Kijk!!!!! Nu beginnen we langzaam raakvlakken te krijgen qua smaak....quote:
Bah, viezerik...quote:Op maandag 19 juni 2006 15:22 schreef -Dries- het volgende:
Zouden die chicks ook wat kunnen spelen?
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:19 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Kijk!!!!! Nu beginnen we langzaam raakvlakken te krijgen qua wansmaak....
[afbeelding]
quote:
Jenna + Jacksonquote:Op maandag 19 juni 2006 15:19 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Kijk!!!!! Nu beginnen we langzaam raakvlakken te krijgen qua smaak....
[afbeelding]
Dude wat denk je zelfquote:Op maandag 19 juni 2006 15:22 schreef -Dries- het volgende:
Zouden die chicks ook wat kunnen spelen?
ze zullen wel ergens mee kunnen spelen, alleen is dat zacht roze en wordt het vochtig bij streeling....quote:Op maandag 19 juni 2006 16:01 schreef Even het volgende:
[..]
![]()
[..]
Jenna + Jackson![]()
[..]
Dude wat denk je zelf
Nog geen noot want anders breken de nageltjes
Je hebt er ervaring mee ??quote:Op maandag 19 juni 2006 16:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
ze zullen wel ergens mee kunnen spelen, alleen is dat zacht roze en wordt het vochtig bij streeling....
Wist je trouwens dat dat het best vocht is om je hals mee in te vetten???![]()
Note to self: Nooit een gitaar kopen bij Ibanez...quote:Op maandag 19 juni 2006 16:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
ze zullen wel ergens mee kunnen spelen, alleen is dat zacht roze en wordt het vochtig bij streeling....
Wist je trouwens dat dat het best vocht is om je hals mee in te vetten???![]()
lolquote:Op maandag 19 juni 2006 16:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Note to self: Nooit een gitaar kopen bij Ibanez...![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 16:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Note to self: Nooit een gitaar kopen bij Ibanez...![]()
serieus geïnteresseerd?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:44 schreef Desensitized het volgende:
Whahaha, nivo hier ook weer. Heerlijk
Wat moest die K7 ook alweer kosten dude??
¤ 1000.... andere gegadigden?quote:Op maandag 19 juni 2006 17:24 schreef Desensitized het volgende:
Ben alleen bang dat mijn budget het niet reikt. Dan word het pas na de zomer, maar dan moet er ook een laptop komen enzo...Helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Hmm ik vind sweet dreams altijd wel mooi op een gitaarquote:Op maandag 19 juni 2006 17:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Hallo! Ik meld me even snel. Weet iemand wat leuks voor mij om te spelen? Ik wil mijn gitaar laten horen die ik heb aangesloten op mijn pc, maar ik weet niets leuks om te spelen. Want soleren vind ik maar moeilijk, enzo.
Ik zal dalijk wel wat proberenquote:Op maandag 19 juni 2006 18:13 schreef znarch het volgende:
[..]
Hmm ik vind sweet dreams altijd wel mooi op een gitaar
Dat ene nummer met die akkoordenquote:Op maandag 19 juni 2006 17:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Hallo! Ik meld me even snel. Weet iemand wat leuks voor mij om te spelen? Ik wil mijn gitaar laten horen die ik heb aangesloten op mijn pc, maar ik weet niets leuks om te spelen. Want soleren vind ik maar moeilijk, enzo.
Ja, met die gitaar erin, zo van pling, plong...quote:
Oh die, die ken ik ook.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, met die gitaar erin, zo van pling, plong...
Ik zal eens kijken of ik die nog kan. Hij's wel erg moeilijk!quote:Op maandag 19 juni 2006 18:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, met die gitaar erin, zo van pling, plong...
Akkoorden zijn cool.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:40 schreef sXe het volgende:
akkoorden zijn voor mietjes!
Damn ik ben zo'n gitaar, niets boven een PRS.............alleen die griet moet ik er ook bij hebben. Verdomme!!!!quote:
Bassisten zijn té stoerquote:Op maandag 19 juni 2006 20:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Bassisten, dát zijn pas mietjes, met die wijvenhandjes enzo.
Sorry ?!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:54 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Damn ik ben zo'n gitaar, niets boven een PRS.............alleen die griet moet ik er ook bij hebben. Verdomme!!!!
Basses is ook heel vetquote:
WTF damn ik ben zo'n gitaarquote:Op maandag 19 juni 2006 23:02 schreef DuranK het volgende:
[..]
Hij zou willen dat hij die gitaar was, lekker tegen die tieten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |