quote:Op maandag 19 juni 2006 21:43 schreef brando het volgende:
Wow! Een aantal van die make-overs zijn mooi, zeg! Die blonde (Kyle, geloof ik?) die naar chocolade-bruin is gegaan, en Lisa (de favoriet, zoals ik het nu zie), en die Cassandra zijn er veel aparter zo.
Goed werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan weet je dat je beter niet naar de foto's van volgende week kunt kijken als je geen spoilers wilt.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Is dat een hintquote:Op maandag 19 juni 2006 22:07 schreef amaranta het volgende:
een voor-na foto zou nou weer wel leuk zijn![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:30 schreef LeBeau het volgende:
De foto's van volgende week zijn trouwens wederom spoilerig.Tja, zo is er altijd wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan weet je dat je beter niet naar de foto's van volgende week kunt kijken als je geen spoilers wilt.
Jammer dan: posten die hap.
Nog even een foto van James st James om in de stemming te komen, dan:
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:30 schreef LeBeau het volgende:
De foto's van volgende week zijn trouwens wederom spoilerig.Damn, tóch gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan weet je dat je beter niet naar de foto's van volgende week kunt kijken als je geen spoilers wilt.![]()
Wat is een clubkid?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:54 schreef Copycat het volgende:
James St James
![]()
Clubkid to the max en schrijver van het geweldige Disco Bloodbath over dat andere clubkid gone mad Michael Alig.
Geweldig type!
Wat zei-ie ook al weer?quote:...
jaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 19 juni 2006 22:37 schreef Torio het volgende:
Zijn er nog mensen die de foto's van deze aflevering gepost willen zien?
Dat was een partyscene in New York in de jaren 90.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |