Dat meen je niet? en ik wou hem vrijdag bij Intertoys gaan kopen. Misschien vergissen ze zich? bij mariokart hadden ze ook geen idee wanneer die uit zou komen en toch hadden ze hem wel rond de releasedate.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:26 schreef Maraca het volgende:
Bah.. de Intertoys hier krijgt hem pas "eind Juni" en ik moest niet teleurgesteld zijn want het "was al 20" juni![]()
![]()
Ze zei volgende week.. VOLGENDE WEEKquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:22 schreef Kill_em_all het volgende:
Telt de 23e trouwens ook niet als eind Juni?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:31 schreef disjfa het volgende:
Dus als je eindelijk buiten je dorp komt ga je naar de media markt
De DS demopods in winkels worden gemarteld door playstation turken. Ze gaan er lekker op krassen met sleutels. Als je je scherm gewoon gebruikt met de bijgeleverde stylus hoeft je niet bang te zijn voor krassen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:30 schreef ASSpirine het volgende:
mensen, je kan zoiets toch ook altijd bij de free record shop kopen?...
Misschien hebben ze het daar wel op de releasdate?
Maareh, ik heb wel eens gezien dat de touchscreen op de oude DS'en nogal vervaagd, slecht en wat kapot uitzag. Daarom hebben jullie ook van die screen protectors. Maar de lite heeft een glasplaat erover las ik, dus is zo'n protector dan nog nodig?
ik denk dat je de buitenkant van de Lite bedoelt, deze heeft een soort plastic laagje erover net als de iPod zodat hij niet kan gaan bladderen als de originele DS.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:30 schreef ASSpirine het volgende:
mensen, je kan zoiets toch ook altijd bij de free record shop kopen?...
Misschien hebben ze het daar wel op de releasdate?
Maareh, ik heb wel eens gezien dat de touchscreen op de oude DS'en nogal vervaagd, slecht en wat kapot uitzag. Daarom hebben jullie ook van die screen protectors. Maar de lite heeft een glasplaat erover las ik, dus is zo'n protector dan nog nodig?
PDAshopquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:40 schreef B1tchwax het volgende:
Consoleshop hier in de buurt heeft hem op de website als status op voorraad! Maar ik krijg ze niet te pakken![]()
playstation turkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef BMH het volgende:
[..]
De DS demopods in winkels worden gemarteld door playstation turken. Ze gaan er lekker op krassen met sleutels. Als je je scherm gewoon gebruikt met de bijgeleverde stylus hoeft je niet bang te zijn voor krassen.
Van iemand anders hoor ik net dat ie er morgen 1 van intertoys krijgtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze zei volgende week.. VOLGENDE WEEK![]()
't is geeneens menselijk meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |