Dat meen je niet? en ik wou hem vrijdag bij Intertoys gaan kopen. Misschien vergissen ze zich? bij mariokart hadden ze ook geen idee wanneer die uit zou komen en toch hadden ze hem wel rond de releasedate.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:26 schreef Maraca het volgende:
Bah.. de Intertoys hier krijgt hem pas "eind Juni" en ik moest niet teleurgesteld zijn want het "was al 20" juni![]()
![]()
Ze zei volgende week.. VOLGENDE WEEKquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:22 schreef Kill_em_all het volgende:
Telt de 23e trouwens ook niet als eind Juni?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:31 schreef disjfa het volgende:
Dus als je eindelijk buiten je dorp komt ga je naar de media markt
De DS demopods in winkels worden gemarteld door playstation turken. Ze gaan er lekker op krassen met sleutels. Als je je scherm gewoon gebruikt met de bijgeleverde stylus hoeft je niet bang te zijn voor krassen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:30 schreef ASSpirine het volgende:
mensen, je kan zoiets toch ook altijd bij de free record shop kopen?...
Misschien hebben ze het daar wel op de releasdate?
Maareh, ik heb wel eens gezien dat de touchscreen op de oude DS'en nogal vervaagd, slecht en wat kapot uitzag. Daarom hebben jullie ook van die screen protectors. Maar de lite heeft een glasplaat erover las ik, dus is zo'n protector dan nog nodig?
ik denk dat je de buitenkant van de Lite bedoelt, deze heeft een soort plastic laagje erover net als de iPod zodat hij niet kan gaan bladderen als de originele DS.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:30 schreef ASSpirine het volgende:
mensen, je kan zoiets toch ook altijd bij de free record shop kopen?...
Misschien hebben ze het daar wel op de releasdate?
Maareh, ik heb wel eens gezien dat de touchscreen op de oude DS'en nogal vervaagd, slecht en wat kapot uitzag. Daarom hebben jullie ook van die screen protectors. Maar de lite heeft een glasplaat erover las ik, dus is zo'n protector dan nog nodig?
PDAshopquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:40 schreef B1tchwax het volgende:
Consoleshop hier in de buurt heeft hem op de website als status op voorraad! Maar ik krijg ze niet te pakken![]()
playstation turkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef BMH het volgende:
[..]
De DS demopods in winkels worden gemarteld door playstation turken. Ze gaan er lekker op krassen met sleutels. Als je je scherm gewoon gebruikt met de bijgeleverde stylus hoeft je niet bang te zijn voor krassen.
Van iemand anders hoor ik net dat ie er morgen 1 van intertoys krijgtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze zei volgende week.. VOLGENDE WEEK![]()
't is geeneens menselijk meer![]()
Mooi! Dan bestel ik hem via de website.. welke kleur heb je gekozen?quote:
Dit is toch even duur als in de winkel, wat heeft het dan voor toegevoegde waarde om het bij deze winkel te bestellen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:01 schreef Maraca het volgende:
www.consoleshop.nl
edit: volgens mij zit heel Fok! nu op die website.. wat is er aan de hand?
Een nieuwe doelgroep?quote:
bel zequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:17 schreef jap85 het volgende:
Geldt die actie van dat mario pack bij bart smit eigenlijk alleen als je via de site besteld? (Omdat het geen officieel pack is maar meer een actie van Bart smit zelf?) Of krijg je die korting ook als je ze gewoon samen in de winkel haalt?
Is iemand al acties van andere winkels tegengekomen?
Zo'n heerlijke neppe lach op het eindquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:39 schreef Erwtensoep het volgende:
http://youtube.com/watch?v=EBbisrsMllg&search=brain%20age
Ik ga vanmiddag tussen 5 en 6 ook maar ff de winkels af hier (Rotterdam)quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:53 schreef turkish_n3z het volgende:
zo maar ff langs de winkels(groningen)
Bedoel je new mario bros? Ik had hem in 6-8 uur uitgespeeld. Maar ik ben dan ook een mariogamer :pquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:45 schreef Simsfan88 het volgende:
Over Super Mario Bros. Als je dat nog nooit gespeeld hebt, hoeveel uur ben je er dan ongeveer mee bezig?
* Maraca is jaloersquote:
Nedgame iig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:38 schreef __Saviour__ het volgende:
welke winkels verkopen het vandaag al?
Tja.. nou erm.. zie jequote:Op woensdag 21 juni 2006 12:45 schreef disjfa het volgende:
Waarom wilt iedereen toch foto`s. Er is al zoveel over bekend en een foto kan je op elke straathoek van elke games site vinden maar toch blijven mensen gillen om foto`s
hmm, da's nou niet bepaald in de buurtquote:
quote:Vorige week ging het gerucht rond dat in Azië een grote lading DS Lite-spelconsoles van Nintendo zou zijn gestolen. Vandaag heeft Nintendo dit nieuws bevestigd.
De lading was bestemd voor de lancering van de nieuwe, draagbare spelconsole in Groot-Brittannië. "Nintendo doet er alles aan om voldoende modellen in Groot-Brittannië te krijgen om aan de vraag te voldoen", aldus een woordvoerder van het bedrijf tegen GameSpot.
De diefstal vond plaats in Hongkong. Hoeveel handheldconsoles zijn gestolen, is niet duidelijk; de schade voor Nintendo zou rond de twee miljoen dollar (1,6 miljoen euro) liggen. Er zijn al meldingen van grote hoeveelheden gestolen DS Lites op de zwarte markt in Taiwan en Hongkong. Dit is echter door Nintendo, noch door de plaatselijke autoriteiten bevestigd.
Nintendo brengt de DS Lite op 23 juni in Europa uit. Deze kleinere versie van de DS zal zo'n 150 euro gaan kosten. In Japan en de Verenigde Staten is de handheld al een groot succes. In de V.S. kwam het toestel op 11 juni uit. In de eerste twee dagen werden er 136.500 exemplaren verkocht.
http://www.ndomain.nl/text.php?id=6149quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is eigenlijk de status van die Opera Webbrowser? Daar is het zo stil over...
Ik zag net dat één van de testers linkshandig was, is dat niet enorm vervelend dan om te spelen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:39 schreef Erwtensoep het volgende:
http://youtube.com/watch?v=EBbisrsMllg&search=brain%20age
Als je een profiel aanmaakt kun je dat instellen en dan worden de schermen gedraait. Ik ben zelf namelijk linkshandig en heb het ook andersom ingesteld. Touchscreen is dan links.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik zag net dat één van de testers linkshandig was, is dat niet enorm vervelend dan om te spelen?
Want je hand zit voor de andere scherm waardoor je niet goed kan zien...
Nee, Brain Training kun je instellen voor linkshandigen, dan hou je m dus "op z'n kop" zeg maar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik zag net dat één van de testers linkshandig was, is dat niet enorm vervelend dan om te spelen?
Want je hand zit voor de andere scherm waardoor je niet goed kan zien...
Juh, want je brain age gaat omlaagquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:46 schreef ASSpirine het volgende:
En voelt er iemand zich al slimmer door Brain training?
Ja! ik ben opeens geniaalquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:46 schreef ASSpirine het volgende:
Ow zo, wist ik niet
Tzijn eigenlijk af en toe eenvoudige rekensommetjes op de DS?
Hmm, ben altijd al een kei geweest in hoofdrekenen
En voelt er iemand zich al slimmer door Brain training?
9 voor de training waarbij je de laatste krijgt als je 20 stempels hebt. Een stempel krijg je als je een dag een training hebt gedaanquote:
klopt inderdaad.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Mediamarkt verkoopt ze ook al (146 euro). Meteen de witte gehaald, supermooi apparaatje, stylus een stuk beter en veel beter licht. Maar klopt het dat er geen thumb strap meer bijgeleverd wordt"??
Ik ook dus vandaar dat ik het me afvroeg, maar er zijn dus geen andere games waarbij de thumb echt onmisbaar is?quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
klopt inderdaad.
Ding was toch crap(al heb ik SM64 er wel mee uitgespeeld)
Jawellllll Metroid Prime Hunters speel ik niet zonder thumbstrap!quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:59 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik ook dus vandaar dat ik het me afvroeg, maar er zijn dus geen andere games waarbij de thumb echt onmisbaar is?
Ik speel hem niet eens metquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Jawellllll Metroid Prime Hunters speel ik niet zonder thumbstrap!
Ik ook niet , met dat pennetje is het richten te krampverwekkend (in je handen dan)quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Jawellllll Metroid Prime Hunters speel ik niet zonder thumbstrap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |