oh.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:27 schreef Heidi- het volgende:
[..]
YW
psssst, probeer volgende x gewoon google, ik typte in : "lyrics another let me go home" en het was de 1e hit...ik zelf heb nog nooit van het nummer gehoord
Dankje maar ik bedoel niet dat hijgliedje hoor!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:19 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan: http://www.greenspun.com/(...)sg.tcl?msg_id=004TYQ
http://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzD&cmercial=mlqlLsHCjEtCeDnDCsjEquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:04 schreef Radjesh het volgende:
Ik zoek dat nederlands nummer dat momenteel in de reclames van Nationale Nederlanden te horen is ... Gaaf nummer
dan heb ik niets gezegt...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
oh.
Als iemand het nummer voor je vindt krijgt het extra emotionele waarde..![]()
Reinhard Mey - Als de dag van toenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:04 schreef Radjesh het volgende:
Ik zoek dat nederlands nummer dat momenteel in de reclames van Nationale Nederlanden te horen is ... Gaaf nummer
Ja...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:58 schreef heaven7 het volgende:
Hmm, ik heb me rot gegoogled maar kan niks vinden hoor.. het is dus niet dat franse hijgliedje maar een engels liedje, gezongen door een man, geen langzaam zwijmelliedje, beetje tempo zat er wel in maar wel met "love" erin gezongen en af en toe frans, en franse dames zongen er iets van "je t'aime". Het is een ouder liedje.. iemand??
Kim Wilde, Cambodia.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:34 schreef SpyEye het volgende:
ik zoek de artiest van het originele deuntje uit >dit<
nummer? (oja het deuntje begint op 0:40)
Bvd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Miss Dynamite met Dy-na-mi-teequote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:42 schreef Lecter het volgende:
Ik zoek 2 nummers.
1. In dit nummer werdt elke keer iets van i'm miss dynamite gezegt en dat heel het liedje lang met daar achter een soort van bubbeling beat of iets dergelijks.Volgens mij is het een remix van het orginele nummer (Dynamite - Dinamite).
Shake - You know I love you (tu sais je t'aime)?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:58 schreef heaven7 het volgende:
Hmm, ik heb me rot gegoogled maar kan niks vinden hoor.. het is dus niet dat franse hijgliedje maar een engels liedje, gezongen door een man, geen langzaam zwijmelliedje, beetje tempo zat er wel in maar wel met "love" erin gezongen en af en toe frans, en franse dames zongen er iets van "je t'aime". Het is een ouder liedje.. iemand??
Klinkt aannemelijk, ik zoek me alleen rot maar kan het nummer niet vinden! Dus ik kom er nog niet achter of het em is!quote:Op zondag 25 juni 2006 11:00 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Shake - You know I love you (tu sais je t'aime)?
Vet nummerquote:Op zondag 25 juni 2006 01:37 schreef Shirley het volgende:
Ik hoorde net een nummer op 538. Kan iemand mij vertellen hoe die heet? Iets met ''we're gonna get this party rocking''
N.E.R.D. - Rockstar (Jason Nevins Remix)quote:Op zondag 25 juni 2006 14:12 schreef Duiveltja het volgende:
http://jaggle.nl/log/item.php?id=21566
Hoe heet de remix van dit NERD nummer in het filmpje.
Wir Sind Helden - Wenn es passiertquote:Op zondag 25 juni 2006 15:40 schreef TilburgCasual het volgende:
Het refrein van dit nummer is: ich will da sein
Weet iemand hoe dit nummer heet?
Ik zie het het.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
N.E.R.D. - Rockstar (Jason Nevins Remix)
ook te lezen in de comments..
Het zou Tandem van Vanessa Paradis kunnen zijn. Mooi nummer trouwens.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:12 schreef Erickie het volgende:
Nu we het over Franse hijgliedjes hebben, wil ik ook nog even de titel van een liedje weten.
Twee jaar geleden heb ik het op een soort van rockzender gehoord. Het was een Frans liedje, gezongen door een vrouw. Het was rock. De zangeres hijgde een beetje.
Vriendelijk bedankt, alvast.
Graag gedaanquote:
Komt me bekend voor, en wil het ook wel graag weten..quote:Op zondag 25 juni 2006 15:47 schreef ook_gek het volgende:
http://home.wanadoo.nl/smek/MOV01755.MPG
ik zoek dit nummer. Kom hem heel vaak tegen met stppen maar geen idee hoe het heet![]()
ja die ken ik wel zal morgen effe kijken hoe die heet heb hem op cd staan. Weet jij hoe mijn nummer heet?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:29 schreef Molluck het volgende:
Ik hoorde dit weekend op hockeytoernooi een beetje een dance-achtig nummer, met de tekst
"down down down down down down down down"
Al heel oud, ik ken hem ook wel, ik ben alleen ff de naam kwijt.
Nee, maar ik ben ook wel benieuwd, ik zal het eens aan iemand anders vragen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja die ken ik wel zal morgen effe kijken hoe die heet heb hem op cd staan. Weet jij hoe mijn nummer heet?
Paul Johnson-Get get downquote:Op zondag 25 juni 2006 23:29 schreef Molluck het volgende:
Ik hoorde dit weekend op hockeytoernooi een beetje een dance-achtig nummer, met de tekst
"down down down down down down down down"
Al heel oud, ik ken hem ook wel, ik ben alleen ff de naam kwijt.
Had ik al gezegd dat je goed was ? Nee ?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:14 schreef Berkery het volgende:
Ik was nowhere near Parkpop, maar het zou Eruption kunnen zijn van Van Halen.
Aaaah...dank u zeer!quote:Op zondag 25 juni 2006 12:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Vet nummer
Till Westwood/ Till West & Dj Delicious /Phunk-a-Delic - Rockin' (Ik weet niet onder welke artiestennaam die is uitgebracht
Mercury Rev - The Dark is Risingquote:Op maandag 26 juni 2006 00:11 schreef OldJeller het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet van de Rolling Stones die je hoorde in het filmpje van de korte samenvatting na de wedstrijd NL - Porto?
Gevondenquote:
The Moon- Blow up your speakers?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:46 schreef bierjoost het volgende:
Vorige week ergens was er bij 6pack op MTV een zelf ingestuurd filmpje van een dude die ging plaatjes ging draaien ergens midden in Lelystad. Onder dat filmpje zaten 2 vette nummers, allebei in de categorie dance/house:
1. Eentje met de tekst gezegd door een soort 'boze' mannenstem "i want to blow your mind' oid. en daarna komt de melodie er in. Erg kut om te omschrijven, maar het zijn korte tonen met een soort pwah geluid.
Jezus wat een kutuitleg, maar wie weet.
ALEX! LOST!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Gevonden![]()
Crown - Latin Brutality
Helaas is ie nog niet uit, maar ik zal je wat laten horen als ik hem heb.
Zie hier http://www.alderliefste.nl/frames/hoespic.htmlquote:Op maandag 26 juni 2006 15:09 schreef Sjaaltje het volgende:
N.A.V "Michel Fugain - Une Belle Histoire" -> ik dacht dat ik een andere versie van dit nummer hoorde (in een andere taal, mogelijke nederlands), op de radio. Helaas was ik aan het werk en kon de radio niet harder zetten. Wat zijn andere versies (covers) van dit nummer?
BVD!
Zoek op Nederlanse chansonsquote:Op maandag 26 juni 2006 15:40 schreef outcast_within het volgende:
ik zoek een goede omschrijving van het soort muziek van die wk reclame. als de dag van toen
Nostalgische caberatier muziek met oud hollands accent. zoies?
Wie waren hier erg goed in? Wat zijn de leukste liedjes in deze euh categorie
Niemand??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:00 schreef Sender_ het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer die ik al paar keer in cafe heb gehoord.
Volgens mij is tie van Sean Paul en ze beginnen met zingen van ohhh oh ohhh ohhh
Het is niet 1 van ze bekende nummers, beetje vage omschrijving maar weet nie hoe anders te zeggen.
Weet iemand hoe dit nummer heet???
ZEKER weten dat t SP is??quote:
Ik durf bijna zeker te zeggen dat ie van Sean Paul is, want anders is het wel iemand die precies zo als hem klinkt.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:27 schreef Koepert het volgende:
ZEKER weten dat t SP is??
Miss zou Number One Sound of Straight Up t kunnen zijn, Maar heb je miss wat meer info?
dat nummer is al lang uit volgens bronnen op internetquote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Gevonden![]()
Crown - Latin Brutality
Helaas is ie nog niet uit, maar ik zal je wat laten horen als ik hem heb.
Nou dan is het waarnschijnlijk die Jaytonism zegt, al lijken alle liedjes van SP op elkaar vind ikquote:Op maandag 26 juni 2006 17:03 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Ik durf bijna zeker te zeggen dat ie van Sean Paul is, want anders is het wel iemand die precies zo als hem klinkt.
Heb er weinig info eigenlijk over weet alleen dat het begint met oohh oh ohh oh (best vaag haha) en dat dat ook in het refrein wordt herhaald.
Hier naar ben ik ook op zoek.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:30 schreef Miloss het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer wunderbar dat ze altijd bij villa BvD draaien.. Ik heb wel al vele andere versies gevonden, maar niet de goede. Kan iemand mij helpen??
Haha.. ja, dat snapte ik wel, maar ik geef toe dat ik het wat ongelukkig opschreef.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
lama fout
The answer you're looking for is: Stakka Bo!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:49 schreef Shakermaker het volgende:
Ik blijf maar Googlen maar ik kom er niet achter:
Begin jaren '90, Scandinavische band. Het nummer heette 'Here we go again'.
Vrouwenstem: 'Here we go again'
Twee dudes: 'Here we go go go till we double up consumption'
In de clip zag je (minimaal) één vrouw en de twee dudes die semi-bijdehand voor de camera deden.
Argh, hoe heette die band?
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:57 schreef Forumpi het volgende:
The answer you're looking for is: Stakka Bo!
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:30 schreef Miloss het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer wunderbar dat ze altijd bij villa BvD draaien.. Ik heb wel al vele andere versies gevonden, maar niet de goede. Kan iemand mij helpen??
Het is Tenpole Tudor - Wunderbar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |