www.ster.nlquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:59 schreef Shakermaker het volgende:
Hoe heet dat nummer van de nieuwe Wanadoo goes Orange TV commercial? Het is Frans, volgens mij uit de jaren '70.
woej bedanktquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Chemical Brothers- Block rocking beats
Cheersquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:09 schreef Joncho het volgende:
www.ster.nl
Michel Fugain - Une belle histoire
Touch & Go - Would You...?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:20 schreef Ovidius het volgende:
Vrouwenstem die zegt: Do you want to go to bed with me? Zonder muziek tot daar.
En dan komen trompetten, ...
Geen idee, maar als je de hoes hebt kan je toch even kijken welke plaat er in zit?quote:
Komt uit Mortal Kombatquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:58 schreef donroyco het volgende:
Weet iemand welk nummer er onder deze video is geplakt?
Bij voorbaat dank
Dankquote:
Weet je zeker dat het een frans nummer is? Mark Oh's Let This Party Never End, voldoet namelijk precies aan je omschrijving.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:22 schreef nienaaa het volgende:
Ik zoek een Frans nummer, het was een zomerhit een jaar of 2,3,4 geleden.
In de clip zie je een speedboot met daarop een bewegend klein mannetje, er kwamen ook nog wel gewone mensen in voor. Ik geloof dat het een dance nummer was.
alvast bedankt!
Sergio Mendes (ft. Black Eyed Peas) - Mas que nadaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:58 schreef Leatherneck het volgende:
1) Volgens mij een remake van een al wat ouder nummer, zeker weten doe ik dit niet. Het meest herkenbare stukje uit 't nummer is de "kreet": ooooohhhh waaahiiijaaiaaaaa hooooo.... Ik denk dat sommige mensen wel weten welk nummer ik bedoel.
Nee dat is hem niet, het mannetje was geen animatie, maar zo'n hulageval,quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:15 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een frans nummer is? Mark Oh's Let This Party Never End, voldoet namelijk precies aan je omschrijving.
Clip : http://www.youtube.com/watch?v=nxKk2PXFo9g
Dankje!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Sergio Mendes (ft. Black Eyed Peas) - Mas que nada
iemand?!?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:02 schreef JumperJack het volgende:
in dit filmpje op YouTube staat op de achtergrond een liedje. het filmpje zelf is van Trackmania, maar tussendoor komen er ook delen van de clip van de song voorbij.
ik vind het zeker wel een verdomd leuk nummer en zou heel graag de artiest (en eventueel het nummer) willen weten![]()
![]()
alvast bedankt(dit omdat ik niet persé denk dat het voor sommigen een moeilijk vraagstuk is
)
...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:35 schreef nienaaa het volgende:
[..]
het staat in de aftiteling![]()
namelijk alexz johnson - 24 hours
Is het niet toevallig : Fort Minor - Where'd you go?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:58 schreef Leatherneck het volgende:
2) Ik denk een nummer wat net uit is, hoorde het vandaag op Radio 538. Normaal heb ik het absoluut niet op deze muziek, maar dit vond ik toch wel een leuk nummer. Ik ben helaas een stukkie uit de tekst vergeten, maar er zat een bepaald stukkie tekst in 't refrein wat volgens mij uit een al wat ouder nummer komt (jaren '80 denk ik). Ik weet niet precies welke style muziek 't was, een soort uptempo Hip-Hop met een beat erdoorheen. 'T meeste wordt gezongen door een meid en op de achtergrond hoor je af en toe wat kreten van een kerel.
Hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!
T.I. - Why You Wanna misschien? Zit een loopje van Gypsy Woman in.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:58 schreef Leatherneck het volgende:
2) Ik denk een nummer wat net uit is, hoorde het vandaag op Radio 538. Normaal heb ik het absoluut niet op deze muziek, maar dit vond ik toch wel een leuk nummer. Ik ben helaas een stukkie uit de tekst vergeten, maar er zat een bepaald stukkie tekst in 't refrein wat volgens mij uit een al wat ouder nummer komt (jaren '80 denk ik). Ik weet niet precies welke style muziek 't was, een soort uptempo Hip-Hop met een beat erdoorheen. 'T meeste wordt gezongen door een meid en op de achtergrond hoor je af en toe wat kreten van een kerel.
Hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:03 schreef Jaytonism het volgende:
Het zou tof zijn als dit nog bij iemand bekend is:
In de 1e Blade film, met Wesley Snipes, komt er op 't laatst een gevecht tussen Blade & Decon Frost. Vlak voordat dat eindduel begint, pakt Blade op toffe wijze zijn zonnebril terug die was afgepakt door 1 of ander vadsig gastje.
Weet iemand 't nummer dat precies op dat moment wordt ingezet?
Succes.
Nee, helaas: dat is the Opener.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Gokje: Blademasterz - Master Blade?
Ingrid - tu es nog wat!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:22 schreef nienaaa het volgende:
Ik zoek een Frans nummer, het was een zomerhit een jaar of 2,3,4 geleden.
In de clip zie je een speedboot met daarop een bewegend klein mannetje, er kwamen ook nog wel gewone mensen in voor. Ik geloof dat het een dance nummer was.
alvast bedankt!
Outwork ft. Mr. Gee- Elektro (Cube Guys Delano Mix)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:55 schreef Shirley het volgende:
Vandaag hoorde ik op radio 538 de aankondiging voor Dance Departement voor morgen. Het begint met Weesel van Diepen die zegt: ''En zing maar mee: Pa da pa dam pa dam pa pa pa da pa dam....'' (ofzoiets)
Wie weet hoe dit nummer heet?
Jaaaaaaaaaaa....dank je wel!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:06 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Outwork ft. Mr. Gee- Elektro (Cube Guys Delano Mix)
Hi-tack - say say say?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:58 schreef Orfu88 het volgende:
als niemand weet wat ik bedoel nu.. dan zet ik ff een linkje neer.
BEDANKT
Mesmerizedquote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:10 schreef gigatech het volgende:
welk nummer is dit Op http://www.rubyskye.com/ruby/flash/ en dan track 6? mijn dank is groot
kijk even op pagina 1 daar staat ie al op.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:59 schreef Shakermaker het volgende:
Hoe heet dat nummer van de nieuwe Wanadoo goes Orange TV commercial? Het is Frans, volgens mij uit de jaren '70.
Google is jouw vriendjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:35 schreef Ballistic het volgende:
weet iemand toevallig hoe het liedje heet dat bij de intro van Cold Case (politieserie) wordt gebruikt? het is muzikaal/geen tekst.
bvd
Michael Buble - Home ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:24 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een vrij recent nummer van een mannelijke artiest..
Couplet begint met: 'Another..'
Refrein begint met: 'Let me go hooooooooooooome..
Misschien heb je hier wat aan: http://www.greenspun.com/(...)sg.tcl?msg_id=004TYQquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:55 schreef heaven7 het volgende:
Gistermiddag en avond was er een liedje op radio 10 gold waar een man op zn engels en frans iets zong over love and er waren af en toe ook meisjes die iets van "Je t'aime" zongen en ik dacht dat het van één of ander tvprogramma was maar ik kon het niet plaatsen. Nu weet ik zelfs niet eens meer hoe die gaat maar ben benieuwd naar een titel enzoVolgens mij een liedje uit de jaren 70 (radio 10 he) maar ook dit weet ik niet zeker..
Heb 'm via via gevonden: Sergio Mendes met Lamento, voor de geïntresseerden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:56 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Zelf ben ik opzoek naar dat tussenstukje van Studio Voetbal Zomer. Als Jack met gast richting de tafel loopt? Dat instrumentale stukje. Is misschien al eeder gevraagd maar om nu 't gehele topic door te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |