Ja en weet je wat nou het ergste is?! They fucking wonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:04 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Daar was laatst een rechtzaak over, volgens mij. Gibson wou alleenrecht op een singlecut? Zoiets? Stelletje grappenmakers bij Gibson
Mooi hequote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:51 schreef NiteSpeed het volgende:
't Is verdomme net een LP, die Tremonti.
Heel mooi, alleen de kop vind ik niet zo geweldig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:06 schreef Even het volgende:
[..]
Ja en weet je wat nou het ergste is?! They fucking won![]()
[..]
Mooi hePRS
![]()
Juist welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:12 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Heel mooi, alleen de kop vind ik niet zo geweldig.
Ze hebben toch verloren, PRS mag toch nog steeds Single-cuts blijven voeren?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:06 schreef Even het volgende:
[..]
Ja en weet je wat nou het ergste is?! They fucking won![]()
Haha keej danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ze hebben toch verloren, PRS mag toch nog steeds Single-cuts blijven voeren?
Dat was nu juist de grap, heel veel mensen hebben voor/tijdens de rechtzaak Single-cuts gekocht om er flink winst op te maken als collector, maar dat gaat nu niet op!![]()
Staat zelfs op de website van PRS
PRS (waarom schrijft iedereen het volledig?) had de rechtzaak ook verloren, maar dat is later teruggedraaid door een hogere rechter o.i.dquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:01 schreef Even het volgende:
[..]
Haha keej danUp yours Gibson
Maar ik dacht serieus dat Paul Reed Smith verloren had... AchHaalt weer 100 euro van die Tremonti af
Omdat ik het over de man Paul Reed Smith had en niet zn bedrijfquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Funkdude het volgende:
[..]
PRS (waarom schrijft iedereen het volledig?) had de rechtzaak ook verloren, maar dat is later teruggedraaid door een hogere rechter o.i.d![]()
Het zijn SE-uitgaves hè, dat zijn de instapmodellen van PRS. Voor een 'normale' tremonti betaal je zeg 4x zoveelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:43 schreef Even het volgende:
PRS Tremonti SE
PRS Santana SE
WTF ik dacht dat die dingen altijd tering duur waren of zullen deze niet echt zijn?![]()
Ik zit er over na te denken om die Tremonti te kopen![]()
Edit:
[afbeelding]
Let op de kenmerkenden PRS adelaars op de nek die bij de advertentie op marktplaats ontbreken...
Oow naja het blijft een geile gitaarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het zijn SE-uitgaves hè, dat zijn de instapmodellen van PRS. Voor een 'normale' tremonti betaal je zeg 4x zoveel![]()
het blijft natuurlijk gissen of die man de nederlandse taal voldoende beheerst om met zo'n afkorting te komenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:41 schreef Jorikjet het volgende:
slechtere editie
quote:
Het begin is nogal saai, maar zodra het echte pingelen erbij komt is het opeens best leuk om te luisteren. Misschien dat je het wat verder kan uitwerken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:29 schreef -Dries- het volgende:
http://media.putfile.com/vaagsel
Kwas ff aant pingelen en vond dit wel leuk klinken.
Heb je hiervoor een tone of guitarport gebruikt? Die solo mag iets meer op de voorgrond komen, voor de rest is het erg cool. Misschien een tweede solo erbij die iets meer uithaalt met bends ofzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:39 schreef Jorikjet het volgende:
klinkt wel leuk ja
ik had ook net even wat opgenomen
http://dump.swoos.com/uploads/liedje.mp3
Ga ik ook wel doen, misschien kun jij der ook iets moois van maken? Akkoorden:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:53 schreef Blivox het volgende:
[..]
Het begin is nogal saai, maar zodra het echte pingelen erbij komt is het opeens best leuk om te luisteren. Misschien dat je het wat verder kan uitwerken.
Ik zal dalijk mijn best doenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:05 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ga ik ook wel doen, misschien kun jij der ook iets moois van maken? Akkoorden:
D Dsus2 C Am Asus G
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |