volkomen mee eens!!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind 'm nu veel knapper eigenlijk!
Inderdaad. Ik vind het een lekkere vent.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind 'm nu veel knapper eigenlijk!
ja dat had ik al door, ik vind die zwemmer ook wel lekkerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:05 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is ook een compleet ander persoon...
er bestaat ook nog een australische zwemmer die Nigel Barker heet.
Inderdaad! Goeie naam dusquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja dat had ik al door, ik vind die zwemmer ook wel lekker![]()
ja ik zat naar jamie olivers kitchen te kijken en toen kwam in het reclameblok een reclame van ANTM langs, met een engels liedje dat over een Lisa ging, met allerlei beelden van Lisa van ANTM erin, dronken, struikelend met als afsluiting Coryn die haar alcoholic Bitch noemtquote:Op zondag 9 juli 2006 11:09 schreef brando het volgende:
reclame?
ehm, als je goed zoekt op youtube, of downloaden ergens...quote:Op maandag 10 juli 2006 18:36 schreef karoltje het volgende:
Ik durf het topic niet door te lezen dus misschien een dubbele vraag: Waar kan ik de aflevering online terugkijken?
Als je bedoelt dat je bang bent om spoilers tegen te komen, die zijn hier (als het goed is) niet hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 18:36 schreef karoltje het volgende:
Ik durf het topic niet door te lezen dus misschien een dubbele vraag: Waar kan ik de aflevering online terugkijken?
Jaaaa, die heb ik ook gezien, ook toen ik naar Jamie Oliver keek!quote:Op zondag 9 juli 2006 14:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ik zat naar jamie olivers kitchen te kijken en toen kwam in het reclameblok een reclame van ANTM langs, met een engels liedje dat over een Lisa ging, met allerlei beelden van Lisa van ANTM erin, dronken, struikelend met als afsluiting Coryn die haar alcoholic Bitch noemt![]()
.
als da zo is, dat dat beeld er in zat, dan is dat een spoilerquote:Op maandag 10 juli 2006 18:54 schreef Torio het volgende:
[..]
Jaaaa, die heb ik ook gezien, ook toen ik naar Jamie Oliver keek!![]()
Had ze nou ook een luier aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als da zo is, dat dat beeld er in zat, dan is dat een spoiler.
Ooooh, dat weet ik helemaal niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wel een typische LIIISSSAAAAAA-actie ja
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Behalve dat ze vreeeeeeeeselijk irritant is vaak, is ze weel lief ja... vooral in combinatie met Cousin Itquote:Op maandag 10 juli 2006 22:06 schreef Jerruh het volgende:
de grenola bar/
en lisa is eigenlijk ook best wel lief hoor, alleen beetje problematisch met haarzelf
cousin it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |