Oh, dat maakt niet uit, johquote:
okidoki!!! Let the catfights begin!!!!!!quote:Op maandag 19 juni 2006 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat maakt niet uit, joh.
Voor mij is het makkelijk omdat ik de OP gewoon kan copy-pasten en zo zeer hangen we niet aan wie het laatst maalt, wie het eerst komt.
WOOHOOquote:Op maandag 19 juni 2006 14:38 schreef Copycat het volgende:
Vanavond laat of morgen mogen we dus de foto's van de make-over en de nieuwe shoot verwachten?
Wat een feest.
Ik vind Nicole juist leuk! Een leuke doosquote:Op maandag 19 juni 2006 11:46 schreef Marvellous het volgende:
Ik hoop dat Cassandra of Nicole er vandaag uitgaat![]()
ALLES gemist? er zijn er pas 2 geweestquote:Op maandag 19 juni 2006 18:06 schreef SEMTEX het volgende:
Oh kutje, alleen de eerste afl. gezien en daarna alles gemist. Ik heb maandag altijd teveel huiswerk, vanavond ook weer. Joepie.
Al weet ik wel al wie de winnares is(bedankt ohnotheydidnt-community)
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:43 schreef brando het volgende:
Wow! Een aantal van die make-overs zijn mooi, zeg! Die blonde (Kyle, geloof ik?) die naar chocolade-bruin is gegaan, en Lisa (de favoriet, zoals ik het nu zie), en die Cassandra zijn er veel aparter zo.
Goed werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan weet je dat je beter niet naar de foto's van volgende week kunt kijken als je geen spoilers wilt.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Is dat een hintquote:Op maandag 19 juni 2006 22:07 schreef amaranta het volgende:
een voor-na foto zou nou weer wel leuk zijn![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:30 schreef LeBeau het volgende:
De foto's van volgende week zijn trouwens wederom spoilerig.Tja, zo is er altijd wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan weet je dat je beter niet naar de foto's van volgende week kunt kijken als je geen spoilers wilt.
Jammer dan: posten die hap.
Nog even een foto van James st James om in de stemming te komen, dan:
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:30 schreef LeBeau het volgende:
De foto's van volgende week zijn trouwens wederom spoilerig.Damn, tóch gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan weet je dat je beter niet naar de foto's van volgende week kunt kijken als je geen spoilers wilt.![]()
Wat is een clubkid?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:54 schreef Copycat het volgende:
James St James
![]()
Clubkid to the max en schrijver van het geweldige Disco Bloodbath over dat andere clubkid gone mad Michael Alig.
Geweldig type!
Wat zei-ie ook al weer?quote:...
jaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 19 juni 2006 22:37 schreef Torio het volgende:
Zijn er nog mensen die de foto's van deze aflevering gepost willen zien?
Dat was een partyscene in New York in de jaren 90.quote:
Vind ik juist niet, want dan zit ze precies weer met hetzelfde haar als eerst, of in ieder geval met een niet zo grote verandering. Raar eigenlijk. Tyra is altijd zo "op het haar" en nu veranderd ze het gewoon weer bij 2 meiden.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:40 schreef brando het volgende:
En: goede keuze dat ze dat haar van Jayla eraf gaan halen: dit kapsel wat ze nu heeft (gewoon lange haren) is te gewoon...
Ja, op zich is Bre mooier, maar omdat ze "perfecter" is, is ze ook wat saaier. Nik is wat minder doorsnee-mooi, zeg maar.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:34 schreef Rebbedebje het volgende:
Blijkbaar vind de meerderheid Nik wel mooiDan vind ik Bre 10x mooier.
En al gezegd, maar ik had "mixed feelings" bij Coryn. Aan de ene kant is ze bloedmooi met dat voloptueuse blonde haar, maar aan de andere kant lijkt ze wel de winnaar van een een travestietenwedstrijd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza Juve!
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:54 schreef Marty het volgende:
Zo, alweer deel 2, gaat snel zeg!!
Ik vind de foto's van Nik en Nicole prachtig!!![]()
Diane is ook mooi, maar dat komt op deze foto niet echt over.
Cassandra mag er van mij snel uit. Wel gemeen van Tyra dat ze zei dat ze haar haar als ze door zou gaan nog korter zou knippen.De tranen stonden Cassandra al weer in de ogen.
SPOILER!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ik doe het wel, ik weet de winnares toch al.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:12 schreef Copycat het volgende:
Wie plaatst de foto's van komende week?
(Ik niet, want ik wil dit keer niet al van tevoren weten wie er uiteindelijk ANTM wordt ...)
Top!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:54 schreef Nuna het volgende:
Ik doe het wel, ik weet de winnares toch al.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:54 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik doe het wel, ik weet de winnares toch al.
Lees de spoilers.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:38 schreef Augustina het volgende:
Waar is Cassandra?
Nou ja, je moet niksquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:42 schreef Augustina het volgende:
[..]
Hè, moet ik ze dus toch lezen. Ik was zo trots op mezelf dat ik ze wist te weerstaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De foto's van Bre, Coryn en Nik vind ik het mooist deze keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo schiet het ook niet op met die spoilers allemaal he?
ik zal het niet meer doen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
aan haar gezicht te zien zou het best eens kunnen, maar die is toch niet zo slank??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, is miss Jay trouwens dat monster in die foto's?
Ja!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, is miss Jay trouwens dat monster in die foto's?
Zwart en fotoshop kleedt afquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
aan haar gezicht te zien zou het best eens kunnen, maar die is toch niet zo slank??
quote:
Omg, hoe kom je erop!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:31 schreef Copycat het volgende:
Kim heeft constant dezelfde domme uitstraling op foto's, vind ik. Ze heeft het wat mij betreft niet. Hetzelfde geldt voor Sarah.
Nicole lijkt op deze foto op de modellen in een oude Dieselcampagne. Modellen die door bijvoorbeeld het drinken van urine en het eten van zeewier de eeuwige jeugd hadden en daardoor een plastic uiterlijk kregen. Is het ook niet.
Mooiste vind ik Nik en Coryn.
De foto's van Nik en Coryn zijn de beste.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk idee
alleen de foto van Coryn is goed, en die van Nik ook nog wel... de rest slaan allemaal net de plank mis.
Kim??
Lisa!![]()
![]()
die blik en pose heeft ze duidelijk niet geoefend in de badkamerspiegel
Jayla: die piercing zal er wel uitmoeten, dit is geen gezicht.
Diane doet het in haar broek?
Nicole lijkt wel een etalagepop...
mee eens. overigens is het inderdaad miss jay in die foto, maar je zal in komende afleveringen zien dat da monster best slank is!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:43 schreef brando het volgende:
[..]
De foto's van Nik en Coryn zijn de beste.
Ik neem aan dat het thema "angst" is, maar sommigen staan erop alsof ze net in hun billen zijn geknepen, of alsof ze omkijken omdat ze geroepen worden.
- Kim? Sorry hoor: heel slecht
- Bre? Valt flink tegen. Ze is best mooi, maar doet er niets mee
- Diane? Hm. Heb ik niets mee. Vind haar niet zo mooi ook; rare verdeling van haar gezicht
- Jayla? Lijkt erg op Shannon Doherty in deze foto. En jammer: ik dacht dat ze haar haar echt kort zouden maken.
- Kyle? "Are you talking to me? Are you talking to me?" Ze heeft wel mooie benen.
- Lisa? Te bang, te weinig model hier.
- Nicole? Die heeft de opdracht niet goed begrepen(als het "angst" was)
- Sara? Staat er raar op: nek, rug, bekken en been.
Nicole kijkt alsof ze sowieso maar heel weinig begrijpt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:43 schreef brando het volgende:
[..]
De foto's van Nik en Coryn zijn de beste.
- Nicole? Die heeft de opdracht niet goed begrepen(als het "angst" was)
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De foto's van Bre, Coryn en Nik vind ik het mooist deze keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
In de mode-wereld ben je al snel een plus-size modelquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:23 schreef Liejannuh het volgende:
Ik dacht dat Diane het plus size model was? Maar die is toch ontzettend slank op die foto's van de volgende aflevering?
Zo te zien welquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:05 schreef zoeperzazke het volgende:
enne: zijn de foto's nu in het modellenhuis gemaakt?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:36 schreef Isabeau het volgende:
Betreffende de hier bovenstaande spoilers: (dus geen winnares in de spoiler oid)
vind ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 07:40 schreef LeBeau het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eensch
Vooral die laatste zin.
lekker zo met die spoilers
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Vraagje: wie hebben de spoilers nog niet gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef Vivi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees ze ook, maar dan staat er iets on-interessantsquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:45 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die van mij kun je wel lezen hoor. Die van Vivi trouwens ook
Aankomende maandag zal het aflevering 4 zijn, vandaag was de herhaling van aflevering 2. Er zijn al twee mensen uit: Ashley (aflevering 2) en Ebony (aflevering 3).quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hé een nieuw seizoen gekat en gekit
Kan iemand me even bij brengen?
Hoeveelste aflevering is dit? Zijn er al mensen uit?
Voor model is ze ongeschikt idd, maar ik vind haar wel een leuk wijffie.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:28 schreef Jerruh het volgende:
ik vind kim eigenlijk best wel enorm lelijk.
geen enkele foto van haar kan mij in ieder geval imponeren...
nahquote:Op zondag 25 juni 2006 16:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor model is ze ongeschikt idd, maar ik vind haar wel een leuk wijffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
op youtube ook niet... ik kan me er in ieder geval niks van herinneren!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:25 schreef Torio het volgende:
Ik heb de hele cycle al gezien, en ik zou zweren dat er in de nederlandse tv-versie in geknipt wordt.
Tijdens de superhero-shoot liep Coryn te zeuren dat ze hoogtevrees had enz., maar daar heb ik niets van terug gezien.![]()
Gepikt van een recap:quote:Op zondag 25 juni 2006 17:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
op youtube ook niet... ik kan me er in ieder geval niks van herinneren!
en coryn is leuk!!!.
Volgens mij heb ik dit echt niet gezien bij de nederlandse uitzending...quote:As she watches Diane being lifted up, Coryn tells us that she's terrified of heights. There's always one. Coryn says that she knows she will have obstacles to overcome in this competition, and that her fear of heights is just one. Her eyebrows are two and three. Jay tells Diane not just to pose in the air, and quickly says that they got their shot and she's done.
Lisa says that she's excited, and Jay tells her, "I want all ten frames excellent outta you." Lisa says that she doesn't think any of the girls will do better than she does, and in all fairness, her makeup and outfit are a lot cooler than some of the others. Jay tells her as she poses that she's like his Matrix fantasy. She interviews more about how great she was. And really, she looks pretty great.
Next Coryn, who is still afraid. The other girls look on. Jay tells her that she'll be okay. She interviews that she has to stay focused in the air and do the best she can. Jay says that he was impressed with Coryn's courage.
die tweede heb ik wel gezien in de nederlandse!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:36 schreef Torio het volgende:
[..]
Gepikt van een recap:
[..]
Volgens mij heb ik dit echt niet gezien bij de nederlandse uitzending...
En ja, Coryn is idd leuk. Ik heb een zwak voor zulke mensen![]()
Deze? : America's next topmodel - spoilers serie 5 en 6!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:08 schreef Jerruh het volgende:
weet iemand trouwens waar dat topic is gebleven met spoilers van ANTM 6 etc...?
perfect!! wanneer komt gij trouwens weer es in de Rechter?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze? : America's next topmodel - spoilers serie 5 en 6!
kim denk ik....Sarah mocht er van mij allang uit...met dr mega-schoudersquote:Op maandag 26 juni 2006 21:00 schreef Marvellous het volgende:
Who will be eliminated tonight?!
Van mij mag Sarah er nu wel uit. De foto van deze week is echt bagger!
Misschien wil ze net zo'n ass als Jennifer Lopez?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:01 schreef zoeperzazke het volgende:
En kaniemand me vertellen wat het bijzondere aan de foto van Jayla is? de anderen zijn druk met hun uiterlijk bezig, maar jayla...??
Jayla heeft een kontvergroting gehad op de foto.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat een aparte fotoreeks! Om eerlijk te zijn vind ik alle foto's wel geslaagd, Diane staat er best mooi op... Alleen Lysa doet me niks. En kaniemand me vertellen wat het bijzondere aan de foto van Jayla is? de anderen zijn druk met hun uiterlijk bezig, maar jayla...??
Dat beeldt ze goed uit dan!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jayla heeft een kontvergroting gehad op de foto.
Ik vind het gezicht van NIk op de laatste foto wel een beetje op Angelina Jolie lijkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:35 schreef Marty het volgende:
Volgende week...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind ze allemaal wel mooi eigenlijk. Alleen Lisa kijkt alsof ze aan haar vingers zit te ruiken![]()
En Kim staat eindelijk eens mooi op de foto!
Iddquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:34 schreef Dashinglonneke het volgende:
En Janice Dickinson heeft de foto gemaakt![]()
En mooi vind ik haar ook absoluut nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:53 schreef Legally_Brunette het volgende:
Ik wordt een beetje moe van de innerlijke struggles die Kim heeft met haar mannelijkheid/vrouwelijkheid
volgens mij gaat het om dr kont, er hangt ook een foto van J.Lo op dat prikbord en ze staat zo met dr billen naar achter. Kan het ook helemaal mis hebben hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat een aparte fotoreeks! Om eerlijk te zijn vind ik alle foto's wel geslaagd, Diane staat er best mooi op... Alleen Lysa doet me niks. En kaniemand me vertellen wat het bijzondere aan de foto van Jayla is? de anderen zijn druk met hun uiterlijk bezig, maar jayla...??
Vond het juist dapper dat ze 't deed. Ergerde me vooral aan die kapper die haar maar probeerde te pushen. Eerst zei ie dat ze er maar even over na moest denken, en vervolgens kwam hij terug met iets van: "Kom je mee, dan gaan we knippen." Niet eens even vragen wat ze had besloten ofzo. Gewoon er vanuit gaan dat ze het er mee eens is. En toen ze bleef weigeren was ie helemaal van z'n à propos.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:42 schreef annoh het volgende:
Wat ontzettend dom van dat meisje dat ze er uit stapte. Dr haar was toch al verneukt (in haar ogen), die paar cm maken ook niet meer uit. tsssk... Maar zagen jullie hoe die ander haar op zat te fokken over dat ze het niet moest doen als ze er niet achter stond? Evil!
Ik vond er eerlijk gezegd weinig dappers, maar vooral veel dom aan. Als je aan zo'n programma meedoet, dan wéét je dat je hele uiterlijk door de makers bepaald gaat worden. Zij zijn immers de professionals in deze die van jou een topmodel proberen te maken. En dus moet je in mijn ogen je ego opzij kunnen zetten. Kun je dan niet dan ben je niet uit het juiste hout gesneden en kun je je inderdaad beter op pageants blijven richten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:09 schreef Natalie het volgende:
Vond het juist dapper dat ze 't deed. Ergerde me vooral aan die kapper die haar maar probeerde te pushen. Eerst zei ie dat ze er maar even over na moest denken, en vervolgens kwam hij terug met iets van: "Kom je mee, dan gaan we knippen." Niet eens even vragen wat ze had besloten ofzo. Gewoon er vanuit gaan dat ze het er mee eens is. En toen ze bleef weigeren was ie helemaal van z'n à propos.
Het viel me nog meer dat ie niet ging preken dat 'Tyra het had gezegd en dat het dus moest gebeuren en dat ze in de toekomst dit soort dingen ook niet kan weigeren bladiebla'.
Je hebt duidelijk niets te zeggen over je eigen uiterlijk. Je bent echt een marionet als je model bent in dat vak... Snap niet waarom meiden zo'n leven willen..
Dat zei haar moeder haar ook al.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond er eerlijk gezegd weinig dappers, maar vooral veel dom aan. Als je aan zo'n programma meedoet, dan wéét je dat je hele uiterlijk door de makers bepaald gaat worden. Zij zijn immers de professionals in deze die van jou een topmodel proberen te maken. En dus moet je in mijn ogen je ego opzij kunnen zetten. Kun je dan niet dan ben je niet uit het juiste hout gesneden en kun je je inderdaad beter op pageants blijven richten.
Daarbij, het ging om een paar centimeter extra eraf. Het is nu niet zo dat je die paar centimeter voor eeuwig en altijd kwijt bent.
Wat me vooral intrigeert is dat juist die ene inch haar teveel was. Normaal gesproken zou niemand daar moeilijk over doen. Zij wel. Waarom?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:18 schreef Copycat het volgende:
Ik vond er eerlijk gezegd weinig dappers, maar vooral veel dom aan. Als je aan zo'n programma meedoet, dan wéét je dat je hele uiterlijk door de makers bepaald gaat worden. Zij zijn immers de professionals in deze die van jou een topmodel proberen te maken. En dus moet je in mijn ogen je ego opzij kunnen zetten. Kun je dan niet dan ben je niet uit het juiste hout gesneden en kun je je inderdaad beter op pageants blijven richten.
Daarbij, het ging om een paar centimeter extra eraf. Het is nu niet zo dat je die paar centimeter voor eeuwig en altijd kwijt bent.
Ze had een beetje een romantisch beeld van hoe het allemaal zou gaan, idd.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:58 schreef MissBliss het volgende:
Het leuke was ook dat ze in haar aanmeldingsfilmpje gezegd had dat ze zo enorm makkelijk was om mee te werken en dat ze tot alles bereid was qua uiterlijk... Tja, als je dat zegt ben je dus de lul
yummiequote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef Torio het volgende:
Is er iemand die naar het modellenprogramma van Janice Dickinson kijkt?
Het heet: Janice Dickinson's Model Agency (JDMA). Mannen en vrouwen mogen meedoen, en er zijn geen leeftijdseisen etc.
Ik heb een episode gezien maar het haalt het niet bij ANTM, alhoewel Janice's opmerkingen af en toezijn. Ze maakt zich nu sterk voor de transexueel Claudia, die bij ANTM geweigerd is toen ze erachter kwamen dat ze ooit een man was.
pics: (en als je goed oplet zie je er twee oude bekenden tussen)
haar arm...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
transsexueel claudia
[afbeelding]
[afbeelding]
+ een foto van Toccara uit cycle 3, omdat ze er goed uit ziet![]()
[afbeelding]
uhuh, die is echt zo liefquote:Op maandag 3 juli 2006 22:15 schreef Syll het volgende:
Die ene, met die bleke huid, dat vind ik echt een leuk meisje!
Ik kan toch niet slapen, ik post ze wel evenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Vond het niet zo'n boeiende aflevering ditkeer eigenlijk... Maar de shoot was wel erg gaaf. Ben benieuwd naar Next Weeks Pictures!!
Ik had nou precies dezelfde reactie toen ik zijn eigen modelfoto's zag! Jeetje wat een lekker ding!! (vooral toen hij nog haar had). Ik was al aan het neuzen voor foto's van hem (in zijn jongere jaren), maar kon niks vindenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef amaranta het volgende:
Zozozo Nigel, maar dat is helemaal niet verkeerd....
Nigel Barker? Heb wel 's wat gevonden jaquote:Op maandag 3 juli 2006 23:40 schreef nelliepellie het volgende:
[..]
Ik had nou precies dezelfde reactie toen ik zijn eigen modelfoto's zag! Jeetje wat een lekker ding!! (vooral toen hij nog haar had). Ik was al aan het neuzen voor foto's van hem (in zijn jongere jaren), maar kon niks vinden![]()
Misschien iemand anders wel?
volkomen mee eens!!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind 'm nu veel knapper eigenlijk!
Inderdaad. Ik vind het een lekkere vent.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind 'm nu veel knapper eigenlijk!
ja dat had ik al door, ik vind die zwemmer ook wel lekkerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:05 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is ook een compleet ander persoon...
er bestaat ook nog een australische zwemmer die Nigel Barker heet.
Inderdaad! Goeie naam dusquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja dat had ik al door, ik vind die zwemmer ook wel lekker![]()
ja ik zat naar jamie olivers kitchen te kijken en toen kwam in het reclameblok een reclame van ANTM langs, met een engels liedje dat over een Lisa ging, met allerlei beelden van Lisa van ANTM erin, dronken, struikelend met als afsluiting Coryn die haar alcoholic Bitch noemtquote:Op zondag 9 juli 2006 11:09 schreef brando het volgende:
reclame?
ehm, als je goed zoekt op youtube, of downloaden ergens...quote:Op maandag 10 juli 2006 18:36 schreef karoltje het volgende:
Ik durf het topic niet door te lezen dus misschien een dubbele vraag: Waar kan ik de aflevering online terugkijken?
Als je bedoelt dat je bang bent om spoilers tegen te komen, die zijn hier (als het goed is) niet hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 18:36 schreef karoltje het volgende:
Ik durf het topic niet door te lezen dus misschien een dubbele vraag: Waar kan ik de aflevering online terugkijken?
Jaaaa, die heb ik ook gezien, ook toen ik naar Jamie Oliver keek!quote:Op zondag 9 juli 2006 14:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ik zat naar jamie olivers kitchen te kijken en toen kwam in het reclameblok een reclame van ANTM langs, met een engels liedje dat over een Lisa ging, met allerlei beelden van Lisa van ANTM erin, dronken, struikelend met als afsluiting Coryn die haar alcoholic Bitch noemt![]()
.
als da zo is, dat dat beeld er in zat, dan is dat een spoilerquote:Op maandag 10 juli 2006 18:54 schreef Torio het volgende:
[..]
Jaaaa, die heb ik ook gezien, ook toen ik naar Jamie Oliver keek!![]()
Had ze nou ook een luier aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als da zo is, dat dat beeld er in zat, dan is dat een spoiler.
Ooooh, dat weet ik helemaal niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wel een typische LIIISSSAAAAAA-actie ja
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Behalve dat ze vreeeeeeeeselijk irritant is vaak, is ze weel lief ja... vooral in combinatie met Cousin Itquote:Op maandag 10 juli 2006 22:06 schreef Jerruh het volgende:
de grenola bar/
en lisa is eigenlijk ook best wel lief hoor, alleen beetje problematisch met haarzelf
cousin it.
Lisa lijkt weer de mooiste foto te hebben, al is die van Nik ook erg mooi.quote:@ foto's van volgende week
Oh nee, niet weer die discussie!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:36 schreef Jaytonism het volgende:
Misschien is het trouwens handig om die foto's te spoilen, zijn vast een aantal mensen die de foto's nog niet willen zien.
Zij is inderdaad de enigste persoon met 0,0 karakter.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kyle is echt tevoor woorden. Hoop dat zij er volgende keer uitvliegt.
Kyle kijkt inderdaad heel nep. En het is ook niet alsof ze een handkusje geeft, maar meer alsof ze een druppel kwijl moet opvangen ofzo.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Over de foto's van volgende week: mooie foto's, alleen Kyle kijkt een beetje raar vind ik. En die blauwe panty van Nicole is ook niet zo mooi.
En waarom hebben ze dat haar zo bewerkt? Zonder dat bewerkte haar had ik de foto's nog mooier gevonden denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kim vind ik wel apart, wel leuk.
Nicole is zooooo mooi op foto's, beste model
Jayla is echt psycho
Nic vind ik niet zo..net een travestiet.
[ Bericht 7% gewijzigd door Copycat op 12-07-2006 10:36:19 (Spoilertags toegevoegd) ]DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
Ik vind de foto's van Bre allemaal op elkaar lijken. Elke keer dezelfde platte blik...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:47 schreef Ripley het volgende:
Bre, Lisa en Nik hebben de mooiste foto's van deze serie vind ik. Die van kim is erg geforceerd en ik vind dat open mondje van nicole een beetje te porno.
Daar heb je wel een punt ja, ze mist vaak wel intensiteit in haar blikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind de foto's van Bre allemaal op elkaar lijken. Elke keer dezelfde platte blik...
Lisa is meer een vrouw, een vamp-achtig iemand zoals bv. Linda Evangelista en Nicole en Jayla bv, zijn meer frisse Amerikaanse meisjes. Ik vind Kim er totaal niet bijhoren, zo'n mooi hoofd heeft ze niet en ze heeft een beetje hamsterwangetjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:40 schreef Augustina het volgende:
Ik vind Nik leuk, jammer dat ze het er gister zo slecht vanaf bracht. Jayla was mijn favoriet tot gister, die lijkt me echt fucked up.![]()
En Lisa, ik mag dr wel.Alleen vind ik haar nogal oud lijken vergeleken bij de rest. Niet echt een jong jeugdig model zoals Nicole, Kim of Bre. Geen Cosmogirl model dus.
Eensch! Zei ik gisteren nog tegen mijn zusje, dat Lisa een Linda Evangelista tiepje is, ik vind haar verreweg het meest bijzonder in deze serie. Ze is af en toe bloedirritant maar dat maakt het ook leuk om naar te kijken (ze is volgens mij gewoon zo onzeker als de pest en probeert dit d.m.v. haar gedrag te verhullen).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Lisa is meer een vrouw, een vamp-achtig iemand zoals bv. Linda Evangelista en Nicole en Jayla bv, zijn meer frisse Amerikaanse meisjes.
Ja, misschien wel maar ze heeft ook al een iets verder ontwikkelde persoonlijkheid dan de anderen. Ik weet niet of dat per se met leeftijd te maken heeft. De anderen hebben niet zo sterk een eigen identiteit. Iets wat je toch wel nodig hebt in dat wereldje. Verder vind ik het leuk dat ze alles afweet van mode. Zij wil het tenminste echt!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Eensch! Zei ik gisteren nog tegen mijn zusje, dat Lisa een Linda Evangelista tiepje is, ik vind haar verreweg het meest bijzonder in deze serie. Ze is af en toe bloedirritant maar dat maakt het ook leuk om naar te kijken (ze is volgens mij gewoon zo onzeker als de pest en probeert dit d.m.v. haar gedrag te verhullen).
De aflevering van vorige week wordt zaterdag herhaald. Lopen een week achter qua herhalingen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:33 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ben ik de enige die Kim HEEL lelijk vind?
En is de aflevering van vorige week en de eerste aflevering nog ergens te zien?
Is miss Jay nou een man of een vrouwquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
aan haar gezicht te zien zou het best eens kunnen, maar die is toch niet zo slank??
beidequote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:50 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Is miss Jay nou een man of een vrouw
Vind ik ook. Zij moet er echt uit, maar die NIgel zit haar maar iedere keer op te hemelen, terwijl ze naar mijn mening nog geen fatsoenlijke foto heeft gehad.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
De aflevering van vorige week wordt zaterdag herhaald. Lopen een week achter qua herhalingen.
En ik vind Kim ook niets van een topmodel hebben. Niet heel lelijk, maar ook niet bepaald knap te noemen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Lisa is geweldig, lekker complex en ik denk ook wel dat ze het allemaal goed bedoelt maar DAMN zo irritant zo en zo veel issues lol
Bre is erg leuk, zo wijs enzoLeuk en aardig dat je je mening geeft..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kim vind ik wel apart, wel leuk.
Nicole is zooooo mooi op foto's, beste model
Jayla is echt psycho
Nic vind ik niet zo..net een travestiet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Copycat op 12-07-2006 10:36:50 (Spoilertags toegevoegd) ]
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]eensch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Copycat op 12-07-2006 10:37:15 (Spoilertags toegevoegd) ]Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Kim ook, ze lijkt heel dik daar.
in dr gezicht is ze vrij bol! misschien dat dat haar dik maakt!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef brando het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dik? Vorige week niet gekeken? "Geen heupen" enzo?
En op deze foto is ze echt dun hoor!
Heb je die afleveringen gedownload?? Ik ga op vakantie, dus het zou leuk zijn als ik er alvast wat kan kijkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Shit ben echt verslaafd nu aan het uhm, alvast bekijken van de volgende afleveringen zeg maar, zit nu alweer bij episode 10.. blijft gewoon zo'n vermakelijke serie
Ze was in ANTM 19, Sarah 18.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zie niet wat er mis mee is hoor. Ze is een poppetje, ziet er jong uit (hoe oud is ze eigenlijk?), maar dat maakt haar juist apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |