DS heeft geen glasplaat op haar touchsceen, het scherm MOET indeuken om een signaal door te geven. Dat het jou niet opvalt ligt aan jou.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Mijn touchscreen van mn huidige DS beweegt helemaal niet. Er is ook geen sprake van indrukken, maar van aanraken.
Jaloers?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:03 schreef Ipho het volgende:
Zie ze blij wezen, net als een jongentje van 4 met een chupa chup aarbeien lolly![]()
Jij komt er ook in:Dquote:
Kep zelf 2 dsjes & een DSlite en zie bij iedere ds dat het scerm indeukt.. Zoals bij alle apparaten met een touchscreen... Ik snap de ophef ook nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef Ipho het volgende:
[..]
Jij komt er ook in:D
Maar mijn japanse DS touch screen drukt echt niet mee, maar die van me buurjonge wel en ook duidelijk.
Mijn DS Lite heeft gewoon een glasplaat hoor...niks te indrukken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:09 schreef BMH het volgende:
DS heeft geen glasplaat op haar touchsceen, het scherm MOET indeuken om een signaal door te geven. Dat het jou niet opvalt ligt aan jou.
Oh ja, Minority Report met zn oogbal. Lolligquote:
Dat geldt overal. En anders breng je m gewoon terug, ze hebben toch een omruiltermijn?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:56 schreef ASSpirine het volgende:
Maareh, de pixelgarantie geldt dus niet bij de MM
Waar moet ik het dan wel ruilen?
Belachelijk! Gewoon terug gaan.. desnoods zeg je dat je liever een witte/zwarte hadquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:56 schreef ASSpirine het volgende:
Maareh, de pixelgarantie geldt dus niet bij de MM
Waar moet ik het dan wel ruilen?
Ik heb em nog niet gehaald héquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Belachelijk! Gewoon terug gaan.. desnoods zeg je dat je liever een witte/zwarte had![]()
't is laat héquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet gehaald hé
Maareh, jullie zeiden zelf dat de MM dat niet zou doen
Precies. Media markt kan je gewoon door verwijzen nar nintendo aangezien daar je garantie ligt. Dus terug gaan naar de MM heeft geen zinquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:26 schreef Kill_em_all het volgende:
Mjah nintendo bied er toch gewoon garantie op? dus de MM moet niet zeiken.
Ik had hem net idd op de laagste stand en ik denk dat ik hem daar gewoon op laat. Hoogste stand en ik ben buin zonder dat ik buiten ben geweestquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:08 schreef BMH het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat de backlight helemaal niet uitkan.. Je hebt 4 niveau's waarvan de zwakste nog mooier is dan die van de oude ds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |