4 uurtjes ongeveer. (het laden)quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:12 schreef bad-joey het volgende:
ik heb de witte, hij zit nu te laden. iemand enig idee hoelang dat duurt?
al mensen met dode pixels of andere gebreken btw?
Foto's ? En dan niet nadat je hem net uit de doos hebt gehaald, maar nadat je hem al aangeraakt hebt en niet gelijk schoon hebt gemaakt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:01 schreef BMH het volgende:
Ik heb een zwarte DSL!
Ik krijg em niet schoonquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Foto's ? En dan niet nadat je hem net uit de doos hebt gehaald, maar nadat je hem al aangeraakt hebt en niet gelijk schoon hebt gemaakt.
Alsjeblieft.
Je kan het inderdaad zien, je vette vingers. Op een foto zou je het volgens mij niet zien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Foto's ? En dan niet nadat je hem net uit de doos hebt gehaald, maar nadat je hem al aangeraakt hebt en niet gelijk schoon hebt gemaakt.
Alsjeblieft.
mijne is pixelperfectquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:12 schreef bad-joey het volgende:
ik heb de witte, hij zit nu te laden. iemand enig idee hoelang dat duurt?
al mensen met dode pixels of andere gebreken btw?
Daarom heb ik ook de zwarte gekozen. Net mini bioscoopjequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:05 schreef BMH het volgende:
De zwarte is super.... Net een bioscoopzaal.. Heel donker, met een super vel schem.
Filmpje doet het nog niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:26 schreef BMH het volgende:
crappy foto's.
knip.. komen zo
Filmpje van mario op me dslite
minder tft.. beweegt maar iets van 2 mm naar beneden.. Iig veel beter dan de oude ds.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:32 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe is het onderste scherm nu in Europa? Net zo stevig als het bovenste scherm of weer zo'n tft-achtig scherm dat je kunt indrukken?
Ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:24 schreef inkie1010 het volgende:
Waaaa hij is gewoon al te koop! Ga morgen wel even rondkijkenMaar wil eigenlijk wel ff weten offie lekkerder speelt als de grote DS.. want die vind ik eigenlijk heel fijn.
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:03 schreef Ipho het volgende:
Zie ze blij wezen, net als een jongentje van 4 met een chupa chup aarbeien lolly![]()
Zegt genoeg.quote:Ipho's toffe users lijst: Gamedemon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |