die in de weg zit wellicht?
Doe dat!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:31 schreef ZeroSletje het volgende:
Fijn ding hoor, vreet 50 meg van me geheugen met 1 chat window open... Ik ga lekker fijn weer naar Gaim
Hoort dat?quote:Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
*bericht*
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:20 schreef HuHu het volgende:
Hmmm.... als ik iemand een 'offline-bericht' stuur, dan krijg ik zelf de melding dat het bericht niet verzonden kan worden.
[..]
Hoort dat?
de echtequote:Op donderdag 22 juni 2006 15:38 schreef Borkydude het volgende:
Is de echte nou al uit of is dit beta?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:51 schreef M3THoD_MAN het volgende:
1e hit op Google:
http://www.multidesk.be/artikels/artikel/000104/
Blijft moeilijk ZELF zoeken!
Smileys blijven gewoon werken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:27 schreef crossover het volgende:
En zijn al mijn smiley's weer weg als ik die nieuwe installeer?
of gewoon dit uitvoeren:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:34 schreef ElmarO het volgende:
Voor de mensen die de shared folder van WLM weg willen hebben die bij Mijn Computer staat, moet je door middel van regedit zoeken naar onderstaande:
[..]
Als je dat mapje gevonden hebt moet je er op klikken en dan zie als het goed is Messenger Sharing Folders aan de rechterkant staan. Deze map moet je dan verwijderen en het mapje dat in Mijn Computer staat is weg.
Goeiemorgen Turquaz52,quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Goedemorgen allemaal, dat is echt zown oud nieuws hedie WLM BETA is al minimaal 2 maanden uit! wahahaa, en toch gebruik ik MSN 7.5, heeft temminste geen log-in problems en heb speciale crack waardoor er geen limiet is van Buzzers
bij MSN 7.5 heb je een crack dat de buzzer limiet weg gaat:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Goeiemorgen Turquaz52,
Bedankt dat je dat ff komt meedelen. Ik moet je alleen ff wakkerschudden met een 1 week oud nieuwtje. De BETA is nu officieel een FINAL geworden. Verder bestaat er geen crack maar wel een patch voor MSN of WLM om oa de limiet van de buzzers op te heffen.
Welterusten verder...![]()
Nogmaals, dat is een patch. Geen crackquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
bij MSN 7.5 heb je een crack dat de buzzer limiet weg gaat:
[afbeelding]
als je de crack wilt, mail me maar ofzo...![]()
Kan jij het ook? ECHT WAAR???quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is een patch. Geen crack. Ik kan het ook namelijk, met patch.
dat soort gasten blokkeer ik over het algemeen per directquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
bij MSN 7.5 heb je een crack dat de buzzer limiet weg gaat:
[afbeelding]
als je de crack wilt, mail me maar ofzo...![]()
IS GEEN PATCH!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is een patch. Geen crack. Ik kan het ook namelijk, met patch.
Heel verleidelijk dit aanbod, maar toch nee bedanktquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, zal ik jou eens ff lekker buzzeren?![]()
Ik ga em mooi niet installeren. Ben tevreden met wat ik nu heb, en ik geloof niet dat de smileys blijven. Al van 3 mensen gehoord dat ze weg gaan.quote:
Ik zie het, de exe is dus gepatcht en mja een crack is niets anders dan een gepatchde bestand. Dus in dit geval had jij toch wel gelijk. Maar waarom patch je het niet zelf op je eigen voorkeuren?quote:
Dit is de opvolger van MSN 7.5.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:07 schreef Zephyrus het volgende:
Heb er namalijk nooit van gehoord dus even voor de duidelijkheid een paar vraagjes...
Is dit een vervolg op MSN messenger 7.5? Of is dit een 'concurrent' ervan? En als ik hem gebruik kan ik dan ook nog gewoon gesprekken voeren met mensen die MSN 7.5 en ouder gebruiken?
Hey bedankt! Maar als dit een vervolg is waarom komen ze nu dan met MSN 8 aanpappen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dit is de opvolger van MSN 7.5.Dus je kan gewoon normaal gesprekken blijven voeren met mensen die een oudere versie hebben.
Zaterdagnacht las ik ergens. Vanavond dus?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:05 schreef Zombine het volgende:
Dat chatten in offline weergeven is zwaar handig. Kun je tenminste even snel iets vragen zonder dat iedereen een gesprek begint.
Wanneer komt er een msn plus hiervoor?
23:40 GMT.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:05 schreef Zombine het volgende:
Dat chatten in offline weergeven is zwaar handig. Kun je tenminste even snel iets vragen zonder dat iedereen een gesprek begint.
Wanneer komt er een msn plus hiervoor?
Oh ja t'is hier zomer tijd foutjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vannacht, 1:40 voor ons. Wij zitten in GMT +1, en GMT kent geen zomertijd.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:15 schreef crossover het volgende:
Natuurlijk heeft niemand daar last van
Als niemand er last van heeft wil dat niet zeggen dat het veilig is
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:03 schreef XiChico het volgende:
Ik heb hem geinstalleerd, wil ik hem opstarten krijg ik dit:
[afbeelding]
Anybody knows?
Lieve schat, download de .dll dan gwoon los (googlen) en maak je verder niet druk waarom je deze ene dll mist.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:03 schreef XiChico het volgende:
Ik heb hem geinstalleerd, wil ik hem opstarten krijg ik dit:
[afbeelding]
Anybody knows?
je kan wel grote icoontjes zien als je via het knopje "contactpersonen beheren",de optie "details laten zien" aanvinktquote:Op zondag 25 juni 2006 13:59 schreef Jimmeh het volgende:
Bij de vorige MSN (7.5) had ik altijd kleine icoontjes voor iedereen zn naam, vond ik altijd wel handig om mensen mee te herkken danwel ff doelloos wat icoontjes bekijken
Waarom hebben ze dit er uit gesloopt
Even in de herhalingquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:16 schreef DaMart het volgende:
Ondersteunt WLM ook bewegende gifjes in je avatar? Zo niet, dan is het mijns inziens grootste gemis t.o.v MSN 7.5 niet ingevuld.
quote:
Waar zie je "contactpersoon beheren"? Als dat de balkje is wat onderin zou moeten staan, die is bij mij eruit geslooptquote:Op zondag 25 juni 2006 14:19 schreef Gladys het volgende:
[..]
je kan wel grote icoontjes zien als je via het knopje "contactpersonen beheren",de optie "details laten zien" aanvinkt.( Het knopje met het pijltje naar boven en een naar beneden dus)
dat staat rechts naast "een contactpersoon of nummer zoeken"... dus dat gedeelte gelijk boven je online contactpersonenquote:Op zondag 25 juni 2006 14:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar zie je "contactpersoon beheren"? Als dat de balkje is wat onderin zou moeten staan, die is bij mij eruit gesloopt![]()
Die is ook wegquote:Op zondag 25 juni 2006 14:26 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat staat rechts naast "een contactpersoon of nummer zoeken"... dus dat gedeelte gelijk boven je online contactpersonen
dan heb je pechquote:
Wie denk je wel dat je bent om een tvp te plaatsen?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:32 schreef Leandra het volgende:
tvp
Ja, die grote iconen maken het weer onhandigquote:Op zondag 25 juni 2006 14:14 schreef GrupoBalanca het volgende:
dat vraag ik me ook af... het kan wel.. als je op ''Details laten zien'' klikt, maar dan krijg je van die ubergrote icoontjes iconen!!![]()
Als je de iconen intact had gelaten zou je verschillende iconen zien... Verder weet ik geen oplossing voor jequote:Op zondag 25 juni 2006 14:57 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ja, die grote iconen maken het weer onhandigtenzij je een resolutie hebt van 3000+ oid
![]()
Ander vraagje, is het nog mogelijk om de statussen in text achter de namen van mensen in je contactlijst te zien? Ik vind het niet echt handig om zo'n priegel icoontje te bekijken om te zien of iemand bezet danwel afwezig is (aangezien dingen als aan de tel/luchnpauze/Idle (a-patch) en weet ik veel wat het zelfde icoontje gebruikt)
Jammer dat het OS waar je het op draait wel buggy en niet goed doorontwikkeld is. En dat het OS net iets is waar je voor dient te betalen. Maw, wtf priorities?!?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:09 schreef HeatWave het volgende:
MS heeft gewoon weer goed geluisterd en is met een GOED doorontwikkeld produkt gekomen. Niet met een buggy tussenoplossing.
noem eens wat dingen??quote:Op zondag 25 juni 2006 15:45 schreef slakkie het volgende:
[..]
Jammer dat het OS waar je het op draait wel buggy en niet goed doorontwikkeld is. En dat het OS net iets is waar je voor dient te betalen. Maw, wtf priorities?!?
* Patch tuesday.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:00 schreef mschol het volgende:
noem eens wat dingen??
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:06 schreef slakkie het volgende:
[..]
* Patch tuesday.
alleen maar OK voor systeem beheerders..
* Het niet willen oplossen van bugs
dit heeft misschien meer te maken met het prioriteiten lijstje van MS
m.a.w. de bug zal niet super gevaarlijk zijn en komt dus pas na de kritieke bugs
Maw, een product waarvoor je betaald, waar bugs inzitten en die niet opgelost worden moet je maar vooral nemen omdat het niet belangrijk genoeg is. Terwijl het bedrijf wel tijd heeft om een gratis messenger te maken die functies overneemt uit andere IM's die ze al ruim 8 jaar hadden. Nee, daarom zeg ik (nogmaals) WTF priorities?!!?quote:
Ik ben Leandra, en ik heb vanmiddag WLM gedownload...quote:Op zondag 25 juni 2006 14:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wie denk je wel dat je bent om een tvp te plaatsen?
Je kent me al van voor FoKquote:Op zondag 25 juni 2006 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben Leandra, en ik heb vanmiddag WLM gedownload...
Wel ff gewacht tot Plus er voor WLM was natuurlijk![]()
En wie ben jij??? En doe niet zo lelijk tegen mij met je boze emo
OT:
Maarre...... dat die icoontjes weer ouderwets groen zijn vind ik ook 3 keer nix, t was soms zo leuk reageren op de (wisselende) schermafbeeldingen.
Whahahaha en hij reageert nog ookquote:Op zondag 25 juni 2006 17:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kent me al van voor FoK... ennuh, die icoontjes schijn je te kunnen veranderen naar avartjes, lees ff stukje terug hoe...
quoten kan ik wel, ik had er geen zin in...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:33 schreef slakkie het volgende:
[..]
Maw, een product waarvoor je betaald, waar bugs inzitten en die niet opgelost worden moet je maar vooral nemen omdat het niet belangrijk genoeg is. Terwijl het bedrijf wel tijd heeft om een gratis messenger te maken die functies overneemt uit andere IM's die ze al ruim 8 jaar hadden. Nee, daarom zeg ik (nogmaals) WTF priorities?!!?
Dit knopje zit er wel. Maar de schermafbeeldingen worden niet bijgewerkt. Ook niet als ik met iemand in gesprek ben. De schermafbeelding blijft een blauw poppetje.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:19 schreef Gladys het volgende:
[..]
je kan wel grote icoontjes zien als je via het knopje "contactpersonen beheren",de optie "details laten zien" aanvinkt.( Het knopje met het pijltje naar boven en een naar beneden dus)
blauwe poppetjesquote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dit knopje zit er wel. Maar de schermafbeeldingen worden niet bijgewerkt. Ook niet als ik met iemand in gesprek ben. De schermafbeelding blijft een blauw poppetje.![]()
Heb het ook even geprobeerd door twee keer in te loggen met verschillende namen. Maar ook dan heeft het wijzigen van de schermafbeelding geen effect bij de gesprekspartner.
Alle benodigde vinkjes in het menu Extra -> Opties staan aan. Deze zijn gecontroleerd.![]()
Zijn er meer mensen met dit probleem? Zo ja, iemand een oplossing?
oww zo bedoel jequote:Op zondag 25 juni 2006 23:31 schreef ManAtWork het volgende:
@ Leopold: ook als ik op het visitekaartje klik, krijg ik geen foto of schermafbeelding van die persoon. Bij WLM kreeg ik wel het schermpje dat iemand online komt. Inclusief het geluid. Dat ging wel goed.
@ Gladys: Als ik heb gekozen om de details van de contactpersonen te laten zien, krijg ik de schermafbeelding van de contactpersoon te zien. Deze zijn blauw. De kleine poppetjes (met de statusindicatie) zijn bij mij ook groen.
Samengevat: ik ben (tijdelijk?) weer terug naar 7.5. Zie toch graag een foto o.i.d. van een vriend(in) waar ik mee zit te chatten. Liever dan een blauw MSN-schermpje. En ook mijn webcam werkte niet naar behoren. Uitnodigingen werden niet ontvangen en beelden niet doorgestuurd.
Terug naar 7.5 en alles werkt weer naar behoren!
Dat kan wel. Rechts bovenaan het scherm ergens zie je een icoontje met twee pijltjes naast elkaar, daarop klikken.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:51 schreef wolfrolf het volgende:
In MSN Live Messenger is het niet meer mogelijk om in je contact list de avatars als thumbnails te zien. Is er een optie die ik over het hoofd heb gezien dat ik dat alsnog kan instellen? Of een add on?
Maar dan krijg je wel enorm grote plaatjes in je lijst.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:01 schreef saksia het volgende:
[..]
Dat kan wel. Rechts bovenaan het scherm ergens zie je een icoontje met twee pijltjes naast elkaar, daarop klikken.
Zo had ik het ook ingesteld in MSN 7.5 met die grote thumbnailsquote:Op maandag 26 juni 2006 15:02 schreef Leopold_Stotch het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel enorm grote plaatjes in je lijst.
Klinkt bekend !! Is deze er (al) voor WLM dat je weet ?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:16 schreef crossover het volgende:
Stuffplug-NG plugin voor Msg Plus.
alles.....behalve de emoticons op ware groottequote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:54 schreef Messenga het volgende:
Download de MessPatch van www.mess.be en je hebt alles.
die voicemail kan ook met de huidige messenger (gewoon msn) inclusief msn +quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:38 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[afbeelding]
waarom zou je in hemelsm naam emoticons op originele grootte willen hebbenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:54 schreef WebbySP het volgende:
[..]
alles.....behalve de emoticons op ware grootte![]()
Emoticons die ietsje groter zijn worden verkleind en dat geeft een lelijk effekt. Ook emoticons die een stuk groter zijn, worden onherkenbaar als ze verkleind worden. That's why.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou je in hemelsm naam emoticons op originele grootte willen hebben
tja moet jke ook normaal gesizede emoticons gebruiken en niet van die breezah jetser dingenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:51 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Emoticons die ietsje groter zijn worden verkleind en dat geeft een lelijk effekt. Ook emoticons die een stuk groter zijn, worden onherkenbaar als ze verkleind worden. That's why.
Wat JIJ wil, vond je het leuk om "breezah" te typen ? Doe het nog maar een paar keer, lucht vast wel op, denk je ook niet ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
tja moet jke ook normaal gesizede emoticons gebruiken en niet van die breezah jetser dingen
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:27 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Wat JIJ wil, vond je het leuk om "breezah" te typen ? Doe het nog maar een paar keer, lucht vast wel op, denk je ook niet ?
Stuffplug 3 komt binnenkort voor WLM uit maar dan als stand-alone.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:25 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Klinkt bekend !! Is deze er (al) voor WLM dat je weet ?
Ook dat is een optie in Stuffplug NGquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:05 schreef trigt013 het volgende:
Kan ik mijn WLM ook laten doorlinken naar mijn Firefox. Hij blijft halsstarrig mijn explorer aanroepen
In zonealarm heb je ergens een tabje met programs en dan zoek je msn messenger op en klik je op "alles toestaan".quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:32 schreef milagro het volgende:
Hm het is blijkbaar Zone Alarm dat het tegenhoudt, en dat is dan gebeurd na een update van ZA.
Iemand een idee waar ik moet zijn in ZA, welke instellingen ik moet veranderen?
Ik kan zelf niet ontdekken wat er ineens anders staat
ja volgens mij had ik het zo ingesteld, het deed het eerst wel allemaalquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In zonealarm heb je ergens een tabje met programs en dan zoek je msn messenger op en klik je op "alles toestaan".
Da's ook de reden dat ik weer terug bij 7.5 ben.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:22 schreef milagro het volgende:
Nu ja, het werkt nu deels wel, iemand die me eerst niet kon zien, kan dat nu wel, maar weer een ander lukt het nog steeds niet bij
Ik kan dit soort dingen niet uitstaan
Nou, het werkt nu wel geloof ik, ik heb de IM manager in ZA uitgezet, en dat schiet al op....althans, tot nu toequote:Op woensdag 28 juni 2006 18:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Da's ook de reden dat ik weer terug bij 7.5 ben.![]()
Mijn contactpersonen kunnen mijn webcam ook niet zien. Zelfs nadat ze 'm geaccepteerd hebben. En aangezien ZA geen probleem met 7.5 heeft,....![]()
Verder geen patches enzo?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:59 schreef Jay_Snake het volgende:
Even een vraagje. Maat van mij heeft WLM en die heeft een probleem en ik kan er geen oplossing voor bedenken. Hij heeft WLM gewoon geinstalleerd, plus! er overheen gegooid en WLM opgestart en dat komt het probleem, zijn contactlijst staat er wel gewoon, maar iedereen staat offline, ook ik was in zijn lijst online terwijl ik gewoon online was. Het gebeurtenissen logboek van Plus! geeft wel alles goed aan, daar zie je gewoon van "naam aangemeld (online)" als er gewoon iemand online komt, maar in het hoofdscherm is het niet te zien.
Iemand een oplissing?
voor msn 7.5 wel, http://www.baisoft.it/ weet niet of hij ook voor wlm werktquote:Op zondag 2 juli 2006 16:18 schreef Merkie het volgende:
Is er een manier om je hele MSN/WLM-'profiel' op te slaan? Zodat je in 1x al je smileys en schermafbeeldingen weer terughebt? Zou wel heul mooi zijn.
Heb een schone installatie gedaan. PC dus helemaal opnieuw geïnstalleerd. Maar helaas nu ook bij 7.5 geen schermafbeelding meer te zien. En de IM manager staat op off. Ben nu helemaal het spoor bijster,...quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, het werkt nu wel geloof ik, ik heb de IM manager in ZA uitgezet, en dat schiet al op....althans, tot nu toe
Misschien moet je even in je opties kijken¿quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:08 schreef ManAtWork het volgende:
Een nieuwe test om mijn laatste opmerking te controleren.
Ingelogd op de PC op kantoor en voila,... de schermafbeeldingen van mijn contactpersonen worden wel getoond. Blijkbaar wordt er dus geen info aan de gebruikersnaam gekoppeld,...
Blijft de vraag waarom de PC (WLM) en de laptop (MSN 7.5) thuis geen schermafbeeldingen meer tonen,...
hier werkt dat gewoon wel hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef winterapfel het volgende:
hmm, kwam er daarnet achter dat ik in een gespreksvenster niet meer via rechter muisknop op een emoticon dan ding kan op slaan op mijn eigen pc. Kon eerst wel. Iemand een oplossing????
MSN 7.5 kun je bijna niet meer downloaden via de MSN websites dus...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
Weet iemand toevallig hoe lang je MSN 7.5 nog kunt blijven gebruiken? MSN kennende word je waarschijnlijk helaas nog wel een keer verplicht om over te stappen op WLM namelijk, en dat overstappen stel ik liefst zo lang mogelijk uit, als ik de ervaringen hier lees, en gezien het feit dat er geen enkele nuttige toevoeging in WLM zit die ik nu in 7.5 mis.
Tja, maar als je het al op je computer hebt staan, kun je het nog steeds gebruiken. Ik vraag me alleen af of en zo ja wanneer ze dat gaan blokkeren.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:06 schreef Chou het volgende:
[..]
MSN 7.5 kun je bijna niet meer downloaden via de MSN websites dus...
Blokkeren denk ik niet maar verwacht geen updates en support in de toekomst, ik denk dat ze 7.5 langzaam in laten slapen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, maar als je het al op je computer hebt staan, kun je het nog steeds gebruiken. Ik vraag me alleen af of en zo ja wanneer ze dat gaan blokkeren.
Updates en support heb ik toch geen behoefte aan. Het werkt zoals ik wil dat het werkt op dit moment. Ik meen me alleen te herinneren dat ik vorig jaar een keer met een nog oudere versie van MSN verplicht werd om te upgraden, omdat ik met mijn versie niet meer kon inloggen. Ik hoop niet dat ze dat nu ook weer gaan doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:19 schreef Chou het volgende:
[..]
Blokkeren denk ik niet maar verwacht geen updates en support in de toekomst, ik denk dat ze 7.5 langzaam in laten slapen.
Die kans bestaat natuurlijk om ervoor te zorgen dat iedereen aan de WLM gaatquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Updates en support heb ik toch geen behoefte aan. Het werkt zoals ik wil dat het werkt op dit moment. Ik meen me alleen te herinneren dat ik vorig jaar een keer met een nog oudere versie van MSN verplicht werd om te upgraden, omdat ik met mijn versie niet meer kon inloggen. Ik hoop niet dat ze dat nu ook weer gaan doen.
is dat zo, beta fase nog steedsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:33 schreef Chou het volgende:
[..]
Die kans bestaat natuurlijk om ervoor te zorgen dat iedereen aan de WLM gaat
WLM is trouwens nog maar in een beta fase hoor dus het zal heus wel beter worden met de tijd.
maar het is wel beta af, hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:58 schreef Chou het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds bezig met het optimaliseren van de basis
Dat vond ik een van de redenen om niet af te wijken naar msn, maarja, als 9 van de 10 op msn zitten, heb je er ook zo weinig nog aan.. Goede actie van MSN dat ze nu (pas) de functie (die ICQ al 8 jaar terug had) hebben.....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:07 schreef seto het volgende:
[..]
Dat is wel een functie die ik erg miste bij MSN, komend vanaf ICQ.
Hoop dat het wat beter is dan normale MSN
Bij mij liep 'ie juist veel sneller en soepeler dan bij 7.5. Enige reden dat ik ben teruggestapt is dat ik elke keer problemen had met aanmelden, en ik een bestandje in één of andere map moest deleten, elke keer weer. Nou, neequote:Op woensdag 28 juni 2006 18:50 schreef Renesite het volgende:
Ik ga denk ik weer terug, dat ding vréét geheugen![]()
Je kan beter de 1e 3 dingen bij installatie uitvinken, 1 ervan is dat je via WLM webpaginas kan openen of zoiets. ik heb iig geen problemen. Ff uninstalleren en dan ff kijken of je webpaginas kan openen en zo ja dan overnieuw WLM installeren dus.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:45 schreef c0ne het volgende:
Ik kan op mijn PC geen web pagina's meer openen terwijl
ik WLM heb draaien :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |