Oh, dat maakt niet uit, johquote:
okidoki!!! Let the catfights begin!!!!!!quote:Op maandag 19 juni 2006 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat maakt niet uit, joh.
Voor mij is het makkelijk omdat ik de OP gewoon kan copy-pasten en zo zeer hangen we niet aan wie het laatst maalt, wie het eerst komt.
WOOHOOquote:Op maandag 19 juni 2006 14:38 schreef Copycat het volgende:
Vanavond laat of morgen mogen we dus de foto's van de make-over en de nieuwe shoot verwachten?
Wat een feest.
Ik vind Nicole juist leuk! Een leuke doosquote:Op maandag 19 juni 2006 11:46 schreef Marvellous het volgende:
Ik hoop dat Cassandra of Nicole er vandaag uitgaat![]()
ALLES gemist? er zijn er pas 2 geweestquote:Op maandag 19 juni 2006 18:06 schreef SEMTEX het volgende:
Oh kutje, alleen de eerste afl. gezien en daarna alles gemist. Ik heb maandag altijd teveel huiswerk, vanavond ook weer. Joepie.
Al weet ik wel al wie de winnares is(bedankt ohnotheydidnt-community)
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:43 schreef brando het volgende:
Wow! Een aantal van die make-overs zijn mooi, zeg! Die blonde (Kyle, geloof ik?) die naar chocolade-bruin is gegaan, en Lisa (de favoriet, zoals ik het nu zie), en die Cassandra zijn er veel aparter zo.
Goed werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan weet je dat je beter niet naar de foto's van volgende week kunt kijken als je geen spoilers wilt.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Is dat een hintquote:Op maandag 19 juni 2006 22:07 schreef amaranta het volgende:
een voor-na foto zou nou weer wel leuk zijn![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:30 schreef LeBeau het volgende:
De foto's van volgende week zijn trouwens wederom spoilerig.Tja, zo is er altijd wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan weet je dat je beter niet naar de foto's van volgende week kunt kijken als je geen spoilers wilt.
Jammer dan: posten die hap.
Nog even een foto van James st James om in de stemming te komen, dan:
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:30 schreef LeBeau het volgende:
De foto's van volgende week zijn trouwens wederom spoilerig.Damn, tóch gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan weet je dat je beter niet naar de foto's van volgende week kunt kijken als je geen spoilers wilt.![]()
Wat is een clubkid?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:54 schreef Copycat het volgende:
James St James
![]()
Clubkid to the max en schrijver van het geweldige Disco Bloodbath over dat andere clubkid gone mad Michael Alig.
Geweldig type!
Wat zei-ie ook al weer?quote:...
jaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 19 juni 2006 22:37 schreef Torio het volgende:
Zijn er nog mensen die de foto's van deze aflevering gepost willen zien?
Dat was een partyscene in New York in de jaren 90.quote:
Vind ik juist niet, want dan zit ze precies weer met hetzelfde haar als eerst, of in ieder geval met een niet zo grote verandering. Raar eigenlijk. Tyra is altijd zo "op het haar" en nu veranderd ze het gewoon weer bij 2 meiden.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:40 schreef brando het volgende:
En: goede keuze dat ze dat haar van Jayla eraf gaan halen: dit kapsel wat ze nu heeft (gewoon lange haren) is te gewoon...
Ja, op zich is Bre mooier, maar omdat ze "perfecter" is, is ze ook wat saaier. Nik is wat minder doorsnee-mooi, zeg maar.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:34 schreef Rebbedebje het volgende:
Blijkbaar vind de meerderheid Nik wel mooiDan vind ik Bre 10x mooier.
En al gezegd, maar ik had "mixed feelings" bij Coryn. Aan de ene kant is ze bloedmooi met dat voloptueuse blonde haar, maar aan de andere kant lijkt ze wel de winnaar van een een travestietenwedstrijd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza Juve!
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:54 schreef Marty het volgende:
Zo, alweer deel 2, gaat snel zeg!!
Ik vind de foto's van Nik en Nicole prachtig!!![]()
Diane is ook mooi, maar dat komt op deze foto niet echt over.
Cassandra mag er van mij snel uit. Wel gemeen van Tyra dat ze zei dat ze haar haar als ze door zou gaan nog korter zou knippen.De tranen stonden Cassandra al weer in de ogen.
SPOILER!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ik doe het wel, ik weet de winnares toch al.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:12 schreef Copycat het volgende:
Wie plaatst de foto's van komende week?
(Ik niet, want ik wil dit keer niet al van tevoren weten wie er uiteindelijk ANTM wordt ...)
Top!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:54 schreef Nuna het volgende:
Ik doe het wel, ik weet de winnares toch al.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:54 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik doe het wel, ik weet de winnares toch al.
Lees de spoilers.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:38 schreef Augustina het volgende:
Waar is Cassandra?
Nou ja, je moet niksquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:42 schreef Augustina het volgende:
[..]
Hè, moet ik ze dus toch lezen. Ik was zo trots op mezelf dat ik ze wist te weerstaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De foto's van Bre, Coryn en Nik vind ik het mooist deze keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo schiet het ook niet op met die spoilers allemaal he?
ik zal het niet meer doen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
aan haar gezicht te zien zou het best eens kunnen, maar die is toch niet zo slank??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, is miss Jay trouwens dat monster in die foto's?
Ja!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, is miss Jay trouwens dat monster in die foto's?
Zwart en fotoshop kleedt afquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
aan haar gezicht te zien zou het best eens kunnen, maar die is toch niet zo slank??
quote:
Omg, hoe kom je erop!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:31 schreef Copycat het volgende:
Kim heeft constant dezelfde domme uitstraling op foto's, vind ik. Ze heeft het wat mij betreft niet. Hetzelfde geldt voor Sarah.
Nicole lijkt op deze foto op de modellen in een oude Dieselcampagne. Modellen die door bijvoorbeeld het drinken van urine en het eten van zeewier de eeuwige jeugd hadden en daardoor een plastic uiterlijk kregen. Is het ook niet.
Mooiste vind ik Nik en Coryn.
De foto's van Nik en Coryn zijn de beste.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk idee
alleen de foto van Coryn is goed, en die van Nik ook nog wel... de rest slaan allemaal net de plank mis.
Kim??
Lisa!![]()
![]()
die blik en pose heeft ze duidelijk niet geoefend in de badkamerspiegel
Jayla: die piercing zal er wel uitmoeten, dit is geen gezicht.
Diane doet het in haar broek?
Nicole lijkt wel een etalagepop...
mee eens. overigens is het inderdaad miss jay in die foto, maar je zal in komende afleveringen zien dat da monster best slank is!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:43 schreef brando het volgende:
[..]
De foto's van Nik en Coryn zijn de beste.
Ik neem aan dat het thema "angst" is, maar sommigen staan erop alsof ze net in hun billen zijn geknepen, of alsof ze omkijken omdat ze geroepen worden.
- Kim? Sorry hoor: heel slecht
- Bre? Valt flink tegen. Ze is best mooi, maar doet er niets mee
- Diane? Hm. Heb ik niets mee. Vind haar niet zo mooi ook; rare verdeling van haar gezicht
- Jayla? Lijkt erg op Shannon Doherty in deze foto. En jammer: ik dacht dat ze haar haar echt kort zouden maken.
- Kyle? "Are you talking to me? Are you talking to me?" Ze heeft wel mooie benen.
- Lisa? Te bang, te weinig model hier.
- Nicole? Die heeft de opdracht niet goed begrepen(als het "angst" was)
- Sara? Staat er raar op: nek, rug, bekken en been.
Nicole kijkt alsof ze sowieso maar heel weinig begrijpt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:43 schreef brando het volgende:
[..]
De foto's van Nik en Coryn zijn de beste.
- Nicole? Die heeft de opdracht niet goed begrepen(als het "angst" was)
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De foto's van Bre, Coryn en Nik vind ik het mooist deze keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
In de mode-wereld ben je al snel een plus-size modelquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:23 schreef Liejannuh het volgende:
Ik dacht dat Diane het plus size model was? Maar die is toch ontzettend slank op die foto's van de volgende aflevering?
Zo te zien welquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:05 schreef zoeperzazke het volgende:
enne: zijn de foto's nu in het modellenhuis gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |