Ik ga vanmiddag tussen 5 en 6 ook maar ff de winkels af hier (Rotterdam)quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:53 schreef turkish_n3z het volgende:
zo maar ff langs de winkels(groningen)
Bedoel je new mario bros? Ik had hem in 6-8 uur uitgespeeld. Maar ik ben dan ook een mariogamer :pquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:45 schreef Simsfan88 het volgende:
Over Super Mario Bros. Als je dat nog nooit gespeeld hebt, hoeveel uur ben je er dan ongeveer mee bezig?
* Maraca is jaloersquote:
Nedgame iig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:38 schreef __Saviour__ het volgende:
welke winkels verkopen het vandaag al?
Tja.. nou erm.. zie jequote:Op woensdag 21 juni 2006 12:45 schreef disjfa het volgende:
Waarom wilt iedereen toch foto`s. Er is al zoveel over bekend en een foto kan je op elke straathoek van elke games site vinden maar toch blijven mensen gillen om foto`s
hmm, da's nou niet bepaald in de buurtquote:
quote:Vorige week ging het gerucht rond dat in Azië een grote lading DS Lite-spelconsoles van Nintendo zou zijn gestolen. Vandaag heeft Nintendo dit nieuws bevestigd.
De lading was bestemd voor de lancering van de nieuwe, draagbare spelconsole in Groot-Brittannië. "Nintendo doet er alles aan om voldoende modellen in Groot-Brittannië te krijgen om aan de vraag te voldoen", aldus een woordvoerder van het bedrijf tegen GameSpot.
De diefstal vond plaats in Hongkong. Hoeveel handheldconsoles zijn gestolen, is niet duidelijk; de schade voor Nintendo zou rond de twee miljoen dollar (1,6 miljoen euro) liggen. Er zijn al meldingen van grote hoeveelheden gestolen DS Lites op de zwarte markt in Taiwan en Hongkong. Dit is echter door Nintendo, noch door de plaatselijke autoriteiten bevestigd.
Nintendo brengt de DS Lite op 23 juni in Europa uit. Deze kleinere versie van de DS zal zo'n 150 euro gaan kosten. In Japan en de Verenigde Staten is de handheld al een groot succes. In de V.S. kwam het toestel op 11 juni uit. In de eerste twee dagen werden er 136.500 exemplaren verkocht.
http://www.ndomain.nl/text.php?id=6149quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is eigenlijk de status van die Opera Webbrowser? Daar is het zo stil over...
Ik zag net dat één van de testers linkshandig was, is dat niet enorm vervelend dan om te spelen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:39 schreef Erwtensoep het volgende:
http://youtube.com/watch?v=EBbisrsMllg&search=brain%20age
Als je een profiel aanmaakt kun je dat instellen en dan worden de schermen gedraait. Ik ben zelf namelijk linkshandig en heb het ook andersom ingesteld. Touchscreen is dan links.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik zag net dat één van de testers linkshandig was, is dat niet enorm vervelend dan om te spelen?
Want je hand zit voor de andere scherm waardoor je niet goed kan zien...
Nee, Brain Training kun je instellen voor linkshandigen, dan hou je m dus "op z'n kop" zeg maar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik zag net dat één van de testers linkshandig was, is dat niet enorm vervelend dan om te spelen?
Want je hand zit voor de andere scherm waardoor je niet goed kan zien...
Juh, want je brain age gaat omlaagquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:46 schreef ASSpirine het volgende:
En voelt er iemand zich al slimmer door Brain training?
Ja! ik ben opeens geniaalquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:46 schreef ASSpirine het volgende:
Ow zo, wist ik niet
Tzijn eigenlijk af en toe eenvoudige rekensommetjes op de DS?
Hmm, ben altijd al een kei geweest in hoofdrekenen
En voelt er iemand zich al slimmer door Brain training?
9 voor de training waarbij je de laatste krijgt als je 20 stempels hebt. Een stempel krijg je als je een dag een training hebt gedaanquote:
klopt inderdaad.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Mediamarkt verkoopt ze ook al (146 euro). Meteen de witte gehaald, supermooi apparaatje, stylus een stuk beter en veel beter licht. Maar klopt het dat er geen thumb strap meer bijgeleverd wordt"??
Ik ook dus vandaar dat ik het me afvroeg, maar er zijn dus geen andere games waarbij de thumb echt onmisbaar is?quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
klopt inderdaad.
Ding was toch crap(al heb ik SM64 er wel mee uitgespeeld)
Jawellllll Metroid Prime Hunters speel ik niet zonder thumbstrap!quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:59 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik ook dus vandaar dat ik het me afvroeg, maar er zijn dus geen andere games waarbij de thumb echt onmisbaar is?
Ik speel hem niet eens metquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Jawellllll Metroid Prime Hunters speel ik niet zonder thumbstrap!
Ik ook niet , met dat pennetje is het richten te krampverwekkend (in je handen dan)quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Jawellllll Metroid Prime Hunters speel ik niet zonder thumbstrap!
4 uurtjes ongeveer. (het laden)quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:12 schreef bad-joey het volgende:
ik heb de witte, hij zit nu te laden. iemand enig idee hoelang dat duurt?
al mensen met dode pixels of andere gebreken btw?
Foto's ? En dan niet nadat je hem net uit de doos hebt gehaald, maar nadat je hem al aangeraakt hebt en niet gelijk schoon hebt gemaakt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:01 schreef BMH het volgende:
Ik heb een zwarte DSL!
Ik krijg em niet schoonquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Foto's ? En dan niet nadat je hem net uit de doos hebt gehaald, maar nadat je hem al aangeraakt hebt en niet gelijk schoon hebt gemaakt.
Alsjeblieft.
Je kan het inderdaad zien, je vette vingers. Op een foto zou je het volgens mij niet zien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Foto's ? En dan niet nadat je hem net uit de doos hebt gehaald, maar nadat je hem al aangeraakt hebt en niet gelijk schoon hebt gemaakt.
Alsjeblieft.
mijne is pixelperfectquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:12 schreef bad-joey het volgende:
ik heb de witte, hij zit nu te laden. iemand enig idee hoelang dat duurt?
al mensen met dode pixels of andere gebreken btw?
Daarom heb ik ook de zwarte gekozen. Net mini bioscoopjequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:05 schreef BMH het volgende:
De zwarte is super.... Net een bioscoopzaal.. Heel donker, met een super vel schem.
Filmpje doet het nog niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:26 schreef BMH het volgende:
crappy foto's.
knip.. komen zo
Filmpje van mario op me dslite
minder tft.. beweegt maar iets van 2 mm naar beneden.. Iig veel beter dan de oude ds.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:32 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe is het onderste scherm nu in Europa? Net zo stevig als het bovenste scherm of weer zo'n tft-achtig scherm dat je kunt indrukken?
Ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:24 schreef inkie1010 het volgende:
Waaaa hij is gewoon al te koop! Ga morgen wel even rondkijkenMaar wil eigenlijk wel ff weten offie lekkerder speelt als de grote DS.. want die vind ik eigenlijk heel fijn.
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:03 schreef Ipho het volgende:
Zie ze blij wezen, net als een jongentje van 4 met een chupa chup aarbeien lolly![]()
Zegt genoeg.quote:Ipho's toffe users lijst: Gamedemon
DS heeft geen glasplaat op haar touchsceen, het scherm MOET indeuken om een signaal door te geven. Dat het jou niet opvalt ligt aan jou.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Mijn touchscreen van mn huidige DS beweegt helemaal niet. Er is ook geen sprake van indrukken, maar van aanraken.
Jaloers?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:03 schreef Ipho het volgende:
Zie ze blij wezen, net als een jongentje van 4 met een chupa chup aarbeien lolly![]()
Jij komt er ook in:Dquote:
Kep zelf 2 dsjes & een DSlite en zie bij iedere ds dat het scerm indeukt.. Zoals bij alle apparaten met een touchscreen... Ik snap de ophef ook nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef Ipho het volgende:
[..]
Jij komt er ook in:D
Maar mijn japanse DS touch screen drukt echt niet mee, maar die van me buurjonge wel en ook duidelijk.
Mijn DS Lite heeft gewoon een glasplaat hoor...niks te indrukken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:09 schreef BMH het volgende:
DS heeft geen glasplaat op haar touchsceen, het scherm MOET indeuken om een signaal door te geven. Dat het jou niet opvalt ligt aan jou.
Oh ja, Minority Report met zn oogbal. Lolligquote:
Dat geldt overal. En anders breng je m gewoon terug, ze hebben toch een omruiltermijn?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:56 schreef ASSpirine het volgende:
Maareh, de pixelgarantie geldt dus niet bij de MM
Waar moet ik het dan wel ruilen?
Belachelijk! Gewoon terug gaan.. desnoods zeg je dat je liever een witte/zwarte hadquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:56 schreef ASSpirine het volgende:
Maareh, de pixelgarantie geldt dus niet bij de MM
Waar moet ik het dan wel ruilen?
Ik heb em nog niet gehaald héquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Belachelijk! Gewoon terug gaan.. desnoods zeg je dat je liever een witte/zwarte had![]()
't is laat héquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet gehaald hé
Maareh, jullie zeiden zelf dat de MM dat niet zou doen
Precies. Media markt kan je gewoon door verwijzen nar nintendo aangezien daar je garantie ligt. Dus terug gaan naar de MM heeft geen zinquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:26 schreef Kill_em_all het volgende:
Mjah nintendo bied er toch gewoon garantie op? dus de MM moet niet zeiken.
Ik had hem net idd op de laagste stand en ik denk dat ik hem daar gewoon op laat. Hoogste stand en ik ben buin zonder dat ik buiten ben geweestquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:08 schreef BMH het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat de backlight helemaal niet uitkan.. Je hebt 4 niveau's waarvan de zwakste nog mooier is dan die van de oude ds
Utrecht?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:41 schreef Neolith het volgende:
Ik heb hem ook! Sinds gisteren! Blij!
mario karts er gelijk bijgehaald. Erg lollig!
Lang leve Dr. Games!
Hoe kun je nou zoiets moois en puurs laten vallen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef Cadfael het volgende:
Hoi,
Ik heb em ook al binnen sinds gisteren. via Dixons.
Je kan daar nl een extra verzekering afsluiten bij je em zelfs kan inruilen als hij schade heeft door em te laten vallen. 39 euro klinkt veel, maar dan kun je er 3 jaar mee vooruit. en de standaard garantie was niet zo uitgebreid.
Ik wil die precieze voorwaarden ook weleens lezen eigenlijk...quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:10 schreef disjfa het volgende:
Ja leuk. En dan laat je hem vallen en dan kom je naar de dixons om je garantie te halen en dan krijg je de mededeling dat het je eigenschuld is dat je hem liet vallen en dus geen garantie krijgt.
Leuk voor dixons. Die 39 euro extra inkomen voor hun maar verder heb je er niets aan.
Is het te doen als je wifi moet instellen. Ik krijg hierbij wel erg funsige gedachte en moeilijkheden om het te doen terwijl je alles aan het instellen bentquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:24 schreef Maraca het volgende:
Is het een beetje te doen als je WIFI in moet stellen?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Is het te doen als je wifi moet instellen. Ik krijg hierbij wel erg funsige gedachte en moeilijkheden om het te doen terwijl je alles aan het instellen bent
Maar wat is te doen. Wifi instelen: ja, makkelijk
Online spelen :ja, te verslavend
De ds uitzetten: Nee niet te doen.
Je moet echt wat aan je vraagstellingen doen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:46 schreef Maraca het volgende:
Alleen, omdat mijn ouders gescheiden zijn heb ik dus twee routersmaakt dat wat uit?
Hij is al (half) opgeladen als je em haalt uit de winkel. Ik neem aan dat je em dan eerst leeg moet maken alvorens weer op te ladenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:03 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb net de Zwarte DS Lite gekocht
Ligt nu lekker op te laden
Nee, ze zijn gescheiden, hebben 2 routers en wonen nog bij elkaar.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je moet echt wat aan je vraagstellingen doen.
Je hebt twee routers in twee verchillende huizen neem ik aan. Anders was het een beetje vreemdJe kan 3 instellingen op je ds opslaan
Dus ik zou voor elk huis een van de online instellingen gebruiken.
Heb je uiteindelijk nog een extra gaatje over
Instellen is vrij makkelijk ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:24 schreef Maraca het volgende:
Wie heeft er trouwens draadloos internet? Is het een beetje te doen als je WIFI in moet stellen?
Voor hetzelfde geld heeft een van de ouders geen router en gebruikt hij die als wireless acces point in zijn kamer zodat hij daar op kan dssenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gescheiden, hebben 2 routers en wonen nog bij elkaar.![]()
Er is niet veel mis met zijn vraagstelling.
Wat ik me afvraag is wat ze doen met een gescheurd scherm nav een val. Dit valt nooit binnen de gewone garantie en kost iets van 75 tot 100 euro om te repareren (volledig nieuw scherm is duur).quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:03 schreef Cadfael het volgende:
IK heb de voorwaarden even opgezocht:
1. niet meer (goed) functioneren van de apparatuur door bijvoorbeeld technische defecten of val-/stootschade.
of
2. schade wegens totaal verloren gaan door bijvoorbeeld diefstal, verlies, vermissing of beroving e.d.
bij storing en schade zoals onder 1 dient u de apparatuur bij een Dixons vestiging te reparatie aan te bieden tezamen met een volledig ingevuld schadeformulier.
bij 2 dient u onmiddelijk het schade-/aangifteforumulier volledig in te vullen en tezamen met een bewijs van aangifte verzenden aan. (adres assurantiekantoor)
Maar ik denk ook dat het echt is als hij niet meer goed functioneerd. dus krassen enzo valt er niet onder.
Mag hij veranderd worden in zij? Dank uquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld heeft een van de ouders geen router en gebruikt hij die als wireless acces point in zijn kamer zodat hij daar op kan dssen
De gok is gemakkelijk te nemen dat iedereen internet thuis heeft (dat moet gewoon ook) maar de keuze van mogenlijkheden zijn eindeloos
Dat is dan een goeie service van Dixons en opzeker de 39 euro waard.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:16 schreef Cadfael het volgende:
In dat geval zullen ze hem gewoon vervangen. dat was teminste wat diegene bij de Dixons zei, als er wat mis is of je laat em vallen, dan kom je hier en krijg je een nieuwe.
Scherm repareren is inderdaad erg duur. Bij laptops krijg je ook gauw een nieuwe als er met het scherm wat mis is.
lol, de usericoon is denk ik een beetje misleidendquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mag hij veranderd worden in zij? Dank u![]()
Ik zat eerlijk gezegd ook erg te twijfelen of het de moeite waard was. Maar toen hij dat zo zei is het wel de moeite waard. Mn DS is nu gewoon verzekerd. Eigenlijk hetzelfde als je een fiets zou verzekeren tegen diefstal enz.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is dan een goeie service van Dixons en opzeker de 39 euro waard.
Ik heb dat ook wel ja. Misschien is het de nieuwigheid? Tevens is het ook vrij stevig materiaal dus zou het daardoor ook kunnen komen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:19 schreef Kill_em_all het volgende:
Even een vraag voor de mensen met een DSL, het Dpad om mijn DSL is behoorlijk klikkerig. Is dit normaal of is er iets fout? want ik hoor namelijk ook mensen waarbij hun Dpad geen geluid maakt (het is niet altijd bij mijne, maar een beetje afhankelijk van hoe je de knoppen indrukt).
Als je de D-pas indrukt maakt ie idd een klikkend geluid. Maar als je hem houd ingedrukt en dan van richting veranderd, hoor ik iig niets.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:19 schreef Kill_em_all het volgende:
Even een vraag voor de mensen met een DSL, het Dpad om mijn DSL is behoorlijk klikkerig. Is dit normaal of is er iets fout? want ik hoor namelijk ook mensen waarbij hun Dpad geen geluid maakt (het is niet altijd bij mijne, maar een beetje afhankelijk van hoe je de knoppen indrukt).
Juh same here.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:48 schreef BMH het volgende:
Ik heb me DSlite's lichtniveau op 2/4 staan.. Dit vind ik al genoeg
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Juh same here.
Superior belichting en batterijduur op die manier
http://img153.imageshack.(...)666c9e3ba5093106.jpg
1 |
Wat schattig! We wonen in het zelfde gebied... Mag ik je friendcode?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:57 schreef Maraca het volgende:
Ik heb mijn DS!!
Maar goed dat ik geen vriendje heb, want ik heb een nieuwe liefde![]()
Echt handig dat je bij elk spel een andere friends code krijgtquote:
Lijkt me leuk !quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gaan we binnenkort met zn allen ff tetris spelen
Sorryquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Echt handig dat je bij elk spel een andere friends code krijgtEN dan even er niet bij zeggen over welk spel je het hebt.
Er is hier toch ook gewoon zo`n wiki pagina met alle friend codes. Gewoon erbij zetten.
Gaan we binnenkort met zn allen ff tetris spelen
Ieder spel heeft een andere friendcode.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:26 schreef JK het volgende:
Net in de winkel Tetris DS gekocht (Zat te twijfelen om Metroid te kopen, maar dat komt binnenkort wel dan). Is de Friendscode altijd gelijk? Ik heb al Mario Kart DS maar weet even niet de code uit mn hoofd en heb 'm bij Tetris nog niet bekeken
Ook even de witte DS Lite gezien en stukje Brain Training gedaan... mijn brein is 30 jaar bij een test waar ie 20 moest zijn. Wel alles goed maar ik deed er nogal lang over omdat ik het wel hele simpele domme opdrachten vond. Werd ik meteen uitgemaakt voor ouwe lul. Mijn brein is voor zover ik weet nog steeds 25 jaar op deze aardkloot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |