oh.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:27 schreef Heidi- het volgende:
[..]
YW
psssst, probeer volgende x gewoon google, ik typte in : "lyrics another let me go home" en het was de 1e hit...ik zelf heb nog nooit van het nummer gehoord
Dankje maar ik bedoel niet dat hijgliedje hoor!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:19 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan: http://www.greenspun.com/(...)sg.tcl?msg_id=004TYQ
http://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzD&cmercial=mlqlLsHCjEtCeDnDCsjEquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:04 schreef Radjesh het volgende:
Ik zoek dat nederlands nummer dat momenteel in de reclames van Nationale Nederlanden te horen is ... Gaaf nummer
dan heb ik niets gezegt...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
oh.
Als iemand het nummer voor je vindt krijgt het extra emotionele waarde..![]()
Reinhard Mey - Als de dag van toenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:04 schreef Radjesh het volgende:
Ik zoek dat nederlands nummer dat momenteel in de reclames van Nationale Nederlanden te horen is ... Gaaf nummer
Ja...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:58 schreef heaven7 het volgende:
Hmm, ik heb me rot gegoogled maar kan niks vinden hoor.. het is dus niet dat franse hijgliedje maar een engels liedje, gezongen door een man, geen langzaam zwijmelliedje, beetje tempo zat er wel in maar wel met "love" erin gezongen en af en toe frans, en franse dames zongen er iets van "je t'aime". Het is een ouder liedje.. iemand??
Kim Wilde, Cambodia.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:34 schreef SpyEye het volgende:
ik zoek de artiest van het originele deuntje uit >dit<
nummer? (oja het deuntje begint op 0:40)
Bvd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Miss Dynamite met Dy-na-mi-teequote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:42 schreef Lecter het volgende:
Ik zoek 2 nummers.
1. In dit nummer werdt elke keer iets van i'm miss dynamite gezegt en dat heel het liedje lang met daar achter een soort van bubbeling beat of iets dergelijks.Volgens mij is het een remix van het orginele nummer (Dynamite - Dinamite).
Shake - You know I love you (tu sais je t'aime)?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:58 schreef heaven7 het volgende:
Hmm, ik heb me rot gegoogled maar kan niks vinden hoor.. het is dus niet dat franse hijgliedje maar een engels liedje, gezongen door een man, geen langzaam zwijmelliedje, beetje tempo zat er wel in maar wel met "love" erin gezongen en af en toe frans, en franse dames zongen er iets van "je t'aime". Het is een ouder liedje.. iemand??
Klinkt aannemelijk, ik zoek me alleen rot maar kan het nummer niet vinden! Dus ik kom er nog niet achter of het em is!quote:Op zondag 25 juni 2006 11:00 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Shake - You know I love you (tu sais je t'aime)?
Vet nummerquote:Op zondag 25 juni 2006 01:37 schreef Shirley het volgende:
Ik hoorde net een nummer op 538. Kan iemand mij vertellen hoe die heet? Iets met ''we're gonna get this party rocking''
N.E.R.D. - Rockstar (Jason Nevins Remix)quote:Op zondag 25 juni 2006 14:12 schreef Duiveltja het volgende:
http://jaggle.nl/log/item.php?id=21566
Hoe heet de remix van dit NERD nummer in het filmpje.
Wir Sind Helden - Wenn es passiertquote:Op zondag 25 juni 2006 15:40 schreef TilburgCasual het volgende:
Het refrein van dit nummer is: ich will da sein
Weet iemand hoe dit nummer heet?
Ik zie het het.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
N.E.R.D. - Rockstar (Jason Nevins Remix)
ook te lezen in de comments..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |