Fijn, een plaatje hosten op de waardeloze imageshack.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:38 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Vanacht is de officiele dood van het bekende chatprogramma MSN Messenger er echt.
Microsoft heeft nog geen uur geleden een nieuwe versie van de messenger uitgebracht en wel onder een nieuwe naam: Windows Live Messenger.
Het ziet er allemaal wat frisser uit, wat ik vooral handig vind is de soort van voicemail in de messenger, je kan berichten versturen naar personen als ze offline zijn, en als ze dan online komen zien deze automatisch deze berichten!
Beeldschermschot!
Voor de geinteresseerden: Klik hier voor de download.
Het is toch echt een release van Windows Live Messenger hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:00 schreef dvr het volgende:
Live Messenger is een beta, dus nog geen release, en wie hem hebben wil kan hem m.i. beter bij Microsoft zelf halen via http://imagine-msn.com/messenger/launch80/default.aspx?locale=en-us&source=msncommessenger.
Dat is wel een functie die ik erg miste bij MSN, komend vanaf ICQ.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:38 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Het ziet er allemaal wat frisser uit, wat ik vooral handig vind is de soort van voicemail in de messenger, je kan berichten versturen naar personen als ze offline zijn, en als ze dan online komen zien deze automatisch deze berichten!
een beta release dus...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:04 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Het is toch echt een release van Windows Live Messenger hoor
ROFL @ stomme imageshack, ik ga ff wat anders zoeken
*zucht* Ik zal even het persbericht opzoeken, moment.quote:
Morgen is het volgens het persbericht een echte release, nu staat er nog een betaversie. Ik zou de liefhebbers dus aanraden een dagje te wachten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:04 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Het is toch echt een release van Windows Live Messenger hoor
Oww.. deze nacht... tot nu toe vind ik alleen nog beta downloads.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:08 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
*zucht* Ik zal even het persbericht opzoeken, moment.
Edit:
http://www.microsoft.com/(...)/06-19LiveEraPR.mspx
Dat kan al in 7.5 hoor....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:38 schreef SpeedJeffrey het volgende:
je kan berichten versturen naar personen als ze offline zijn, en als ze dan online komen zien deze automatisch deze berichten!
Werd tijd dat ze deze ICQ/Skype functionaliteit eens gingen implementeren.....3 jaar later...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:38 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Vanacht is de officiele dood van het bekende chatprogramma MSN Messenger er echt.
Microsoft heeft nog geen uur geleden een nieuwe versie van de messenger uitgebracht en wel onder een nieuwe naam: Windows Live Messenger.
ICQ had dat al met doodnormale tekstberichten, wat met MSN na al die jaren nog steeds niet kan, tot versie 7.5. Versie ZEVENENEENHALF! Fucking lui, die gasten bij Microsoft.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:38 schreef SpeedJeffrey het volgende:
En ik maar denken dat het aan m'n FF browser lagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Oww.. deze nacht... tot nu toe vind ik alleen nog beta downloads.
-edit-
http://get.live.com/messenger/
Daar zou die moeten staan, maar ik zie alleen een nog wat vormgeving zonder inhoud. Wat overigens erg veel lijkt op een standaard wallpaper van de mac
Geen probleemquote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
ICQ had dat al met doodnormale tekstberichten, wat met MSN na al die jaren nog steeds niet kan, tot versie 7.5. Versie ZEVENENEENHALF! Fucking lui, die gasten bij Microsoft.
Maar goed, kunnen de contacten uit MSN zonder problemen gemigreerd worden naar WLM?
dat zeg ik...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
ICQ had dat al met doodnormale tekstberichten, wat met MSN na al die jaren nog steeds niet kan, tot versie 7.5. Versie ZEVENENEENHALF! Fucking lui, die gasten bij Microsoft.
Maar goed, kunnen de contacten uit MSN zonder problemen gemigreerd worden naar WLM?
http://download.microsoft(...)nstall_Messenger.exe ???quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het aan m'n FF browser lag
Dat is een en maak eerst maar eens een ghostquote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:23 schreef buzzer het volgende:
ik ga wel een keer kijken, maar echt prioriteit heeft het niet
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:36 schreef nietzman het volgende:
Wauw, offline berichten versturen.
Revolutionair!
Wanneer had ICQ dat ook alweerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:36 schreef nietzman het volgende:
Wauw, offline berichten versturen.
Revolutionair!
Windows Live Messenger 8.0.0787 finalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:33 schreef Rutger1983 het volgende:
Windows Live Messenger bètaprogramma... nog maar even afwachten vandaag
misschien zijn er straks wel nieuwe lekken
nee nog niet, maar echt waar?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:02 schreef BoNi het volgende:
Was hier al gemeld dat je acht jaar geleden al off-line berichten kon versturen met ICQ...?
Het hoort bij het hele Live concept van MS. Kijk maar eens op Live.com. Daar kun je je persoonlijke startpagina van maken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:00 schreef KcA het volgende:
deze versie heeft ook te maken de vervanger van hotmail..Windows Live Mail..ben nu een beta tester hiervan al 4 mnd..zit nog vol bugs.., lijkt op Outlook 2003
Ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
werken die offline berichtjes trouwens ook bij iemand die nog msn 7.5 draait?
Mensen zoals jij zijn wsl de reden dat ze die functie er in eerste instantie al niet in hadden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
oh mooi. dan ga ik lekker mensen doodspammen. verveel me toch![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn wsl de reden dat ze die functie er in eerste instantie al niet in hadden..
Jammer dat MSN algemener is geworden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:02 schreef BoNi het volgende:
Was hier al gemeld dat je acht jaar geleden al off-line berichten kon versturen met ICQ...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |