Kijk!!!!! Nu beginnen we langzaam raakvlakken te krijgen qua smaak....quote:
Bah, viezerik...quote:Op maandag 19 juni 2006 15:22 schreef -Dries- het volgende:
Zouden die chicks ook wat kunnen spelen?
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:19 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Kijk!!!!! Nu beginnen we langzaam raakvlakken te krijgen qua wansmaak....
[afbeelding]
quote:
Jenna + Jacksonquote:Op maandag 19 juni 2006 15:19 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Kijk!!!!! Nu beginnen we langzaam raakvlakken te krijgen qua smaak....
[afbeelding]
Dude wat denk je zelfquote:Op maandag 19 juni 2006 15:22 schreef -Dries- het volgende:
Zouden die chicks ook wat kunnen spelen?
ze zullen wel ergens mee kunnen spelen, alleen is dat zacht roze en wordt het vochtig bij streeling....quote:Op maandag 19 juni 2006 16:01 schreef Even het volgende:
[..]
![]()
[..]
Jenna + Jackson![]()
[..]
Dude wat denk je zelf
Nog geen noot want anders breken de nageltjes
Je hebt er ervaring mee ??quote:Op maandag 19 juni 2006 16:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
ze zullen wel ergens mee kunnen spelen, alleen is dat zacht roze en wordt het vochtig bij streeling....
Wist je trouwens dat dat het best vocht is om je hals mee in te vetten???![]()
Note to self: Nooit een gitaar kopen bij Ibanez...quote:Op maandag 19 juni 2006 16:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
ze zullen wel ergens mee kunnen spelen, alleen is dat zacht roze en wordt het vochtig bij streeling....
Wist je trouwens dat dat het best vocht is om je hals mee in te vetten???![]()
lolquote:Op maandag 19 juni 2006 16:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Note to self: Nooit een gitaar kopen bij Ibanez...![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 16:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Note to self: Nooit een gitaar kopen bij Ibanez...![]()
serieus geïnteresseerd?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:44 schreef Desensitized het volgende:
Whahaha, nivo hier ook weer. Heerlijk
Wat moest die K7 ook alweer kosten dude??
¤ 1000.... andere gegadigden?quote:Op maandag 19 juni 2006 17:24 schreef Desensitized het volgende:
Ben alleen bang dat mijn budget het niet reikt. Dan word het pas na de zomer, maar dan moet er ook een laptop komen enzo...Helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Hmm ik vind sweet dreams altijd wel mooi op een gitaarquote:Op maandag 19 juni 2006 17:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Hallo! Ik meld me even snel. Weet iemand wat leuks voor mij om te spelen? Ik wil mijn gitaar laten horen die ik heb aangesloten op mijn pc, maar ik weet niets leuks om te spelen. Want soleren vind ik maar moeilijk, enzo.
Ik zal dalijk wel wat proberenquote:Op maandag 19 juni 2006 18:13 schreef znarch het volgende:
[..]
Hmm ik vind sweet dreams altijd wel mooi op een gitaar
Dat ene nummer met die akkoordenquote:Op maandag 19 juni 2006 17:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Hallo! Ik meld me even snel. Weet iemand wat leuks voor mij om te spelen? Ik wil mijn gitaar laten horen die ik heb aangesloten op mijn pc, maar ik weet niets leuks om te spelen. Want soleren vind ik maar moeilijk, enzo.
Ja, met die gitaar erin, zo van pling, plong...quote:
Oh die, die ken ik ook.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, met die gitaar erin, zo van pling, plong...
Ik zal eens kijken of ik die nog kan. Hij's wel erg moeilijk!quote:Op maandag 19 juni 2006 18:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, met die gitaar erin, zo van pling, plong...
Akkoorden zijn cool.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:40 schreef sXe het volgende:
akkoorden zijn voor mietjes!
Damn ik ben zo'n gitaar, niets boven een PRS.............alleen die griet moet ik er ook bij hebben. Verdomme!!!!quote:
Bassisten zijn té stoerquote:Op maandag 19 juni 2006 20:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Bassisten, dát zijn pas mietjes, met die wijvenhandjes enzo.
Sorry ?!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:54 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Damn ik ben zo'n gitaar, niets boven een PRS.............alleen die griet moet ik er ook bij hebben. Verdomme!!!!
Basses is ook heel vetquote:
WTF damn ik ben zo'n gitaarquote:Op maandag 19 juni 2006 23:02 schreef DuranK het volgende:
[..]
Hij zou willen dat hij die gitaar was, lekker tegen die tieten![]()
Thx, hier ga ik m'n tanden (en vingers) inzettenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ja;
http://www.classtab.org/mc60_07.mid = midi
http://www.classtab.org/mc60_07.txt = tab
Peel vlezier
Nog meer mensen tips?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:04 schreef Agiath het volgende:
Kent iemand hier nog mooie tokkelnummers? Tokkelen kan ik het beste van alle technieken (komt omdat ik al 2 jaar bas speel met vingers)....
Ik zoek echt een uitdaging dat mooi klinkt
O vet, alleen wel erg lastig op de electrisch gitaar. Als ik een akoustisch heb binnenkort meteen even proberenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ja;
http://www.classtab.org/mc60_07.mid = midi
http://www.classtab.org/mc60_07.txt = tab
Peel vlezier
blackbird van the beatles!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:04 schreef Agiath het volgende:
Kent iemand hier nog mooie tokkelnummers? Tokkelen kan ik het beste van alle technieken (komt omdat ik al 2 jaar bas speel met vingers)....
Ik zoek echt een uitdaging dat mooi klinkt
Gisteren bezig geweest met de solo van Deliverance van Opeth, het enige dat ik nog moest uitzoeken, nou na gisteren...quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Volgens mij is dat een SG, daar speelde die knul voornamelijk op. Een van zijn gitaren:
[afbeelding]
Hier is een foto van zijn stack, is een beetje te groot voor hier. Is wel een gaaf versterketje.
De basselementen van z'n gitaar gaan naar twee 2×15" basversterkers, de trebleelementen naar een 2×12" Fender Twin Reverb en een Fender Dual Showman, die 6 toeters aanstuurt. Rock 'n roll manquote:
Aparte bass en treble elementen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:06 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
De basselementen van z'n gitaar gaan naar twee 2×15" basversterkers, de trebleelementen naar een 2×12" Fender Twin Reverb en een Fender Dual Showman, die 6 toeters aanstuurt. Rock 'n roll man
http://www.johncipollina.com/rock.html hier heb ik het vandaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Aparte bass en treble elementen?
Gaaf, is daar misschien info over?
No way, eerder een ES-type gitaar, kijk maar naar de bovenste hoorn!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Volgens mij is dat een SG, daar speelde die knul voornamelijk op.
Wij hadden het zo eventjes over de rechter gast van de foto.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
No way, eerder een ES-type gitaar, kijk maar naar de bovenste hoorn!
Yep, een ES-345!
[afbeelding]
punt 1 is deliverance alles behalve een akoestisch nummer.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:25 schreef Zyggie het volgende:
Dat akoestische nummer neem je toch niet serieus. Hersenloze bagger. Neem dan leuke nummers.![]()
Hehe ik had het over het andere nummer, het tokkelnummer.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:43 schreef Ibanez het volgende:
[..]
punt 1 is deliverance alles behalve een akoestisch nummer.
punt 2 maak je wel een statement door te zeggen dat IETS van Opeth hersenloze bagger is....Dat slaat natuurlijk nergens op! Onderbouw je mening eens zou ik zeggen...
![]()
![]()
ow... excuse me...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hehe ik had het over het andere nummer, het tokkelnummer.![]()
Ook nog een Gretschquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:26 schreef TeleluvR het volgende:
Nope, als de humbuckers een beetje oké zijn dan is de gitaar ook goed bruikbaar voor Rock en zelfs andere stijlen...
Smeuig detail: Een vriend van mij komt regelmatig vette metal spelen op mijn Gretsch, "want hij klinkt zo lekker en heeft zo'n fijne hals..."![]()
Nee, ik ben arm: Ik koop nl. gitaren van mijn geld...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Ook nog een Gretsch.
Manman, kom jij om in het geld ofzo?
Wat is je gearlijstje eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, ik ben arm: Ik koop nl. gitaren van mijn geld...![]()
Erg lang...quote:
Dat ken ik welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Erg lang...
En wisselt bovendien nog steeds van samenstelling: ik heb iedere keer goede voornemens om het een en het ander te verkopen en dan komt er altijd wel weer iets leuks langs...
Weg geld!
Is ook meer dan genoeg: maar gitaren zijn gewoon zo leuk om te hebben!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat ken ik wel.
Maar ik moet het tot nu toe doen met wat pedaaltjes en 2 gitaren, tot nu toe nog toereikend...
Daar ben ik met mrkanarie verantwoordelijk voorquote:Op maandag 19 juni 2006 22:09 schreef imported_sphinx het volgende:
ik zie nu pas dat Guitar Center in Wierden ook in de OP staat![]()
(Wierden)
Zogauw mijn bandje op gang komt gaan er zeker bij komen ben ik bangquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is ook meer dan genoeg: maar gitaren zijn gewoon zo leuk om te hebben!![]()
Ik vind em wel mooi, die midi versie slaat natuurlijk nergens op, maar als je hem gewoon speelt is het wel een goeie oefening hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:25 schreef Zyggie het volgende:
Dat akoestische nummer neem je toch niet serieus. Hersenloze bagger. Neem dan leuke nummers.![]()
Ja, maar dat ga ik hier niet zeggen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar ben ik met mrkanarie verantwoordelijk voor![]()
woon jij er ook in de buurt dan?![]()
Gastquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Omdat je hier nooit meer komt
sXe heeft je plekje ingenomen
Drenthe
In die periode (lees punk) en ik nu ook een beetje. Gewoon lekker raggen op je gitaar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:13 schreef -Beer- het volgende:
* -Beer- luistert Blink 182
blijft toch toffe muziek![]()
Nee, ze zijn ook uitstekend voor rock/roll en blues!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:03 schreef sXe het volgende:
hm, ik vind eigenlijk dit toch wel een erg stoere gitaar. Maar zijn dat soort dingen echt bedoeld om jazz op te spelen?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:19 schreef -Beer- het volgende:
Dat je tegenwoordig zoveel moeite moet doen om in OP te komen, ik ben gelukkig nog van de oude garde![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:19 schreef -Beer- het volgende:
Dat je tegenwoordig zoveel moeite moet doen om in OP te komen, ik ben gelukkig nog van de oude garde![]()
ok, ok, zolang draai ik hier nog niet meequote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:19 schreef -Beer- het volgende:
Yup, die is pas voorbij gekomen, net als die van Petrucciquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:33 schreef Funkdude het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=p_tuLEmWccM![]()
Yngwie parodie, miss kennen jullie hem al![]()
O, die heb ik sinds het vorige topic al niet meer gezienquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:33 schreef Funkdude het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=p_tuLEmWccM![]()
Yngwie parodie, miss kennen jullie hem al![]()
Dit topic gaat ook veel te hardquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:02 schreef -Beer- het volgende:
[..]
O, die heb ik sinds het vorige topic al niet meer gezien![]()
Hoiquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:08 schreef TrentReznor het volgende:
Hoi![]()
Ik speel soms ook wel eens gitaar![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:21 schreef Desensitized het volgende:
Welkom!!
Waar speel je dan op? En wat zoal?
en zouden de andere goth modellen evenveel kosten?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:02 schreef Desensitized het volgende:
Edit: zie het al, klikken voor vergroten
En wat kost het ding, want hij is mooi![]()
hulde aan de varitone!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
No way, eerder een ES-type gitaar, kijk maar naar de bovenste hoorn!
Yep, een ES-345!
[afbeelding]
Epiphone oude serie Gothic Explorer.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:54 schreef Desensitized het volgende:
VASND![]()
Hoe, wat, waar, waarom en hoe duur??
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Epiphone oude serie Gothic Explorer.
nieuw voor 449 euro bij de Feedback Klik
Ik heb hem zonder ook maar 1 beschadiging of krasje, inclusies flightcase met inlegstukken voor elke 'standaard' vorm gitaar (dus ook jackson kelly, V's en explorers) voor 250 euro gekocht.
Alle Goth modellen kosten evenveel.
2e hands dan ofzo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Epiphone oude serie Gothic Explorer.
nieuw voor 449 euro bij de Feedback Klik
Ik heb hem zonder ook maar 1 beschadiging of krasje, inclusies flightcase met inlegstukken voor elke 'standaard' vorm gitaar (dus ook jackson kelly, V's en explorers) voor 250 euro gekocht.
Alle Goth modellen kosten evenveel.
Gaat het te snel voorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:48 schreef Devlinsect het volgende:
Waarom is dit nog geen centraal topic geworden?![]()
Tevens tvp![]()
2ehands jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:25 schreef Even het volgende:
[..]
2e hands dan ofzo?
Of kost ie zonder Floyd minder ?!(Wil toch geen Floyd
)
[..]
Gaat het te snel voor
Hmmz klinkt goedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:27 schreef VASND het volgende:
[..]
2ehands ja.
Maar echt als nieuw, geen bucklewear, geen krasje, geen fretwear, helemaal niets.
En zonder floyd natuurlijk.
Gibsons horen niet met floyd
Floyd Rose, zitten je snaren goed vast enzo en kan je flink aan je whammy bar rukken zonder je gitaar te ontstemmen... Niks voor mij dus want ik ruk nooitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef imported_sphinx het volgende:
Que'est ce que c'est Floyd?
Die heb ik. Maar dan de duurdere versie met EMGs. Prachtgitaar, speelt heerlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:28 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik vind deze Explorer eigenlijk veel mooier. geen afgeronde hoekjes/randjes, en de onderkant loopt naar beneden in plaats van terug omhoog.
[afbeelding]
De explorer is ontworpen als jazzgitaarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:28 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik vind deze Explorer eigenlijk veel mooier. geen afgeronde hoekjes/randjes, en de onderkant loopt naar beneden in plaats van terug omhoog.
[afbeelding]
precies, Metalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:36 schreef VASND het volgende:
[..]
De explorer is ontworpen als jazzgitaar.
Mede door artiesten als Metallica is het een Metal gitaar geworden..
Maar die spelen nu ook op die ESP's.
Geloof mij, die Epi van mij weet daar ook raad mee!quote:
maar die andere ziet er meer metal uit, ik zei niet dat de Epi slecht wasquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Geloof mij, die Epi van mij weet daar ook raad mee!
Setje .10 snaren en gaaaan.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar die andere ziet er meer metal uit, ik zei niet dat de Epi slecht was![]()
Nu wordt het eng, ik ben het weer met Hammet eens...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:37 schreef Hammet het volgende:
Ze klinken nog kut ook.
hoezo weerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu wordt het eng, ik ben het weer met Hammet eens...![]()
Men, wat klinken die dingen kut!
Ik meen dat we het 20 topics geleden ook al eens met elkaar waren...quote:
Waarom klinken ze zo kut dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu wordt het eng, ik ben het weer met Hammet eens...![]()
Men, wat klinken die dingen kut!
Geen idee, maar ze klinken kut...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:01 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Waarom klinken ze zo kut dan?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik meen dat we het 20 topics geleden ook al eens met elkaar waren...![]()
Maar laten we daar geen gewoonte van maken...![]()
geloof inderdaad dat die dingen niet zo heel goed aangeschreven staan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:01 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Tsja.. waarom.. waarom is een appel rond. Omdat een boom.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:01 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hmm.. okayquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:03 schreef Hammet het volgende:
[..]
Tsja.. waarom.. waarom is een appel rond. Omdat een boom.
Gewoon slecht gebouwd, slechte kwaliteit, slechte akoestische kwaliteiten. Gewoon een kutgitaar [afbeelding]
ja maar die heeft die knoppenzooi voorop en geen klankgat.. da's helemaal niet mooi manquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:07 schreef TeleluvR het volgende:
Als je dan toch iets in die richting zoekt voor op het podium probeer er dan zo een!
[afbeelding]
denk je dat dat werkt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zullen we met z'n allen in DIT topic vragen om een Fok! Gitarist -tag?![]()
Niet mooi om te zien, maar het geluid is wel wat beter dan van die Fender!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja maar die heeft die knoppenzooi voorop en geen klankgat.. da's helemaal niet mooi man![]()
Jah, maar.. En.. gewoon.. *zuchtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet mooi om te zien, maar het geluid is wel wat beter dan van die Fender!![]()
Heb nu alleen wat oude rommel, brandhout en yamaha country en western, washburn bt4 electrisch.. laatste jaren niks meer geinvesteerd ivm gebrek aan band dus motivatie..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:21 schreef Desensitized het volgende:
Welkom!!
Waar speel je dan op? En wat zoal?
Hey no1uknowquote:
Heb je toevallig ook wat opgenomen, aangezien we in dit topic samplegeilquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:13 schreef TrentReznor het volgende:
[..]
Heb nu alleen wat oude rommel, brandhout en yamaha country en western, washburn bt4 electrisch.. laatste jaren niks meer geinvesteerd ivm gebrek aan band dus motivatie..
Speel met name dingen (vooral wat riffs) van muse, arctic monkeys, tool, metallica..Moet eens wat nieuws verzinnen..
[..]
Hey no1uknow
Das me ook toevallig!![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:50 schreef -Beer- het volgende:
Trouwens Tvp, of is dit nog niet het volgende topic?![]()
http://members.home.nl/guitarist/fok!/mp3/wordless.mp3quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:50 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook wat opgenomen, aangezien we in dit topic samplegeilzijn zouden we graag zien dat je een eigen opgenomen stukje postte
![]()
Nee dat mag niet van m'n platenmaatschappij.. copyrightgezeik enzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:50 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook wat opgenomen, aangezien we in dit topic samplegeilzijn zouden we graag zien dat je een eigen opgenomen stukje postte
![]()
Je maakt een grapje?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:55 schreef TrentReznor het volgende:
[..]
Nee dat mag niet van m'n platenmaatschappij.. copyrightgezeik enzo![]()
Guitarbox, Meppel hangen er 2quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:55 schreef TrentReznor het volgende:
[..]
Nee dat mag niet van m'n platenmaatschappij.. copyrightgezeik enzo![]()
Weet iemand of deze PRS SE Custom al ergens in Nederland te bewonderen is?
[afbeelding]
Heb alleen nog de SE Tremonti en Santana gezien geloof ik..
Euhm, je hebt m'n gear gezien, hahaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:58 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Je maakt een grapje?![]()
Heb je dan een site van je band enzo?![]()
Ja daar kom ik elke dag! ..misschien als ik deze zomer ga interrailenquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:07 schreef TeleluvR het volgende:
Als je dan toch iets in die richting zoekt voor op het podium probeer er dan zo een!
[afbeelding]
ik zal me toneport ook eens aan slingeren en wat opnemen dit weekendquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:50 schreef -Beer- het volgende:
[..]
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elly_en_Rikkertquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:27 schreef freecell het volgende:
* freecell meldt ook maar eens als gitariste
Een slechte, maar toch
Ik hang nog een beetje in mijn Elly Zuiderveld fase
uhu, maar tegenwoordig niet meer hoor, ze waren vroeger nogal hippie. Zze zingt ook mee bij Boudewijn de Groot (in Meester Prikkebeen)quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:33 schreef TrentReznor het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elly_en_Rikkert![]()
Fukking hippies![]()
Och, de christelijke liedjes van vroeger waren allemaal hetzelfde, tegenwoordig heb je wat meer variatie gelukkigquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:35 schreef VASND het volgende:
Christelijke liedjes.
Maar evengoed welkom.
Stryper!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:55 schreef Desensitized het volgende:
Christelijke liederen zijn wel oké hoor.
Heb ook wel goeie rock/metal/punk gospel groepen in de collectie.
Wat is je richtprijs ongeveer? Want voor 20 E kan je volgens mij al een prima tas krijgen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:50 schreef freecell het volgende:
Mensen, hoe kom ik aan een niet al te dure gitaartas (of koffer) voor mijn western?
Ik heb wel een gitaartas voor mijn spaanse gitaar, maar die is veel te klein voor mijn western gitaar.
Ik ben student en heb eigenlijk geen geld, maar ben er zat van om het ding in slaapzakken, vuilniszakken en dekens te vervoeren
de goedkoopste die ik kon vinden was over de 40E en dat vind ik te veelquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:52 schreef SNArky het volgende:
[..]
Wat is je richtprijs ongeveer? Want voor 20 E kan je volgens mij al een prima tas krijgen.
Voor mij ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:06 schreef TrentReznor het volgende:
![]()
http://www.marktplaats.nl(...)W7tLwA%253D%26df%3D1
http://www.marktplaats.nl(...)W7tLwA%253D%26df%3D1
..ja ze zijn nieuw voor mij![]()
Wat let je?!quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:57 schreef TrentReznor het volgende:
Is er nog geen centraal luchtgitaristentopic dan eigenlijk?
Heb al moeite genoeg met m'n gewone gitaar, moet de lat ook weer niet te hoog leggenquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:47 schreef sXe het volgende:
hm, die bestanden kan ik dus ook al niet meer afspelen. Houdt niemand dan meer rekening met win98 gebruikers?
ik hoop dat dat een retorische vraag is?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:47 schreef sXe het volgende:
hm, die bestanden kan ik dus ook al niet meer afspelen. Houdt niemand dan meer rekening met win98 gebruikers?
Want dit is Aliiiiiii........ *boem boem*quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:58 schreef -Dries- het volgende:
en natuurlijk PARTYSQUAD & FRIENDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben in vele opzichten nogal van de oude rommelquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:53 schreef sanderp het volgende:
[..]
ik hoop dat dat een retorische vraag is?![]()
http://uploadfile.putfile.com/videos/17117223229.mp3quote:
Neuh. Alles opgenomen via dezelfde gitaar en amp. Wel meerdere sporen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef sXe het volgende:
ja, dat werkt!
Klinkt best goed overigens
Zijn dat 2 gitaren trouwens?
Deze is een cover hoor, alleen bedoeld om mijzelf te trainen in Cubase en Guitar Rig, VST plugins en shit. Maar je kan denk ik duidelijk horen waar ik mijn inspiratie vandaan haal jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:31 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Leuk nummer NS, weer lekker luchtig en toch goed, net als je werk in guitarpro.
Zit wel een leuk nummertje in denk ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:24 schreef NiteSpeed het volgende:
Eerste sample in jaren van mij dan nu maar. Ik ben nu zo'n 2 dagen met Cubase aan het spelen, dus verwacht geen geweldige nummers (vooralsnog):
Click here to watch Eels_Cubase_nietaf
Tot nu probeer ik vooral te spelen met het tempo, naadloze aansluitingen van rhythm samples en dat soort ongein, zodat ik binnen een paar weken cubase wel een beetje beheers. Dan kan ik serieus wat opnemen.
Helaas is alles nog wel mono, ik heb nog geen geweldige guitarport ofzo. Ik speel via line-in, mijn snaren zijn oud, en de gitaar is 70 euro waard. Enjoy.
Co-ver.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:58 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Zit wel een leuk nummertje in denk ik![]()
Je kan luchtgitaren betrekkelijk makkelijk zelf maken, al heeft er dan nooit een beroemdheid op gespeeld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:31 schreef SNArky het volgende:
Pff, dat luchtgitaarspelen zal nog wel ff een paar jaar moeten wachten, vrees ik, want ik als redelijk arme student kan zo'n bedrag toch echt niet opbrengen... (Of ik zou een paar jaar op boterhammen met pindakaas moeten leven).
Ik vind het juist wel zo charmant dat je dat zelf moet bedenken. Het lijkt me nogal een nare ontwikkeling als het creatieve proces door computerprogramma's wordt overgenomenquote:Op donderdag 22 juni 2006 02:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoe kan ik trouwens uitvinden welke akkoorden er goed bij elkaar passen? Ik zou het retehandig vinden als er een programma ofzo is waarmee je kan zien welke akkoorden bij jouw input passen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Neuh. Alles opgenomen via dezelfde gitaar en amp. Wel meerdere sporen natuurlijk.
Columbus Les Paul naar Vox AD15...
AD15 --> Headphone out naar line-in op PC
Cubase neemt de originele geluiden op die ik speel, en je hebt meerdere sporen om op te nemen.
Thats about it.
goddamn.....quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:59 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Want dit is Aliiiiiii........ *boem boem*
Inderdaadquote:
veel oefenen en nog meer geduld hebbenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:26 schreef sound-storm het volgende:
Ik ben eigenlijk (beginnend) bassist, maar speelt ook nog wel eens wat gitaar op onze (kloten) akoestische western't klinkt nog niet zo best, ben beetje aan het oefenen met akkoorden spelen. nog tips hoe ik het beste dat kan leren ?
Gewoon de akkoorden van liedjes opzoeken die je leuk vindt en spelen spelen spelen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:26 schreef sound-storm het volgende:
Ik ben eigenlijk (beginnend) bassist, maar speelt ook nog wel eens wat gitaar op onze (kloten) akoestische western't klinkt nog niet zo best, ben beetje aan het oefenen met akkoorden spelen. nog tips hoe ik het beste dat kan leren ?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:47 schreef sXe het volgende:
En er zit een cool blauw lampje op!
Ik heb zelf denkik de meest omslachige methode ooit, maar als ik iets moest aanraden, zou ik een guitarport of een toneport kopen!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:35 schreef TrentReznor het volgende:
Hoe nemen jullie samples op? Is gitaar via versterker naar line-in (heb een shitty soundblasterkaartje) en opnemen in cubase of soortgelijk programma? Of gitaar direct inpluggen in line-in? Wat is de beste simpele en goedkope methode en software hiervoor?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:35 schreef TrentReznor het volgende:
Hoe nemen jullie samples op? Is gitaar via versterker naar line-in (heb een shitty soundblasterkaartje) en opnemen in cubase of soortgelijk programma? Of gitaar direct inpluggen in line-in? Wat is de beste simpele en goedkope methode en software hiervoor?
Ik gebruik de headphone out van mijn amp... Een 6,3 naar 3.5 plug om een gewone audiokabel aan te sluiten naar mijn line-in van mijn onboard geluidskaart. Thats it!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Neuh. Alles opgenomen via dezelfde gitaar en amp. Wel meerdere sporen natuurlijk.
Columbus Les Paul naar Vox AD15...
AD15 --> Headphone out naar line-in op PC
Cubase neemt de originele geluiden op die ik speel, en je hebt meerdere sporen om op te nemen.
De geluiden die opgenomen zijn kan ik via Guitar Rig 2 altijd nog aanpassen. Guitar Rig 2 werkt bij mij trouwens als plugin in Cubase. Het mooie hieraan is dat ik clean opneem, en dus altijd nog zonder verlies van kwaliteit mijn instellingen kan aanpassen op mijn virtuele amps.
Thats about it.
Mwoa, een beetje variatie vind ik niet verkeerd, en het publiek doorgaans ook nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]in dat geval wil ik er ook 1
Muziek maak je met je gitaar, daar heb ik geen extra dingen voor nodig!!
Het liefst nog 1 geluid ook!
Ik gebruik alleen een pedaaltje voor de solo's iets te boosten
Wat een gelul.... Er bestaan wel meerdere instrumenten dan een gitaar alleen. Daarbij is jouw reply afhankelijk van de soort muziek die je maakt. Van die das-dragende *ik sta in een 3 delig pak op het podium* brit-rock figuren, jah, die spelen met 1 geluid: ware het niet: een crap geluid met crap gitaren en crap versterkers.... Maar ook dat is een mening... laat dat even duidelijk zijn....quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Muziek maak je met je gitaar, daar heb ik geen extra dingen voor nodig!!
Het liefst nog 1 geluid ook!
Ik gebruik alleen een pedaaltje voor de solo's iets te boosten
Schot in de roosquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:12 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Wat een gelul.... Er bestaan wel meerdere instrumenten dan een gitaar alleen. Daarbij is jouw reply afhankelijk van de soort muziek die je maakt. Van die das-dragende *ik sta in een 3 delig pak op het podium* brit-rock figuren, jah, die spelen met 1 geluid: ware het niet: een crap geluid met crap gitaren en crap versterkers.... Maar ook dat is een mening... laat dat even duidelijk zijn....
Vetquote:
Lijkt me ook een gaaf dingquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:54 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb sinds vanmiddag mijn Ukelele, dat ding is best stoer!
alleen moeilijk om te stemmen, hij ontstemt snel en ik heb er geen tuner voor ( alleen voor electrische gitaar via kabel ) dus dat moet ik op gehoor doen via een website. maar de dingen die je er op kunt spelen zijn echt leuk
(zie ook dit filmpje: http://video.google.com/videoplay?docid=829401773913198414 )
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:12 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Wat een gelul.... Er bestaan wel meerdere instrumenten dan een gitaar alleen. Daarbij is jouw reply afhankelijk van de soort muziek die je maakt. Van die das-dragende *ik sta in een 3 delig pak op het podium* brit-rock figuren, jah, die spelen met 1 geluid: ware het niet: een crap geluid met crap gitaren en crap versterkers.... Maar ook dat is een mening... laat dat even duidelijk zijn....
Tenzij je de gitaarboer persoonlijk erg goed kent en altijd een handvol plectrums gratis meekrijgtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:39 schreef Zanderrr het volgende:
Nou ja, als je ze daardoor ook minder snel kwijtraakt, dan haal je de kosten er op de lange termijn wel weer uit.
Door diezelfde kinderhand, ongetwijfeldquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:10 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Grappig, maare, 60 dollar? Dat ding wordt voor 5 piek in elkaar geknutseld.
Ik vraag me af of dat nou wel lekker speelt eigenlijk, ik hou meer van stugge plectrums (werkt ook veel beter voor bijv. sweeps)quote:The tip moves up and down like a shock absorber which gives a whole new feel to guitar playing!
daar ga je toch niet meer spelen als zelf-respecterende gitaristquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:09 schreef Neidropje het volgende:
haha, gezien op het gitaarnet forum:
[afbeelding]
http://www.sclw.net/product_info.php?products_id=2
jammer dat ze 60 dollar zijn
Mag deze volgende keer in de OP onder dat stukje dat je respect moet hebben voor elkaars meningquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:12 schreef Ibanez het volgende over guitarist.nl:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:09 schreef Jorikjet het volgende:
jaja nieuwe gitaar erbij. een spaanse van de blokker voor wel 25 euro
Ja en weet je wat nou het ergste is?! They fucking wonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:04 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Daar was laatst een rechtzaak over, volgens mij. Gibson wou alleenrecht op een singlecut? Zoiets? Stelletje grappenmakers bij Gibson
Mooi hequote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:51 schreef NiteSpeed het volgende:
't Is verdomme net een LP, die Tremonti.
Heel mooi, alleen de kop vind ik niet zo geweldig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:06 schreef Even het volgende:
[..]
Ja en weet je wat nou het ergste is?! They fucking won![]()
[..]
Mooi hePRS
![]()
Juist welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:12 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Heel mooi, alleen de kop vind ik niet zo geweldig.
Ze hebben toch verloren, PRS mag toch nog steeds Single-cuts blijven voeren?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:06 schreef Even het volgende:
[..]
Ja en weet je wat nou het ergste is?! They fucking won![]()
Haha keej danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ze hebben toch verloren, PRS mag toch nog steeds Single-cuts blijven voeren?
Dat was nu juist de grap, heel veel mensen hebben voor/tijdens de rechtzaak Single-cuts gekocht om er flink winst op te maken als collector, maar dat gaat nu niet op!![]()
Staat zelfs op de website van PRS
PRS (waarom schrijft iedereen het volledig?) had de rechtzaak ook verloren, maar dat is later teruggedraaid door een hogere rechter o.i.dquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:01 schreef Even het volgende:
[..]
Haha keej danUp yours Gibson
Maar ik dacht serieus dat Paul Reed Smith verloren had... AchHaalt weer 100 euro van die Tremonti af
Omdat ik het over de man Paul Reed Smith had en niet zn bedrijfquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Funkdude het volgende:
[..]
PRS (waarom schrijft iedereen het volledig?) had de rechtzaak ook verloren, maar dat is later teruggedraaid door een hogere rechter o.i.d![]()
Het zijn SE-uitgaves hè, dat zijn de instapmodellen van PRS. Voor een 'normale' tremonti betaal je zeg 4x zoveelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:43 schreef Even het volgende:
PRS Tremonti SE
PRS Santana SE
WTF ik dacht dat die dingen altijd tering duur waren of zullen deze niet echt zijn?![]()
Ik zit er over na te denken om die Tremonti te kopen![]()
Edit:
[afbeelding]
Let op de kenmerkenden PRS adelaars op de nek die bij de advertentie op marktplaats ontbreken...
Oow naja het blijft een geile gitaarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het zijn SE-uitgaves hè, dat zijn de instapmodellen van PRS. Voor een 'normale' tremonti betaal je zeg 4x zoveel![]()
het blijft natuurlijk gissen of die man de nederlandse taal voldoende beheerst om met zo'n afkorting te komenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:41 schreef Jorikjet het volgende:
slechtere editie
quote:
Het begin is nogal saai, maar zodra het echte pingelen erbij komt is het opeens best leuk om te luisteren. Misschien dat je het wat verder kan uitwerken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:29 schreef -Dries- het volgende:
http://media.putfile.com/vaagsel
Kwas ff aant pingelen en vond dit wel leuk klinken.
Heb je hiervoor een tone of guitarport gebruikt? Die solo mag iets meer op de voorgrond komen, voor de rest is het erg cool. Misschien een tweede solo erbij die iets meer uithaalt met bends ofzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:39 schreef Jorikjet het volgende:
klinkt wel leuk ja
ik had ook net even wat opgenomen
http://dump.swoos.com/uploads/liedje.mp3
Ga ik ook wel doen, misschien kun jij der ook iets moois van maken? Akkoorden:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:53 schreef Blivox het volgende:
[..]
Het begin is nogal saai, maar zodra het echte pingelen erbij komt is het opeens best leuk om te luisteren. Misschien dat je het wat verder kan uitwerken.
Ik zal dalijk mijn best doenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:05 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ga ik ook wel doen, misschien kun jij der ook iets moois van maken? Akkoorden:
D Dsus2 C Am Asus G
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |